Je bent geen studentquote:
Pinguinquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:58 schreef Pheno het volgende:
Tiefus
quote:
hoi, hoiquote:
Maar wel ambtenaar.quote:
Zet je bed in je tuin of balkon, het is mooi weer!quote:
Nou, niet echt eigenlijk. Heel mn rug is keihard en doet pijn. Alsof ik kei veel stress heb of zo. Misschien is dat ook wel zo trouwens.quote:
Misschien toch maar langs de dokter?quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, niet echt eigenlijk. Heel mn rug is keihard en doet pijn. Alsof ik kei veel stress heb of zo. Misschien is dat ook wel zo trouwens.
Nou ja, tot later maar weer dus
Neuh gee nzin in. Naar de dokter ga ik alleen als het echt niet anders kanquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Misschien toch maar langs de dokter?
Wat Bengeltje zegt dusquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, niet echt eigenlijk. Heel mn rug is keihard en doet pijn. Alsof ik kei veel stress heb of zo. Misschien is dat ook wel zo trouwens.
Nou ja, tot later maar weer dus
Wat nog wel eens wil helpen is warmte bij je rug. Waarschijnlijk zijn het je spieren die protesteren en die kan je daarmee weer kalmeren (nee nu geen ijs meer, dat is tegen bloeduitstortingen en zwellingen).quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh gee nzin in. Naar de dokter ga ik alleen als het echt niet anders kan
Nou dat houdt dan ook niet over dusquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:05 schreef SpeedyGJ het volgende:Volgende week maandag verwacht ik de eerste regen, echter zou het volgend weekend wel weer eens droog kunnen worden met weer veel zon en temperatuur van 20 graden, waarschijndelijk opnieuw een lange periode.
Volgende week zo'n 20mm regen, verdeeld over kleine 5 dagen.
Hier in oosterwolde ook alles rustigquote:
Dat zal ook nooit anders zijn in Oosterwolde hequote:Op donderdag 3 mei 2007 11:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hier in oosterwolde ook alles rustig
Niet echt nee. En onweer hoeven we ook niet echt te verwachtenquote:
Idd, zaterdag/zondag weer terug naar huisquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zal ook nooit anders zijn in Oosterwolde he
Hebben ze je zomaar laten gaan jaquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Idd, zaterdag/zondag weer terug naar huis
Huh watquote:
Naar Dokkumquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:53 schreef Memento-Mori het volgende:Goedemorgen nog
verhuisd
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
douche is niet zoveel verandertdus voor de volledgiheid oude foto
Leuk met al dat groen Mori! En toffe badeendenquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:53 schreef Memento-Mori het volgende:Goedemorgen nog
verhuisd
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er prima uit tochquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:53 schreef Memento-Mori het volgende:Goedemorgen nog
verhuisd
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou zegquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee Utrecht![]()
![]()
en nu naar zeist kamer slopen
![]()
Mag ik mee helpen?quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee Utrecht![]()
![]()
![]()
Oeh, slopenquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee Utrecht![]()
![]()
![]()
Hoezo eindelijikquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:01 schreef Kuukske het volgende:
Eindelijk. Het is middag.
Nog maar 6 uur werkenquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:01 schreef Kuukske het volgende:
Eindelijk. Het is middag.
Ja, volgende week gaat het weer regenen. Ik geniet er nog even vanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |