Jaap stond bij Ericquote:Op woensdag 2 mei 2007 01:59 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Huub en Amanda gingen als eerste naar bed (soort van weddenschap).
Lagen gewoon knus naast elkaar. De telefoon ging waardoor huub naar boven is gegaan. Nu staat Huub JAAP dus bij Nicolaas en Eric.
Brian kwam met Jaap snel naar de slaapkamer omdat die dacht dat Huub en Amanda samen lagen. Jammer voor hun, want Huub was er dus net uit.
ik vind Amanda een toppertje worden...quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:01 schreef Rens_Wilders het volgende:
haha Amanda is een echte teaser!
En uit zn pillenpotjequote:Op woensdag 2 mei 2007 02:01 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Waarschijnlijk haalt hij heel veel zelfbeheersing uit het stukje op zijn blog.
Volgens Jaap zijn ze allemaal al weer straalbezopen, omdat hij 2 flessen champie zag staan.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:01 schreef Rens_Wilders het volgende:
haha Amanda is een echte teaser!
Denk je dat Brian zich te barsten lacht ?quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:02 schreef avonne het volgende:
Beetje kansloze actie van Huub en Amanda.
Als ik het zo zeggen mag
nou..... das nog de vraag..... Brian is toch al aardig paraquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:02 schreef avonne het volgende:
Beetje kansloze actie van Huub en Amanda.
Als ik het zo zeggen mag
Nee, ik denk dat Huub inmiddels al is teruggefloten door achter.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:02 schreef Wopper1 het volgende:
Je ziet Huub gewoon wachten totdat Brian terug is van het tandenpoetsen. Geweldig, blijf er nog wel even voor op.. Kan ieder moment terror worden.
Yep, ik blijf ook nog ff zittenquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:03 schreef Desii het volgende:
[..]
nou..... das nog de vraag..... Brian is toch al aardig para
Zo'n lafaard is het nou .. hij doet echt nooit iets zelf.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:04 schreef Soury het volgende:
Brian spant Jaap voor zijn karretje om foto's te maken. Brian's camera ligt achter![]()
wrm sneu? vrouwen slaan,das pas sneu!quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:04 schreef avonne het volgende:
Huub zegt dat hij blijft om "Amanda te beschermen tegen bepaalde idioten die hier rond lopen"
Amanda giechelt overdreven luid.
jemig, wat een sneu gedoe
Hoe krijg je het voormekaarquote:
Huhquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:08 schreef farceman het volgende:
Kan achter die homo Eric ff weg roepen en niet in bed Eric laten slapen!
quote:
bedoel natuurlijk van Amanda en huubquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:08 schreef farceman het volgende:
Kan achter die homo Eric ff weg roepen en niet in bed Eric laten slapen!
Liever die van Nicoquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:09 schreef soylent het volgende:
Voor Eric's achterwerk was ik helaas net te laat
quote:
Oeps veel keus voor konijnen heeft ze niet meerquote:
Lieke had gewoon weg moeten blijven ...quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:12 schreef Desii het volgende:
eh.... ik baal nu al weer van dat Lieke gedoe.... daarom gaat tie in zijn eigen bed.![]()
hehehe, wat zijn we het weer eens héquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:12 schreef Ashrak het volgende:
Wel jammer dat Huub gelijk weer helemaal vol is van Lieke ...
Beetje smoezen onder de dekens.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:14 schreef Wopper1 het volgende:
Natasia en Brian liggen wel erg dicht bij elkaar of zie ik iets over het hoofd?
En heel hard.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:12 schreef beequeen het volgende:
Natasja vraagt nog wel vriendelijk of Amanda de douche wil trekken. Ze is bang dat ze valt als ze moet plassen.
Pleur op je bek wijf.
Nah gaat niet lang duren. Ze heeft haat camera momentjes weer ffquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:13 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Lieke had gewoon weg moeten blijven ...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, maar ze is gewoon zo nep ...quote:
ze komt ook niet terugquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:13 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Lieke had gewoon weg moeten blijven ...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |