Welkom in America...geweld mag, maar sex nietquote:Op woensdag 2 mei 2007 01:06 schreef cindy10 het volgende:
eric mag niet meer bloot,maar brian mag wel een vrouw slaan? typisch.....![]()
ja blijkbaar,vind het echt verbazend!quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:09 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Welkom in America...geweld mag, maar sex niet
Wat een meesterlijke OP!quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:08 schreef soylent het volgende:
Wat een kut TT
Vind ik ook. Het is niet altijd even gemakkelijk een geschikte titel te vinden, het hangt er maar net af van wat er op dat moment gebeurt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:10 schreef beequeen het volgende:
Ach, vijver , jacuzzii , of alles wat nat kan zijn. Wat maakt het uit.![]()
Heb je gezien hoe vol ze de glazen schenken ...... 2 flessen champagne met 4 man !quote:
Zelfs je plaatje heeft spelfoutenquote:Op woensdag 2 mei 2007 01:12 schreef jaspah het volgende:
ksnapt niet wa doen ze in die vijfer?
dhan moeth je ff trg lzen misshn?quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:12 schreef jaspah het volgende:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 2 mei 2007 01:11 schreef kleinzusje het volgende:
Goed, ik vermoed een streamlock van 3 uur, veel bloed en Stijn aan het graf................ dus tijd om de wekker aan te zwengelen![]()
Kooi-karpers vangen om te kunnen verkopen. Hoewel ik al een tijd geen vissen daar gezien hebt, de Kuvatzjes zullen die waarschijnlijk allang geraust hebben (zijn daar 2 keer geweest in April)...quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:12 schreef jaspah het volgende:
Ik lees het morgen wel bij op volquote:Op woensdag 2 mei 2007 01:13 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Slaap lekker
Zelf lijkt het me nog erg verleidelijk om te wachten op de slaapkamerscene. Zouden ze echt met zijn 3en in het bed tegenover Huub gaan slapen.
doofpot heet dat...quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:14 schreef LoveProfusion het volgende:
Nog steeds geen vermelding op de site van de goudenkooi.tv dat Amanda geslagen is..daar draait heel dit gedoe om.
Het is niet voor het eerst dat de berichtgeving zo krom is als een hoepel.quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:14 schreef LoveProfusion het volgende:
Nog steeds geen vermelding op de site van de goudenkooi.tv dat Amanda geslagen is..daar draait heel dit gedoe om.
Tuurlijk niet, ze zijn naar bed en bang ( slim )quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:14 schreef LoveProfusion het volgende:
Trusten, Palma ruimt het bloed wel op.quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:11 schreef kleinzusje het volgende:
Goed, ik vermoed een streamlock van 3 uur, veel bloed en Stijn aan het graf................ dus tijd om de wekker aan te zwengelen![]()
en je krijgt als antwoord,lees terug!quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:15 schreef jaspah het volgende:
laat mij lekker typen ik stel gewoon een vraag.. stel newbies
quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:15 schreef jaspah het volgende:
laat mij lekker typen ik stel gewoon een vraag.. stel newbies
We zien wel hoe ze het op tv gaan brengen. Dit moment dat bekent werd dat Wifebeater B Amanda heeft geslagen nam toch een paar uur in beslag, met de meest spectaculaire ruzie sinds lange tijd. Kan me niet voorstellen dat ze he hele gedoe niet gaan uitzenden, dat zou zonde van het beeld-materiaal zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:14 schreef LoveProfusion het volgende:
Wordt waarschijnlijk een grote Huub-bash story.quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:17 schreef Clank het volgende:
Brian gaat dus zijn kant van het verhaal op zijn weblog zetten.. zucht....
Nou dag danquote:Op woensdag 2 mei 2007 01:18 schreef jaspah het volgende:
ja moet ik 6 topics door zoeken? iets met contact punten? maar daar snap ik ook al geen hol van..
kutprogramma
talpa
Als je nu binnenvalt, is er ook geen touw aan vast te knopen. Troorst je, het is een kutprogramma.quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:18 schreef jaspah het volgende:
ja moet ik 6 topics door zoeken? iets met contact punten? maar daar snap ik ook al geen hol van..
kutprogramma
talpa
FOK-juristen doe jullie best.quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:20 schreef Prospera het volgende:
Brian tegen Jaap: Je weet als hij dronken is, wat zijn doel is en dat is zijn prooi Amanda.
Tussen de benen kruipen van Amanda.
Oh ja dat kan ik er nog bij zetten, Amanda terwijl ze gebeft wordt. (hij is bezig met zijn weblog?)
Jaap: ga je hem posten?? Brian, jazeker, dat ga ik doen. Slaakt een diepe zucht.
Ok FOk juristen kom maar op.
Smaad is 7.000 euro boete
Laster 17.000 euro boete
Jaap zit Brian op te hitsen: posten posten posten.
Kijken of we dat kunnen copien&pasten op zijn site.
Precies, en 99% van de internet streamers kent z`n echte karakter. Die weblogs van Huub en Jaap voegen ook niets toe, zie het dus maar als bezigheids-therapie...quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:20 schreef LoveProfusion het volgende:
Dat hele weblog gebeuren mogen ze wel cancellen. Is voor de tv kijker niet interessant.
Dat is waar, maar wij kunnen het vastleggen en op één of ander tijdstip doorspelen aan de bewoner in kwestie.quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:20 schreef LoveProfusion het volgende:
Dat hele weblog gebeuren mogen ze wel cancellen. Is voor de tv kijker niet interessant.
Jaap heeft iets van 189 contactpunten in de vjiver gegooid in een dwarse bui.quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:18 schreef jaspah het volgende:
kutprogramma
talpa
tja ik kijk af en toe ff volg het een beejte maarja kzie nu een paaar dwazen op de kop in een vijver hangen dusja..quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als je nu binnenvalt, is er ook geen touw aan vast te knopen. Troorst je, het is een kutprogramma.
ik ben hooked.
en met die punten kunnen ze mensen in dat huis halen ofzo?quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:22 schreef avonne het volgende:
[..]
Jaap heeft iets van 189 contactpunten in de vjiver gegooid in een dwarse bui.
Het hele verhaal is niet duidelijk, maar hij weigert ze er uit te halen.
Ik weet niet waarom de anderen het wel proberen
das nog niet het gekste wat je gemist hebt vanavondquote:Op woensdag 2 mei 2007 01:23 schreef jaspah het volgende:
[..]
tja ik kijk af en toe ff volg het een beejte maarja kzie nu een paaar dwazen op de kop in een vijver hangen dusja..
Ze hebben het nagevraagd en de eerlijke vinder mag van de redactie de punten houden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:22 schreef avonne het volgende:
[..]
Jaap heeft iets van 189 contactpunten in de vjiver gegooid in een dwarse bui.
Het hele verhaal is niet duidelijk, maar hij weigert ze er uit te halen.
Ik weet niet waarom de anderen het wel proberen
nee,daarmee kunnen ze familie of vrienden laten komen,bellen etcquote:Op woensdag 2 mei 2007 01:23 schreef jaspah het volgende:
[..]
en met die punten kunnen ze mensen in dat huis halen ofzo?
Je hebt nog mazzel met deze caps.quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:23 schreef jaspah het volgende:
[..]
tja ik kijk af en toe ff volg het een beejte maarja kzie nu een paaar dwazen op de kop in een vijver hangen dusja..
Ik weet alleen dat Huub een ontslagronde voor Jaap heeft aangevraagd.quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:24 schreef Mika25 het volgende:
Hmz, is er al een ontslagronde aangevraagd? Niet dat er iemand uitgaat natuurlijk, maar normaal vragen ze er eentje aan al was het maar om te bashen...
Hij is nog aan het typen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:24 schreef Ashrak het volgende:
Wil iemand de blog van Brian hier posten. Ik gun de rat maar 1 hit.
Jaap had contactpunten in de vijver gegooid omdat ze hem geen cp wilde geven om zijn vader te bellen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:23 schreef jaspah het volgende:
[..]
Ze kunnen toch gewoon elkaars weblog bekijkenquote:Op woensdag 2 mei 2007 01:22 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat is waar, maar wij kunnen het vastleggen en op één of ander tijdstip doorspelen aan de bewoner in kwestie.
stand byquote:Op woensdag 2 mei 2007 01:24 schreef Ashrak het volgende:
Wil iemand de blog van Brian hier posten. Ik gun de rat maar 1 hit.
Ze doen het voor ons!quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:20 schreef LoveProfusion het volgende:
Bij voorbaat dankquote:
Soms wel, soms niet. Beetje afhankelijk van de redacteur. Op de blogs kunnen ze immers ook reacties lezen, daarom wordt nog wel eens weggeklikt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze kunnen toch gewoon elkaars weblog bekijken
Yep, maar niet de reacties.quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze kunnen toch gewoon elkaars weblog bekijken
Die zien ze wel als ze de sites (van anderen) gewoon oproepen via internet. Dan zien ze hetzelfde als jij ook ziet.quote:
Reden voor een feesie dankzij Nettyquote:Op woensdag 2 mei 2007 01:29 schreef Prospera het volgende:
Onderhand in de jacuzzi heeft men meer lol:
[afbeelding]
Memory lanequote:Op woensdag 2 mei 2007 01:27 schreef soylent het volgende:
Lekker BB-achtig, zo savonds laat in de jacuzzi hangen
Och, een beetje knippen in de TV uitzendingen doet wonderenquote:Op woensdag 2 mei 2007 01:28 schreef cindy10 het volgende:
best grappig...brian totaal voor schut gegaan door die brief van zn eigen moeder!![]()
![]()
nu maar zien dat hij zn gezicht red.....voor zover dat uberhaupt nog mogelijk is![]()
De optie om een reactie te geven op een bericht van hun is toch uitgeschakeld?quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die zien ze wel als ze de sites (van anderen) gewoon oproepen via internet. Dan zien ze hetzelfde als jij ook ziet.
jaap zorgt af en toe voor enig vermaak,maar de rest van de tijd is hij gewoon beroeps irritant....quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:30 schreef LoveProfusion het volgende:
Jaap is ook echt een loser.. 2 dagen de held uithangen en finaal weer ingestort..een kort momentum in zijn populariteit ..en dat is weer helemaal weg.
Volgens mij kan je op geen een blog reacties plaatsenquote:
Soms wel , soms niet. Ligt eraan wie er achter de koppen zit.quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:30 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
De optie om een reactie te geven op een bericht van hun is toch uitgeschakeld?
helaas ja....totaal verkeerd beeld krijg je danquote:Op woensdag 2 mei 2007 01:30 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Och, een beetje knippen in de TV uitzendingen doet wonderen
Het was al na een dag duidelijk dat z`n "terror" opgelegd was door de redaktie om de toneelhaak te ontwijken, maar dat kan je gewoon niet lang volhouden als het niet in je natuurlijke karakter zit. De echte Jaap is gewoon een luie sukkel, die alleen lef heeft achter een computer. (wat z`n populariteit bij enkele relklonen verklaard, die herkennen zichzelfquote:Op woensdag 2 mei 2007 01:30 schreef LoveProfusion het volgende:
Jaap is ook echt een loser.. 2 dagen de held uithangen en finaal weer ingestort..een kort momentum in zijn populariteit ..en dat is weer helemaal weg.
Ja, dat klopt idd.quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:30 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
De optie om een reactie te geven op een bericht van hun is toch uitgeschakeld?
Ze ging op tijd slapen, ze was heel moe. En op dat moment was er ook niks te beleven.quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:32 schreef Prospera het volgende:
Ligt Natasia al op bed of is ze weer afgevoerd, dat heb ik helemaal gemist.
geloof dat ze oordopjes in heeft,dus zal weinig te roddelen hebben dan...quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:34 schreef cobain94 het volgende:
Natasia heeft morgen weer veel te vertellen aan brian..Ze ligt toch vlakbij de jacuzzi?Met het raam open?
