quote:22:05 uur Rotterdam<->Den Haag Door brand in een trein rijden er tussen Delft en Schiedam Centrum geen treinen. Vertraging: meer dan 60 minuten. Reisadvies: * Doorgaande reizigers tussen Rotterdam en Den Haag en tussen Rotterdam en Leiden kunnen omreizen via Gouda. * Doorgaande reizigers tussen Rotterdam en Schiphol en tussen Rotterdam en Amsterdam kunnen omreizen via Utrecht Centraal.
Even een geinterreseerde tvp.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:16 schreef rashudo het volgende:
Ik zat in mijn kamer, rook een brandlucht en hoorde kort daarna allemaal sirenes voorbijkomen, dus ik loop in de richting van de herrie en ik zie een trein die in de fik staat.
Het is in Delft, bij treinstation Delft Zuid, onder het viaduct van de kruithuisweg (N470) over de rails.
Toen ik er stond zag ik al geen vlammen meer maar alleen rook en een zwarte uitgebrande trein.
Ben benieuwd wie er meer vanaf weet, ik vind het nogal verdacht omdat het precies onder het viaduct is. Heb geen knallen gehoord of iets dergelijks.
Had ff geen camera bij me en wil geen ramptoerist spelen![]()
Als de trein er normaal op snelheid voorbij komt dan is het toeval dat'ie precies onder het viaduct tot stilstand is gekomen. Da's nogal gokken, om het zo te timenquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:16 schreef rashudo het volgende:
Ben benieuwd wie er meer vanaf weet, ik vind het nogal verdacht omdat het precies onder het viaduct is. Heb geen knallen gehoord of iets dergelijks.
Had ff geen camera bij me en wil geen ramptoerist spelen![]()
Lichtontbrandende treinen met een kort lontje?quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:37 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wow, door een brand rijden er geen treinen tussen Delft en Schiedam. Dat is de 3e keer in 3 weken geloof ik. Ik ruik een complot..
Ruik je dsm nietquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:41 schreef rashudo het volgende:
[..]
Lichtontbrandende treinen met een kort lontje?
Helaas moeten we waarschijnlijk tot morgen wachten voor de echte juicy details..
Anyway het is wel vervelend met die chemische stinklucht hier.
Klopt ja, maar het zou ook kunnen dat de trein tijdens het stilstaan bij het perron in de fik is gevlogen, het station zit namelijk ook precies daar onder het viaduct.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:40 schreef Light het volgende:
[..]
Als de trein er normaal op snelheid voorbij komt dan is het toeval dat'ie precies onder het viaduct tot stilstand is gekomen. Da's nogal gokken, om het zo te timenEn ook als de trein er normaal niet hard rijdt is het maar afwachten waar'ie tot stilstand komt. Zodra de brand opgemerkt wordt gaat er vast iemand aan de noodrem hangen.
Jups, mijn boyfriend zat in die trein er achter. Het stonk en hij kon de rook zien.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
het is een plan V, en de reizigers in de trein die er achter vast stond, worden te voet geëvacueerd nu.
Waarschijnlijk een stoptrein dus die al moest stoppen bij Delft Zuid.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
het is een plan V, en de reizigers in de trein die er achter vast stond, worden te voet geëvacueerd nu.
Coupé's ja? Weet je zeker dat ze geen "rijtuigen" bedoelden?quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:44 schreef biertapper het volgende:
` Bij station Delft-Zuid zijn 2 coupés
van een passagierstrein uitgebrand.
Inderdaad. Twee weken geleden heb ik ook al de halve avond op Den Haag Centraal kunnen doorbrengen omdat er brand was tussen Delft en Schiedam. Geen idee wat daar allemaal aan de hand isquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:37 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wow, door een brand rijden er geen treinen tussen Delft en Schiedam. Dat is de 3e keer in 3 weken geloof ik. Ik ruik een complot..
Dat lukt wel hoor, tenzij er laat vannacht NOG iets misgaat.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:07 schreef Thomas B. het volgende:
beter ruimen ze het effe rap op... moet morgen wel naar leiden...
Nou nog jullie melasse tanks beter onderhoudenquote:Op donderdag 3 mei 2007 08:07 schreef winterapfel het volgende:
[..]
heey![]()
we stinken de laatste tijd stukken minder dan vroeger hoor.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |