abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48914035
Oops.......... Huub in BRIANS bed?
pi_48914041
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 01:50 schreef mootie het volgende:
Oops.......... Huub in BRIANS bed?
Is dat zoooo
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 2 mei 2007 @ 01:51:15 #103
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_48914045
Voor de goede orde, dit is het oude Brian-Amanda bed .......

Keep the Sunny Side Up
pi_48914048
Ben je dronken? Pas op voor Huub!
Nou zo te zien heeft Huub op zijn blog het over 2 dingen...mijn uitspraken tijdens de hoogopgelopen ruzie en een linkje naar één van de mooie gedichten van 2Pac 'I Cry' op mijn eigen blog. Ennuh tranen verdunnen verdriet, maar dat is iets wat hij niet inziet.

Als je over Huub begint kan je bij zijn beste kant beginnen, vrolijkheid of zijn slechte kant alcohol, zijn self-proclaimed vriendjes. Het is nu meerdere malen voorgekomen dat Huub gebruik maakt van situaties waarin Amanda veel gedronken heeft en hij erboven op wil springen. Tot nu toe hoeft hij nuchter niet bij Amanda aan te kloppen om met haar te sexen want daarin heeft zij al vaker een antwoord op gegeven dat ze dat niet wil, maar of ze zich daaraan houdt is aan haar. Zoals Amanda het zelf al zei: "Als ik dat wou dan was het toch allang gebeurd!". Maar wat nog niet is kan nog komen.

Als we Google raadplegen op 'dronken meisjes' is het opmerkelijk dat het woord aanradingen al op de vierde plek voorkomt. De truc van Huub Barbatruuk is om ogenschijnlijk niet tot last te zijn bij meisjes die dronken zijn, maar vooral gezelligheid te creeëren met wat alcohol, een romantisch praatje hier en daar, hand in hand door fonteintje rennen en vervolgens wachten tot het meisje in bed kruipt om vervolgens snel erbij te gaan liggen. Laat staan dat er in de buitenwereld drugs aan te pas was gekomen...dan hadden eerdere scenes zich allang voorgedaan.

Van wat Amanda mij heeft verteld is dat ze daar stomdronken op bed lag en zich misselijk voelde. Ze legt zelf nog uit dat ze Huub van zich af probeert te duwen terwijl hij zich aan haar opdringt. Nou erg prettig is dat niet als je dochter dronken is en een dronken Huub die je niet met rust laat. Is het nou toch doorblijven gaan of vond Amanda het gewoon super lekker dat je de restjes van iemand anders aan het likken was?

Je vraagt wel om te sexen met haar, maar als het wordt afgewezen en vervolgens gevraagd wordt om haar alleen te laten laat je haar toch niet met rust en verlaat je alsnog niet het bed. Je denkt: "Hmm misschien kan ik haar nog even gaan met haar op te geilen. Ze ligt nu toch al stomdronken in bed zoals vorige keer en ik (Huub) ben nu ook ladderzat...juist nu kan ik me slag slaan..want dronken meisjes zijn kwetsbaar en ik heb altijd al aangegeven dat ik met Amanda sex wil hebben dus daar ben ik in ieder geval duidelijk over geweest."

Jongen erg zwak van je om gebruik te maken van zo'n situatie...grappig ik kan me nog een eerdere situatie bedenken waar je Amanda dronken in je bed heb weten te begeleiden....ja jongen het lijkt allemaal onschuldig...maar met alcohol in het spel is iedereen kwetsbaar..en opvallend dat je het op je log daar niet over hebt....makkelijk afkaatsen om te zeggen; Amanda en ik hebben het al uitgesproken....klopt ook want de vuile smiecht die je bent weet je heel goed hoe je een verhaal moet brengen bij een 19 jarig meisje zodat ze in gaat zien dat je het toch heel goed allemaal bedoelde.....schrijf daar dan ook over dan steeds mij aan te vallen....waarom gaat het niet over je racistische K*nker Antillianen uitspraken etc... waarom niet over de klappen die je hebt gegeven...

Het is ook duidelijk de dekens worden van je afgetrokken en meneer is zwaar over de zeik want je bent sexueel gefrustreerd met je stijve pikkie in je zwembroekie...en weer gaat er zo een kwetsbare kans je voorbij om gebruik te maken van een 19 jarig meisje onder invloed van alcohol....je bent toch sluwer en slimmer dan dat....hoezo lukt het je niet op andere manieren.....je hebt toch zoveel populariteit met je mee dus iedereen moet toch met een Huubje naar bed gaan...dus ook Amanda...of voel je je nu in je eer en trots geraakt....jij komt jezelf nog wel eens tegen maar niet wanneer je in de spiegel kijkt want die liegt tegen je. Tranen die jij zal laten zullen je pas wakker schudden in wie je bent. Sylvia heeft je vaak genoeg gewaarschuwd en van alle namen op je tattoo zijn er geen één meer over hier in de Villa...

Een aanrander zal ik je niet noemen maar een nieuwsgierige ransigaard die gebruik maakt van kwetsbare dronken meisjes is weer een nieuw laag niveau wat je inneemt. Ik ben ook geen heilige, deze onbeschofte kloot heeft op Amanda gespuugt gedurende Der Totalen Krieg en haar weggeduwd. Hier wordt je tot je uiterste gedreven en dat is al voorbij de grenzen van fysiek geweld.

Huub was zo over de zeik dat hij er niet in slaagde om met Amanda te sexen en vond het nodig toen ik hem vasthield bij zijn haar om mij te slaan....hmmm toch raar die zwarte balk in het beeld wanneer eigenlijk daar de schoorsteen van beneden staat. Dus ja mijn frustratie en boosheid stijgt als kwik en stoomt de slaapkamer uit en neem een heel rolgordijn met me mee en ja daar komt het grote ettertje aanzetten om mij uit te lokken om hem terug te slaan. Met succes is het me weer gelukt om dat niet te doen, maar richting Amanda bij de Jacuzzi heb ik gefaald. Daar heb ik bij haar mijn excuses de dag erna voor aangeboden....en nu 5 dagen later komen ze erop terug...en Brian heeft dit gedaan en dat.....bladieblaaat.

En Huub je kan beter want bij Lieke was het niet noodzakelijk om haar dronken te voeren, zij hield oprecht van jou en jij van haar. Je zorgt keer op keer voor zo een onschuldige opbouw om oprecht gezellig door fonteinen hand in hand met je prooi te rennen en lachen (Nena, Amanda, wie volgt?)...allemaal heel schattig....en schatje neem nog een shotje...en nog een....tsja je kan het Huub eigenlijk niet kwalijk nemen omdat deze dames zelf verantwoordelijk voor de hoeveelheid drank wat zij consumeren...En dat weet Huub ook wel uit te leggen aan de rechter als ie aangeklaagd wordt door een situatie die misschien al heeft plaatsgevonden of nog moet komen. In het begin toen je hier was had je in het gesprekje met je beste buddy Nathanael al aangegeven dat je meisjes mee naar huis had genomen en de dag erna er pas achter kwam dat ze 15 jaar oud waren...hmmm vergeten of versproken?

Aas niet op meisjes die kwetsbaar onder de invloed van alcohol zijn om dan daarmee sexuele handelingen onder de dekens te verrichten als ze zelf al aangeeft dat ze zich misselijk voelt en jouw van zich afduwt. Je weet dat je dan moet luisteren en opstappen en niet moet gaan forceren om toch te bereiken wat JIJ wilt en ZIJ toen NIET.

Denk eraan Gaby is er ook nog altijd dus als je zo uit je dak gaat tegen mij wanneer je acties verstoord worden verlies dan in ieder geval niet je controle omtrent je sexuele frustraties en je alcohol misbruik en ga niet over tot het slaan van je mede-miljonair.

En Marilyn Manson is cool.

Tags: Amanda, De Gouden Kooi, Huub, Lieke, agressie, miljonairs, misbruik dronken meisje, sexuele frustratie

Geplaatst op 2-5-07 om 1:47 in Nieuws | Permanente link | TrackBack (0)
  woensdag 2 mei 2007 @ 01:51:29 #105
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_48914051

Nou val maar lekker in slaap.

Natasia is gelijk wakker.
Hoe moet ze Brian nu weer gaan troosten
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
pi_48914052
ben ik de enige die opzit in de hoop dat er nog wat actie komt?
  † In Memoriam † woensdag 2 mei 2007 @ 01:51:44 #107
135305 beequeen
Lost.
pi_48914057
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 01:48 schreef soylent het volgende:

[..]

Ik zou het vreemd vinden als men afspraken maakt om geen aangifte te doen. Het lijkt me wel logisch dat er iets in zal staan dat eerst geprobeerd moet worden om het intern op te lossen.

Dixit mijn advocate-vriendin: elkaar bij voorbaat van strafrechtelijke vervolging proberen te vrijwaren is op allerlei niveaus in strijd met wat betamelijk is volgens de wet en opvattingen in het rechtsverkeer.
Staat JdM boven de wet? Niet dus. Dit rammelt aan alle kanten.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_48914063
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 01:51 schreef cindy10 het volgende:
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 2 mei 2007 @ 01:52:33 #109
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_48914068
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 01:51 schreef avonne het volgende:
Ben je dronken? Pas op voor Huub!

-knip-
Thanks
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
  FOK!Babe woensdag 2 mei 2007 @ 01:52:48 #110
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_48914074
quote:
Ben je de enige die post dan?
pi_48914075
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 01:52 schreef Soury het volgende:

[..]

pi_48914076
De dekens bewegen, dan weet Natasja wel hoe laat het is ^_^
  † In Memoriam † woensdag 2 mei 2007 @ 01:53:11 #113
135305 beequeen
Lost.
pi_48914080
Telefoon.
― Mark Twain
pi_48914081
quote:
ik zit al weer te wachten op een para uitbarsting... zeker als ze zo knus bij elkaar liggen
pi_48914082
De telefoon gaat weer.. Wat een geweldige timing zo rond 2'en

Lol, het is hier op tv
  woensdag 2 mei 2007 @ 01:53:36 #116
bright side of life
pi_48914088
Knus bij elkaar ........

Keep the Sunny Side Up
pi_48914093
Zoveel heeft Amanda toch niet gedronken?
pi_48914099
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 01:52 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Ben je de enige die post dan?
nee dat niet,maar je weet maar nooit met welke intentie de ander zit he?
kan bv zijn nachtdienst doorkomen zijn ofzo...
pi_48914104
psss neem die telefoon op
In de ban van de mods.
  † In Memoriam † woensdag 2 mei 2007 @ 01:55:09 #120
135305 beequeen
Lost.
pi_48914118
Natasja wakker, en oordopjes uit.
― Mark Twain
pi_48914124
Natasia has left the room?
pi_48914125
Ohhhh Natas is wakker
  woensdag 2 mei 2007 @ 01:55:32 #123
bright side of life
pi_48914127
Moeders is ook weer wakker

Keep the Sunny Side Up
pi_48914129
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 01:55 schreef beequeen het volgende:
Natasja wakker, en oordopjes uit.
ach jezus nee he?
pi_48914130
Daar komt Brian weer aan
pi_48914139
Oh oooooo
pi_48914142
Haha jammer voor ze

Huub is niet in bed!
pi_48914154
wat gebeurd er?? ik ben aan het afkicken van de streams,gezien het feit dat ik niet wil betalen straks
  woensdag 2 mei 2007 @ 01:57:45 #129
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_48914163
Waar is Huub net heengelopen dan ...
pi_48914170
Ik hoor Huub op de achtergrond argumenteren. Met wie?
  woensdag 2 mei 2007 @ 01:58:23 #131
798 voyeur
bemoeit zich
pi_48914171
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 01:48 schreef soylent het volgende:

[..]

Ik zou het vreemd vinden als men afspraken maakt om geen aangifte te doen. Het lijkt me wel logisch dat er iets in zal staan dat eerst geprobeerd moet worden om het intern op te lossen, zoals bijv. in een mediatiecontract.

Dixit mijn advocate-vriendin: elkaar bij voorbaat van strafrechtelijke vervolging proberen te vrijwaren is op allerlei niveaus in strijd met wat betamelijk is volgens de wet en opvattingen in het rechtsverkeer.
Ntatuurlijk, je vriendin heeft wel gelijk. De angst voor de wurgcontracten is echter groot. In essenite is het de lkeus tussen het strafrechtechtelijk gelijk en de civiele angst. Je kunt aangiftes op basis van laster, publieke belediging, geweld, aanranding, etc natuurlijk niet civielrechterlijk uitsluiten. Edoch heftige 'non disclosure' bepalingen over je werk zijn vaak afschrikwekkend genoeg en ongetwijfeld zuchten de deelnemers daaronder. Zonder toegang tot een goede advocaat zullen ze al gauw bevreesd zijn.
Here we are now, entertain us.
  woensdag 2 mei 2007 @ 01:58:33 #132
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_48914174
Wel een misselijk stuk van Brian trouwens.
Alle registers worden opengetrokken.
  woensdag 2 mei 2007 @ 01:58:55 #133
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_48914179
haha huub gaat gewoon in t bed liggen
pi_48914180
en daar is Huubie die weer terugkruipt....
  woensdag 2 mei 2007 @ 01:59:12 #135
bright side of life
pi_48914185
Huub komt terug en kruipt weer bij Amanda in bed terwijl Brian rondloopt.
Keep the Sunny Side Up
  woensdag 2 mei 2007 @ 01:59:12 #136
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_48914186
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 01:58 schreef avonne het volgende:
Ik hoor Huub op de achtergrond argumenteren. Met wie?
Waarschijnlijk achter die de bui al voelt aankomen.
pi_48914187
Goed zo Amanda, lekker giechelen met Huub in bed
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_48914190
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 01:57 schreef cindy10 het volgende:
wat gebeurd er?? ik ben aan het afkicken van de streams,gezien het feit dat ik niet wil betalen straks
Huub en Amanda gingen als eerste naar bed (soort van weddenschap).

Lagen gewoon knus naast elkaar. De telefoon ging waardoor huub naar boven is gegaan. Nu staat Huub dus bij Nicolaas en Eric.

Brian kwam met Jaap snel naar de slaapkamer omdat die dacht dat Huub en Amanda samen lagen. Jammer voor hun, want Huub was er dus net uit .
pi_48914194
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 01:57 schreef cindy10 het volgende:
Brian komt de slaapkamer binnen, natasia is slaapdronken en enigszins in paniek.
Brian checkt, maar ziet Huub niet in Amanda's bed.
Hij had het wel verwacht eigenlijk, dat Huub daar zou liggen.
pi_48914195
Huub ligt toch bij Amanda ?
pi_48914205
Haha, daar is de teasergirl!

Huub en Amanda doen nu heel zachtjes praten met in hun achterhoofd dat Brian zit te gluren vanaf het andere bed.
pi_48914208
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 01:59 schreef Wopper1 het volgende:

[..]

Lagen gewoon knus naast elkaar. De telefoon ging waardoor huub naar boven is gegaan. Nu staat Huub dus bij Nicolaas en Eric.

Brian kwam met Jaap snel naar de slaapkamer omdat die dacht dat Huub en Amanda samen lagen. Jammer voor hun, want Huub was er dus net uit .
hahahaha oke!
thanks voor je verslagje!
pi_48914216
IS stream 1 bij iedereen kapot?
pi_48914222
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 02:00 schreef Wopper1 het volgende:

Huub en Amanda doen nu heel zachtjes praten met in hun achterhoofd dat Brian zit te gluren vanaf het andere bed.
topamusement!
pi_48914223
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 02:00 schreef farceman het volgende:
IS stream 1 bij iedereen kapot?
nee, stream 3, de hele avond al
pi_48914224
Ik ben Brian en ik ben echt niet boos hoor.
pi_48914225
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 02:00 schreef Wopper1 het volgende:

prachtig,helemaal gek maken die mafkees!
pi_48914227
haha Amanda is een echte teaser!
pi_48914236
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 02:01 schreef avonne het volgende:

[..]

nee, stream 3, de hele avond al
Hier is 3 ook kaduuk
  woensdag 2 mei 2007 @ 02:01:59 #150
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_48914237
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 02:01 schreef mootie het volgende:
Ik ben Brian en ik ben echt niet boos hoor.
Waarschijnlijk haalt hij heel veel zelfbeheersing uit het stukje op zijn blog.
  woensdag 2 mei 2007 @ 02:02:15 #151
bright side of life
pi_48914241
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 01:59 schreef Wopper1 het volgende:

[..]

Lagen gewoon knus naast elkaar. De telefoon ging waardoor huub naar boven is gegaan. Nu staat Huub JAAP dus bij Nicolaas en Eric.

Jaap stond bij Eric
Keep the Sunny Side Up
pi_48914243
Beetje kansloze actie van Huub en Amanda.
Als ik het zo zeggen mag
pi_48914245
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 02:01 schreef Rens_Wilders het volgende:
ik vind Amanda een toppertje worden...
pi_48914252
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 02:01 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Waarschijnlijk haalt hij heel veel zelfbeheersing uit het stukje op zijn blog.
En uit zn pillenpotje
  woensdag 2 mei 2007 @ 02:02:43 #155
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_48914253
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 02:01 schreef Rens_Wilders het volgende:
Volgens Jaap zijn ze allemaal al weer straalbezopen, omdat hij 2 flessen champie zag staan.
pi_48914254
't Zou mooi zijn als ze nu net doen alsof ze neuken en Brian weer helemaal para wordt om niets
pi_48914258
Je ziet Huub gewoon wachten totdat Brian terug is van het tandenpoetsen. Geweldig, blijf er nog wel even voor op.. Kan ieder moment terror worden.
pi_48914261
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 02:02 schreef Desii het volgende:

[..]

Ze is onmetelijk dom, maar op dit soort moment is ze wel erg lachwekkend
  woensdag 2 mei 2007 @ 02:03:13 #159
bright side of life
pi_48914263
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 02:02 schreef avonne het volgende:
Als ik het zo zeggen mag
Denk je dat Brian zich te barsten lacht ?
Keep the Sunny Side Up
pi_48914264
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 02:02 schreef Desii het volgende:

[..]

ze is in mijn aanzien mijlenver gestegen!
hoop alleen dat ze deze manier voortzet...
pi_48914266
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 02:02 schreef avonne het volgende:
Als ik het zo zeggen mag
nou..... das nog de vraag..... Brian is toch al aardig para
pi_48914275
Huub gaat naar zijn eigen bed toe..

Jammer, maar morgen weer een dag
pi_48914282
Huub zegt dat hij blijft om "Amanda te beschermen tegen bepaalde idioten die hier rond lopen"

Amanda giechelt overdreven luid.

jemig, wat een sneu gedoe
  woensdag 2 mei 2007 @ 02:04:27 #164
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_48914284
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 02:02 schreef Wopper1 het volgende:
Je ziet Huub gewoon wachten totdat Brian terug is van het tandenpoetsen. Geweldig, blijf er nog wel even voor op.. Kan ieder moment terror worden.
Nee, ik denk dat Huub inmiddels al is teruggefloten door achter.
Hij gaat in zijn eigen bed liggen, dus dat zegt al genoeg.
pi_48914285
Brian spant Jaap voor zijn karretje om foto's te maken. Brian's camera ligt achter
pi_48914297
hahaha, Huubje blijft ook liggen... met zijn drieen in een bed
pi_48914300
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 02:03 schreef Desii het volgende:

[..]

nou..... das nog de vraag..... Brian is toch al aardig para
Yep, ik blijf ook nog ff zitten
  woensdag 2 mei 2007 @ 02:05:38 #168
bright side of life
pi_48914303
Eric moet eens zelf vertier gaan zoeken en niet altijd bij Huub kruipen ....

Keep the Sunny Side Up
  woensdag 2 mei 2007 @ 02:05:47 #169
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_48914305
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 02:04 schreef Soury het volgende:
Brian spant Jaap voor zijn karretje om foto's te maken. Brian's camera ligt achter
Zo'n lafaard is het nou .. hij doet echt nooit iets zelf.
pi_48914311
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 02:04 schreef avonne het volgende:
Huub zegt dat hij blijft om "Amanda te beschermen tegen bepaalde idioten die hier rond lopen"

Amanda giechelt overdreven luid.

jemig, wat een sneu gedoe
wrm sneu? vrouwen slaan,das pas sneu!
pi_48914315
ondertussen een kleine woordenwisseling tussen Jaap en Nicolaas.
Niet zo bijzonder
  woensdag 2 mei 2007 @ 02:07:26 #172
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_48914326

Die heb ik
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_48914334
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 02:07 schreef soylent het volgende:
[afbeelding]

Die heb ik
Hoe krijg je het voormekaar
pi_48914336
Kan achter die homo Eric ff weg roepen en niet in bed Eric laten slapen!
pi_48914342
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 02:08 schreef farceman het volgende:
Huh
  † In Memoriam † woensdag 2 mei 2007 @ 02:08:47 #176
135305 beequeen
Lost.
pi_48914344
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 02:07 schreef soylent het volgende:
[afbeelding]

Die heb ik
― Mark Twain
  woensdag 2 mei 2007 @ 02:09:38 #177
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_48914355
Amanda is ladderzat dat mocht niet meer tog?
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  woensdag 2 mei 2007 @ 02:09:44 #178
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_48914357
Voor Eric's achterwerk was ik helaas net te laat
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_48914360
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 02:08 schreef farceman het volgende:
bedoel natuurlijk van Amanda en huub
pi_48914364
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 02:09 schreef soylent het volgende:
Voor Eric's achterwerk was ik helaas net te laat
Liever die van Nico
  woensdag 2 mei 2007 @ 02:10:39 #181
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_48914368
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 02:10 schreef Soury het volgende:

[..]

Liever die van Nico
pi_48914383
Amanda vraagt waarom Palma er is
  woensdag 2 mei 2007 @ 02:12:41 #183
6941 APK
Factual, I think.
pi_48914398
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 02:11 schreef avonne het volgende:
Volgens mij vroeg ze waar Palma is.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_48914399
eh.... ik baal nu al weer van dat Lieke gedoe.... daarom gaat tie in zijn eigen bed.
  † In Memoriam † woensdag 2 mei 2007 @ 02:12:48 #185
135305 beequeen
Lost.
pi_48914400
Natasja vraagt nog wel vriendelijk of Amanda de douche wil trekken. Ze is bang dat ze valt als ze moet plassen.
Pleur op je bek wijf.
― Mark Twain
pi_48914401
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 02:11 schreef avonne het volgende:
Oeps veel keus voor konijnen heeft ze niet meer
  woensdag 2 mei 2007 @ 02:12:55 #187
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_48914402
Wel jammer dat Huub gelijk weer helemaal vol is van Lieke ...
pi_48914408
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 02:12 schreef APK het volgende:

[..]

Volgens mij vroeg ze waar Palma is.
Nee, ze zei ook tegen Natasia "ga maar kijken"
Brian wijt het aan dronkenschap
  woensdag 2 mei 2007 @ 02:13:56 #189
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_48914410
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 02:12 schreef Desii het volgende:
eh.... ik baal nu al weer van dat Lieke gedoe.... daarom gaat tie in zijn eigen bed.
Lieke had gewoon weg moeten blijven ...
pi_48914412
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 02:12 schreef Ashrak het volgende:
Wel jammer dat Huub gelijk weer helemaal vol is van Lieke ...
hehehe, wat zijn we het weer eens hé
pi_48914413
Natasia en Brian liggen wel erg dicht bij elkaar of zie ik iets over het hoofd?
pi_48914418
Het is nat in bed
  woensdag 2 mei 2007 @ 02:14:53 #193
bright side of life
pi_48914419
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 02:14 schreef Wopper1 het volgende:
Natasia en Brian liggen wel erg dicht bij elkaar of zie ik iets over het hoofd?
Beetje smoezen onder de dekens.
Keep the Sunny Side Up
  woensdag 2 mei 2007 @ 02:15:07 #194
175062 Lobasca
exorcist
pi_48914421
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 02:12 schreef beequeen het volgende:
Natasja vraagt nog wel vriendelijk of Amanda de douche wil trekken. Ze is bang dat ze valt als ze moet plassen.
Pleur op je bek wijf.
En heel hard.

Vol werkt niet meer bij mij. Iemand een linkje voor me naar andere streams?
Dolf is de baas
Insaantje
pi_48914423
Streamlock op het gefluister van Amanda
Jaja, heel boeiend
pi_48914424
Ze schakelen weer de streams over naar buiten.
pi_48914425
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 02:13 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Nah gaat niet lang duren. Ze heeft haat camera momentjes weer ff
  woensdag 2 mei 2007 @ 02:15:23 #198
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_48914426
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 02:14 schreef Desii het volgende:

[..]

hehehe, wat zijn we het weer eens hé
Ja, maar ze is gewoon zo nep ...
En Eric probeerde het al eerder weer te zeggen, maar Huub wil er gewoon niet aan.
Dan moet hij de les op een hele harde manier gaan leren.
  woensdag 2 mei 2007 @ 02:15:37 #199
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_48914427
Hey, ik kreeg het stukje "zullen we een muziekje" twee keer te zien.
pi_48914430
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 02:13 schreef Ashrak het volgende:

[..]

ze komt ook niet terug
Jaap wou haar maar één keer vragen om huub te stangen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')