Yip, ik het met Hummie dit gesprek ook wel eens gehad en ook al denkt de redactie het recht in eigen hand te kunnen nemen werkt het natuurlijk niet zo. Helaas zijn officieren van justitie wel geneigd hetg voordeel van de twijfel aan de redactie te gunnen en daar de deelnemers vaak behoorlijk geimponeerd zijn door hun ogenschijnlijke wurgcontracten gebeurt er in de praktijk niets met die aangiftes.quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:06 schreef soylent het volgende:
[..]
Zoiets bestaat niet in het nederlands recht. Je kan niet een contract met iemand aangaan waarin je aangeeft dat je geen aangifte zal doen van strafbare feiten. Iedereen heeft dat recht. Sterker nog, bij ernstige misdrijven ben je zelfs verplicht om aangifte te doen.
Shhhtquote:
Houden ze het vol denk je ??quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:38 schreef Petre het volgende:
alcohol is toch lekker?
De glazenquote:
Doe Hummie de hartelijke groeten.quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:37 schreef voyeur het volgende:
[..]
Yip, ik het met Hummie dit gesprek ook wel eens gehad en ook al denkt de redactie het recht in eigen hand te kunnen nemen werkt het natuurlijk niet zo. Helaas zijn officieren van justitie wel geneigd hetg voordeel van de twijfel aan de redactie te gunnen en daar de deelnemers vaak behoorlijk geimponeerd zijn door hun ogenschijnlijke wurgcontracten gebeurt er in de praktijk niets met die aangiftes.
Ik zou het vreemd vinden als men afspraken maakt om geen aangifte te doen. Het lijkt me wel logisch dat er iets in zal staan dat eerst geprobeerd moet worden om het minnelijk op te lossen, zoals bijv. in een mediatiecontract.quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:37 schreef voyeur het volgende:
[..]
Yip, ik het met Hummie dit gesprek ook wel eens gehad en ook al denkt de redactie het recht in eigen hand te kunnen nemen werkt het natuurlijk niet zo. Helaas zijn officieren van justitie wel geneigd hetg voordeel van de twijfel aan de redactie te gunnen en daar de deelnemers vaak behoorlijk geimponeerd zijn door hun ogenschijnlijke wurgcontracten gebeurt er in de praktijk niets met die aangiftes.
Is goed. Kent ze je al als de bijenkoningin of moet ik nog een andere naam noemen...quote:
We weten natuurlijk niet in welke context de bewoners hier over gepraat hebben. Eigenlijk horen ze niet over hun contracten te praten op de streams, maar ze doen dat af en toe toch. Maar geen enkele streamer heeft een volledig contract gezien, dus veel blijft speculeren natuurlijkquote:Op woensdag 2 mei 2007 01:48 schreef soylent het volgende:
Dixit mijn advocate-vriendin: elkaar bij voorbaat van strafrechtelijke vervolging proberen te vrijwaren is op allerlei niveaus in strijd met wat betamelijk is volgens de wet en opvattingen in het rechtsverkeer.
Is dat zooooquote:Op woensdag 2 mei 2007 01:50 schreef mootie het volgende:
Oops.......... Huub in BRIANS bed?
Staat JdM boven de wet? Niet dus. Dit rammelt aan alle kanten.quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:48 schreef soylent het volgende:
[..]
Ik zou het vreemd vinden als men afspraken maakt om geen aangifte te doen. Het lijkt me wel logisch dat er iets in zal staan dat eerst geprobeerd moet worden om het intern op te lossen.
Dixit mijn advocate-vriendin: elkaar bij voorbaat van strafrechtelijke vervolging proberen te vrijwaren is op allerlei niveaus in strijd met wat betamelijk is volgens de wet en opvattingen in het rechtsverkeer.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:51 schreef cindy10 het volgende:
ben ik de enige die opzit in de hoop dat er nog wat actie komt?![]()
Thanksquote:
Ben je de enige die post dan?quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:51 schreef cindy10 het volgende:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:51 schreef cindy10 het volgende:
nee dat niet,maar je weet maar nooit met welke intentie de ander zit he?quote:
ach jezus nee he?quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:55 schreef beequeen het volgende:
Natasja wakker, en oordopjes uit.
Ntatuurlijk, je vriendin heeft wel gelijk. De angst voor de wurgcontracten is echter groot. In essenite is het de lkeus tussen het strafrechtechtelijk gelijk en de civiele angst. Je kunt aangiftes op basis van laster, publieke belediging, geweld, aanranding, etc natuurlijk niet civielrechterlijk uitsluiten. Edoch heftige 'non disclosure' bepalingen over je werk zijn vaak afschrikwekkend genoeg en ongetwijfeld zuchten de deelnemers daaronder. Zonder toegang tot een goede advocaat zullen ze al gauw bevreesd zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:48 schreef soylent het volgende:
[..]
Ik zou het vreemd vinden als men afspraken maakt om geen aangifte te doen. Het lijkt me wel logisch dat er iets in zal staan dat eerst geprobeerd moet worden om het intern op te lossen, zoals bijv. in een mediatiecontract.
Waarschijnlijk achter die de bui al voelt aankomen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:58 schreef avonne het volgende:
Ik hoor Huub op de achtergrond argumenteren. Met wie?
Huub en Amanda gingen als eerste naar bed (soort van weddenschap).quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:57 schreef cindy10 het volgende:
wat gebeurd er?? ik ben aan het afkicken van de streams,gezien het feit dat ik niet wil betalen straks![]()
Brian komt de slaapkamer binnen, natasia is slaapdronken en enigszins in paniek.quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:57 schreef cindy10 het volgende:
wat gebeurd er?? ik ben aan het afkicken van de streams,gezien het feit dat ik niet wil betalen straks![]()
hahahaha oke!quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:59 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Huub en Amanda gingen als eerste naar bed (soort van weddenschap).
Lagen gewoon knus naast elkaar. De telefoon ging waardoor huub naar boven is gegaan. Nu staat Huub dus bij Nicolaas en Eric.
Brian kwam met Jaap snel naar de slaapkamer omdat die dacht dat Huub en Amanda samen lagen. Jammer voor hun, want Huub was er dus net uit.
topamusement!quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:00 schreef Wopper1 het volgende:
Haha, daar is de teasergirl!
Huub en Amanda doen nu heel zachtjes praten met in hun achterhoofd dat Brian zit te gluren vanaf het andere bed.
nee, stream 3, de hele avond alquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:00 schreef farceman het volgende:
IS stream 1 bij iedereen kapot?
prachtig,helemaal gek maken die mafkees!quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:00 schreef Wopper1 het volgende:
Haha, daar is de teasergirl!
Huub en Amanda doen nu heel zachtjes praten met in hun achterhoofd dat Brian zit te gluren vanaf het andere bed.
Waarschijnlijk haalt hij heel veel zelfbeheersing uit het stukje op zijn blog.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:01 schreef mootie het volgende:
Ik ben Brian en ik ben echt niet boos hoor.![]()
Jaap stond bij Ericquote:Op woensdag 2 mei 2007 01:59 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Huub en Amanda gingen als eerste naar bed (soort van weddenschap).
Lagen gewoon knus naast elkaar. De telefoon ging waardoor huub naar boven is gegaan. Nu staat Huub JAAP dus bij Nicolaas en Eric.
Brian kwam met Jaap snel naar de slaapkamer omdat die dacht dat Huub en Amanda samen lagen. Jammer voor hun, want Huub was er dus net uit.
ik vind Amanda een toppertje worden...quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:01 schreef Rens_Wilders het volgende:
haha Amanda is een echte teaser!
En uit zn pillenpotjequote:Op woensdag 2 mei 2007 02:01 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Waarschijnlijk haalt hij heel veel zelfbeheersing uit het stukje op zijn blog.
Volgens Jaap zijn ze allemaal al weer straalbezopen, omdat hij 2 flessen champie zag staan.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:01 schreef Rens_Wilders het volgende:
haha Amanda is een echte teaser!
Denk je dat Brian zich te barsten lacht ?quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:02 schreef avonne het volgende:
Beetje kansloze actie van Huub en Amanda.
Als ik het zo zeggen mag
nou..... das nog de vraag..... Brian is toch al aardig paraquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:02 schreef avonne het volgende:
Beetje kansloze actie van Huub en Amanda.
Als ik het zo zeggen mag
Nee, ik denk dat Huub inmiddels al is teruggefloten door achter.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:02 schreef Wopper1 het volgende:
Je ziet Huub gewoon wachten totdat Brian terug is van het tandenpoetsen. Geweldig, blijf er nog wel even voor op.. Kan ieder moment terror worden.
Yep, ik blijf ook nog ff zittenquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:03 schreef Desii het volgende:
[..]
nou..... das nog de vraag..... Brian is toch al aardig para
Zo'n lafaard is het nou .. hij doet echt nooit iets zelf.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:04 schreef Soury het volgende:
Brian spant Jaap voor zijn karretje om foto's te maken. Brian's camera ligt achter![]()
wrm sneu? vrouwen slaan,das pas sneu!quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:04 schreef avonne het volgende:
Huub zegt dat hij blijft om "Amanda te beschermen tegen bepaalde idioten die hier rond lopen"
Amanda giechelt overdreven luid.
jemig, wat een sneu gedoe
Hoe krijg je het voormekaarquote:
Huhquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:08 schreef farceman het volgende:
Kan achter die homo Eric ff weg roepen en niet in bed Eric laten slapen!
quote:
bedoel natuurlijk van Amanda en huubquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:08 schreef farceman het volgende:
Kan achter die homo Eric ff weg roepen en niet in bed Eric laten slapen!
Liever die van Nicoquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:09 schreef soylent het volgende:
Voor Eric's achterwerk was ik helaas net te laat
quote:
Oeps veel keus voor konijnen heeft ze niet meerquote:
Lieke had gewoon weg moeten blijven ...quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:12 schreef Desii het volgende:
eh.... ik baal nu al weer van dat Lieke gedoe.... daarom gaat tie in zijn eigen bed.![]()
hehehe, wat zijn we het weer eens héquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:12 schreef Ashrak het volgende:
Wel jammer dat Huub gelijk weer helemaal vol is van Lieke ...
Beetje smoezen onder de dekens.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:14 schreef Wopper1 het volgende:
Natasia en Brian liggen wel erg dicht bij elkaar of zie ik iets over het hoofd?
En heel hard.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:12 schreef beequeen het volgende:
Natasja vraagt nog wel vriendelijk of Amanda de douche wil trekken. Ze is bang dat ze valt als ze moet plassen.
Pleur op je bek wijf.
Nah gaat niet lang duren. Ze heeft haat camera momentjes weer ffquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:13 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Lieke had gewoon weg moeten blijven ...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, maar ze is gewoon zo nep ...quote:
ze komt ook niet terugquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:13 schreef Ashrak het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel geluid maar slecht te verstaan tussen Brian en Natasquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:15 schreef F04 het volgende:
Ze schakelen weer de streams over naar buiten.
Nou ik hoop dat ze morgen ergen bij het hek blijft steken, maar ik denk dat het langer gaat duren dan ik leuk ga vinden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah gaat niet lang duren. Ze heeft haat camera momentjes weer ff![]()
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En heel hard.
Vol werkt niet meer bij mij. Iemand een linkje voor me naar andere streams?
Ja, ik hoor het nu. Gaat weer over niks. Natasia is 1 van de grootste tegenstandster van Amanda, maar owee als ze eens de kans bij Brian zou krijgen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Beetje smoezen onder de dekens.
Ja...... Niet nog meer Liekequote:Op woensdag 2 mei 2007 02:13 schreef Ashrak het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zou toch morgen (lees vandaag) toch terugkomen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:16 schreef avonne het volgende:
[..]
ze komt ook niet terug
Jaap wou haar maar één keer vragen om huub te stangen
Voor een proefles oid.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:17 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ze zou toch morgen (lees vandaag) toch terugkomen.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Ja (proef les) en waarschijnlijk gaat hij haar behoorlijk afbekkenquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:17 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Nou jij nogquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Mooi dat ze naar bed zijn gestuurd...
Ik ga mee (mijn eien bed hoor)quote:
echt!!! you made my dayquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:16 schreef avonne het volgende:
[..]
ze komt ook niet terug
Jaap wou haar maar één keer vragen om huub te stangen
Als het waar is bouw ik morgen een feessiequote:
Nooit, dat weet je, maar ik duik er zelf in.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Sinds wanneer wil jij mij weghebben!?
Hou jij toch eens je grote bek.quote:
Ja, daar ging het telefoongesprek denk ik ook over.quote:
Gelukkig zei Amanda ook: "Maar Huub doet me niks hoor"quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:23 schreef APK het volgende:
Jezus, waar is die Eric mee bezig
Amanda beschermen tegen een Huub die niet eens met Amanda wil neuken.![]()
Echt, ik kan die redactie soms vaak niet volgenquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:23 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja, daar ging het telefoongesprek denk ik ook over.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:18 schreef beequeen het volgende:
Ik ga afsluiten lieve Fokkers.Trusten en tot morgen.![]()
![]()
Orders van achter.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:23 schreef APK het volgende:
Het laatste ...quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:24 schreef mootie het volgende:
Waarom stelt Eric zich zo aan? Of moet hij dit van Achter doen?
ging het ook over... en eric moest huub weg sturenquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:23 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja, daar ging het telefoongesprek denk ik ook over.
nee .. tegen de losse handjes van Brianquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:23 schreef APK het volgende:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:24 schreef mootie het volgende:
Waarom stelt Eric zich zo aan? Of moet hij dit van Achter doen?
Flikker toch op trut, ik lees de hele dag die domme slowchat van jou en ben je gewoon zat met je gekus en getrut.quote:
Een beetje raar dat ze zelf zo laat reageren en dan nu Eric Amanda laten beschermen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:25 schreef rihago het volgende:
[..]
ging het ook over... en eric moest huub weg sturen
o, sorry, Ik meende Jaap te horen zeggen dat ze niet meer kwam.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:17 schreef Ashrak het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:25 schreef Wopper1 het volgende:
Eric is dus gebeld om Huub uit het bed van Amanda te houden..
Belachelijk. Ze mogen doen niet en laten wat ze willen.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:25 schreef APK het volgende:
[..]
Flikker toch op trut, ik lees de hele dag die domme slowchat van jou en ben je gewoon zat met je gekus en getrut.
En als je verder wat te zeiken hebt ga je maar naar het FB topic.
Dus toch een actie om Huub te forceren Jaap erin te houden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:26 schreef avonne het volgende:
[..]
o, sorry, Ik meende Jaap te horen zeggen dat ze niet meer kwam.
Dan zal dat dáárna zijn. (als is het allemaal in de Tiens handen)
En waar is de redactie als Amanda de regels aan haar laars lapt door te veel te zuipen?quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:27 schreef Mika25 het volgende:
De redaktie wilt Amanda tegen Huub beschermen?
Waar was de redaktie toen Amanda bescherming tegen Wifebeater B. nodig had?
Ze is naar haar bed. Vandaar dat dat antwoord van apk ff op zich liet wachtenquote:
Ook zo heerlijk irritant als je probeert te slapenquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:28 schreef STAP01 het volgende:
Leuk dit!!!!!!!!!!!!
Dan moest ze nog 2 borrels meer ophebben zei zequote:Op woensdag 2 mei 2007 02:24 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Gelukkig zei Amanda ook: "Maar Huub doet me niks hoor"
3 glazen voor middernacht en 3 erna...... naar verluidt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:29 schreef APK het volgende:
[..]
En waar is de redactie als Amanda de regels aan haar laars lapt door te veel te zuipen?
Ik kreeg het idee dat Nicolaas ook een extraatje heeft gehad?quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:29 schreef APK het volgende:
[..]
En waar is de redactie als Amanda de regels aan haar laars lapt door te veel te zuipen?
En ja .. Amanda heeft echt bescherming nodig tegen Huub.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:27 schreef Mika25 het volgende:
dat idee heb jij niet alleen....quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kreeg het idee dat Nicolaas ook een extraatje heeft gehad?![]()
Belachelijk !! Weer een maatregel om Brian te beschermen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:30 schreef Ashrak het volgende:
[..]
En ja .. Amanda heeft echt bescherming nodig tegen Huub.
Ze klimt zelfs over Eric heen om nog even te fluisteren met Huub.
Hij zal zo toch wel zijn eigen bed ingaan.
ja maar willen ze dat wel bij 10??quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:31 schreef Wopper1 het volgende:
Zonder alcohol zal er toch geen zak aan zijn.
Laat ze maar lekker wat borrels nemen, komt tenminste de waarheid eens naar boven.
Ik heb ze niet geteld, maar iemand die bij Teasers heeft gewerkt is volgens mij niet dusdanig de weg kwijt na 6 glazen van normale proporties.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:29 schreef mootie het volgende:
3 glazen voor middernacht en 3 erna...... naar verluidt.
Waarom beschermen ze haar nu wel en toen ze veel meer tegenstribbelde niet, lijkt me een betere vraagquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:27 schreef Mika25 het volgende:
Ze kregen van de redactie 2 flessen champagne voor 4 man ....... Goedgekeurd drinken dus .....quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe verzin je hetquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:31 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Belachelijk !! Weer een maatregel om Brian te beschermen.![]()
3 vaasjes whiskeyquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom moet Huub anders in z'n eigen bed gaan liggen ?quote:
En Amanda heeft iemand tegen wie ze, zonder gevaar voor eigen leven, aan kan kruipen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:33 schreef farceman het volgende:
Altijd wel gedacht dat het leuk trio zou worden:
HEA is born
Dat is drie glazen per persoon, daar wordt je nooit zo dronken van.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ze kregen van de redactie 2 flessen champagne voor 4 man ....... Goedgekeurd drinken dus .....
quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:34 schreef cindy10 het volgende:
hahahaha ik kom niet meer bij als eric en amanda straks gaan liggen foezelen!
dat geeft pas een rel!![]()
Nou dat ga ik niet afwachten mazzelquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:34 schreef cindy10 het volgende:
hahahaha ik kom niet meer bij als eric en amanda straks gaan liggen foezelen!
dat geeft pas een rel!![]()
Leuk dat Amanda ook zo meedoet! Syl is een goeie meid maar nam niet deel aan de terroracties van Eric en Huub. Amanda is overal voor te porren.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:33 schreef farceman het volgende:
HEA is born
Alles dankzij Nettyquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:35 schreef Desii het volgende:
De kooi in ruste..... al met al was het toch een leuk stream-avondje
Truste![]()
Echt te min, maar goed we kunnen er niets aan doen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:31 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Belachelijk !! Weer een maatregel om Brian te beschermen.![]()
Dat was na middernacht. Daarvoor waren 2 flessen witte wijn weggewerktquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:35 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is drie glazen per persoon, daar wordt je nooit zo dronken van. [afbeelding]
Iemand die haar totaal niet mag, haar maar dom en makkelijk te manipuleren vind, haar alleen maar gebruikt oa voor het spel.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:35 schreef mootie het volgende:
[..]
En Amanda heeft iemand tegen wie ze, zonder gevaar voor eigen leven, aan kan kruipen.
3 voor en 3 na 0.00 uurquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:35 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is drie glazen per persoon, daar wordt je nooit zo dronken van. [afbeelding]
hahaha lees mijn eerdere posting.....quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:37 schreef Wopper1 het volgende:
Vind Eric soms wat eng in bed en de nachtelijke uurtjes.. Zou me niks verbazen iig als die wat gaat lopen rotzooien met Amanda.
Is het nu opeens geen domme slet meer?quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:36 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Leuk dat Amanda ook zo meedoet! Syl is een goeie meid maar nam niet deel aan de terroracties van Eric en Huub. Amanda is overal voor te porren.![]()
![]()
![]()
maar een verschrikkelijk onstabiel onzeker trio, amanda blijft heen en weer zwabberen kun je echt niet van op aanquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:33 schreef farceman het volgende:
HEA is born
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |