Was toch ook van kinder cola?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:21 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ik voorzie een nieuw strijdlied:
Eeeeeeeeeeeeeennnnnnn van je HELA HELA HELA holala, HELA HELA HELA holala, HELA HELA HELA holala...
Altijdquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:22 schreef kleinzusje het volgende:
mag ik even een hele luie vraag stellen, die echt niet mag ?
Wordt die gymslet de nieuwe bewoner ?quote:
hij is leukquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:21 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ik voorzie een nieuw strijdlied:
Eeeeeeeeeeeeeennnnnnn van je HELA HELA HELA holala, HELA HELA HELA holala, HELA HELA HELA holala...
Sowieso heb ik mijn post al aangepast.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:21 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een domheid weer, autistisme verwante stoornissen zijn zowiezo niet te genezen, je kan er hooguit mee leren omgaan.
Meningen zijn verdeeld.. ik denk van wel aangezien haar foto zelfs al op de site stond...quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wordt die gymslet de nieuwe bewoner ?
Waarschijnlijk wel, stond even zo op de site maar is inmiddels weer weg.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
WTFquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:23 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, stond even zo op de site maar is inmiddels weer weg.
Daar geef IK geen antwoord op, je zult toch ff de COS uit moeten.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Tandjes poetsen en naar bed,quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Effe serieus off/on-topic Hidiho. Als ik na vier mei wil blijven kijken naar nimmer bufferende streams van een gewaardeerde mede-user, kan dat dan nog, of ben ik gedoemd vastgenageld aan die site van "hullie"?quote:
Duh, zie die andere sites die erbij staanquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:21 schreef F04 het volgende:
[afbeelding]
WTF, King Jaap staat op de 1e plaats.
Dank je lieve peter6000 ik hoop dat je nog lang mn meester wil zijnquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Daar geef IK geen antwoord op, je zult toch ff de COS uit moeten.
HINT: Ze heeft al een bewonerstopic.
alsjeblieft niet!quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |