Je bent er nu toch?quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Hou nou verdomme op met kogelhard rellen als ik er niet ben!
Een bewoner zei dat ze geen aangifte mochten doen zolang ze aan het programma mee doen... Blijkbaar is dat contractueel vastgelegd.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:52 schreef PumaStreamer het volgende:
Nou inprincipe wel...je kan een civiele rechtzaak beginnen tegen John de Mol of tegen Brian voor of het toe laten van fysiek geweld...of brian voor het fysieke geweld...en grappig dat eric dan aangifte doet voor discriminatie waar we ook niks verder over horen..
En dan zit die rat een heel betoog te maken dat het zijn schuld allemaal niet is. Had niet gedacht dat DGK tot zo'n niveau zou dalenquote:
Ik dacht dat ik Huub als eerste zag duiken naar de CP's.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:55 schreef Prospera het volgende:
Contactpunten zoeken, eerst begint Aman en daarna Eric.
Nicolaas houdt Jaap in bedwang.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En Brian zijn mps-deeltje is aan het werk.
[afbeelding]
Huub was brutaal en sprak Koning Jaap tegen.quote:
Toch te zot voor woorden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:55 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Een bewoner zei dat ze geen aangifte mochten doen zolang ze aan het programma mee doen... Blijkbaar is dat contractueel vastgelegd.
kan me voorstellen dat het niet leuk is om je kind te zien in rot-situaties, begrijp er overigens steeds minder van dat mensen dolgraag DGK ingaan. het lijkt me een nachtmerrie met alleen gestoorde mensen. ja, iedereen is daar gestoord zelfs huubquote:Op woensdag 2 mei 2007 00:26 schreef Clank het volgende:
Uit de brief van Netty..
[..]
Wat weet zij daar nou van?!! Ze heeft haar zoon nog nooit zo intensief kunnen volgen via streams/tv. Misschien heeft hij wel héle rare dingen uitgevreten.. weet zij veel!!!
Heb er zo'n hekel aan als ouders zeggen .. 'Die van mij doet dat niet hoor!!!![]()
Aangifte is toch al eerder gedaan. Discriminatie tegen Homo's ?quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:57 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Toch te zot voor woorden.
Geef je (weet ik niet zeker) het recht uit handen om een rechtzaak aan te spannen als je volledig in je recht staat. Je neemt dan toch wel aan dat de programmamakers het beste met iedereen voor hebben.
Is wel logisch, want dan gaan een aantal crybaby's zoals Eric en Wifebeater B. bij het minste of geringste met rechtzaken dreigen, en dat hoort natuurlijk niet in een treitershow...quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:57 schreef Ashrak het volgende:
Geef je (weet ik niet zeker) het recht uit handen om een rechtzaak aan te spannen als je volledig in je recht staat. Je neemt dan toch wel aan dat de programmamakers het beste met iedereen voor hebben.
Vrouwen hoor je gewoon niet te slaan .... en als het programma dat toelaat ... welke waarden en normen zijn er dan nog over.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:59 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Is wel logisch, want dan gaan een aantal crybaby's zoals Eric en Wifebeater B. bij het minste of geringste met rechtzaken dreigen, en dat hoort natuurlijk niet in een treitershow...
Nope. Een rechtzaak aan spannen mag altijd. Met of zonder goedkeuring van Tien. Contractbreuk is iets anders.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:57 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Kom er aan ( maar je lag toch naast Demins ?)quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Kom je me beschermen? Ik voel me niet zo veilig![]()
Je moet me wel beschermen als ik in Eindhoven ben natuurlijkquote:Op woensdag 2 mei 2007 01:01 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Kom er aan ( maar je lag toch naast Demins ?)![]()
Ja, dat volg ik nog wel.quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope. Een rechtzaak aan spannen mag altijd. Met of zonder goedkeuring van Tien. Contractbreuk is iets anders.
Dan zou Tien weer een rechtzaak moeten aanspannen tegen degene die de aangifte heeft gedaan.
Ben ik nog te volgen?![]()
Maakt toch geen reet uit of het een vrouw is of een man ? Maar bizar dat Nena eruit moet voor een trapje en dat Brian na het zoveelste incident er nog steeds zitquote:Op woensdag 2 mei 2007 01:00 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Vrouwen hoor je gewoon niet te slaan .... en als het programma dat toelaat ... welke waarden en normen zijn er dan nog over.
Waarom dat nu weer niet ? Ze kunnen beter regeltjes opstellen met wat ze wel mogen tegenwoordig...quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:02 schreef Ning het volgende:
Erik mag niet meer in zijn blootje rondrennen
Helemaal mee eens .. maar blijf erbij dat een man die een vrouw slaat wel heel erg is.quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:02 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Maakt toch geen reet uit of het een vrouw is of een man ? Maar bizar dat Nena eruit moet voor een trapje en dat Brian na het zoveelste incident er nog steeds zit![]()
Geld die regel ook voor Jaap?quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:02 schreef Ning het volgende:
Wees dankbaar, de redactie wacht kennelijk op hetzelfde moment als de streamers. Het moment waarop Brian als een hondsdolle gnoe door het huis raast en iedereen in zijn nabijheid probeert te bewerkstelligen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:02 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Maakt toch geen reet uit of het een vrouw is of een man ? Maar bizar dat Nena eruit moet voor een trapje en dat Brian na het zoveelste incident er nog steeds zit![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:02 schreef Ning het volgende:
Zie opeens een opvallende gelijkenis met de brief van z'n moeder aan Amandaquote:Op woensdag 2 mei 2007 01:03 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb even van die ene cap de tekst overgetikt wat Brian intikt voor zijn weblog over Huub..niet alles kon ik tikken dus hij begint en eindigt nogal raar.
Ennuh tranan verdunnen verdriet, Maar dat is iets wat hij niet inziet.
Als je over Huub begint kan je bij zijn beste kant beginnen, humor of zijn slechte kant alcohol,
zijn self-provlaimed vriendjes. Het is nu meerdere malen voorgekomen dat Huub gebruikt maakt van een situatie waarin Amanda veel
gedronken heeft en hij erboven wilt springen. Nuchter hoeft hij bij Amanda niet aan te kloppen om
met haar te sexen want daarin heeft zij al lachend duidelijk gemaakt dat ze niet wilt.
En zoals Amanada het zelf al zei: als ik dat wou was het toch allang gebeurd. Maar beste beste bezoekers wie weet zal daar binnenkort verandering in komen
Als we google raadplegen op 'dronken meisjes' is het opmerkelijk dat het woord aanrandingen al op de vierde plek voorkomt.
Amanda legt zelf nog uit dat ze Huub van zich af probeert te duwen terwijl hij zich aan haar opdringt. Nou erg prettig is dat niet als je dochter dronken is en een Huub Heffner die je niet met rust laat.
Toch niet het bed willen verlaten wanneer Amanda dat vraagt. Wel netjes vragen om te sexen, maar als het wordt afgewezen en vervolgens gevraagd wordt om haar alleen te laten laat je haar toch niet met rust.
Je denkt "Hmm misschien kan ik haar nog even opgeilen en toch verder komen. Ze ligt nu toch al drinken in ben en ik (Huub) ben dat ook..juist nu kan ik me slag slaan want dronken meisjes zijn kwetsbaar en ik heb altijd al aangegeven dat ik met Amanada sex wil hebben dus daar ben ik in ieder geval duidelijk over geweest"
Jongen erg sterk van je om gebruik te maken..en opvallend dat je het .....
daar niet over hebt..makkelijk afkaatsen om te zeggen..
al uitsproken... klopt ook want de vuile
Proost !!quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:04 schreef cindy10 het volgende:
ppfff,even zitten teruglezen...
de klap die iedereen al had gezien is dus nu eindelijk opgebiecht!!
reden voor mij om een biertje te nemen op de goede afloop,hahahaha
eric mag niet meer bloot,maar brian mag wel een vrouw slaan? typisch.....quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:02 schreef Ning het volgende:
Zoiets bestaat niet in het nederlands recht. Je kan niet een contract met iemand aangaan waarin je aangeeft dat je geen aangifte zal doen van strafbare feiten. Iedereen heeft dat recht. Sterker nog, bij ernstige misdrijven ben je zelfs verplicht om aangifte te doen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:57 schreef Ashrak het volgende:
[..]
De schuld lag in ieder geval niet bij het Kindje van God ...quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:05 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zie opeens een opvallende gelijkenis met de brief van z'n moeder aan Amanda![]()
Jaquote:Op woensdag 2 mei 2007 01:05 schreef agter het volgende:
Iemand beelden van Huub die Brian slaat?
Ja, ik heb Jaap ook horen zeggen dat hij niet meer naakt mag rondlopen (praise the lord for thatquote:Op woensdag 2 mei 2007 01:04 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Geld die regel ook voor Jaap?
(ik vraag het maar, want in dit programma kan je niet meer bijhouden welke regel voor welke bewoner geld)...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |