quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:25 schreef APK het volgende:
[..]
Flikker toch op trut, ik lees de hele dag die domme slowchat van jou en ben je gewoon zat met je gekus en getrut.
En als je verder wat te zeiken hebt ga je maar naar het FB topic.
Dus toch een actie om Huub te forceren Jaap erin te houden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:26 schreef avonne het volgende:
[..]
o, sorry, Ik meende Jaap te horen zeggen dat ze niet meer kwam.
Dan zal dat dáárna zijn. (als is het allemaal in de Tiens handen)
En waar is de redactie als Amanda de regels aan haar laars lapt door te veel te zuipen?quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:27 schreef Mika25 het volgende:
De redaktie wilt Amanda tegen Huub beschermen?
Waar was de redaktie toen Amanda bescherming tegen Wifebeater B. nodig had?
Ze is naar haar bed. Vandaar dat dat antwoord van apk ff op zich liet wachtenquote:
Ook zo heerlijk irritant als je probeert te slapenquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:28 schreef STAP01 het volgende:
Leuk dit!!!!!!!!!!!!
Dan moest ze nog 2 borrels meer ophebben zei zequote:Op woensdag 2 mei 2007 02:24 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Gelukkig zei Amanda ook: "Maar Huub doet me niks hoor"
3 glazen voor middernacht en 3 erna...... naar verluidt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:29 schreef APK het volgende:
[..]
En waar is de redactie als Amanda de regels aan haar laars lapt door te veel te zuipen?
Ik kreeg het idee dat Nicolaas ook een extraatje heeft gehad?quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:29 schreef APK het volgende:
[..]
En waar is de redactie als Amanda de regels aan haar laars lapt door te veel te zuipen?
En ja .. Amanda heeft echt bescherming nodig tegen Huub.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:27 schreef Mika25 het volgende:
dat idee heb jij niet alleen....quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kreeg het idee dat Nicolaas ook een extraatje heeft gehad?![]()
Belachelijk !! Weer een maatregel om Brian te beschermen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:30 schreef Ashrak het volgende:
[..]
En ja .. Amanda heeft echt bescherming nodig tegen Huub.
Ze klimt zelfs over Eric heen om nog even te fluisteren met Huub.
Hij zal zo toch wel zijn eigen bed ingaan.
ja maar willen ze dat wel bij 10??quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:31 schreef Wopper1 het volgende:
Zonder alcohol zal er toch geen zak aan zijn.
Laat ze maar lekker wat borrels nemen, komt tenminste de waarheid eens naar boven.
Ik heb ze niet geteld, maar iemand die bij Teasers heeft gewerkt is volgens mij niet dusdanig de weg kwijt na 6 glazen van normale proporties.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:29 schreef mootie het volgende:
3 glazen voor middernacht en 3 erna...... naar verluidt.
Waarom beschermen ze haar nu wel en toen ze veel meer tegenstribbelde niet, lijkt me een betere vraagquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:27 schreef Mika25 het volgende:
Ze kregen van de redactie 2 flessen champagne voor 4 man ....... Goedgekeurd drinken dus .....quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kreeg het idee dat Nicolaas ook een extraatje heeft gehad?![]()
Hoe verzin je hetquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:31 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Belachelijk !! Weer een maatregel om Brian te beschermen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |