Sylvia probeerden zo ook al een boobjob aan te smeren. Leuke voorbeeldfunctie van Talpa weer, alsof elke vrouw D+ moet hebben...quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:38 schreef kleinzusje het volgende:
Lieke krijgt een borstvergroting in de kooi![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze krijgt zwarte borsten, want ze gebruiken de overgebleven huid van Natasia`s buikwandcorrectie.![]()
Ik zou zeggen.. Laat maar Hangen Tas..quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:40 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ze zal wel gehoord hebben dat haar tietjes eindelijk gerestaureerd gaan worden........![]()
Vind jij mij stiekem lief ?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze krijgt zwarte borsten, want ze gebruiken de overgebleven huid van Natasia`s buikwandcorrectie.![]()
En achter even een upper gehad..Na die downer van gister...quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:40 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ze zal wel gehoord hebben dat haar tietjes eindelijk gerestaureerd gaan worden........![]()
Wie weet wordt ze wel wakker met cup F... Zo zo maar kunnen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:40 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Wáárom denk je?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:41 schreef Kinga het volgende:
Wáárom maakt Lieke zich zo netjes?
Wie weet wordt ze wel wakker met cup F... Zou zo maar kunnen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:40 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Om de miljonairs mede te delen dat ze blijft?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:41 schreef Kinga het volgende:
Ze heeft een 'feestje'quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:41 schreef Kinga het volgende:
Voor haar binnenkomst in de Kooi.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:41 schreef Kinga het volgende:
Ik ben hard aan het sparen voor een borstverkleiningquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:40 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Sylvia probeerden zo ook al een boobjob aan te smeren. Leuke voorbeeldfunctie van Talpa weer, alsof elke vrouw D+ moet hebben...
Ik neem ook altijd mijn sporttas mee naar een feestjequote:
Laat het niet waar zijnquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:42 schreef getl0st het volgende:
[..]
Om de miljonairs mede te delen dat ze blijft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |