Is ze nog niet dood?quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:43 schreef kleinzusje het volgende:
Trouwens: Komt Diana nog ?
Terwijl de omgeving zo rustgevend isquote:Op woensdag 2 mei 2007 00:44 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Die is volgens mij ook getoneelhaakt, niets meer over gehoord
Tja, nu zie je goed dat ie afgevallen is van alle stress...quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hij lijkt wel bezeten van z'n brief
[afbeelding]
quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hij lijkt wel bezeten van z'n brief
[afbeelding]
Wanneer niet ?quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:46 schreef Ashrak het volgende:
Jaap is weer erg flauw bezig.
Weet ik niet ...quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:47 schreef kleinzusje het volgende:
Heeft Amanda mijn brief nog gekregen vandaag ?
JUIST. Weet iemand precies wat er met Diana aan de hand is? De bewoners mochten haar vorige week niet meer bellen. Iemand hier zei dat Diana ook schrizofreen was en dat haar familie contact had opgenomen met de redactie nadat ze in de uitzending te zien was geweest..quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is ze nog niet dood?
schijnt een grote hoax te zijn.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:47 schreef kleinzusje het volgende:
Ook weer waarquote:
Als het heroïne was, zou hij wel iets vrediger kijkenquote:Op woensdag 2 mei 2007 00:46 schreef Gert het volgende:
[..]Hoe heet dat kalmeringsmiddel dat ie gebruikt? Heroïne?
Als je Hetty heet, jaquote:Op woensdag 2 mei 2007 00:47 schreef kleinzusje het volgende:
Denk dat na vanavond zelfs het zwaarste medicijn niet meer gaat werkenquote:Op woensdag 2 mei 2007 00:46 schreef Gert het volgende:Hoe heet dat kalmeringsmiddel dat ie gebruikt? Heroïne?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:47 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
JUIST. Weet iemand precies wat er met Diana aan de hand is? De bewoners mochten haar vorige week niet meer bellen. Iemand hier zei dat Diana ook schrizofreen was en dat haar familie contact had opgenomen met de redactie nadat ze in de uitzending te zien was geweest..
quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:47 schreef kleinzusje het volgende:
Welke? Kan je hem hier plaatsen? Waarschijnlijk een opbeurende brief:)quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:47 schreef kleinzusje het volgende:
Sylvia returns!quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:42 schreef kleinzusje het volgende:
Oh my god: adel gaat af op haar gevoel...................
Daar had het inderdaad de schijn van.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:49 schreef PumaStreamer het volgende:
Lieve mensen ik kijk nu naar de uitzending op TV....het leek wel een fucking kopstoot joh!!!!! Vrouwen beater mother focker
Feyenoord - FC Groningen: Nul - Vierquote:
Ohh was die brief van jou?quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:47 schreef kleinzusje het volgende:
Geweldige cap,als ie echt isquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:50 schreef LoveProfusion het volgende:
Mijn beste vriendin doet op vakantie ook altijd van die onderwaterspelletjes..maar ze is zo fanatiek dat ze het liefste verdrinkt dan dat ze als eerste bovenkomt.
Dat wel. Ik heb rokerslongetjesquote:Op woensdag 2 mei 2007 00:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar ze heeft tot nu toe altijd gewonnen
Minder zuur dan met één doelpunt verschil.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Feyenoord - FC Groningen: Nul - Vier![]()
Van wie schat?quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:49 schreef PumaStreamer het volgende:
Lieve mensen ik kijk nu naar de uitzending op TV....het leek wel een fucking kopstoot joh!!!!! Vrouwen beater mother focker
7-0 over het gehele seizoen bekeken he, thuis wonnen we 3-0quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Feyenoord - FC Groningen: Nul - Vier![]()
Nou inprincipe wel...je kan een civiele rechtzaak beginnen tegen John de Mol of tegen Brian voor of het toe laten van fysiek geweld...of brian voor het fysieke geweld...en grappig dat eric dan aangifte doet voor discriminatie waar we ook niks verder over horen..quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:50 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Daar had het inderdaad de schijn van.
Maar we kunnen er lang of kort over praten, hoog en laag springen, maar er zal helaas niets gaan gebeuren.
Schandalig toch ?quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:50 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Daar had het inderdaad de schijn van.
Maar we kunnen er lang of kort over praten, hoog en laag springen, maar er zal helaas niets gaan gebeuren.
4 doelpunten verschil toch (1-5)quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Minder zuur dan met één doelpunt verschil.![]()
Ik vind van wel ja ...quote:
Ach.. laten we het maar weer over die kutbewoners gaan hebben hè, in plaats van over de maar doorgaande dominantie van die club uit de gevaarlijkste stad van Nederland.quote:
Het terugkrijgen van de brief en het hardop voorlezen daarvan is al een grote overwinning. En een nederlaag voor Brainquote:
Is zijn Cola Light weer op ?quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:54 schreef Clank het volgende:
Jaap is boos!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |