Sylvia probeerden zo ook al een boobjob aan te smeren. Leuke voorbeeldfunctie van Talpa weer, alsof elke vrouw D+ moet hebben...quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:38 schreef kleinzusje het volgende:
Lieke krijgt een borstvergroting in de kooi![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze krijgt zwarte borsten, want ze gebruiken de overgebleven huid van Natasia`s buikwandcorrectie.![]()
Ik zou zeggen.. Laat maar Hangen Tas..quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:40 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ze zal wel gehoord hebben dat haar tietjes eindelijk gerestaureerd gaan worden........![]()
Vind jij mij stiekem lief ?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze krijgt zwarte borsten, want ze gebruiken de overgebleven huid van Natasia`s buikwandcorrectie.![]()
En achter even een upper gehad..Na die downer van gister...quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:40 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ze zal wel gehoord hebben dat haar tietjes eindelijk gerestaureerd gaan worden........![]()
Wie weet wordt ze wel wakker met cup F... Zo zo maar kunnen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:40 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Wáárom denk je?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:41 schreef Kinga het volgende:
Wáárom maakt Lieke zich zo netjes?
Wie weet wordt ze wel wakker met cup F... Zou zo maar kunnen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:40 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Om de miljonairs mede te delen dat ze blijft?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:41 schreef Kinga het volgende:
Ze heeft een 'feestje'quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:41 schreef Kinga het volgende:
Voor haar binnenkomst in de Kooi.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:41 schreef Kinga het volgende:
Ik ben hard aan het sparen voor een borstverkleiningquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:40 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Sylvia probeerden zo ook al een boobjob aan te smeren. Leuke voorbeeldfunctie van Talpa weer, alsof elke vrouw D+ moet hebben...
Ik neem ook altijd mijn sporttas mee naar een feestjequote:
Laat het niet waar zijnquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:42 schreef getl0st het volgende:
[..]
Om de miljonairs mede te delen dat ze blijft?
Ik zie het vanavond nog steeds niet gebeuren, maar zou het wel prachtig vinden!quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:42 schreef getl0st het volgende:
[..]
Om de miljonairs mede te delen dat ze blijft?
Zolang de borsten op de streams zijn is het natuurlijk ontopic.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:43 schreef Talitha het volgende:
Kan er een apart topic geopend worden waar de cupmaat van Lieke besproken kan worden?
zit in het ziekenfonsquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:43 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik ben hard aan het sparen voor een borstverkleining![]()
Ze moet gewoon haar corset een gaatje strakker trekken, dan komt het vanzelf weer omhoog.....quote:
ik hoop dat het vanavond gebeurd. alles om de pokertafel en de tv te vermijdenquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:43 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Ik zie het vanavond nog steeds niet gebeuren, maar zou het wel prachtig vinden!
Er is al een educatief tieten topicquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:43 schreef Talitha het volgende:
Kan er een apart topic geopend worden waar de cupmaat van Lieke besproken kan worden?
Je weet vandaag niet hoe groot ze morgen zijn?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:44 schreef ericahysterica het volgende:
wat is er mis met een abcdefg cup? eigenlijk?
We zijn hier toch niet het alfabet aan het leren?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:44 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Zolang de borsten op de streams zijn is het natuurlijk ontopic.![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:44 schreef haak2 het volgende:
[..]
ik hoop dat het vanavond gebeurd. alles om de pokertafel en de tv te vermijden
Schat das klote, wilde ik ook op mijn 14equote:Op woensdag 2 mei 2007 21:43 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik ben hard aan het sparen voor een borstverkleining![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
We zijn hier toch niet het alfabet aan het leren?
Daar heb je dan weer een punt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
We zijn hier toch niet het alfabet aan het leren?
Is dat zo'n Scanmantopic met veel plaatjes en weinig tekst?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:44 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Er is al een educatief tieten topic
als beide gelijk zijn niets.. maar als er een een A cup is en de andere een D cup, is het wel heel apart....quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:44 schreef ericahysterica het volgende:
wat is er mis met een abcdefg cup? eigenlijk?
Op je 14de?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:46 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Schat das klote, wilde ik ook op mijn 14e
Geen twijfel mogelijkquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:46 schreef Marrije het volgende:
Gaaaaat ze NU vertellen dat ze blijft????
Tuurlijk niet, Jaap is er nog niet bij.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:46 schreef Marrije het volgende:
Gaaaaat ze NU vertellen dat ze blijft????
quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:47 schreef FSR het volgende:
[..]
als beide gelijk zijn niets.. maar als er een een A cup is en de andere een D cup, is het wel heel apart....
En heb je je klote gekregen ?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:46 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Schat das klote, wilde ik ook op mijn 14e
quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:48 schreef Eisenheim. het volgende:
Staat de volgende COS al klaar? Ik verwacht een stroom aan scheldwoorden...
*streams uit*quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:49 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda is de enige die enigszins echt verbaasd is.
Of ze heeft stiekem een IQ van 150 en ze speelt het geniaal, natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |