Helaas had meneer 2 vrijdag zijn laatste dag. Dus het was wel goed geregeld, maar ja.....quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Single point of failure
Jammer jammer jammer
quote:Nederland heeft de hoogste belastingdruk op brandstof in de wereld. Tweederde van de Euro95 literprijs bestaat uit accijns, wettelijke heffing en BTW. De rest van de literprijs wordt hoofdzakelijk bepaald door de ruwe olieprijs. De ruwe olieprijs is onder andere afhankelijk van de productieomvang, de dollarkoers, wereldgebeurtenissen en weersomstandigheden.
zit je daar met al je zooi op de straat en een leeg huischquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:34 schreef Memento-Mori het volgende:
ik wil niet meer verhuizen ik staak![]()
wat een bende enzo
Heheh.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:49 schreef JDude het volgende:
Ik wil niet weten voor hoeveel weken ik straks een Ikea bed in elkaar ga schroeven voor het vanwege de verhuizing weer uit elkaar mag.
haaahaha's kledingrek: Het 5e topic, het 2e Vervolg.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:49 schreef JDude het volgende:
Ik wil niet weten voor hoeveel weken ik straks een Ikea bed in elkaar ga schroeven voor het vanwege de verhuizing weer uit elkaar mag.
Mhh, als ik ooit nog eens ozu verhuizen dan moet eree nengels boxspring van 2.4x2.2 mee. En erin krijgen was al een rampquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:49 schreef JDude het volgende:
2.4 x 2.2. Damn, en ik dacht dat ons bed al groot was.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:52 schreef Pheno het volgende:
Mhh, als ik ooit nog eens ozu verhuizen dan moet eree nengels boxspring van 2.4x2.2 mee. En erin krijgen was al een ramp
geen ombouw, dat scheeltquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
2.4 x 2.2. Damn, en ik dacht dat ons bed al groot was.
Pinguīns sechsen redelijk enthousiast blijkbaarquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
2.4 x 2.2. Damn, en ik dacht dat ons bed al groot was.
Een leuke hobbyquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pinguīns sechsen redelijk enthousiast blijkbaar
Doet niet iedereen dat dan?quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Pinguīns sechsen redelijk enthousiast blijkbaar
Geen conductrice ontmoet die meer dan alleen je kaartje wilt controleren?quote:
Ik weet niet waar jij je vrouw opgedoken hebt, maar: Neequote:Op woensdag 2 mei 2007 13:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen conductrice ontmoet die meer dan alleen je kaartje wilt controleren?
ik op fokquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij je vrouw opgedoken hebt, maar: Nee
fok!sters daarintegenquote:
have funquote:
Done that, been there,quote:
Kan lekker zijn hoorquote:
Ik ga hier niet op in.quote:
Romeo? Das niet duurquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Alfa in de aanbieding bij de Spar: 6,99 voor een kratje
Alfa is ook nog wel lekker jaquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Alfa in de aanbieding bij de Spar: 6,99 voor een kratje
Ja preciesquote:
Toen ik nog in het studentenhuis woonde hadden we het daar bij feestjes. Er zat een slijter vlak naast die dat dan leverde, compleet met tapquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies
Op tap hebben ze die hier nietHeul misschien in Kafee België.
Hoe is de schade?quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:28 schreef Kuukske het volgende:
Zo, gesprek met directeur overleefd.
En hop, ik heb weer wat extra werkquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:28 schreef Kuukske het volgende:
Zo, gesprek met directeur overleefd.
Geen. Ik heb m'n baan nog.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe is de schade?
Dat krijg ik ook als het goed is.quote:
Je had liever dat dat boxen testen nog even doorging?quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:40 schreef Tally het volgende:
Ik heb gister complimentjes gekregen van mn baas..
En ik vond het niet eens leuk!
Dat gaat nu nog doorquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je had liever dat dat boxen testen nog even doorging?
de baas kwam je even storen in compromitterende positie?quote:
Nee ik vond het gewoon niet fijn om te horenquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
de baas kwam je even storen in compromitterende positie?
Dat zal mn andere collega nu wel doenquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:55 schreef Kuukske het volgende:
Beter dan dat ze je wegkijken Tal.
Ah een vrouwelijke collega?quote:
Nope niet eensquote:
Ohw hehe.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:57 schreef Tally het volgende:
Nope niet eens
ICT mannen wereld.. Vaak dan.. Hier ook..
quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
vrouwen in de IT zijn daarentegen meestal vaak bijna altijd lelijke dikke afstotelijke potten
Daar ben ik pinguin voorquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:56 schreef Kuukske het volgende:
Jij bent een apart geval Ph.
Zekerquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:59 schreef Kuukske het volgende:
Secretaresses hebben een betere reputatie?
eenschquote:
Tof.quote:
Strijken is ook onzin. Ik zal eens die strijkbout uit de doos halen die ik een maand geleden van mn moeder gekregen heb. Gewoon zodat ie niet meer in de doos zit als ze langs komt dan hequote:Op woensdag 2 mei 2007 15:04 schreef Kuukske het volgende:
Strijken. Bah. Doe ik niet aan.
Je LAAT het hoorquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:03 schreef es70 het volgende:
Ik stond al bijna op het punt om te gaan strijken zeg...![]()
Het werd tijdquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:03 schreef es70 het volgende:
Ik stond al bijna op het punt om te gaan strijken zeg...![]()
quote:
Dan ben je helemaal zo klaarquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Zoveel ligt er niet, volgens mij maar 2 dingetjes ofzo...
Ohw dat valt reuze mee dan? Bloesjes enzo streek ik altijd wel, maar sinds ik die niet meer draag voor m'n werk is dat er dus ook al niet meer bij.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:13 schreef es70 het volgende:
Zoveel ligt er niet, volgens mij maar 2 dingetjes ofzo...
quote:
Als ik die broek weer aanwil is het vroeg genoeg om 'm te gaan strijkenquote:
Ik heb een paar jaar in de Thuiszorg gewerkt, en ik kan je vertellen dat er zelfs mensen zijn die hun washandjes en vaatdoekjes strijkenquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohw dat valt reuze mee dan? Bloesjes enzo streek ik altijd wel, maar sinds ik die niet meer draag voor m'n werk is dat er dus ook al niet meer bij.
Er zijn ook mensen die handdoeken en beddengoed strijken maar daar zie ik absoluut het nut niet van in.
En dan weer zeuren dat ie niet gestreken isquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Als ik die broek weer aanwil is het vroeg genoeg om 'm te gaan strijken.
Zo een ken ik er ook, en het is nog familie ookquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar in de Thuiszorg gewerkt, en ik kan je vertellen dat er zelfs mensen zijn die hun washandjes en vaatdoekjes strijken.
Nee, want ik ben de enige die hier strijkt en ik geloof niet in kaboutertjes die het voor me gaan doenquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan weer zeuren dat ie niet gestreken is
quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo een ken ik er ook, en het is nog familie ook
quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:18 schreef es70 het volgende:
Ik heb een paar jaar in de Thuiszorg gewerkt, en ik kan je vertellen dat er zelfs mensen zijn die hun washandjes en vaatdoekjes strijken.
Zijn kast gezuiverdquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, want ik ben de enige die hier strijkt en ik geloof niet in kaboutertjes die het voor me gaan doen.
Pat kan wel strijken, maar ik heb z'n kast 'gezuiverd', dus het is minder vaak nodig.
Zo af en toe iets verwijderen, heeft helemaal geen pijn gedaan hoorquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn kast gezuiverd
Das niet aardig hoor
bronquote:TEHERAN - De Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad heeft zich felle kritiek van ultra-orthodoxe moslims op de hals gehaald. Voor televisiecamera's kuste hij dinsdag de hand van zijn vroegere basisschoollerares en omarmde hij de 70-jarige vrouw.
De Iraanse krant Hezbollah, niet te verwarren met de gelijknamige Libanese groepering, wist Ahmadinejads hartelijkheid niet te waarderen.
Het blad beschuldigde de president er woensdag van dat hij met zijn "onzedelijke gedrag" religieuze waarden geweld heeft aangedaan.
Familie
Volgens de islamitische wetten in Iran is het een man alleen toegestaan een vrouw aan te raken, als zij familie is. De vrouw droeg overigens handschoenen tijdens het 'incident'.
Hoewel Ahmadinejad in het Westen vaak als zeer orthodox wordt beschouwd, heeft hij in eigen land vaker kritiek op zijn vermeende lichtzinnigheid gekregen. Eerder gebeurde dat, toen hij voorstelde vrouwen in het voetbalstadion toe te laten.
Dat land is dus binnen 100 jaar leeg, dat dan weer welquote:Volgens de islamitische wetten in Iran is het een man alleen toegestaan een vrouw aan te raken, als zij familie is.
Ik heb er nu 36 totaalquote:
Ah zo, okeequote:Op woensdag 2 mei 2007 16:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb er nu 36 totaal, maar het is nog niet genoeg
.
Haken. Boel 5-kantjes die aan elkaar gezet een topje voor Nina moeten worden
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |