De A-poule (of hoe ze dat nu ook noemen). Mooie wedstrijden wat ik tot nu heb gezien (op de Duitse zenders).quote:
Omdat er toch niemand naar kijkt Alleen ene marcbquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom zenden ze in Nederland niets van het ijshockey uit
Dan is het prima bier, zuipen en niet lam wordenquote:
Dan is Spa blauw goedkoper en je krijgt er niet zo'n schrale smaak van in je bekquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan is het prima bier, zuipen en niet lam worden
hey moviestar!quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan is Spa blauw goedkoper en je krijgt er niet zo'n schrale smaak van in je bek
Haaaiquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:03 schreef donnahvh het volgende:
[..]
hey moviestar!
mag ik je handtekening?![]()
![]()
Nou nee dusquote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nee dusZit momenteel ziek thuis, gisteren uit een trein geflikkerd bij het uitstappen. Lag een tegel los
Knie kapot, Elleboog stijf, enkel dik, de sUx jeweettt
jeuzus lekker verhaalquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nee dusZit momenteel ziek thuis, gisteren uit een trein geflikkerd bij het uitstappen. Lag een tegel los
Knie kapot, Elleboog stijf, enkel dik, de sUx jeweettt
Ben je nu alweer opquote:Op donderdag 3 mei 2007 07:33 schreef Kuukske het volgende:
Is het nog meegevallen met het aantal ritjes heen en weer Mori?
Tot 9 uur. En vandaag om half 9 beginnen. Ik zou hier bijna kunnen overnachtenquote:Op donderdag 3 mei 2007 08:26 schreef Sjowhan het volgende:
Ben je nu alweer op. Terwijl je gisteravond tot laat moest werken
Wowquote:Op donderdag 3 mei 2007 08:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tot 9 uur. En vandaag om half 9 beginnen. Ik zou hier bijna kunnen overnachten
En goedemorgen Sjo
Goede vraag, dat weet ik niet eigenlijk. Maar eigenlijk hoor je mij niet klagen. Ik werk niet op maandag en op woensdagochtend pas vanaf half 12. Ik doe het op donderdag meestal lekker rustig aan.quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:45 schreef Sjowhan het volgende:
Wow
Is dat wel toegestaan? Er moet toch xx aantal uren tussen dat je bent weggegaan, en er weer bent zijn?
Tot 4 uur, maar als het zo rustig blijft ga ik er om 3 uur lekker vandoorquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:48 schreef marcb1974 het volgende:
Nee, c1000 meestal
Tot hoe laat moet jij werken?
Lekkerquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tot 4 uur, maar als het zo rustig blijft ga ik er om 3 uur lekker vandoor.
Bengel!![]()
Hoi.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tot 4 uur, maar als het zo rustig blijft ga ik er om 3 uur lekker vandoor.
Bengel!![]()
Ja precies. Ik wil nog een uurtje sporten vandaag dus dat zou mooi uitkomen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:55 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi.![]()
Drie uur is een mooie tijd om te stoppen, heb je nog een leuk aantal uurtjes "vrijetijd".
Voor luie mensen is 'ie leuk.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:03 schreef Pheno het volgende:
Ik vond 'm zelf erg matig en onscherp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |