Helaas had meneer 2 vrijdag zijn laatste dag. Dus het was wel goed geregeld, maar ja.....quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Single point of failure
Jammer jammer jammer
quote:Nederland heeft de hoogste belastingdruk op brandstof in de wereld. Tweederde van de Euro95 literprijs bestaat uit accijns, wettelijke heffing en BTW. De rest van de literprijs wordt hoofdzakelijk bepaald door de ruwe olieprijs. De ruwe olieprijs is onder andere afhankelijk van de productieomvang, de dollarkoers, wereldgebeurtenissen en weersomstandigheden.
zit je daar met al je zooi op de straat en een leeg huischquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:34 schreef Memento-Mori het volgende:
ik wil niet meer verhuizen ik staak![]()
wat een bende enzo
Heheh.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:49 schreef JDude het volgende:
Ik wil niet weten voor hoeveel weken ik straks een Ikea bed in elkaar ga schroeven voor het vanwege de verhuizing weer uit elkaar mag.
haaahaha's kledingrek: Het 5e topic, het 2e Vervolg.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:49 schreef JDude het volgende:
Ik wil niet weten voor hoeveel weken ik straks een Ikea bed in elkaar ga schroeven voor het vanwege de verhuizing weer uit elkaar mag.
Mhh, als ik ooit nog eens ozu verhuizen dan moet eree nengels boxspring van 2.4x2.2 mee. En erin krijgen was al een rampquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:49 schreef JDude het volgende:
2.4 x 2.2. Damn, en ik dacht dat ons bed al groot was.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:52 schreef Pheno het volgende:
Mhh, als ik ooit nog eens ozu verhuizen dan moet eree nengels boxspring van 2.4x2.2 mee. En erin krijgen was al een ramp
geen ombouw, dat scheeltquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
2.4 x 2.2. Damn, en ik dacht dat ons bed al groot was.
Pinguīns sechsen redelijk enthousiast blijkbaarquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
2.4 x 2.2. Damn, en ik dacht dat ons bed al groot was.
Een leuke hobbyquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pinguīns sechsen redelijk enthousiast blijkbaar
Doet niet iedereen dat dan?quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Pinguīns sechsen redelijk enthousiast blijkbaar
Geen conductrice ontmoet die meer dan alleen je kaartje wilt controleren?quote:
Ik weet niet waar jij je vrouw opgedoken hebt, maar: Neequote:Op woensdag 2 mei 2007 13:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen conductrice ontmoet die meer dan alleen je kaartje wilt controleren?
ik op fokquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij je vrouw opgedoken hebt, maar: Nee
fok!sters daarintegenquote:
have funquote:
Done that, been there,quote:
Kan lekker zijn hoorquote:
Ik ga hier niet op in.quote:
Romeo? Das niet duurquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Alfa in de aanbieding bij de Spar: 6,99 voor een kratje
Alfa is ook nog wel lekker jaquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Alfa in de aanbieding bij de Spar: 6,99 voor een kratje
Ja preciesquote:
Toen ik nog in het studentenhuis woonde hadden we het daar bij feestjes. Er zat een slijter vlak naast die dat dan leverde, compleet met tapquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies
Op tap hebben ze die hier nietHeul misschien in Kafee België.
Hoe is de schade?quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:28 schreef Kuukske het volgende:
Zo, gesprek met directeur overleefd.
En hop, ik heb weer wat extra werkquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:28 schreef Kuukske het volgende:
Zo, gesprek met directeur overleefd.
Geen. Ik heb m'n baan nog.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe is de schade?
Dat krijg ik ook als het goed is.quote:
Je had liever dat dat boxen testen nog even doorging?quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:40 schreef Tally het volgende:
Ik heb gister complimentjes gekregen van mn baas..
En ik vond het niet eens leuk!
Dat gaat nu nog doorquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je had liever dat dat boxen testen nog even doorging?
de baas kwam je even storen in compromitterende positie?quote:
Nee ik vond het gewoon niet fijn om te horenquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
de baas kwam je even storen in compromitterende positie?
Dat zal mn andere collega nu wel doenquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:55 schreef Kuukske het volgende:
Beter dan dat ze je wegkijken Tal.
Ah een vrouwelijke collega?quote:
Nope niet eensquote:
Ohw hehe.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:57 schreef Tally het volgende:
Nope niet eens
ICT mannen wereld.. Vaak dan.. Hier ook..
quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
vrouwen in de IT zijn daarentegen meestal vaak bijna altijd lelijke dikke afstotelijke potten
Daar ben ik pinguin voorquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:56 schreef Kuukske het volgende:
Jij bent een apart geval Ph.
Zekerquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:59 schreef Kuukske het volgende:
Secretaresses hebben een betere reputatie?
eenschquote:
Tof.quote:
Strijken is ook onzin. Ik zal eens die strijkbout uit de doos halen die ik een maand geleden van mn moeder gekregen heb. Gewoon zodat ie niet meer in de doos zit als ze langs komt dan hequote:Op woensdag 2 mei 2007 15:04 schreef Kuukske het volgende:
Strijken. Bah. Doe ik niet aan.
Je LAAT het hoorquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:03 schreef es70 het volgende:
Ik stond al bijna op het punt om te gaan strijken zeg...![]()
Het werd tijdquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:03 schreef es70 het volgende:
Ik stond al bijna op het punt om te gaan strijken zeg...![]()
quote:
Dan ben je helemaal zo klaarquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Zoveel ligt er niet, volgens mij maar 2 dingetjes ofzo...
Ohw dat valt reuze mee dan? Bloesjes enzo streek ik altijd wel, maar sinds ik die niet meer draag voor m'n werk is dat er dus ook al niet meer bij.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:13 schreef es70 het volgende:
Zoveel ligt er niet, volgens mij maar 2 dingetjes ofzo...
quote:
Als ik die broek weer aanwil is het vroeg genoeg om 'm te gaan strijkenquote:
Ik heb een paar jaar in de Thuiszorg gewerkt, en ik kan je vertellen dat er zelfs mensen zijn die hun washandjes en vaatdoekjes strijkenquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohw dat valt reuze mee dan? Bloesjes enzo streek ik altijd wel, maar sinds ik die niet meer draag voor m'n werk is dat er dus ook al niet meer bij.
Er zijn ook mensen die handdoeken en beddengoed strijken maar daar zie ik absoluut het nut niet van in.
En dan weer zeuren dat ie niet gestreken isquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Als ik die broek weer aanwil is het vroeg genoeg om 'm te gaan strijken.
Zo een ken ik er ook, en het is nog familie ookquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar in de Thuiszorg gewerkt, en ik kan je vertellen dat er zelfs mensen zijn die hun washandjes en vaatdoekjes strijken.
Nee, want ik ben de enige die hier strijkt en ik geloof niet in kaboutertjes die het voor me gaan doenquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan weer zeuren dat ie niet gestreken is
quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo een ken ik er ook, en het is nog familie ook
quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:18 schreef es70 het volgende:
Ik heb een paar jaar in de Thuiszorg gewerkt, en ik kan je vertellen dat er zelfs mensen zijn die hun washandjes en vaatdoekjes strijken.
Zijn kast gezuiverdquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, want ik ben de enige die hier strijkt en ik geloof niet in kaboutertjes die het voor me gaan doen.
Pat kan wel strijken, maar ik heb z'n kast 'gezuiverd', dus het is minder vaak nodig.
Zo af en toe iets verwijderen, heeft helemaal geen pijn gedaan hoorquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn kast gezuiverd
Das niet aardig hoor
bronquote:TEHERAN - De Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad heeft zich felle kritiek van ultra-orthodoxe moslims op de hals gehaald. Voor televisiecamera's kuste hij dinsdag de hand van zijn vroegere basisschoollerares en omarmde hij de 70-jarige vrouw.
De Iraanse krant Hezbollah, niet te verwarren met de gelijknamige Libanese groepering, wist Ahmadinejads hartelijkheid niet te waarderen.
Het blad beschuldigde de president er woensdag van dat hij met zijn "onzedelijke gedrag" religieuze waarden geweld heeft aangedaan.
Familie
Volgens de islamitische wetten in Iran is het een man alleen toegestaan een vrouw aan te raken, als zij familie is. De vrouw droeg overigens handschoenen tijdens het 'incident'.
Hoewel Ahmadinejad in het Westen vaak als zeer orthodox wordt beschouwd, heeft hij in eigen land vaker kritiek op zijn vermeende lichtzinnigheid gekregen. Eerder gebeurde dat, toen hij voorstelde vrouwen in het voetbalstadion toe te laten.
Dat land is dus binnen 100 jaar leeg, dat dan weer welquote:Volgens de islamitische wetten in Iran is het een man alleen toegestaan een vrouw aan te raken, als zij familie is.
Ik heb er nu 36 totaalquote:
Ah zo, okeequote:Op woensdag 2 mei 2007 16:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb er nu 36 totaal, maar het is nog niet genoeg
.
Haken. Boel 5-kantjes die aan elkaar gezet een topje voor Nina moeten worden
.
En wie ga je daarvoor meebrengen?quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:28 schreef Kuukske het volgende:
Tijd om de kantine te bestormen.
Mijn collegaatje. Maar de kantine is bestormd, het eten is op en nu ben ik misselijk.quote:
rot opquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:33 schreef Kuukske het volgende:
Wheheh handig toch. Kun je volledig automatisch je foto's uitprinten met een simpele muisklik.
Ruilen voor een hoop HP-scherven?quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:43 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil het wel voor je uitprinten en opsturen naar je?
Schiet het dood.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:45 schreef Kuukske het volgende:
Grr. Het kopieerapparaat roept me.
Belangrijke functiesquote:FUNCTIEVERLIES: wanneer u 'Deskjet 3900 series' verwijdert, worden belangrijke functies verwijderd, waaronder het downloaden van 'HP'-beelden vanaf 'HP'-camera's en opgeslagen foto's van het 'HP'-apparaat ondersteuning voor apparaatknoppen zoals Scannen, E-mail en Instant Share en toegang tot projectbestanden die zijn aangemaakt met 'Deskjet 3900 series'.
Als mijn enkel beter was geweest had hij er een stuk minder herkenbaar uitgezien, ga daar maar vanuitquote:
Ik weet niet of ik nog wel met je in een trein durf.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Als mijn enkel beter was geweest had hij er een stuk minder herkenbaar uitgezien, ga daar maar vanuit
Zolang de banken niet om je oren vliegen ben je redelijk safe hoorquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nog wel met je in een trein durf.
Okee, dan is het goed.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Zolang de banken niet om je oren vliegen ben je redelijk safe hoor
Tortellini, hoezo?quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:36 schreef Kuukske het volgende:
Oh wat ga je koken dan Flash?
maar geen hpquote:
Just asking.quote:
Nee, dan moet je zeggen "Had je dat gisteren niet ook al?"quote:
Dat eet je toch eigenlijk altijd?quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee, dan moet je zeggen "Had je dat gisteren niet ook al?"
Ohw! Dat dacht ik.quote:
Ze valt dan ook op vrouwen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een onaantrekkelijke bek.
Op minstens net zo lelijke vrouwen, hoop ik.quote:
Dan ga je dat regelen. Ik heb hier al mijn reservebiertje klaarstaan. Kan vanwege voetenbadje nergens heen t komende kwartier.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:07 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb ontzettend zin in een koud biertje, en een schaaltje nachos met dipsaus.
Ik moet nog 50 minuten werken.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan ga je dat regelen. Ik heb hier al mijn reservebiertje klaarstaan. Kan vanwege voetenbadje nergens heen t komende kwartier.
Ik ben blij dat ik gisteren nog gegaan benquote:
Nee.quote:
ja, nou weet ik nog niksquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:45 schreef JDude het volgende:
NCIS is tof.
Tuurlijk niet.quote:
Ik heb anders maar weinig nodig om iets te scheuren of te brekenquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Enkel is het gewoon een lekkere training, en het was lekker weer vandaag, dus dubbel reden om even de handen uit de mouwen te steken...
Misschien toch een meer gaan sporten dan?quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb anders maar weinig nodig om iets te scheuren of te breken
Maar een simpele training kan zo lekker zijnquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Enkel is het gewoon een lekkere training, en het was lekker weer vandaag, dus dubbel reden om even de handen uit de mouwen te steken...
Ik schaak.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien toch een meer gaan sporten dan?
Iets meer bewegen, krijg je sterkte enkels van, ga je die ook niet zo snel overbelastenquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik schaak.
En ik leg ook graag eens een kwartetje
als die koekenbakkers nou gewoon die tegels goed leggen is er niks aan de klauwquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iets meer bewegen, krijg je sterkte enkels van, ga je die ook niet zo snel overbelasten
In theorie dan
Das moeilijk hoorquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als die koekenbakkers nou gewoon die tegels goed leggen is er niks aan de klauw
Das een vrij racistische post die daarin staat. Maar ja, dat zal wel weer mogenquote:
Zal wel een verdwaalde stormfront fokketje zijnquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das een vrij racistische post die daarin staat. Maar ja, dat zal wel weer mogen
Dat mag ook helemaal niet hequote:Op woensdag 2 mei 2007 22:38 schreef skippy22 het volgende:
Was een verkeerde linkWie wil me helpen zoeken Dit bedoelde ik
![]()
Hij zal inmiddels wel weg zijnquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das een vrij racistische post die daarin staat. Maar ja, dat zal wel weer mogen
Die met al dat jood erinquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij zal inmiddels wel weg zijnOf welke bedoel je?
ZOeen domheidquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:38 schreef skippy22 het volgende:
Was een verkeerde linkWie wil me helpen zoeken Dit bedoelde ik
![]()
Oh dat. Instrumenteel hequote:Op woensdag 2 mei 2007 22:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die met al dat jood erin
Deze dus: Dorpsvergadering
gebeuren daar mooie dingen dan?quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom zenden ze in Nederland niets van het ijshockey uit
De A-poule (of hoe ze dat nu ook noemen). Mooie wedstrijden wat ik tot nu heb gezien (op de Duitse zenders).quote:
Omdat er toch niemand naar kijkt Alleen ene marcbquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom zenden ze in Nederland niets van het ijshockey uit
Dan is het prima bier, zuipen en niet lam wordenquote:
Dan is Spa blauw goedkoper en je krijgt er niet zo'n schrale smaak van in je bekquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan is het prima bier, zuipen en niet lam worden
hey moviestar!quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan is Spa blauw goedkoper en je krijgt er niet zo'n schrale smaak van in je bek
Haaaiquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:03 schreef donnahvh het volgende:
[..]
hey moviestar!
mag ik je handtekening?![]()
![]()
Nou nee dusquote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nee dusZit momenteel ziek thuis, gisteren uit een trein geflikkerd bij het uitstappen. Lag een tegel los
Knie kapot, Elleboog stijf, enkel dik, de sUx jeweettt
jeuzus lekker verhaalquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nee dusZit momenteel ziek thuis, gisteren uit een trein geflikkerd bij het uitstappen. Lag een tegel los
Knie kapot, Elleboog stijf, enkel dik, de sUx jeweettt
Ben je nu alweer opquote:Op donderdag 3 mei 2007 07:33 schreef Kuukske het volgende:
Is het nog meegevallen met het aantal ritjes heen en weer Mori?
Tot 9 uur. En vandaag om half 9 beginnen. Ik zou hier bijna kunnen overnachtenquote:Op donderdag 3 mei 2007 08:26 schreef Sjowhan het volgende:
Ben je nu alweer op. Terwijl je gisteravond tot laat moest werken
Wowquote:Op donderdag 3 mei 2007 08:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tot 9 uur. En vandaag om half 9 beginnen. Ik zou hier bijna kunnen overnachten
En goedemorgen Sjo
Goede vraag, dat weet ik niet eigenlijk. Maar eigenlijk hoor je mij niet klagen. Ik werk niet op maandag en op woensdagochtend pas vanaf half 12. Ik doe het op donderdag meestal lekker rustig aan.quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:45 schreef Sjowhan het volgende:
Wow
Is dat wel toegestaan? Er moet toch xx aantal uren tussen dat je bent weggegaan, en er weer bent zijn?
Tot 4 uur, maar als het zo rustig blijft ga ik er om 3 uur lekker vandoorquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:48 schreef marcb1974 het volgende:
Nee, c1000 meestal
Tot hoe laat moet jij werken?
Lekkerquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tot 4 uur, maar als het zo rustig blijft ga ik er om 3 uur lekker vandoor.
Bengel!![]()
Hoi.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tot 4 uur, maar als het zo rustig blijft ga ik er om 3 uur lekker vandoor.
Bengel!![]()
Ja precies. Ik wil nog een uurtje sporten vandaag dus dat zou mooi uitkomen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:55 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi.![]()
Drie uur is een mooie tijd om te stoppen, heb je nog een leuk aantal uurtjes "vrijetijd".
Voor luie mensen is 'ie leuk.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:03 schreef Pheno het volgende:
Ik vond 'm zelf erg matig en onscherp.
Je bent geen studentquote:
Pinguinquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:58 schreef Pheno het volgende:
Tiefus
quote:
hoi, hoiquote:
Maar wel ambtenaar.quote:
Zet je bed in je tuin of balkon, het is mooi weer!quote:
Nou, niet echt eigenlijk. Heel mn rug is keihard en doet pijn. Alsof ik kei veel stress heb of zo. Misschien is dat ook wel zo trouwens.quote:
Misschien toch maar langs de dokter?quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, niet echt eigenlijk. Heel mn rug is keihard en doet pijn. Alsof ik kei veel stress heb of zo. Misschien is dat ook wel zo trouwens.
Nou ja, tot later maar weer dus
Neuh gee nzin in. Naar de dokter ga ik alleen als het echt niet anders kanquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Misschien toch maar langs de dokter?
Wat Bengeltje zegt dusquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, niet echt eigenlijk. Heel mn rug is keihard en doet pijn. Alsof ik kei veel stress heb of zo. Misschien is dat ook wel zo trouwens.
Nou ja, tot later maar weer dus
Wat nog wel eens wil helpen is warmte bij je rug. Waarschijnlijk zijn het je spieren die protesteren en die kan je daarmee weer kalmeren (nee nu geen ijs meer, dat is tegen bloeduitstortingen en zwellingen).quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh gee nzin in. Naar de dokter ga ik alleen als het echt niet anders kan
Nou dat houdt dan ook niet over dusquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:05 schreef SpeedyGJ het volgende:Volgende week maandag verwacht ik de eerste regen, echter zou het volgend weekend wel weer eens droog kunnen worden met weer veel zon en temperatuur van 20 graden, waarschijndelijk opnieuw een lange periode.
Volgende week zo'n 20mm regen, verdeeld over kleine 5 dagen.
Hier in oosterwolde ook alles rustigquote:
Dat zal ook nooit anders zijn in Oosterwolde hequote:Op donderdag 3 mei 2007 11:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hier in oosterwolde ook alles rustig
Niet echt nee. En onweer hoeven we ook niet echt te verwachtenquote:
Idd, zaterdag/zondag weer terug naar huisquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zal ook nooit anders zijn in Oosterwolde he
Hebben ze je zomaar laten gaan jaquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Idd, zaterdag/zondag weer terug naar huis
Huh watquote:
Naar Dokkumquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:53 schreef Memento-Mori het volgende:Goedemorgen nog
verhuisd
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
douche is niet zoveel verandertdus voor de volledgiheid oude foto
Leuk met al dat groen Mori! En toffe badeendenquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:53 schreef Memento-Mori het volgende:Goedemorgen nog
verhuisd
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er prima uit tochquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:53 schreef Memento-Mori het volgende:Goedemorgen nog
verhuisd
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou zegquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee Utrecht![]()
![]()
en nu naar zeist kamer slopen
![]()
Mag ik mee helpen?quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee Utrecht![]()
![]()
![]()
Oeh, slopenquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee Utrecht![]()
![]()
![]()
Hoezo eindelijikquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:01 schreef Kuukske het volgende:
Eindelijk. Het is middag.
Nog maar 6 uur werkenquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:01 schreef Kuukske het volgende:
Eindelijk. Het is middag.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:13 schreef Kuukske het volgende:
Nah nog 2,5 denk ik.
Ja, volgende week gaat het weer regenen. Ik geniet er nog even vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |