abonnement Unibet Coolblue
pi_48913262
Welkom in het centrale topic over Pro Wrestling!

Is veel van dat worstelen nou echt, of is het nep
Veel van dit alles is wel ingestudeerd. Toch zijn er een hoop dingen echt. Als iemand van een ladder af springt of van een kooi wordt dat natuurlijk gevoeld. Het bloed is ook altijd echt.

Wat zijn nu de grootste organisaties tegenwoordig
Op dit moment zijn er 2 grote worstel organisaties, de WWE en TNA. Verder zjin er ook nog verschillende kleinere organisaties:

Word Wrestling Entertainment [WWE]

Dit is op dit moment de allergrootste worstel organisatie. De WWE heeft 3 brands op het moment, bestaande uit:

RAW

Het Live programma, in principe wordt dit als de beste show van de WWE gezien, omdat hier de grote namen zitten en hier meer aandacht aan wordt besteed.

Voor Rosters en meer info kan je terecht op de RAW site.

RAW wordt elke maandag in Amerika uitgezonden.

Raw champions:

WWE Champion: John Cena


Intercontinental Champion: Santino Marella


Women's Champion: Melina


World Tag Team Champions: The Hardy Boyz - Jeff en Matt Hardy


Smackdown!

Smackdown! is de 2de show van WWE. Deze is niet live maar wordt eerder opgenomen. Smackdown! wordt vaak gezien als de show waar het nieuwe talent zit dat dan vervolgens naar RAW gaat als ze genoeg ervaring hebben.

Voor Rosters en meer info kan je terecht op de Smackdown! site.

Smackdown! wordt elke vrijdag in Amerika uitgezonden.

Smackdown Champions:

World Heavyweight Champion: The Undertaker


United States Champion: Chris Benoit


Cruiserweight Champion: Chavo Guerrero


WWE Tag Team Champions: Deuce & Domino



Extreme Championsip Wrestling [ECW]

Het oude ECW ging failliet, maar WWE heeft de rechten gekocht en het weer teruggebracht onder de WWE vlag. Het grote verschil met de nieuwe en oude ECW is dat de nieuwe ECW standaard regels heeft bij elke match, in tegenstelling tot de oude ECW waar elke wedstrijd Extreme Rules was.

Voor Rosters en meer info kan je terecht op de ECW site.

ECW wordt elke dinsdag in Amerika uitgezonden.

ECW Champions:

ECW World Heavyweight Champion: Mr. McMahon


Meer informatie over de WWE kan je vinden op de WWE site.

Total Nonstop Action [TNA]

Dit is de andere grote organisatie. Deze organisatie is verhuist naar het kanaal waar eerst de WWE zat die nu verhuist naar een ander tv station. De show duurt nu nog 1 uur, maar ze zijn druk bezig met uitbreiden naar een 2 uur durende show. De enige show van TNA heeft Impact en wordt elke donderdagavond uitgezonden in Amerika. Verder hebben ze net zoals de WWE maandelijkse pay per views.

Meer informatie over TNA kan je vinden op de TNA site

TNA Champions:







Ring of Honor [ROH]

ROH is een organisatie, gerund vanuit Philadelphia, Pennsylvania (waar vanuit ECW ook werd gerund) en opgericht in 2001. Ze zijn op dit moment de enige redelijk bekende worstel federatie die "pure" matches geven. Dus wedstrijden waar men zich aan de regels houdt, en waar de wrestling moves voorrang hebben op het Sports Entertainment gedoe (ala WWE).

Laat je daardoor overigens niet van de wijs brengen, want ze hebben er zeker ook wel aardige storylines. Op dit moment zijn ze zeer snel in opkomst, wat ook doet denken aan ECW. Dit heeft er natuurlijk mee te maken dat ze de fans iets geven wat de twee groten niet geven: echte wrestling matches.

In ROH is het de bedoeling dat je met eer worstelt. Dus geen regels breekt. Indien dat wel gebeurd, kan je tegenstander een "bloodfued" aanvragen, waarbij de ere-regels niet gelden.

Meer informatie over de Ring Of Honor kan je vinden op de Ring Of Honor site.

Ring Of Honor Champions:

Ring Of Honor World Champion: Takeshi Morishima

Ring Of Honor World Tag Team Champions: The Briscoe Brothers

Wrestling Society X [WSX]


WSX is een worstelprogramma van MTV, en verschilt in veel dingen van alle andere shows. Ten eerste worden de afleveringen allemaal opgenomen en wordt dit als een seizoen uitgezonden. Ook kan je hier elkaar in het hele gebouw pinnen. Het idee erachter is dat het een geheime worstel club is en dat dit plaats vindt in een ondergrondse bunker.

Ook treden er iedere show bands op en geven die commentaar op de wedstrijden. Er zijn al een paar afleveringen van uitgezonden maar MTV weet niet precies of ze het nou willen houden of niet.

WSX Champions:

WSX Champion: Ricky Banderas

Independents (Indy's)
Verder zijn er ook nog Indy's. Dit zijn worstel matches voor kleinere organisaties die meestal eenmalig zijn en daardoor verhaal lijnen missen. Als je niet vaak kijkt blijft dit toch erg vermakelijk en vaak worden er meer zogenaamde high-risk moves uitgehaald. Meer spektakel dus. Het zijn vaak clubs die alleen maar bekend zijn in 1 stad/dorp. Het is vooral een goed begin om wat ervaring op te doen voordat je groter wilt gaan.

Backyard Wrestling
Als laatste is er ook nog backyard wrestling. Dit is worstelen wat meestal gedaan wordt door jongeren bij iemand in de tuin (backyard). Hier worden de meest krankzinnige dingen uitgehaald en om te zien dat dat niet goed altijd goed gaat zijn er voldoende filmpjes op internet te vinden. Van gebroken nekken tot aan bizarre acties met gras maaiers.

Ik weet nog steeds niet genoeg en heb nog een hoop vragen
Stel ze in dit topic. Er zitten hier een aantal mensen die er veel vanaf weten en altijd bereid zijn om je te helpen

Veel plezier hier!

Info Sites:

Obsessed with wrestling
Wrestling Titles
PW Insider

Wrestling Merchandise:

WWE Shop
WWE Euro Shop*
TNA Shop

*Een shop die de rechten heeft voor WWE spullen, persoonlijk ga ik toch voor de normale WWE shop.

Worstel Vrouwen/Babes:

WWE Diva's
TNA Knockouts

De nieuws sites: *let op, op de meeste sites staan vaak spoilers!*

Impactwrestling
Lords Of Pain
Pro Wrestling.com
Wrestling View
Wrestling Inc
PWMania
24 Wrestling

De vorige topics:

[centraal] Pro-Wrestling topic
[centraal] Pro-Wrestling topic #2
[centraal] Pro-Wrestling topic #3
[centraal] Pro-Wrestling topic #4: WM 22 in Chicago
[centraal] Pro-Wrestling topic #5: Voor Eddie
[centraal] Pro-Wrestling topic #6: LIVE !
[centraal] Pro-Wrestling topic #7 - 4, 6 of 8 kanten?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #8 - Biggest Party Of The Summer
[Centraal] Pro-Wrestling topic #9 Cena Unforgiven?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #10 All hail King Booker!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #11 DAMN!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #12 TNA vs WWE
[Centraal] Pro-Wrestling topic #13 Game Over
[Centraal] Pro-Wrestling topic #14 The Road To WrestleMania
[Centraal] Pro-Wrestling topic #15 All Grown Up
[Centraal] Pro-Wrestling topic #16 Wrestlemania 23!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #17 The New Road Begins!
  Redactie Games woensdag 2 mei 2007 @ 01:03:52 #2
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_48913303
Santino Marella

Hoe die gast zijn naam voor het eerst uitsprak, geweldig
.....Kennedy
  woensdag 2 mei 2007 @ 01:36:27 #3
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_48913808
tvp
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_48914173
Stukje uit de laatste blog van Burke:

Many of you may not know where the above-mentioned term originated, so I'll give you a quick history lesson. There was once a little fat kid who started middle school wearing a T-shirt and jeans. After being picked on by his peers for being fat (and ugly), he decided to wear that same outfit for 40 days and 40 nights without changing or showering. His hygiene fell to an all-time low and he reeked terribly.

The boy’s jeans morphed from high-water pants into daisy dukes. His twin sister grew very concerned and tried to convince the boy to get his act together. The boy scolded his sister for trying to help. Shocked, the sister then superkicked the boy in the mouth, causing him to lose some off his teeth. She then said, "Enough is enough, and it's time for a change!" Needless to say, two years removed from that very day, Balls Mahoney still hasn't taken her advice. Just bloody awful!

!!
pi_48915476
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 01:36 schreef BigFire het volgende:
tvp
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  woensdag 2 mei 2007 @ 09:01:28 #6
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_48916558
Taker Vind Post
  woensdag 2 mei 2007 @ 09:03:45 #7
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_48916597
Alweer een superstar die met een blessure moet afhaken!! Ben wel benieuwd wie dan nu weer voor de title gaat als Taker echt zolang 'out' is.. Batista en Kennedy???

kennedy lijkt eigenlijk onlogisch maja goed... wie heb je op SD anders nog die Title-waardig is??

tevens tvp
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_48917313
Er rust een vloek op de World Heavyweight Championship. Wie hem wint gaat dood of raakt geblesseerd.

Anyway, gaaf ECW main-event deze week. Eindelijk weer eens een ouderwetse ECW match. Een verademing om te zien tussen al die bullshit die de WWE erin heeft gestopt.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 2 mei 2007 @ 12:47:19 #9
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_48923212
ECW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_48925869
TvP, backlash was leuk, nu raw nog kijken
  woensdag 2 mei 2007 @ 14:51:51 #11
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_48927250
ECW was goed deze week
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_48928042
ECW
pi_48941685
Undertaker Will Need Surgery, Out For 6-8 Months

Staan ook al spoilers voor hoe ze het gaan aanpakken geloof ik. Maar die lees ik liever niet.
  Redactie Games woensdag 2 mei 2007 @ 21:47:50 #14
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_48943205
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 21:15 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Undertaker Will Need Surgery, Out For 6-8 Months

Staan ook al spoilers voor hoe ze het gaan aanpakken geloof ik. Maar die lees ik liever niet.
.....Kennedy
pi_48945219
Geruchten erover hoe het zal aflopen met taker (nog niet zeker dus, meer een gedachte)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 3 mei 2007 @ 11:58:13 #16
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_48959453
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games donderdag 3 mei 2007 @ 15:19:30 #17
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_48967308
Ik heb de spoilers hierboven niet gelezen dus weet er niks van, maar ik denk zelf dat Mark Henry hem meteen als die terugkomt gaat innen, Khali en Mark Henry als champions
.....Kennedy
pi_48968065
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 15:19 schreef Wessiej het volgende:
Ik heb de spoilers hierboven niet gelezen dus weet er niks van, maar ik denk zelf dat Mark Henry hem meteen als die terugkomt gaat innen, Khali en Mark Henry als champions
dat zou wat zijn ja.
pi_48970154
Big News: ROH Signs TV/PPV Deal, More

WWE vs TNA vs ROH dalijk
  donderdag 3 mei 2007 @ 16:55:17 #20
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_48971091
ik volg ROH echt totaal niet maar daar zitten toch al die gasten van TNA of niet??
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_48971141
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 16:55 schreef Tazmaniac het volgende:
ik volg ROH echt totaal niet maar daar zitten toch al die gasten van TNA of niet??
Ik volg het ook niet, maar als het op TV gaat komen, ga ik het wel volgen denk ik.

En ik weet dat CM Punk er vandaag komt, Samoa Joe, AJ Styles en nog wat bekende namen komen daar vandaag ja

Edit:

Abbys, Sabin, Jay Lethal, Jim Cornette, Jimmy Yang, Matt Striker, Mick Foley, Paul London, Trinity hebben er ook ooit gezeten.

verder nog: Legends/Special Guests:

Christian, Dusty Rhodes, Eddie, Jeff Hardy, Matt Hardy, Funk, Tommy Dreamer

TNA contracted wrestlers

* Austin Aries
* Homicide

In het huidige roster ken ik niemand eigenlijk goed, alleen van naam een beetje. Maar er zaten wel grote namen in dus.

[ Bericht 29% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 03-05-2007 17:03:59 ]
  donderdag 3 mei 2007 @ 17:00:00 #22
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_48971252
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 16:56 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Ik volg het ook niet, maar als het op TV gaat komen, ga ik het wel volgen denk ik.

En ik weet dat CM Punk er vandaag komt, Samoa Joe, AJ Styles en nog wat bekende namen komen daar vandaag ja
is idd wel leuk dat het erbij gaat komen maar ik voel de bui nu al hangen dat TNA mensen uit ROH terug gaat trekken zodat ze alleen bij hun op tv kunnen komen, Samoa Joe hebben ze al helemaal uit ROH terug gehaald zoals het verhaal gaat..
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_48971461
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 17:00 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

is idd wel leuk dat het erbij gaat komen maar ik voel de bui nu al hangen dat TNA mensen uit ROH terug gaat trekken zodat ze alleen bij hun op tv kunnen komen, Samoa Joe hebben ze al helemaal uit ROH terug gehaald zoals het verhaal gaat..
Alleen Austin Starr en Homicide hebben nog een contract met ROH, dus veel zijn het er niet meer.
  donderdag 3 mei 2007 @ 17:35:39 #24
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_48972384
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 17:05 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Alleen Austin Starr en Homicide hebben nog een contract met ROH, dus veel zijn het er niet meer.
haha oeps, ik dac dat het zeker om een man of 8-10 ging
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_48975752
TNA Severs Ties With Ring Of Honor; All Talent Pulled
quote:
Total Nonstop Action Wrestling notified Ring of Honor earlier today that effective immediately, all TNA contracted talents have been removed from upcoming scheduled ROH bookings. In addition to the departure of Christopher Daniels, former ROH champions Homicide and Austin Aries will no longer be allowed to appear at future Ring of Honor events. Perhaps the most anticipated event upcoming in ROH, the return of Samoa Joe, is also off the books.

TNA officials made the call to distance themselves from the popular independent promotion following ROH’s announcement yesterday that they had signed a deal to begin airing taped PPV events on July 1st. Their first PPV event will be taped on May 12th in New York City at the Manhattan Center.

While TNA management understands the fact that this will upset ROH fans, they felt that they were left with no choice after ROH announced their upcoming pay-per-view expansion.

Ring of Honor booker Gabe Sapolskly refused to comment on the situation, but given the way that ROH storylines have been phasing out TNA performers, this move is not one that came unexpected.
pi_48975805
Bergrijpelijke actie van TNA.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_48976760
Alleen maar beter, ik hoop dat ROH en TNA nu allebei zich goed kunnen concentreren op zichzelf. En goeie shows kunnen neerzetten. Zodat we over een tijdje naar flink wat goede shows kunnen kijken.

Vind het erg leuk om te zien hoe TNA aan het groeien is. Eerste house shows, en blijven er steeds meer komen. Natuurlijk naar prime time gegaan. Pay Per Views buiten de Impact Zone die het ook goed doen.

Als ze naar de 2 uur gaan is het helemaal perfect denk ik
  donderdag 3 mei 2007 @ 19:58:19 #28
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_48976929
haha goed om te horen allemaal!! maar ik denk niet dat ROH voorlopig in de buurt van TNA kan komen qua kwaliteit enzo.. was natuurlijk wel een chaos daar geworden als het echt om een man om 10 was gegaan.. maargoed idd begrijpelijk van TNA!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  donderdag 3 mei 2007 @ 21:13:55 #29
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_48979864
taker
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  donderdag 3 mei 2007 @ 21:37:41 #30
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_48981014
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 21:13 schreef Paxlie het volgende:
taker
één voordeel, 1/3 deel van Smackdown kan weer extra gebruikt worden voor worstelen nu de entrance van Taker wegvalt
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_48981324
quote:
Breaking News: WWE Pulls ECW PPV From Schedule

WWE COO Michael Sileck announced this morning during the company’s First Quarter Earnings Release conference call that the second annual ECW December to Dismember PPV has been pulled from the WWE pay-per-view schedule. Sileck cited the fact that three PPVs in five weeks is “just too much.”

This does not come as a surprise as last year’s December to Dismember pay-per-view was a complete disaster. Despite an Elimination Chamber main event, only two matches were advertised, and the show only lasted two hours and ten minutes. The event prompted the expulsion of Paul Heyman as the lead writer for the ECW brand.

The event was scheduled to take place in Charlotte, North Carolina.
Wel logisch, 3 PPV's in 5 weken is ook erg veel. En de buyrates zullen dan altijd slecht zijn. En hij was vorig jaar natuurlijk niet zo super om het zachtjes te zeggen.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 15:57:23 #32
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_49007518
Keek ik net toevallig weer No Way Out PPV.

En toen besefte ik me opeens weer toen Chavo de Cruiserweight Championship won, dat die titel dus echt niks voorsteld. Want na het winnen van die championship heb ik hem nog nooit zien verdedigen. En we zitten inmiddels al in mei

Hoe treurig kan het zijn
World Wrestling Entertainment
pi_49008494
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 15:57 schreef MeneerMuis het volgende:
Keek ik net toevallig weer No Way Out PPV.

En toen besefte ik me opeens weer toen Chavo de Cruiserweight Championship won, dat die titel dus echt niks voorsteld. Want na het winnen van die championship heb ik hem nog nooit zien verdedigen. En we zitten inmiddels al in mei

Hoe treurig kan het zijn
Heb Chavo ook al maanden niet meer gezien

Jammer eigenlijk. Hoop dat ze hem weer wat gaan gebruiken. Al is zijn contract bijna afgelopen..
  vrijdag 4 mei 2007 @ 16:43:58 #34
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_49009291
Cruiserweight heeft (op af en toe een kleine periode na) in de WWE nooit wat voorgesteld.....Het is jammer want die gasten hebben vaak wel aardige wedstrijden maar de tijd is er simpelweg niet voor (ja kom maar met de opmerkingen over Khali, Expose, boogeyman enz enz )
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_49009425
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 16:43 schreef kidkash19 het volgende:
Cruiserweight heeft (op af en toe een kleine periode na) in de WWE nooit wat voorgesteld.....Het is jammer want die gasten hebben vaak wel aardige wedstrijden maar de tijd is er simpelweg niet voor (ja kom maar met de opmerkingen over Khali, Expose, boogeyman enz enz )
Boogeyman
pi_49009813
Ik vind wel jammer dat je steeds dezelfde wedstrijden eigenlijk ziet, ik snap wel die fueds enzo maarja.. het is steeds zo herhalend
pi_49012715
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 15:57 schreef MeneerMuis het volgende:
Keek ik net toevallig weer No Way Out PPV.

En toen besefte ik me opeens weer toen Chavo de Cruiserweight Championship won, dat die titel dus echt niks voorsteld. Want na het winnen van die championship heb ik hem nog nooit zien verdedigen. En we zitten inmiddels al in mei

Hoe treurig kan het zijn
Inderdaad. Toen die titel nog bij de WCW zat, was er tenminste echt een mooie groep worstelaars die erom streden. Billy Kidman, Psychosis, Chavo Guerrero, Eddie, Ray Mysterio, Chris Jericho, Dean Malenko, Juventud, X-pac etc...

Het cruiserweight talent dat er is bij de WWE is ook nog eens verdeeld over 3 brands, waardoor echt serieuze competitie niet mogelijk is. Soms lijkt het me wel eens een goed idee als de WWE weer teruggaat naar 2 shows waar gewoon alle worstelaars aan meedoen. Zo kun je ook een hoop troep voorkomen.

[ Bericht 14% gewijzigd door Nielsch op 04-05-2007 18:37:25 ]
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 4 mei 2007 @ 19:08:58 #38
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49014147
chavo sucks BT

ik vind het overigs ook erg jammer dat de Cruiserweight division zo weinig in de picture is..
Gregory Helms.. Jimmy Wang Yang..

Jammer dat ze Psychosis en Juventud niet meer gebruiken.. vette highflighing moves altijd
of zorgen dat Blitzkrieg terug komt!!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  vrijdag 4 mei 2007 @ 20:08:52 #39
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_49016869
Jimmy Wang Yang is de meest trieste gimmick ooit.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_49016988
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 20:08 schreef BigFire het volgende:
Jimmy Wang Yang is de meest trieste gimmick ooit.
Nee joh, die's tof
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 20:14:50 #41
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_49017156
quote:
Het cruiserweight talent dat er is bij de WWE is ook nog eens verdeeld over 3 brands, waardoor echt serieuze competitie niet mogelijk is.
Dat is dus absoluut niet zo.....90% van de cruisers zit op SD..op Raw heb je alleen Nitro en Hardy (misschien JTG als je puur op gewicht wilt kijken) die als Cruiser bestempeld kunnen worden maar die zijn dat allang ontstegen.
Op SD heb je : Chavo, Kendrick, London, Helms, Yang, Daivari, Noble, Funaki, Rey (al is die de divisie ook ontstegen), Scotty en misschien the Miz
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_49018253
Smackdown

Goeie show weer, ook wat meer tijd voor iedereen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 5 mei 2007 @ 01:11:49 #43
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_49026976
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_49027230
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 01:11 schreef BigFire het volgende:
The Kennedy Countdown!

http://www.wwe.com/inside/news/kennedycountdown
Ik tel al een paar dagen mee op MSN
  maandag 7 mei 2007 @ 02:52:30 #45
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_49088604
Judgment Day
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  maandag 7 mei 2007 @ 12:25:41 #46
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49095770
quote:
Op maandag 7 mei 2007 02:52 schreef BigFire het volgende:
Judgment Day
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was er al bang voor..
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_49101419
Zucht

Hopelijk maakt Cena er dan gelijk een eind aan eigenlijk, zoals bij Umaga.
  maandag 7 mei 2007 @ 14:57:50 #48
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_49101581
Volgens mij was het bij Umaga toch wel 2 PPVs dat ze elkaar tegen kwamen, Khali is gewoon opvulling (Hoop Ik).

Al ben ik geen Khali hater maar op een main event heeft hij niet echt veel te zoeken, maar zoals ik zei, hij is gewoon even een opvulling tussen de feud Shawn (die wss nog verder gaat) en Edge (ook dat is weer een hoop)

[ Bericht 55% gewijzigd door kidkash19 op 07-05-2007 15:03:34 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_49104027
quote:
Op maandag 7 mei 2007 14:57 schreef kidkash19 het volgende:
Volgens mij was het bij Umaga toch wel 2 PPVs dat ze elkaar tegen kwamen, Khali is gewoon opvulling (Hoop Ik).

Al ben ik geen Khali hater maar op een main event heeft hij niet echt veel te zoeken, maar zoals ik zei, hij is gewoon even een opvulling tussen de feud Shawn (die wss nog verder gaat) en Edge (ook dat is weer een hoop)
Ach zo super lang duurde het gelukkig niet, dus laten we hopen dat dit ook niet zo lang gaat duren.
  maandag 7 mei 2007 @ 16:05:35 #50
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_49104399
Die Main-Event op Judgement Day

Op de vraag hoe je een PPV direct wilt verneuken, geeft de WWE al snel antwoord
World Wrestling Entertainment
pi_49109291
Vraag me af wat de buyrate gaat worden


Dit is trouwens wel het meest trieste topic in de historie van deze reeks

Undertaker/Rey/Triple H/Booker allemaal out en nu dat op Judgement Day


Edit:

Het trieste nieuws blijft maar komen!
quote:
WWE Adopts New Policy For Divas On TV
Story posted by Tim Brown on May 07, 2007

According to the Wrestling Observer Newsletter, WWE has adopted a new policy to present its female performers in a classier light.

While the Divas’ sex appeal will not be completely downplayed, the company will present women in a more professional light. An image consultant was hired to advise the women on how to “look classy and not come across as slutty on television,” the Observer said.

In addition to hiring new stylists, WWE provided the women with less revealing outfits.

The new policy is likely part of a plan to appeal to mainstream advertisers


[ Bericht 39% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 07-05-2007 19:09:55 ]
  maandag 7 mei 2007 @ 20:14:09 #52
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_49114700
triest nieuws over de divas. niemand zit op ze te wachten en als je dan ook nog het beetje sletterige en domme/naïve weghaalt heb je helemaal niks over.

gaat Maria straks intelligente vragen stellen
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  maandag 7 mei 2007 @ 20:19:07 #53
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49114928
of torrie met een burka
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_49115117
dat zou wat zijn ja. Hoop dat ze het niet te serieus nemen
  maandag 7 mei 2007 @ 21:41:49 #55
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_49119070
beetje off-topic: opkomen met Motorhead zou verboden moeten worden voor darters(King, Klaasen etc)
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  maandag 7 mei 2007 @ 21:43:24 #56
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_49119161
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:41 schreef BigFire het volgende:
beetje off-topic: opkomen met Motorhead zou verboden moeten worden voor darters(King, Klaasen etc)
welke nummers?
king of kings toch niet he
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  maandag 7 mei 2007 @ 23:30:26 #57
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49125085
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:43 schreef Paxlie het volgende:

[..]

welke nummers?
king of kings toch niet he
jawel..
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_49127487
Ik zie Triple H al binnenkomen in ze broekje met ze flesje water en daar een potje gaan darten
pi_49128545
GODVERDOMME ONMOGELIJK DIT TOCH

It is believed that Mr. Kennedy suffered a triceps injury over the weekend. No other details have come out regarding the injury, but it appears to be significant. Batista went down with a similar injury early last year and was out for about six months.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 01:41:45 #60
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_49129478
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 00:57 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
GODVERDOMME ONMOGELIJK DIT TOCH

It is believed that Mr. Kennedy suffered a triceps injury over the weekend. No other details have come out regarding the injury, but it appears to be significant. Batista went down with a similar injury early last year and was out for about six months.
Dat zou uhh behoorlijk kut zijn, voor zowel SmackDown als Kennedy als Mr Money in the Bank.
World Wrestling Entertainment
pi_49130997
You have got to be kiddin' me....

!
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 08:23:35 #62
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_49131170
Tsja.....ik weet niet wat het is maar dit is erg jammer natuurlijk, het zal wel crisis en chaos zijn op dit moment in de WWE schrijverskamer.

Het is niet de 1e grote blessure in Kennedy zn carriere, ik hoop dat hij er overheen komt nu die eindelijk wat stoom aan het opbouwen was
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:00:34 #63
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_49137217
Kennedy (niet lezen als je RAW nog moet zien!)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zwaar kut zeg. wordt wel een mooie return
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:40:52 #64
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49138750
OMG WTF!!!!!! Dit is niet meer normaal!!!!!

Mr. Kennedy.... Kennedy ookal out...
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_49138930
Gelukkig komt Mark Henry terug
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:34:07 #66
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_49146057
En weer een slechte RAW in mijn ogen
Wat zal Judgement Day een klote PPV zijn zeg

The Great Khali in een Main-Event, hoe verzin je het toch. Dit heeft totaal niets meer met Wrestling te maken, zelfs Michaels/Cena kan hem niet door een match dragen

Doe mij maar even een totale verbouwing in de WWE, ze zijn nu echt de verkeerde kant opgegaan
World Wrestling Entertainment
  dinsdag 8 mei 2007 @ 15:57:26 #67
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_49147094
ach, hoeveel ppv's heeft die Khali ondertussen al verneukt? stuk of 8 ofzo?
pi_49148734
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:34 schreef MeneerMuis het volgende:
En weer een slechte RAW in mijn ogen
Wat zal Judgement Day een klote PPV zijn zeg

The Great Khali in een Main-Event, hoe verzin je het toch. Dit heeft totaal niets meer met Wrestling te maken, zelfs Michaels/Cena kan hem niet door een match dragen

Doe mij maar even een totale verbouwing in de WWE, ze zijn nu echt de verkeerde kant opgegaan
Idd, een totale verbouwing. Gewoon weer terug naar twee shows waar alle wrestlers van de partij zijn. Dan kun je een probleem zoals nu bij SmackDown ontstaat met de vele blessures ook veel beter opvangen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:41:23 #69
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_49148987
Ja en dan heb je dus het probleem dat Jongens als Nitro, MVP, Carlito enz enz niet meer aan bod komen omdat de shows dan draaien om de 4 a 5 main eventers en een paar matches eronder.

de aparte brands is het beste wat er is...ipv 2 shows vullen met keus uit 50 worstelaars kunnen ze 2 shows vullen met elke show 20 worstelaars, kans is dus een stuk groter dat het jonge talent een kans krijgt.

SD heeft gewoon pech en nu is het zaak dat er gasten zijn die een tandje harder gaan werken en een kans gaan krijgen
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_49149254
Benoit moet nu ze kans pakken op Smackdown vindt ik.

Raw:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_49149310
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:41 schreef kidkash19 het volgende:
Ja en dan heb je dus het probleem dat Jongens als Nitro, MVP, Carlito enz enz niet meer aan bod komen omdat de shows dan draaien om de 4 a 5 main eventers en een paar matches eronder.

de aparte brands is het beste wat er is...ipv 2 shows vullen met keus uit 50 worstelaars kunnen ze 2 shows vullen met elke show 20 worstelaars, kans is dus een stuk groter dat het jonge talent een kans krijgt.

SD heeft gewoon pech en nu is het zaak dat er gasten zijn die een tandje harder gaan werken en een kans gaan krijgen
Je geeft zelf al de oplossing: 4 a 5 main eventers en een paar matches daaronder: matches voor Nitro, Carlito, Benoit, Hardyz etc...

Ik vind het aparte brand systeem helemaal ruk. In het begin vond ik het wel een leuke innovatie maar nu zie je steeds meer nadelen: op alledrie de brands 1 a 2 goede stories en daaronder een hele hoop crap om het op te vullen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_49149393
Wellicht kan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
z'n koffer cashen tegen Undertaker en dan een fued starten met Batista, Henry oid. Okee, beetje vergezocht maar SD heeft even wat input van Raw nodig op dit moment, vind ik.

[ Bericht 8% gewijzigd door Nielsch op 08-05-2007 17:37:12 ]
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_49150189
Mwah, SD! heeft genoeg talent om de show voort te zetten. De jongens daar zullen hopelijk hun kans krijgen en ervoor zorgen dat ze wat hoger in de pikorde zullen stijgen.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:27:40 #74
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49151053
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:49 schreef Nielsch het volgende:
Wellicht kan ****** z'n koffer cashen tegen Undertaker en dan een fued starten met Batista, Henry oid. Okee, beetje vergezocht maar SD heeft even wat input van Raw nodig op dit moment, vind ik.
bedankt he!!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_49151367
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:06 schreef roepdeman het volgende:
Mwah, SD! heeft genoeg talent om de show voort te zetten. De jongens daar zullen hopelijk hun kans krijgen en ervoor zorgen dat ze wat hoger in de pikorde zullen stijgen.
Nou, dat ben ik dan niet met je eens. Okee, talent misschien wel, maar echte allround main-eventers, mwah.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_49151442
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:27 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

bedankt he!!!
Geen dank hoor! Voor de rest was het toch een kutshow dus nu bespaar ik je gelijk wat tijd (hoef je niet meer te kijken).
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:42:19 #77
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49151628
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:37 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Geen dank hoor! Voor de rest was het toch een kutshow dus nu bespaar ik je gelijk wat tijd (hoef je niet meer te kijken).
was eigenlijk erg sarcastisch

maja ontopic: Smackdown heeft naast Batista op dit moment 0,0 main eventers dus daar moeten ze iets op gaan verzinnen... Mark Henry is absoluut geen main eventer.. ik moet hem niet als wrestler (dus das dan wel weer positief) maar ik heb een hekel aan dat hele figuur... world strongest man..
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games dinsdag 8 mei 2007 @ 17:45:03 #78
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_49151734
Dat is zo kut aan wrestling, elke PPV raakt er wel 1 iemand geblesseerd, en nu gewoon na elke show .
.....Kennedy
pi_49151903
Het lijkt wel een epedimie ja ze willen zeker allemaal zomer vakantie ofzo
pi_49152015
Tsja, een fued tussen Batista en Henry is denk ik het enige wat SD nog rest. Misschien dat er daar achter iets gedaan kan worden met Benoit / MVP / Finlay / Hardy en wellicht hebben ze nu zowaar weer wat tijd om Chavo Guerrero z'n Cruiserweight Title te laten verdedigen (Boogeyman, Daivari, Funaki, London, Kendrick... op zich genoeg leuke worstelaars). Oh wacht, ze hebben Kane ook nog. Misschien spelen ze het zo dat Kane als wraak achter Batista aangaat omdat die Taker gaat uitschakelen in de cage match.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_49159419
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:35 schreef Nielsch het volgende:

Nou, dat ben ik dan niet met je eens. Okee, talent misschien wel, maar echte allround main-eventers, mwah.
All round main-eventers...als ik het merendeel hier mag geloven is Batista ook geen allrounder. En laten we eerlijk zijn met Finlay, Kane en Benoit heb je drie mensen die een main event programma kunnen vullen. Desnoods een program met Batista en voor de rest van het roster wordt het strijden om de upper midcard positie. There you have it.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  dinsdag 8 mei 2007 @ 22:32:23 #82
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49163926
Batista staat ver boven (de overgebleven) rest uit hoor, mss kunnen ze idd wat leuks met Kane doen al is dat ook vaak van hetzelfde.. Finlay en Benoit zie ik nu echt niet als ME's (kweet dat niemand er met mij zo over denkt maar dat is mijn mening )

Gewoon wat manschappen van RAW overgooien
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 22:35:21 #83
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_49164095
en wie gaan ze dan overgooien? RAW heeft ook maar 4 echte me'ers. Cena, Orton, HBK en Edge.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 22:42:01 #84
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49164473
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 22:35 schreef Magneet het volgende:
en wie gaan ze dan overgooien? RAW heeft ook maar 4 echte me'ers. Cena, Orton, HBK en Edge.
Ik dacht aan Edge (omdat we de feud met edge en cena al gezien hebben) en dan nog een talent a la Nitro die zich dan op SD kan ontwikkelen tot ME
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_49165274
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:37 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Geen dank hoor! Voor de rest was het toch een kutshow dus nu bespaar ik je gelijk wat tijd (hoef je niet meer te kijken).
Leuke match was het geweest ware het niet dat ik al wist hoe het ging aflopen, let voortaan ff op ja!
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_49165409
Ze willen Orton geloof ik misschien overgooien naar ECW als straf en ter vervanging van RVD als hij weggaat. Maar door alle blessures zou dat dus ook Smackdown kunnen worden.

HBK naar Smackdown zou ik ook leuk vinden, hij heeft heel Raw nu wel zon beetje gehad. Een feud met Benoit (of eventueel Batista) zou erg leuk zijn denk ik. En er staat op WWE.com dat hij injured is. Misschien komt hij over 2 weken dan naar Smackdown ofzo.

Time will tell denk ik zo
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:53:59 #87
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49167548
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:01 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ze willen Orton geloof ik misschien overgooien naar ECW als straf en ter vervanging van RVD als hij weggaat. Maar door alle blessures zou dat dus ook Smackdown kunnen worden.

HBK naar Smackdown zou ik ook leuk vinden, hij heeft heel Raw nu wel zon beetje gehad. Een feud met Benoit (of eventueel Batista) zou erg leuk zijn denk ik. En er staat op WWE.com dat hij injured is. Misschien komt hij over 2 weken dan naar Smackdown ofzo.

Time will tell denk ik zo
Das ook een goed alternatief om het gat bij SD! op te vullen
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_49169157
Kan zijn dat Edge gelijk na die Cage Match zijn MITB gaat cashen wat een gruwelijke heel move zal zijn!! Zit hij wel op SD! maar wel met alweer een hele stoere move...ik heb hoop laat me gewoon hopen...dank je wel :p
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_49171357
WTF?! WWE.com staat vol spoilers voor vrijdag! Kutzooi!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik een paar dagen in coma gelegen of loopt er daar iets mis? Nou is Smackdown dus ook verpest, bedankt WWE!
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  woensdag 9 mei 2007 @ 08:48:05 #90
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_49172293
Its all about the Ratings!

Ze moeten trouwens gewoon de 2 brands houden, er gaat heel wat verloren als ze maar 1 brand hebben maar dan met 2 shows want dan komen bepaalde gasten gewoon nooit meer aan bod (zoals ik zei..een Nitro, Carlito, Chavo, Helms, London, Kendrick) en dat is gewoon zonde van het talent. Het is gewoon domme pech wat er met SD is gebeurd maar ik vind dat de WWE het goed en creatief heeft opgelost ook al was dit eigenlijk de enige weg die ze konden gaan
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_49173097
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 07:14 schreef renwan het volgende:
WTF?! WWE.com staat vol spoilers voor vrijdag! Kutzooi!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik een paar dagen in coma gelegen of loopt er daar iets mis? Nou is Smackdown dus ook verpest, bedankt WWE!
Had ik toch gelijk
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 9 mei 2007 @ 09:35:30 #92
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_49173284
Nou dat was ook niet van mijlenver te zien dat dit zou gebeuren. Dit was de enige mogelijkheid om het logisch op te lossen, zeker na de blessure van Kennedy


Kennedy
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_49173917
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 09:35 schreef kidkash19 het volgende:
Nou dat was ook niet van mijlenver te zien dat dit zou gebeuren. Dit was de enige mogelijkheid om het logisch op te lossen, zeker na de blessure van Kennedy


Kennedy
Ja, bla bla bla bla bla.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 9 mei 2007 @ 10:36:21 #94
25261 Jihad_Joe
Wat een gare naam
pi_49175073
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:37 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Geen dank hoor! Voor de rest was het toch een kutshow dus nu bespaar ik je gelijk wat tijd (hoef je niet meer te kijken).
Cryme Tyme DAMN!
Oja..., deze link is echt meesterlijk en deze niet
pi_49179141
Ik las het dus op de myspace van hem in zijn comments doodleuk

Wou dat dus echt niet weten godverdomme. Zit hier in de klas doodstil en opeens zeg ik keihard godverdomme, iedereen boos
pi_49183268
Sorry maar mijn vorige reactie zei ik toch voordat SD! werd opgenomen of niet? Wat een hoerenstreek dat het op WWE.com staat dan!!

EDIT: Als je het liefst geen spoilers wilt zien moet je ook niet naar ECW kijken.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  woensdag 9 mei 2007 @ 14:46:33 #97
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_49185274
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 10:36 schreef Jihad_Joe het volgende:

[..]

Cryme Tyme DAMN!
yoyoyoyoyoyo! YO!

over de SD spoiler: tja zoiets lekt toch uit. had het liever ook nog niet geweten
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_49186804
Dat het uitlekt ok, maar dat het plomp zo op wwe.com staat is wat anders *en schijnbaar dus ook in ECW zit*
  Redactie Games woensdag 9 mei 2007 @ 15:35:54 #99
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_49187392
Dus ECW maar skippen deze week. En ook wwe.com niet bekijken, ben denk ik blij dat ik de spoiler nog niet heb gezien
.....Kennedy
  woensdag 9 mei 2007 @ 15:38:26 #100
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_49187496
Doodnormaal hoor, kijkers trekken, dat deden ze toen Angle de Battle royal won ook toen stond het ook overal op WWE.com.

Marketingtechnisch gezien aardig slim want nu lek je zelf het nieuws uit ipv dat het via alle internetnieuws sites gaat. Men zal toch wel nieuwschierig zijn hoe en wat
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games woensdag 9 mei 2007 @ 15:40:51 #101
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_49187589
Oja, wil iemand even dan in een spoiler de uitslag van de match van RVD vs Mr. McMahon zeggen, of is dat juist de grote spoiler ?
.....Kennedy
  woensdag 9 mei 2007 @ 15:46:55 #102
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_49187894
Nee dat is niet de grote spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 9 mei 2007 @ 16:55:14 #103
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_49190865
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 15:35 schreef Wessiej het volgende:
Dus ECW maar skippen deze week. En ook wwe.com niet bekijken, ben denk ik blij dat ik de spoiler nog niet heb gezien
ik denk dat je dondersgoed weet waar het over gaat
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_49191075
ECW was redelijk, wel leuk hoe ze het grote nieuws deden. Leek net CNN met hun Breaking news
  donderdag 10 mei 2007 @ 00:01:04 #105
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_49209141
de verhalen gaan dat Vince meer op het worstelen wilt focussen om zo meer adverteerders binnen te halen, dat is begonnen met Cena-Michaels. Zo gaan ook de Divas een makeover krijgen
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_49209463
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 00:01 schreef kidkash19 het volgende:
de verhalen gaan dat Vince meer op het worstelen wilt focussen om zo meer adverteerders binnen te halen, dat is begonnen met Cena-Michaels. Zo gaan ook de Divas een makeover krijgen
Dat van de divas had ik al gepost ja. De meeste kunnen al niks en gaan ze dat ook nog eens weghalen

De grote truuk van de spoiler werkt nu wel een beetje bij mij eigenlijk, wil Smackdown nu snel zien eigenlijk
pi_49213482
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 00:11 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Dat van de divas had ik al gepost ja. De meeste kunnen al niks en gaan ze dat ook nog eens weghalen

De grote truuk van de spoiler werkt nu wel een beetje bij mij eigenlijk, wil Smackdown nu snel zien eigenlijk
Hier faalt het, ik ga wel kijken maar met lichte tegenzin omdat ik toch al weet hoe het gaat aflopen
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  donderdag 10 mei 2007 @ 08:37:33 #108
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_49214163
Ok....hoe erg baal je dan?

Kennedy zn blessure is niet zo erg als gedacht, ze hebben hem te erg ingeschat. De spier is niet van het bot gescheurd en hij heeft geen operatie nodig, hij is er waarschijnlijk 6 tot 8 weken uit.

Een beetje te gehaast gehandeld misschien? al is het we begrijpelijk in de vorige situatie
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  donderdag 10 mei 2007 @ 08:49:09 #109
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_49214335
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 08:37 schreef kidkash19 het volgende:
Ok....hoe erg baal je dan?

Kennedy zn blessure is niet zo erg als gedacht, ze hebben hem te erg ingeschat. De spier is niet van het bot gescheurd en hij heeft geen operatie nodig, hij is er waarschijnlijk 6 tot 8 weken uit.

Een beetje te gehaast gehandeld misschien? al is het we begrijpelijk in de vorige situatie
Mwoah, Kennedy die zwaar pissed terugkomt en vol achter zijn titel (in zijn ogen dan) aangaat kan een leuke feud opleveren
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  donderdag 10 mei 2007 @ 09:18:23 #110
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_49214781
Ik bedoelde persoonlijk, je hebt een heel verhaal voor je liggen met je MITB, iets wat je helemaal zou opbouwen en dat verdwijnt binnen een week terwijl je er later achterkomt dat je blessure niet zo erg was als gedacht en je kans ds een beetje voor niks is weggehaald.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 8% gewijzigd door kidkash19 op 10-05-2007 11:52:29 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  donderdag 10 mei 2007 @ 11:01:16 #111
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_49217653
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 09:18 schreef kidkash19 het volgende:
Ik bedoelde persoonlijk, je hebt een heel verhaal voor je liggen met je MITB, iets wat je helemaal zou opbouwen en dat verdwijnt binnen een week terwijl je er later achterkomt dat je blessure niet zo erg was als gedacht en je kans ds een beetje voor niks is weggehaald.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_49227753
Idd vraag me ook af of er niet een beetje te snel gehandeld is, maarja. Anders hadden ze Taker nog een paar weken moeten laten doorgaan natuurlijk.
  donderdag 10 mei 2007 @ 15:24:52 #113
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_49228203
ja en dat is niet echt mogelijk met een biceps die van je bot af is gescheurd
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_49230002
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 15:24 schreef kidkash19 het volgende:
ja en dat is niet echt mogelijk met een biceps die van je bot af is gescheurd
Nee daarom, dus het moest wel snel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_49246065
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_49261278
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Truukje heeft voor mij trouwens gewerkt. Kan me niet herinneren ooit zo naar een SD uitgekeken te hebben. Heb dit meestal met een RR of SS
  Redactie Games vrijdag 11 mei 2007 @ 11:56:06 #117
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_49262015
Heb mij er nog steeds van weerhouden om de spoilers te bekijken
Denk alleen dat het over Meneer Edge gaat, maar weet het niet zeker, wel zin in SD.
.....Kennedy
  vrijdag 11 mei 2007 @ 12:10:27 #118
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_49262459
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 11 mei 2007 @ 12:54:59 #119
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_49264038
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 12:10 schreef kidkash19 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_49264785
31%

Heb er zin in.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 14:14:55 #121
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49267351
TNA was prima deze week kheb zin in zondag!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  vrijdag 11 mei 2007 @ 16:17:46 #122
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_49272557
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 13:13 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
31%

Heb er zin in.
Ik ben gebanned voor 2 weken, heb jij misschien een torrent van een andere site voor mij?

Ik skip 1x die upload van RAW maandag (0.6 ratio) en direct 2 weken gebanned
World Wrestling Entertainment
pi_49273069
Smackdown:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben benieuwd naar de kijkcijfers, eigenlijk hoop ik dat ze tegenvallen zodat ze dit niet weer doen zeg


Straks Impact kijken
pi_49273096
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 16:17 schreef MeneerMuis het volgende:

[..]

Ik ben gebanned voor 2 weken, heb jij misschien een torrent van een andere site voor mij?

Ik skip 1x die upload van RAW maandag (0.6 ratio) en direct 2 weken gebanned
Waar ben je gebanned dan? Ik kan je een invite sturen van BTZone (goeie site vind ik zelf) maar dan moet je er natuurlijk wel blijven
  Redactie Games vrijdag 11 mei 2007 @ 16:32:47 #125
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_49273147
Kan jij mij geen invite sturen van BTZone ?
.....Kennedy
  vrijdag 11 mei 2007 @ 17:07:05 #126
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_49274289
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 16:31 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Waar ben je gebanned dan? Ik kan je een invite sturen van BTZone (goeie site vind ik zelf) maar dan moet je er natuurlijk wel blijven
Ja ik blijf daar wel gewoon, die xwt is echt kut

Ik upload daar nu voor 115 gb, download 80 gb, ratio 1.3 en dan word je gebanned omdat je 1x vroegtijdig je Azureus sluit met een ratio van 0.6
World Wrestling Entertainment
pi_49274344
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 17:07 schreef MeneerMuis het volgende:

[..]

Ja ik blijf daar wel gewoon, die xwt is echt kut

Ik upload daar nu voor 115 gb, download 80 gb, ratio 1.3 en dan word je gebanned omdat je 1x vroegtijdig je Azureus sluit met een ratio van 0.6
lmao XWT

Die site is zooooooooo kut, ben daar ook gebanned om geen reden. PM me maar met je email dan stuur ik je een invite.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 17:23:18 #128
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_49274883
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 17:07 schreef MeneerMuis het volgende:

[..]

Ja ik blijf daar wel gewoon, die xwt is echt kut

Ik upload daar nu voor 115 gb, download 80 gb, ratio 1.3 en dan word je gebanned omdat je 1x vroegtijdig je Azureus sluit met een ratio van 0.6
hit n runner

nog nooit gebanned op XWT.. de site is tegenwoordig ook een stuk sneller(was een drama vorig jaar).

misschien ligt het meer aan je client(verouderd, DHT aan etc) want ik seed ook heel vaak niet 1:1
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  vrijdag 11 mei 2007 @ 17:32:11 #129
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_49275234
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 17:23 schreef BigFire het volgende:

[..]

hit n runner

nog nooit gebanned op XWT.. de site is tegenwoordig ook een stuk sneller(was een drama vorig jaar).

misschien ligt het meer aan je client(verouderd, DHT aan etc) want ik seed ook heel vaak niet 1:1
Heb een Private Message gehad waarin staat dat ik één warning hebt ontvangen van afgelopen RAW: Hit and Run dus

Maar zoals ik al zei, me pc wil nog wel eens de verbinding verbreken met internet zodra me download is gefinished, dus dan moet ik me pc rebooten en dan kijk ik meestal direct de show. Dit keer alleen vergeten opnieuw Azureus aan te zetten. Maar zelfs dan vind ik een 0.6 ratio voor een RAW inclusief een 1.3 ratio overall wel voldoende om me niet te waarschuwen

En al helemaal niet als ik daar al 1,5 jaar zit, en al meer dan 100 gb heb geupload
World Wrestling Entertainment
  vrijdag 11 mei 2007 @ 17:42:41 #130
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49275618
-dubbel-
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  vrijdag 11 mei 2007 @ 17:42:52 #131
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49275626
volgens mij ben ik ook nog nooit gebannend op XWT en haal ook lang niet altijd de 1:1

SD
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  vrijdag 11 mei 2007 @ 17:48:05 #132
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_49275828
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 17:08 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

lmao XWT

Die site is zooooooooo kut, ben daar ook gebanned om geen reden. PM me maar met je email dan stuur ik je een invite.
en toch zie ik jouw comment staan bij de Smackdown torrent niet zo heel kut dus
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_49277017
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 17:48 schreef BigFire het volgende:

[..]

en toch zie ik jouw comment staan bij de Smackdown torrent niet zo heel kut dus
Huh? Mijn comment op XWT? Lijkt me sterk hoor Ik kom nieteens de site meer op, krijg dan een message dat ik gebanned ben. En ik download Smackdown op BTZone.

XWT steelt trouwens alles van BTZone en nog wat andere sites. En de eigenaar (X) is een drop lul.

XWT zuigt.
  Redactie Games vrijdag 11 mei 2007 @ 18:30:01 #134
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_49277173
Zo SD gekeken zonder de spoiler te hadden gelezen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....Kennedy
  vrijdag 11 mei 2007 @ 19:30:33 #135
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_49278981
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 18:24 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Huh? Mijn comment op XWT? Lijkt me sterk hoor Ik kom nieteens de site meer op, krijg dan een message dat ik gebanned ben. En ik download Smackdown op BTZone.

XWT steelt trouwens alles van BTZone en nog wat andere sites. En de eigenaar (X) is een drop lul.

XWT zuigt.
dan heb je een kloon/fan

#108906 by BrahmaBull23 (Power User) at 2007-05-11 13:25:05 GMT
Thanks From Holland !!!
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_49279611
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 19:30 schreef BigFire het volgende:

[..]

dan heb je een kloon/fan

#108906 by BrahmaBull23 (Power User) at 2007-05-11 13:25:05 GMT
Thanks From Holland !!!
Ben ik niet nee. Gebruik deze nick eigenlijk nergens meer. (Deze acount is al uit 2001/2002 ofzo dus )

En ik ben ook niet zon debiel die 20 uitroeptekens (inclusief spaties ertussen ) erbij zet
  vrijdag 11 mei 2007 @ 20:40:40 #137
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_49281114
Ik moet nog 6 uur wachten voor ik Smackdown kan downloaden

Klote XWT
World Wrestling Entertainment
  vrijdag 11 mei 2007 @ 21:07:20 #138
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_49281904
gewoon pwtorrents
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 11 mei 2007 @ 21:07:47 #139
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_49281919
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 21:07 schreef kidkash19 het volgende:
gewoon pwtorrents
Ik kan maar niet inloggen met me gegevens daar, ook zo een vervelende site
World Wrestling Entertainment
pi_49282327
PWT is het best, daarna full contact zone de rest is BS en anders een dagje wachten en het staat ook op mininova.

2 Cold Scorpio is gereleased of is dat een spoiler
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  vrijdag 11 mei 2007 @ 21:45:15 #141
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49283126
haha waarom halen ze hem als ze hem nu weer releasen...
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_49283407
Zal vast wel iets achter zitten. Zat hij niet ook nog ergens anders aan een contract vast?
pi_49284892
Rob Conway ook ontslagen, komt er weer een ontslag epedimie aan ?
pi_49285920
Ik pak de shows meestal gewoon van de piraten baai
pi_49291269
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 23:05 schreef wc-eend het volgende:
Ik pak de shows meestal gewoon van de piraten baai
Je kan beter bij een prive tracker gaan, altijd als eerste/snelste en beste kwaliteit

pi_49293520
Ik hou niet zo van dat je moet zoveel uploaden enzo, ik load wel up maar gewoon wanneer ik wil ik laat me pc niet ervoor aanstaan enzo
  zaterdag 12 mei 2007 @ 16:23:05 #147
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_49302377
Voor de zekerheid maar in spoilers
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  zaterdag 12 mei 2007 @ 16:52:06 #148
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_49303185
Voorspel hier de returns van alle geblesseerde superstars:

HHH - Summerslam
Rey - Summerslam
Booker T - Een smackdown aflevering ergens eind oktober
Kennedy - Een smackdown aflevering vlak voor Survivor Series
The Undertaker - Survivor Series

Wie bied?
World Wrestling Entertainment
  zaterdag 12 mei 2007 @ 17:04:29 #149
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_49303541
Denk niet dat HHH en Rey tegelijk op dezelfde PPV terug komen, denk dat Rey eerder terug is en dat dit gebeurt op een SD show

HHH denk ik Raw of Summerslam
Kennedy is binnen 8 weken terug op een SD om de kampioen aan te vallen (of de PPV die dan is)
Undertaker - Royal Rumble
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_49303616
Rey komt al veel eerder terug. Vince wil mei, Rey zelf Juni.

En er is trouwens een grafiek met eventuele tegenstanders voor
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 12 mei 2007 @ 18:37:00 #151
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_49306427
Kijk dat is nou leuk om te horen, ik kijk namelijk niet vaak op wwe.com vanwege spoilers.
World Wrestling Entertainment
pi_49306804
Nieuwe match voor Judgement Day aangekondigd, niet zo geheel verrassend maar toch
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 12 mei 2007 @ 18:51:50 #153
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49306889
die eerste drie zien er idd erg goed uit
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zaterdag 12 mei 2007 @ 20:23:23 #154
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_49309556
Taker was trouwens veel eerder op de grond
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  zaterdag 12 mei 2007 @ 20:42:46 #155
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_49310157
Despite the heavy promotion on the company website, Smackdown only drew a 2.6 rating last night, which was the same as last week's rating.

gek hè Vince
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_49310192
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 20:42 schreef BigFire het volgende:
Despite the heavy promotion on the company website, Smackdown only drew a 2.6 rating last night, which was the same as last week's rating.

gek hè Vince
Las het ja, mooi zo. Voortaan niet meer spoiler teringlijers

Ook leuk nieuws:

JBL politicked to return to the ring despite all of his injuries. However, Vince McMahon nixed it by saying he wanted a full medical release, but others believe it's because he's becoming such a fixture on the broadcasting side.

MVP is very popular backstage and is considered to be Chris Benoit's personal project. Benoit is teaching him the ropes and wants him to become a champion.

MVP

Trouwens, BigFire, je avie misschien beetje spoiler nog? (niet dat het mij uitmaakt verder)
  zaterdag 12 mei 2007 @ 22:02:50 #157
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_49313395
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 20:44 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]


Trouwens, BigFire, je avie misschien beetje spoiler nog? (niet dat het mij uitmaakt verder)
mwah kan nu wel.. de hele wereld moet het weten
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_49313467
True

Heb die andere goeie foto van hem op MSN, en als naam Justin [You think you know me]
pi_49333069
JBL krijgt eens niet wat hij wilt!! Das nieuws.. Hij lijkt me echt een jaloerse backstabber.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_49349110
Benoit wordt dus achtergehouden van de titel omdat ze promo's wat minder zijn. Toch jammer

Nieuwe match voor Judgement Day waarschijnlijk:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_49372179
Sacrifice:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 13:38:40 #162
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_49399317
Na eindelijk 20 uur wachten voor ik Smackdown kon downloaden heb ik die laten seeden tot de 10.0 ratio. Vervolgens probeer ik vandaag RAW te downloaden, is me 'ban-time' nog 10 uur.

Waar the fuck slaat dat nou weer op
World Wrestling Entertainment
  dinsdag 15 mei 2007 @ 15:43:58 #163
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_49404300
RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_49409523
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 13:38 schreef MeneerMuis het volgende:
Na eindelijk 20 uur wachten voor ik Smackdown kon downloaden heb ik die laten seeden tot de 10.0 ratio. Vervolgens probeer ik vandaag RAW te downloaden, is me 'ban-time' nog 10 uur.

Waar the fuck slaat dat nou weer op
Kan je nog niet bij BTZone downloaden dan? Heb je nou invite gestuurd maar als je er dan niks mee doet zit ik ermee namelijk

Raw:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit:

WWE has come to terms on the release of Vito. We wish Vito all the best in all future endeavors.

Das de derde binnen een week tijd

[ Bericht 10% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 15-05-2007 20:26:39 ]
  dinsdag 15 mei 2007 @ 21:27:05 #165
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49418309
Sacrifice
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMG wat een smilies allemaal.... naja!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games dinsdag 15 mei 2007 @ 21:32:55 #166
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_49418593
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 17:51 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Kan je nog niet bij BTZone downloaden dan? Heb je nou invite gestuurd maar als je er dan niks mee doet zit ik ermee namelijk

Raw:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit:

WWE has come to terms on the release of Vito. We wish Vito all the best in all future endeavors.

Das de derde binnen een week tijd
Vito, tja, kwam toch nooit meer aan wrestling toe, in zijn gekke jurk
.....Kennedy
pi_49418785
Remember the new WWE Diva policy that we reported on last week? It appears as if the plans to institute the new doctrine have already been scrapped.

While the company wanted to present the divas in a classier manner to gain more mainstream sponsorship, Kevin Dunn barked at Vince McMahon that the plan would never work and would destroy the upcoming Diva Search competition. Since the Diva Search is considered McMahon’s baby amongst his love for the divas, it appears as if we are not going to see the taming of the divas.

Het goede nieuws komt weer terug eigenlijk, terwijl we zo slecht begonnen met nummer 18
pi_49418935
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 21:32 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Vito, tja, kwam toch nooit meer aan wrestling toe, in zijn gekke jurk
Hij zat in OVW en kreeg een nieuwe gimmick en deed het volgens mij gewoon goed daar, daarom vind ik het wat raar. Maar goed hij is al de derde deze week. Zullen er denk ik nog wel wat meer volgen dan.
pi_49419882
Nieuwe TNA Heavyweight Champion belt op TNA Today nu
pi_49429788
Mooie belt..Lekker old skool en hij draait niet..

btw je kan je edit knopje gebruiken hè Brahma. Ik voel me bedreigd door die foto van je :p

En om gelijk het goede voorbeeld te geven!!!

EDIT: of Exit

WORLD WRESTLING ENTERTAINMENT CONFIRMS SABU'S DEPARTURE
by Mike Johnson @ 7:36:00 PM on 5/15/2007

World Wrestling Entertainment issued an announcement on their website confirming the release of former ECW World champion Sabu, which PWInsider.com broke earlier this evening.

90 daagjes wachten en terug naar TNA waar je thuishoort

[ Bericht 64% gewijzigd door roepdeman op 16-05-2007 04:12:32 (Sabu :)) ]
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_49431843
Las het ja, vraag me of er nog meer volgen in de rij van ontslagen.

Ach, hij had er zelf ook geen meer in, misschien maar beter zo. Hoop dat het niet een al te grote impact heeft op ECW.
  woensdag 16 mei 2007 @ 10:03:11 #172
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_49432769
Ja precies....waar die thuishoort want in de WWE hoort ie zeker niet thuis...absoluut geen skills kan alleen maar een beetje springen en door tafels heen crashen. Hij was nuttig waar hij voor was aangenomen, nu is hij overbodig en kan hij moven met zn Attitude

Aardige belt trouwens maar ik vind dat er wel meer kleur in had gemogen , het is nu echt een gouden plak. Al hadden ze er maar een beetje rood in gedaan ofzo
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 16 mei 2007 @ 13:27:49 #173
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_49440041
ECW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sabu is inmiddels ontslagen. hier kan ik echt niet wakker om liggen, misschien dat hij weer naar TNA kan gaan, maar het boeit me eigenlijk geen zak. Ik kan de man niet zo goed uitstaan met zn vinger. The Sandman zou denk ik de volgende worden (de enige die dan ook echt helemaal niets meer kan).

Langzaam zakt ECW weer bij mij. De Originals vs New Breed vond ik erg leuk, jammer dat dit is afgelopen. Verder mis ik Test.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  woensdag 16 mei 2007 @ 14:20:30 #174
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_49442170
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 17:51 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Kan je nog niet bij BTZone downloaden dan? Heb je nou invite gestuurd maar als je er dan niks mee doet zit ik ermee namelijk
Ik kan daar nog steeds niet downloaden
World Wrestling Entertainment
pi_49451965
X-Divison belt ziet er vet uit zeg.
pi_49492849
dag rvd
  donderdag 17 mei 2007 @ 22:22:09 #177
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49493905
Wat is dat nou voor gedoe met Cena.. ze willen hem allemaal tegen 'monsters' of 'giants' laten vechten.. leuke main events ga je dan krijgen... Nu staat Khali er en over een paar maanden Snitsky...

LAME!

ECW was trouwens vrij redelijk deze week
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  donderdag 17 mei 2007 @ 23:49:11 #178
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49497174
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 21:51 schreef Brownietje het volgende:
dag rvd
Rob Van Dam's match with Snitsky on Tuesday could have very well been his last match ever in WWE. Wade Keller of the Pro Wrestling Torch is reporting that RVD is officially done with World Wrestling Entertainment as of last Wednesday. WWE felt that keeping RVD around and burying him on TV was not worth it and it was better to get him off TV as soon as possible.

His contract wasn't going to expire until late June at the earliest, but WWE officials cut that short because RVD said he would not re-sign with them and they had nothing for him until then. Despite the early release, RVD has a no-compete clause, and thus he can't show up in TNA next week for instance.

He is expected to sign with TNA after a long deserved summer break. If and when he joins TNA, it will probably be in September at the earliest. TNA is trying to land a two hour slot for the fall season on Spike, so if they end up getting it, they'll probably hold him off for the two hour show's debut.

More as we get it. Stay tuned.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_49497192
En daar gaatie:

Rob Van Dam's match with Snitsky on Tuesday could have very well been his last match ever in WWE. Wade Keller of the Pro Wrestling Torch is reporting that RVD is officially done with World Wrestling Entertainment as of last Wednesday. WWE felt that keeping RVD around and burying him on TV was not worth it and it was better to get him off TV as soon as possible.

His contract wasn't going to expire until late June at the earliest, but WWE officials cut that short because RVD said he would not re-sign with them and they had nothing for him until then. Despite the early release, RVD has a no-compete clause, and thus he can't show up in TNA next week for instance.

He is expected to sign with TNA after a long deserved summer break. If and when he joins TNA, it will probably be in September at the earliest. TNA is trying to land a two hour slot for the fall season on Spike, so if they end up getting it, they'll probably hold him off for the two hour show's debut.

More as we get it. Stay tuned.
pi_49497213
TNA! TNA! TNA!
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_49497329
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 23:50 schreef roepdeman het volgende:
TNA! TNA! TNA!
In september ja
  vrijdag 18 mei 2007 @ 00:03:52 #182
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_49497714
Sabu en RVD tegelijk de deur uit gezet.. echte maatjes
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_49498042
Ach ja.. weet iemand of dat TNA wat af en toe op eurosport wordt uitgezonden erg oud is? Dat nederlandse commentaar is echt zwaar kut.. lult overal doorheen en doet te nep enthousiast.. maarja.. kijk eigenlijk alleen raw en sd..
pi_49498108
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 00:15 schreef wc-eend het volgende:
Ach ja.. weet iemand of dat TNA wat af en toe op eurosport wordt uitgezonden erg oud is? Dat nederlandse commentaar is echt zwaar kut.. lult overal doorheen en doet te nep enthousiast.. maarja.. kijk eigenlijk alleen raw en sd..
Yea dat is een paar jaar oud. En dat commentaar is zo slecht dat het grappig is.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 00:18:31 #185
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49498137
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 00:15 schreef wc-eend het volgende:
Ach ja.. weet iemand of dat TNA wat af en toe op eurosport wordt uitgezonden erg oud is? Dat nederlandse commentaar is echt zwaar kut.. lult overal doorheen en doet te nep enthousiast.. maarja.. kijk eigenlijk alleen raw en sd..
ik heb het 1x gekeken maar het was zoooo slecht dat ik het ook nooit meer wil zien..
- er worden maar een paar wedstrijden uitgezonden (geen hele show)
- commentaar is idd te triest voor woorden

toen ik het gezien had liep het ongeveer 3maanden achter..

schijnbaar zelfs veel langer!!

[ Bericht 2% gewijzigd door Tazmaniac op 18-05-2007 00:23:57 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_49498437
hahaha jah dat commentaar echt geweldig zag je LAX boos doen enzo hoor je die commentator:
"jah, dat zijn boze jongens"
  vrijdag 18 mei 2007 @ 08:38:24 #187
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_49502024
er is ook regelmatif All Japan op eurosport met Engels commentaar, ook al zijn het alleen matches het is stukken beter.
pi_49505435
Mooie nieuwe TNA titels zeg. Vooral de X-Division belt is erg gaaf. Wel jammer dat de NWA titels niet meer gebruikt worden; ik vond die historie die erachter zal wel gaaf. Maarja, ze kwamen er blijkbaar niet meer uit.

Leuk dat de Steiner Brothers terug zijn! Toch een beetje mijn helden van vroeger. Kijk er naar uit om de Super Steiner Bulldog weer te zien. Kan een leuke fued worden met 3D als het goed uitgewerkt gaat worden. Maar laat de promo's in het vervolg ajb doen door Rick, want Scott z'n mic skills zijn gewoon nog steeds bagger beroerd.

Ben benieuwd waar de angle met Sting en Daniels heen gaat. Ik zou ze liever als een team zien dan dat ze tegenover elkaar staan, maar goed. We zullen er wel meer van zien als Sting volgende week tegen Samoa Joe moet.

WWE vond ik saai deze week tot nu toe, al heb ik de SmackDown spoiler nog niet gelezen en moet ik die show nog zien. Zag al wel dat Edge vs. Batista gepland staat voor Judgment Day. Das wel leuk, 'k hoop dat ze de match niet verpesten door Henry te laten interferen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_49510445
En helms een gebroken nek
pi_49512352
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 14:15 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
En helms een gebroken nek
Das ff balen
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_49515893
Hij is dus een jaar uit actie. Wat een kutjaar voor hem dan zeg. Titel verloren + een gebroken nek erboven op.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 20:30:21 #192
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_49521882
nu blijkt het weer niet gebroken
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_49522445
Ach het is iig wel zwaar gewond aan ze nek en hij is er geloof ik wel een jaar voor weg. We zullen zien.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 21:36:00 #194
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49524251
WWE has come to terms on the release of Ariel, Scotty 2 Hotty & Nick Mitchell of the Spirit Squad. We wish them all the best in all future endeavors.

de lijst wordt met de dag groter
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_49524675
Ariel

Waarom Ariel


Deze ging hiervoor ook al eruit vandaag:

Angel Williams was released last night by WWE.

Williams had been working in OVW and was under a developmental contract with WWE.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 22:30:32 #196
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_49526205
S2H is op zich niks mis mee dat die pleite is, die is al zo lang jobber zonder nieuwe moves
pi_49528973
OMG niet Scotty!!! Is er dan helemaal niets meer heilig in de E????

seriously, Helms was zn titel al een tijdje kwijt en die blessures die speelden al langer dus ik vind het beter voor hem dat hij even zn verdiende rust krijgt.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  vrijdag 18 mei 2007 @ 23:53:35 #198
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_49529476
vind het wel jammer van Ariel ja, zonder al die make-up is het best een mooi ding. Arme Thorn.
Met Scotty konden ze toch al niets meer sinds we geen Velocity hebben.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_49545101
Nog geen ontslagen vandaag
  zaterdag 19 mei 2007 @ 17:26:09 #200
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_49545211
Ik had trouwens liever in plaats van John Cena versus The Great Khali voor de WWE Championship deze match gezien:



versus



in a



Zelfs dat zou beter zijn dan The Great Khali
World Wrestling Entertainment
  zaterdag 19 mei 2007 @ 17:43:12 #201
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_49545779
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 17:26 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik had trouwens liever in plaats van John Cena versus The Great Khali voor de WWE Championship deze match gezien:

[afbeelding]

versus

[afbeelding]

in a

[afbeelding]

Zelfs dat zou beter zijn dan The Great Khali
Gorilla wins by escaping the cage (ook al is het plaatje een cell)
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_49545804
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 17:43 schreef BigFire het volgende:

[..]

Gorilla wins by escaping the cage
Het is een Hell In A Cell dus dat kan niet

Maar het zou wel beter zijn dan Khali ja
  zaterdag 19 mei 2007 @ 17:54:12 #203
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_49546138
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 17:44 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Het is een Hell In A Cell dus dat kan niet

Maar het zou wel beter zijn dan Khali ja
John Cena doing a FU on the Gorilla
World Wrestling Entertainment
pi_49556773
Dave Meltzer is reporting today that Shawn Michaels has a blown out knee. HBK missed last nights house show and is going to try to gut it out tomorrow night at Judgment Day.

This injury is considered serious. This is absolutely terrible news for WWE as there have been a ton of top name injuries as of late.

More details shortly.
pi_49556867
Lijst met injured op dit moment:

Raw:

Lilian Garcia - Ring announcer
Super Crazy (Francisco Pantoja Islas) - Torn MCL suffered during European tour
Triple H (Paul Levesque) - Recovering from a torn quadriceps muscle, expected return in July
Shawn Micheals - Blown out knee.

Smackdown:

Mr. Kennedy (Ken Anderson) - Suffered a triceps tear, out for 6-8 weeks
King Booker (Booker Huffman) - Meniscus tear, chronic elbow strain and sprain
Ashley Massaro - Ankle injured (kayfabe); Taking time off to have ankle surgery to re-tighten screws from previous operations
Rey Mysterio (Oscar Gutierrez) - Knee surgery; has been (kayfabe) re-injured, expected to return in May or early June.
Queen Sharmell (Sharmell Sullivan-Huffman) - Inactive due to King Booker's injury
The Undertaker (Mark Calaway) - Torn biceps injury, out for 6-8 months
Gregory Helms - Major neck injury; receiving neck fusion surgery, Out until mid 2008

ECW:

Hardcore Holly (Bob Howard) - Suffered a (kayfabe) broken arm; needs elbow surgery / Out 3-4 months

Ontslagen:

Sabu
Ariel
Vito
Scotty 2 Hotty
Nick Mitchell
OVW diva

En waarschijnlijk dus RVD ook.

Edit: RVD is er nogsteeds.

[ Bericht 1% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 20-05-2007 02:41:08 ]
pi_49561715
Matige smackdown..
  zondag 20 mei 2007 @ 11:02:42 #207
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_49562971
De openings match was goed.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_49564972
As an update to our previous article, PWInsider is reporting that this injury is not a new injury to Shawn Micheals. It is being said that Micheal's knees have been bothering him for quite some time now and was hoping to take time off this year to have surgery done. These plans had to be put on hold when Triple H was put out of action. He is still scheduled to wrestle at Judgment Day tomorrow night, and is not expected to take time off unless things become very serious

Hm vraag me af of dat wel zo verstandig is, maar als hij het kan uithouden heeft hij weinig keus denk ik, met alle gewonden op dit moment

Smackdown vond ik gewoon goed deze week trouwens
  zondag 20 mei 2007 @ 12:41:55 #209
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49565521
quote:
Op zondag 20 mei 2007 12:26 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

Smackdown vond ik gewoon goed deze week trouwens
Helemaal mee eensch, heerlijke Smackdown!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_49565873
Nou mijn predictions dan maar:

* WWE Championship: John Cena (c) vs. The Great Khali

Herriner me nog iets dat Vince zei dat hij alleen maar Cena als face champ wilt hebben op dit moment, nou dat zegt genoeg denk ik. Hij zal Khali wel een FU geven voor de win lijkt mij zo.

* Handicap match for the ECW World Championship: Mr. McMahon (c), Shane McMahon and Umaga vs. Bobby Lashley

Bobby zal hem wel op One Night Stand terugwinnen pas.

* 2 out of 3 Falls match for the WWE United States Championship: Chris Benoit (c) vs. Montel Vontavious Porter

Benoit is dus storyline gewond, denk dat MVP nu wel eindelijk de titel pakt zonder dat Benoit gezicht verlies heeft dan

* Elijah Burke vs. CM Punk

Punk wint mij te veel de laatste tijd en Burke zon beetje niks. Lijkt me nu wel tijd voor zijn moment.

* World Heavyweight Championship: Edge (c) vs. Batista

Duidelijk.

* Carlito vs. Ric Flair

Carlito moet denk ik nu zijn heel zijn uitbreiden met een win op Flair gok ik.

* Randy Orton vs. Shawn Michaels

Shawn is zogenaamd (of blijkbaar dus ook echt) gewond dus als hij dan nog wint lijkt het net een Cena
dus ook al zit Orton in the doghouse denk dat ze weinig keus hebben hier.
  zondag 20 mei 2007 @ 13:30:09 #211
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49567265
John Cena vs. The Great Khali
Khali domineerd de hele wedstrijd totdat hij ebsluit Cena te vermoorden met een stoel, maar oh-oh Khali laat de stoel vallen.. Cena pakt de stoel op en slaat Khali tegen de grond.. FU en 1-2-3 Cena retained!!!!

Mr. McMahon, Shane McMahon and Umaga vs. Bobby Lashley
Ze zullen Lashley nog wel ff van de title afhouden en over een paar maandjes laten fueden met Snitsky om de ECW title.

Chris Benoit vs. Montel Vontavious Porter
Dat MVP zou winnen had ik meteen na de vorige PPV al kunnen bedenken maar door de gebeurtenissen op SD afgelopen vrijdag zal het sowieso wel MVP worden. Denk dat Benoit wel de 1e fall wint.

Elijah Burke vs. CM Punk
Denk dat CM Punk op het punt staat om te winnen wanneer Stryker en Marcus Cor Von hem komen afleiden waardoor Burke zijn express hit. Óf zal het onze vampiervriend zijn die Burke afleidt en hem de winst kost... neeeh.

Edge vs. Batista
Ik hoop écht écht écht dat Henry niet tijdens deze wedstrijd komt interferen, want dat zou echt té kut zijn.
Laat die twee maar een lekkere wedstrijden hebben, Edge zal het niet nalaten om er alles aan te doen om zijn pas gewonnen title te kunnen houden en Batista wil hem koste wat het kost terug dus ik verwacht een erg goeie match!

Carlito vs. Ric Flair
Kans om weerus wat meer heat op te bouwen bij de fans.. zal wel door te cheaten van Flair winnen.

Randy Orton vs. Shawn Michaels
Ik vind sowieso al dat Orton wat meer gepushed mag worden dus als hij deze match zou winnen zou dat een grote zege voor hem zijn. Misschien dat ze hem dan richting titlematch kunnen sturen, dan zijn we ook meteen van Khali af en Michaels lijkt idd geblesseerd te zijn dus ook vandaar mijn keuze voor Orton.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_49567735
Als Mark Henry komt hoop ik dat hij wat tegen Batista doet, en dat we dan Batista vs Mark Henry krijgen (nog als wraak zeg maar van de vorige keer) zodat Batista dan uit de title picture is en dat we gewoon verder kunnen straks met Kennedy vs Edge. Al moet dat nog even wachten..
  zondag 20 mei 2007 @ 13:54:49 #213
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49568208
quote:
Op zondag 20 mei 2007 13:42 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Als Mark Henry komt hoop ik dat hij wat tegen Batista doet, en dat we dan Batista vs Mark Henry krijgen (nog als wraak zeg maar van de vorige keer) zodat Batista dan uit de title picture is en dat we gewoon verder kunnen straks met Kennedy vs Edge. Al moet dat nog even wachten..
ik zie veel liever Batista dan Kennedy in een titlematch meja de feud tussen Edge en Kennedy zal wel vet worden

Trouwens Funaki

Wanneer zal die eens ontslagen worden??
Ik gok op morgen!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_49569399
quote:
Op zondag 20 mei 2007 13:54 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

ik zie veel liever Batista dan Kennedy in een titlematch meja de feud tussen Edge en Kennedy zal wel vet worden

Trouwens Funaki

Wanneer zal die eens ontslagen worden??
Ik gok op morgen!
Batista goed vinden
  zondag 20 mei 2007 @ 14:55:32 #215
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_49570792
Judgement Day

Deze PPV gaat de boeken in als slechtste van het jaar 2007 gok ik
World Wrestling Entertainment
  zondag 20 mei 2007 @ 15:47:32 #216
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_49572587
John Cena vs. The Great Khali

Cena wint door DQ Khali

Mr. McMahon, Shane McMahon and Umaga vs. Bobby Lashley


Lashley wint en feud met Snitsky richting de volgende PPV

Chris Benoit vs. Montel Vontavious Porter

MVP wint 2-1

Elijah Burke vs. CM Punk


CM Punk wint, New Breed opgeheven

Edge vs. Batista

Edge steelt de overwinning. Batista en Edge blijven bezig richting volgende PPV

Carlito vs. Ric Flair


Carlito wint met overtuiging en veel frustratie

Randy Orton vs. Shawn Michaels

Orton wint, HBK aantal weken aan de kant. Orton voegt zich in de strijd om de WWE Championship
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_49579160
Mr. Kennedy is said to be irate at the Pennsylvania doctor that misdiagnosed his right triceps injury on 5/7. Dr. James Andrews determined that the injury was a severe hematoma, and not a muscle tear on 5/9. Had they known that injury wasn't as serious as it was first thought to be, he probably would have gutted it out because the original plan called for him to win the title at the 5/8 SmackDown taping. Also, the Money in the Bank gimmick is over because he already cashed it in. The working idea is for Kennedy to return to action around the first week of July.

Kan ik me voorstellen ja. Best wel erg dat het zo gegaan is voor hem

John Cena's reign has gone on so long that he is now in sixth place for most time spent as WWE Champion. Those ahead of Cena are Bruno Sammartino, Hulk Hogan, Pedro Morales, Triple H, and Bob Backlund. He recently passed Bret Hart on the list. Providing that he doesn't lose the title at any point this year, he'll surpass Triple H's seemingly endless "Reign of Doom" at around the end of the year.

Zucht.
  zondag 20 mei 2007 @ 22:57:14 #218
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_49588968
The Hardys (c) vs. Lance Cade & Trevor Murdoch.

Hardys winnen gewoon
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_49589212
Vreemd dat ze deze nu pas aankondigen wel, alsof ze snel even hun titel willen laten verliezen.

Ik vertrouw het niet zo

Maar het zullen wel Hardys zijn denk (hoop) ik
pi_49589512
Genisis nu op Eurosport, volgens mij met Angle vs Joe 1
  zondag 20 mei 2007 @ 23:28:26 #221
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_49590015
quote:
Op zondag 20 mei 2007 23:13 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Genisis nu op Eurosport, volgens mij met Angle vs Joe 1
met de commentator die normaal de extreme sports doet. stukken beter dan die saaie bokscommentator.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_49590198
Jeff Harret

Ook elke move een piledriver noemen

[ Bericht 45% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 20-05-2007 23:56:11 ]
pi_49591041
quote:
Op zondag 20 mei 2007 12:50 schreef The-Brahma-Bull het volgende:


Bobby zal hem wel op One Night Stand terugwinnen pas.
Was ONS niet geschrapt? Of was het een andere PPV die werd geschrapt omdat ze 3 PPV's binnen 5 weken hadden?
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  maandag 21 mei 2007 @ 00:14:21 #224
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49591506
quote:
Op zondag 20 mei 2007 23:59 schreef roepdeman het volgende:

[..]

Was ONS niet geschrapt? Of was het een andere PPV die werd geschrapt omdat ze 3 PPV's binnen 5 weken hadden?
december to dismember is geschrapt
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_49592161
Nou ik ga naar bed, heb zin in Judgement Day als ik morgen thuis kom
pi_49592302
Ah, merci for the word up Taz

Ik heb het gezien reclame voor ONS over twee weken en alle wedstrijden worden onder Extreme Rules bevochten.

Tot nu toe een hele goeie PPV. Ben nu bij Batista - Edge. Hopelijk ook een goeie match

"Khali Khali, cause it sounds like Kelly Kelly"

[ Bericht 35% gewijzigd door roepdeman op 21-05-2007 04:04:35 ]
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  maandag 21 mei 2007 @ 13:26:50 #227
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_49604553
Het enige wat ik kan zeggen over deze PPV is wat Khali toch echt ontzettend slecht is
Die gast kan werkelijkwaar NIETS, maar dan ook NIETS een beetje geloofwaardig over laten komen. Het lijkt op een blok beton wat af en toe eens heen en weer gaat

En dat zit een main-event op een Pay-Per-View, werkelijkwaar schandalig!!!!!!!!!

Overigens vond ik de rest van de PPV uiteindelijk toch wel vermakelijk

ps: Dat Khali slecht is maakt het geen spoiler, dat is gewoon een feit.
World Wrestling Entertainment
  maandag 21 mei 2007 @ 17:25:22 #228
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49613782
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_49614137
quote:
Op maandag 21 mei 2007 17:25 schreef Tazmaniac het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Je hebt helemaal gelijk. Ben er vanmiddag even snel doorheen gegaan. Het was mij m'n tijd niet waard. Alleen MVP vs. Benoit was mooi om te zien. De rest was of veel te saai of pure bagger. En de echte WWE fans zijn er nog niet: de volgende tegenstander van Cena is waarschijnlijk Snitsky. Of heeft iemand bij de WWE z'n verstand terug gevonden en die angle alweer geschrapt?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 21 mei 2007 @ 17:53:22 #230
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49614642
quote:
Op maandag 21 mei 2007 17:35 schreef Nielsch het volgende:

[..]



Je hebt helemaal gelijk. Ben er vanmiddag even snel doorheen gegaan. Het was mij m'n tijd niet waard. Alleen MVP vs. Benoit was mooi om te zien. De rest was of veel te saai of pure bagger. En de echte WWE fans zijn er nog niet: de volgende tegenstander van Cena is waarschijnlijk Snitsky. Of heeft iemand bij de WWE z'n verstand terug gevonden en die angle alweer geschrapt?
Volgens mij is Russo tegenwoordig op freelance basis bezig
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_49615273
Goeie PPV

Top matches. En dat Tazmaniac het niet leuk vindt is te begrijpen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_49616028
Ik zal je zeggen waarom het een prima PPV was in mijn optiek. Al die bullshit matches werden kort gehouden..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ok, Tazmaniac vertel me....van de 8 matches was er
-1 die totale onzin was.
-1 die slechts 2 minuten duurde
-en eentje die de zogenaamde main event van de avond moest voorstellen met een grote dude en zn voet onder de touwen...dus dan blijven er 5 over die varieerden van ok tot subliem. Prima PPV dus vergeleken bij andere rampen
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_49616478
quote:
Op maandag 21 mei 2007 18:37 schreef roepdeman het volgende:
Ik zal je zeggen waarom het een prima PPV was in mijn optiek. Al die bullshit matches werden kort gehouden..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ok, Tazmaniac vertel me....van de 8 matches was er
-1 die totale onzin was.
-1 die slechts 2 minuten duurde
-en eentje die de zogenaamde main event van de avond moest voorstellen met een grote dude en zn voet onder de touwen...dus dan blijven er 5 over die varieerden van ok tot subliem. Prima PPV dus vergeleken bij andere rampen
Helemaal mee eens. Maar goed, Tazzmaniac is ook Batista fan, dat zegt denk ik genoeg

Trouwens,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 21 mei 2007 @ 19:22:27 #234
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_49617541
ben benieuwd hoe ze One Night Stand binnen 2 weken opbouwen
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_49620835
quote:
Op maandag 21 mei 2007 19:22 schreef BigFire het volgende:
ben benieuwd hoe ze One Night Stand binnen 2 weken opbouwen
Dat ook ja, das best snel, misschien wel TE snel. Maar als het goed is alle matches extreme rules, dat zou wel leuk zijn voor 1 PPV
  maandag 21 mei 2007 @ 20:34:46 #236
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49621081
quote:
Op maandag 21 mei 2007 18:37 schreef roepdeman het volgende:
Ik zal je zeggen waarom het een prima PPV was in mijn optiek. Al die bullshit matches werden kort gehouden..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ok, Tazmaniac vertel me....van de 8 matches was er
-1 die totale onzin was.
-1 die slechts 2 minuten duurde
-en eentje die de zogenaamde main event van de avond moest voorstellen met een grote dude en zn voet onder de touwen...dus dan blijven er 5 over die varieerden van ok tot subliem. Prima PPV dus vergeleken bij andere rampen
Als je goed lees vond ik er 1 redelijk en 1 goed dus er was niks subliems aan, gewoon een slechte PPV.
En dat we verschillende meningen hebben kan altijd he.. was alleen erg verrast door jullie goede reviews.. waarschijnlijk hebben we allemaal andere verwachtingen van een goede match.
Dat de ppv slecht was had niks te maken met het feit dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_49621325
Het was in mijn optiek gewoon een slechte PPV. Klaar. Dat er een aantal goede matches bij zaten doet daar niets aan af. Een goede PPV is top van begin tot eind, inclusief een geweldig main-event. Hoe mensen dit dus een goede PPV konden noemen is mij een raadsel.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_49622283
Ben ook Batista fan dus daar niet van, maar ik heb kunnen genieten van Flair en Benoit. Vergeleken bij de afgelopen PPV's vond ik deze vrij solide. Natuurlijk heb je gelijk als je zegt dat een goeie PPV van begin tot eind top is, maar eerlijk is eerlijk dat tijdperk is niet meer. Dus naar huidige maatstaven vond ik dit best een goeie PPV. Plus, laten we ook niet vergeten hoeveel injuries er zijn.

Verschil moet er zijn anders zijn we allemaal meelopers van Vince..


OMFG EDIT:


Sharkboy Krijgt/Heeft Een Nieuwe Gimmick!!!

[ Bericht 28% gewijzigd door roepdeman op 21-05-2007 21:15:43 ]
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  maandag 21 mei 2007 @ 23:17:24 #239
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_49628273
Brahma, hoe kan je nou slechter verwachten van wat je hebt gezien van Cena - Khali?

Was er iets aan de kant van Khali wat uberhaupt geloofwaardig over kwam? Zelfs met de hulp van Cena ging nog 90% mis.

Het is en blijft gewoon een waardeloos blok beton wat niet kan wrestlen. Niks, noppus, nada komt geloofwaardig over bij die gast.
World Wrestling Entertainment
pi_49629160
quote:
Op maandag 21 mei 2007 23:17 schreef MeneerMuis het volgende:
Brahma, hoe kan je nou slechter verwachten van wat je hebt gezien van Cena - Khali?

Was er iets aan de kant van Khali wat uberhaupt geloofwaardig over kwam? Zelfs met de hulp van Cena ging nog 90% mis.

Het is en blijft gewoon een waardeloos blok beton wat niet kan wrestlen. Niks, noppus, nada komt geloofwaardig over bij die gast.
Dat bedoel ik dus, ik had het nog veel slechter verwacht. Wel goed lezen

Over dat einde van Khali/Cena
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 5% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 22-05-2007 00:00:20 ]
  dinsdag 22 mei 2007 @ 00:26:05 #241
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49630326
quote:
Op maandag 21 mei 2007 21:00 schreef roepdeman het volgende:

OMFG EDIT:


Sharkboy Krijgt/Heeft Een Nieuwe Gimmick!!!
lollercopter bbq enzo... VET!!!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_49630423
lol dat van Sharkboy is al weken oud ondertussen Maarja TNA heeft er sinds toen ook niks mee gedaan
pi_49633620
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 00:30 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
lol dat van Sharkboy is al weken oud ondertussen Maarja TNA heeft er sinds toen ook niks mee gedaan
Natuurlijk niet. Het was een eenmalige grap. Hij krijgt ook helemaal geen Austin gimmick. De grap was niet dat Sharkboy Steve Austin nadeed, maar dat hij een nieuwe gimmick wilde van Nash.

Nash deelt gimmicks van oude worstelaars uit, maar Sharkboy "praat" al als een oude worstelaar en om dan alsnog om een nieuwe "oude" gimmick te gaan vragen, dat was de grap. Tuurlijk gaat hij nu niet in de ring Stone Cold nadoen (hoop ik), want dat is belachelijk. Eenmalig was het wel leuk, meerdere keren zou heel flauw zijn.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_49633769
RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 22 mei 2007 @ 09:14:06 #245
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_49634319
Ik vond Punk-Burke juist 1 vd betere wedstrijden vd avond, eindelijk weer eens een pure wedstrijd ipv allemaal toeters en bellen. Die 2 zijn een groot deel vd toekomst van de WWE, jonge gasten die goed kunnen worstelen. Tijdje geleden was er een nieuwsbericht over de WWE dat ze meer de richting in gingen van het worstelen ipv al het randgebeuren en ik zie dat langzaam ontstaan en daar was deze wedstrijd een teken van, een jaar geleden hadden die 2 echt geen 15+ minuten gekregen op een PPV.

Achter elke match zat wel een bepaald verhaal waar het einde op sloeg maar dan moet je wel even verder kijken dan alleen de PPV.
Zoals ik ook al eerder heb gezegd gebruiken ze Khali precies waar hij goed voor is, een imposant iemand die mensen versteld laat staan van zn grootte, kan niet worstelen nee maar is gemiddeld als hij iemand heeft die hij rond kan gooien en diegene dat goed verkoopt. Daarbij is het altijd een leuk verhaal want wie ook tegen Khali gaat die is altijd de underdog. Ik had ook geen super wedstrijd verwacht maar het was gewoon een redelijk uitgevoerde match met een einde waar ze dus op doorgaan.
Maar let maar op...wedstrijden als Punk-Burke gaan meer regelmatig voor komen en ik kan er niet blijer om zijn want dan gaan ze tenminste weer terug naar het worstelen. Geef die gasten maar 15 minuten ipv 5 a 10....

PS : het publiek was bar en bar slecht, heel erg hatelijk vooral die paar gasten die vooraan zaten met hun chants van JBL tijdens Punk-Burke en This is boring tijdens MVP-Benoit
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_49650842
@ kidkash

Inderdaad als ik me ergens de tiefus aan heb kunnen ergeren...

Heb je trouwens de film We Are Marshall gezien? ik denk dat je hem wel kunt waarderen.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_49651154
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 09:14 schreef kidkash19 het volgende:
Ik vond Punk-Burke juist 1 vd betere wedstrijden vd avond, eindelijk weer eens een pure wedstrijd ipv allemaal toeters en bellen. Die 2 zijn een groot deel vd toekomst van de WWE, jonge gasten die goed kunnen worstelen. Tijdje geleden was er een nieuwsbericht over de WWE dat ze meer de richting in gingen van het worstelen ipv al het randgebeuren en ik zie dat langzaam ontstaan en daar was deze wedstrijd een teken van, een jaar geleden hadden die 2 echt geen 15+ minuten gekregen op een PPV.

Achter elke match zat wel een bepaald verhaal waar het einde op sloeg maar dan moet je wel even verder kijken dan alleen de PPV.
Zoals ik ook al eerder heb gezegd gebruiken ze Khali precies waar hij goed voor is, een imposant iemand die mensen versteld laat staan van zn grootte, kan niet worstelen nee maar is gemiddeld als hij iemand heeft die hij rond kan gooien en diegene dat goed verkoopt. Daarbij is het altijd een leuk verhaal want wie ook tegen Khali gaat die is altijd de underdog. Ik had ook geen super wedstrijd verwacht maar het was gewoon een redelijk uitgevoerde match met een einde waar ze dus op doorgaan.
Maar let maar op...wedstrijden als Punk-Burke gaan meer regelmatig voor komen en ik kan er niet blijer om zijn want dan gaan ze tenminste weer terug naar het worstelen. Geef die gasten maar 15 minuten ipv 5 a 10....

PS : het publiek was bar en bar slecht, heel erg hatelijk vooral die paar gasten die vooraan zaten met hun chants van JBL tijdens Punk-Burke en This is boring tijdens MVP-Benoit
Inderdaad

Vraag me trouwens af wat JBL aan het doen was
pi_49651236
Zo.. morgenochtend denk judgement day kijken.. en dan donderdag raw.. ja...
  dinsdag 22 mei 2007 @ 18:29:48 #249
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_49654513
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 16:53 schreef roepdeman het volgende:
@ kidkash

Inderdaad als ik me ergens de tiefus aan heb kunnen ergeren...

Heb je trouwens de film We Are Marshall gezien? ik denk dat je hem wel kunt waarderen.
Nee die heb ik nog niet gezien...ben wel van plan hem te gaan kijken.

Ik heb Khali - Cena nu ook gezien en het is me eigenlijk erg megevallen, ben zelfs positief verrast erover.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_49657520
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 18:29 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Nee die heb ik nog niet gezien...ben wel van plan hem te gaan kijken.

Ik heb Khali - Cena nu ook gezien en het is me eigenlijk erg megevallen, ben zelfs positief verrast erover.
Yea dat vond ik ook. Iedereen kan wel zeiken maar Khali heeft zijn best gedaan deze keer. Vond ik trouwens ook met Umaga toen. Vond hem een tijdje niks tot hij tegen Cena ging op Royal Rumble. Die match was ook enorm goed. Umaga vindt ik nu eigenlijk heel goed zelfs. Hij speelt zijn rol fantastisch, zelfs als die niks moet doen staat hij heen en weer te schudden als een beest in een kooi die wilt vechten. En die taal steeds vind ik ook erg grappig vooral bij de 3 count

Khali heeft het beter gedaan, maar het moet natuurlijk niet te lang duren denk ik. Zal wel na One Night Stand afgelopen zijn denk (hoop ik).

RVD gedraagt zich trouwens wel. Had een bericht op zijn Myspace gezet en zegt dat Sabu het goed doet verder, en hij verteld ook dat hij de WM23 DVD heeft gekregen en dat hij het een goede DVD vind. Denk dat hij misschien toch gewoon een zomervakantie neemt en gewoon weer signed bij WWE voor het geld en de fans denk ik.

Kan ook TNA zijn, maar ik geloof dat RVD nogal van geld houdt
  dinsdag 22 mei 2007 @ 22:50:00 #251
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_49667301
Juist

Iedereen kraakt het af omdat het Khali is maar het viel echt reuze mee, Umaga was ik al meteen fan van omdat ik zn werk in Japan had gezien. Khali deed het goed, heb eigenlijk niks fouts gezien bij hem, hij gooide er zelfs een nieuwe move uit nl de Leg Lariat. Ja hij beweegt wat sloom maar is dat zo gek dan met die lengte en dat gewicht? en vergeet niet dat hij al wat knie operaties achter de rug heeft door zn lengte. Nee het zal nooit een Benoit of MVP worden maar hij doet het goed voor wat hij moet doen.
Cena word trouwens nu wel weer erg toegejuichd dus het heeft wel zn doel. Vond het ook origineel dat ze Khali gewoon zn belt hadden laten houden
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 23 mei 2007 @ 02:08:20 #252
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_49672553
Vind je het acceptabel dat Khali in de main-event van een PayPerView staat?
Zo niet, wat zou de reden daarvoor zijn?

Een mooi voorbeeld waarom ik Khali waardeloos slecht vind, wat niet eens op RAW/SD vertoont mag worden, laat staan een Main-Event van een PayPerView

Het begint met het omhoog gooien van de armen en het inspiratieloos schreeuwen
Cena slaat hem in de maag, Khali geeft totaal geen actie-reactie.
Khali 'gooit' iemand weg door middel van zijn hand in het gezicht van Cena te duwen.
Cena staat op en een herhaling begint. Precies hetzelfde, een blok beton dat doet alsof er niks gebeurd
Vervolgens komt Cena aanrennen via de touwen en Khali slaat hem neer, zag er op z'n minst redelijk uit met de hulp van Cena
Kort daarna die headbuts waarvan het meerendeel die hij geeft mijlen ver van het hoofd vandaan zitten

De rest van zijn mislukte moves zijn voornamelijk terug te zien op Judgement Day.


World Wrestling Entertainment
  woensdag 23 mei 2007 @ 08:52:27 #253
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_49674238
quote:
Het begint met het omhoog gooien van de armen en het inspiratieloos schreeuwen
Cena slaat hem in de maag, Khali geeft totaal geen actie-reactie.
Khali 'gooit' iemand weg door middel van zijn hand in het gezicht van Cena te duwen.
Cena staat op en een herhaling begint. Precies hetzelfde, een blok beton dat doet alsof er niks gebeurd
Vervolgens komt Cena aanrennen via de touwen en Khali slaat hem neer, zag er op z'n minst redelijk uit met de hulp van Cena
Kort daarna die headbuts waarvan het meerendeel die hij geeft mijlen ver van het hoofd vandaan zitten

De rest van zijn mislukte moves zijn voornamelijk terug te zien op Judgement Day.
Sorry maar dan snap je echt niet wat de rol en het personage van Khali is, hij moet juist niet bewegen dat heet No-Selling en 1 vd succesvolste personages in worstelen deed dat ook jaren...misschien ken je hem wel...zn naam is Undertaker.
Khali zn personage is iemand die bovenmenselijke kracht heeft daarom geeft ie geen reactie als een "normaal" iemand als Cena hem slaat. Door dat personage kan hij dus ook iemand weggooien/duwen met 1 hand.
Als je gaat mierenneuken heb je op iedereen wel wat aan te merken, dan kan ik ook zeggen dat de STFU bizar slecht word uitgevoerd en dat de FU geen geloofwaardige move is omdat er geen kracht achter zit, of in diezelfde wedstrijd dat Cena een Top Rope leg drop doet en die hij eigenlijk gewoon mist.
Dus ja...ik vind het acceptabel dat Khali in de main event staat, al is het alleen al omdat er op dit moment even niemand anders is. Als jij een andere oplossing weet dan hoor ik die graag. Deze feud zal nog een maandje doorgaan en dan gaat Cena door naar de volgende en gaat Khali weer in de mid card zitten maar is het wel iemand die altijd even tijdelijk naar de main event kan.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 23 mei 2007 @ 14:29:13 #254
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_49685815
Dan hebben we totaal een andere mening over het in mijn ogen voor de volle 100% waardeloze wrestler

En gelukkig ben ik zeker niet de enige die dat vind
World Wrestling Entertainment
pi_49686410
Ow, dus als iemand een beetje aan 'no-selling' doet en een karakter heeft met bovenmenselijke krachten, dan is dat een goede reden om hem in een main-event te zetten . Wat een onzin , hou toch op man.

De vergelijking met Undertaker gaat ook helemaal mank. Undertaker komt over op de fans, Khali totaal niet.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 23 mei 2007 @ 14:48:08 #256
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_49686624
Ik vind het gewoon mooi dat iedereen er vanuit ging dat Cena-Khali heel slecht zou zijn maar dat viel dus reuze mee, hij was lang genoeg met 6 a 7 min tijd, Khali domineerde zoals je zou verwachten en (net als de 1e match tegen Umaga) Cena had net dat beetje geluk/wijsheid (Stalen trap op de knie van Khali) om hem te overtreffen. Ben het alleen niet eens met het einde om Khali te laten tappen, ik had hem uit de STFU laten poweren om Cena door een tafel heen te gooien en dan op count-out te winnen.
Nou zullen er mensen zijn die het absoluut anders zien maar die kijken dus echt met een TE kritisch oog naar het worstelen. Er was gewoon weinig mis met de wedstrijd. Heel Judgement Day was wel aardig, niet spectaculair maar ook niet slecht
quote:
Ow, dus als iemand een beetje aan 'no-selling' doet en een karakter heeft met bovenmenselijke krachten, dan is dat een goede reden om hem in een main-event te zetten . Wat een onzin , hou toch op man.

De vergelijking met Undertaker gaat ook helemaal mank. Undertaker komt over op de fans, Khali totaal niet.
Dat zeg ik toch niet?? Er word gezeken op hoe Khali reageert, terwijl dat juist zijn personage is en je daar dus niet echt over kan zeuren. Dat men gelijk begint te zeiken over Khali omdat hij 1 a 2 maanden Main Event is snap ik absoluut niet...wie had je dan in zijn rol neergezet? En niet aankomen met Shawn want die is geblesseerd en ze willen Cena als face houden en dat zou dan niet gebeuren. Edge is naar SD, Orton heeft op dit moment nou niet echt de beste reputatie, zeg mij dan maar wie je dan tegenover Cena zou zetten in die korte tijd.

Undertaker kwam ook niet helemaal over op de fans in het begin dat gebeurde pas met Paul Bearer als zn spreker en hij is geevolueerd in wat hij nu is. Nogmaals ik had het over het gezeur dat hij niet reageert als hij geraakt word daarom gaf ik de vergelijking met Taker, niet als worstelaars want daar staat Taker ver boven (al ben ik geen fan van hem)

[ Bericht 47% gewijzigd door kidkash19 op 23-05-2007 14:54:57 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 23 mei 2007 @ 15:08:32 #257
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_49687383
Oh c'mon, als meneer aan no-selling doet, waarom beweegt hij dan wel altijd foutief zijn lichaam?

Precies, omdat hij het niet kan, en het dus totaal niet geloofwaardig over komt. Dat blok beton probeert wel te bewegen, maar doet het niet goed.
World Wrestling Entertainment
  woensdag 23 mei 2007 @ 15:25:02 #258
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_49688107
*zucht*

Er word gezegd...Cena slaat hem in zn maag---geen reactie...dat is dus zn personage aan het werk net zoals dat vroeger bij Taker zo was..
Hoe hij beweegt heb ik al genoeg over gezegd maar hoe zou jij bewegen met een lengte van 2.20? en meerdere knie operaties? De man was een atleet in meerdere sporten vroeger gezien zn grootte daarbij was hij ook nog eens Nationaal Kampioen Bodybuilden in India. Hij is ook al 35 jaar en mensen van die lengte gaan dan eenmaal problemen krijgen met alles. Ik denk trouwens ook dat hij behendiger en leniger is dan dat ze hem in de WWE laten zijn, heb wat wedstrijdjes gezien van hem uit zn beginperiode (99-2000) en daar beweegt hij wel aardig op.

Ik zou jou graag eens zon leg lariat willen zien doen zoals Khali hem deed want ik vond hem erg vloeiend en snel uitgevoerd.

BTW----Khali in zn jongere jaren...


[ Bericht 10% gewijzigd door kidkash19 op 23-05-2007 15:30:18 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_49688222
ECW was leuk, leuke main event ook.

Die move van Burke op RVD was echt vet zeg
pi_49688588
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 14:48 schreef kidkash19 het volgende:

Dat zeg ik toch niet??
Uhm, jawel. Lees nog maar eens je post terug over dat 'no-selling' en bovennatuurlijke krachten en dat je het daarom terecht vindt dat Khali in een main-event staat. Anders kan ik het niet interpreteren.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 23 mei 2007 @ 15:47:11 #261
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_49689078
Dat ik het terecht vind heeft niks met zn no selling te maken, ik vind het terecht dat hij er in staat omdat er niks anders is en hij op dit moment het meest geloofwaardig is van iedereen om daar te staan. WWE zou dom zijn om het niet te doen want hij is en blijft een attractie en voor die 2 maanden vind ik het logisch

hier trouwens 2 linkjes van Khali in Japan
2002 tegen Candido (die trouwens echt slecht is hier)
http://www.youtube.com/watch?v=x5KsZAeWc24

Tegen Giant Silva (heel erg aan het begin van zn carriere)
http://www.youtube.com/watch?v=WhjWr9nFvK8

Zoals je ziet kan hij daar een stuk makkelijker bewegen, het is geen Gazelle maar het is beter dan wat hij laat zien in de WWE
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_49690629
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 15:47 schreef kidkash19 het volgende:
Dat ik het terecht vind heeft niks met zn no selling te maken, ik vind het terecht dat hij er in staat omdat er niks anders is en hij op dit moment het meest geloofwaardig is van iedereen om daar te staan. WWE zou dom zijn om het niet te doen want hij is en blijft een attractie en voor die 2 maanden vind ik het logisch

hier trouwens 2 linkjes van Khali in Japan
2002 tegen Candido (die trouwens echt slecht is hier)
http://www.youtube.com/watch?v=x5KsZAeWc24

Tegen Giant Silva (heel erg aan het begin van zn carriere)
http://www.youtube.com/watch?v=WhjWr9nFvK8

Zoals je ziet kan hij daar een stuk makkelijker bewegen, het is geen Gazelle maar het is beter dan wat hij laat zien in de WWE
Ik zie dat bewegelijke van Khali niet zo moet ik eerlijk zeggen. Ik ben het eens met een reageerder op YouTube:

"It's a pretty entertaining bit off fluff though. I love how Candido is just bumping his ass off, and actually makes Kahli/Sigh look mobile and half decent"
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 23 mei 2007 @ 16:45:01 #263
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_49691508
Candido is echt bar slecht in die match...hij springt ongeveer zelf over de touwen heen, improviseer dan en verzin iets anders om daar te komen, Candido ben ik veel beter gewend. Als je deze wedstrijd vergelijkt met zn WWE wedstrijden is hij zeker wel mobieler dan in de WWE, verschil is het aantal jaren ervaring.
Die 2e is een stuk minder maar goed kijk tegen wie die bezig is....
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_49692033
OMFG wat is die Snitsky toch oerlelijk. Gaan ze hem nu echt opzetten als de nieuwe freak die het straks tegen Cena gaat opnemen? Ik mag toch hopen van niet. Cena vs. Khali is nog tot daar aan toe maar om nou twee keer dat trucje te flikken gaat toch wel erg ver. Verder was ECW maar matigjes deze week. Alleen de run-in van RVD en het main-event waren leuk.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_49692796
Snitsky blijft op ECW hoor. Ze airen dat alleen maar om hem meer in the picture te krijgen.

RVD werd trouwens goed/vol gebruikt deze week. Vraag me af of dit echt zijn laatste match was. Denk/hoop dat het toch One Night Stand word.

HBK word deze week geopereerd trouwens. Hoop dat het goed gaat.
  woensdag 23 mei 2007 @ 18:08:28 #266
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_49694223
Denk dat Snitsky - Cena (mocht het gebeuren) best leuk kan zijn. Cena doet het altijd wel goed met zon type tegenover zich...Hoop natuurlijk dat ze iemand anders gaan gebruiken (ikzelf hoop op Orton-Cena maar volgens mij bewaren ze dat voor WM) maar als ze Snitsky kunnen gebruiken als opvulling tot bv Shawn of Triple H terug is....
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 23 mei 2007 @ 18:19:23 #267
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_49694562
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 17:21 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Snitsky blijft op ECW hoor. Ze airen dat alleen maar om hem meer in the picture te krijgen.

RVD werd trouwens goed/vol gebruikt deze week. Vraag me af of dit echt zijn laatste match was. Denk/hoop dat het toch One Night Stand word.

HBK word deze week geopereerd trouwens. Hoop dat het goed gaat.
waaraan eigenlijk?
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  woensdag 23 mei 2007 @ 18:21:00 #268
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49694613
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 16:45 schreef kidkash19 het volgende:
Candido is echt bar slecht in die match...hij springt ongeveer zelf over de touwen heen
haha ik zag dat vorige week nog iemand doen op ECW.. volgens mij was dat Lashley voordat hij gepounced werd door MCV..zag er belachelijk uit
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 18:19 schreef Paxlie het volgende:

[..]

waaraan eigenlijk?
volgens mij aan zijn knie, toch?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_49694795
Knieën ja.
  woensdag 23 mei 2007 @ 18:28:13 #270
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_49694867
je hebt van RoH ook een Secrets of the Ring met Raven volgens mij waarin ie helemaal losgaat over het feit dat mensen niet meer nadenken. Iemand raakt geblesseerd bijvoorbeeld en dan ernaar blijven kijken ipv gewoon pinnen, titel pakken, kereltje doet operatie, rehab en vervolgens een uberfued
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  woensdag 23 mei 2007 @ 18:32:37 #271
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49695019
Ik zag Viscera weerus verschijnen op RAW en ik zat me af te vragen wanneer hij voor het laatst gewonnen had (op RAW dan) later dan deze vind ik niks... wordt dus bijna 2jaar zonder een overwinning

July 25, 2005 - RAW: Viscera & Cloacus (midget) defeated Heart Throb Antonio & Pocket Rocket (midget) w/Romeo..

niet dat het voor de rest ook maar iets boeit.. maja ik denk zeg het ff
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  woensdag 23 mei 2007 @ 22:52:35 #272
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_49706022
altijd leuk die kleine feitjes
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 23 mei 2007 @ 23:06:27 #273
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49706619
minder leuk feitje...

Several sources related to Southern independent wrestling report that Jill Jarrett, the wife of Jeff Jarrett, lost her fight to cancer earlier this morning.

Jill Jarrett's funeral will take place tomorrow May 24 at the Hendersonville Church of Christ on Rockland Rd. in Hendersonville , Tenn. Family visitation will be tonight May 23 at the Hendersonville Memorial Gardens and funeral home in Hendersonville , TN.

Condolences go out from all of here to Jeff Jarrett and to the Jarrett family.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  woensdag 23 mei 2007 @ 23:23:27 #274
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_49707297
oei dat is idd minder...

Wat ik trouwens wel leuk vind zijn de gaten in Storylines van de WWE... zo is het bv zo dat

-Cryme Tyme eigenlijk nog steeds No1 contenders zijn
-Eugene was eventjes een "heel"eind vorig jaar toen hij Duggan had aangevallen maar de keer erna dat hij op Raw was was hij weer "face"zonder enige uitleg
-Lashley krijgt nog steeds $100.000 omdat hij de Masterlock heeft gebroken
-Orton heeft nog steeds iets tegoed van King Bookah omdat hij hem heeft geholpen in the Best of 7 series tegen Benoit
-Paul London is al meer dan een jaar No1 contender voor de Cruiser Title
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_49708192
Dat is zeer spijtig nieuws voor mijnheer Jarret...

morgen (voor ons vrijdagochtend) :
Sting - Samoa Joe KOTM qualifier
en een heleboel tag team geweld op Impact! Volgens mij zijn er 3 matches aangekondigd
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  woensdag 23 mei 2007 @ 23:58:21 #276
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49708732
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 23:44 schreef roepdeman het volgende:
Dat is zeer spijtig nieuws voor mijnheer Jarret...

morgen (voor ons vrijdagochtend) :
Sting - Samoa Joe KOTM qualifier
en een heleboel tag team geweld op Impact! Volgens mij zijn er 3 matches aangekondigd
denk dat Samoa Joe wint
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_49709720
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 23:58 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

denk dat Samoa Joe wint
Denk het ook. Ben benieuwd of we nog iets van Christopher Daniels zien in deze match.

[ Bericht 1% gewijzigd door Nielsch op 24-05-2007 00:45:20 ]
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_49709759
RIP Jill

Vraag me af wat dit met Jarret doet nu.
pi_49710875
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 17:21 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Snitsky blijft op ECW hoor. Ze airen dat alleen maar om hem meer in the picture te krijgen.

RVD werd trouwens goed/vol gebruikt deze week. Vraag me af of dit echt zijn laatste match was. Denk/hoop dat het toch One Night Stand word.
Denk aan Snitsky vs. RVD op ONS.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 25 mei 2007 @ 12:29:19 #280
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49759188
haha dat is kix, was net mijn kamer us aant opruimen vond ik wat oude videobanden..
op ene stond WCW.. dus ik kijken, waren dat matches uit maart 1998, wat een tijd was dat!!

Haha wat een blunders met ondertitelen echt grappig, maar is wel een stuk beter dan Tenay vervangen door zo'n suffe nederlander die er totaal geen verstand van heeft!!

[ Bericht 16% gewijzigd door Tazmaniac op 25-05-2007 13:09:09 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_49771546
Impact was magertjes, Smackdown was weer goed
  vrijdag 25 mei 2007 @ 20:05:40 #282
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49773829
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 18:49 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Impact was magertjes, Smackdown was weer goed
ik vond impact juist goed

Slamiversary gaat echt hard ass kicken!!!

Smackdown is downloading
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_49774916
Valt mij op dat als er geen X-Division match is bij TNA de hele show altijd een stuk minder is.

Lees net een interview van IGN met MVP, hij heeft dus 9 en half jaar in de gevangenis gezeten voor diefstal en kidnapping !

Dat is nog eens balling

pi_49777581
Nee Impact! is dan gewoon niet volledig, maar het was wel een nette show. Vond de promo van Joe ook sterk en ik kijk uit naar Slamniversary
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_49779534
Waarom haat iedereen 3D eigenlijk vraag ik me? Dat TNA publiek hele tijd 3D sucks

Opzich heeft het wel iets. Iedereen roept eerst 3D sucks, dan doen ze/zeggen ze wat goeds en dan juicht iedereen. Dat zijn wel echte fans natuurlijk, ze juichen als je wat goeds doet, ook als je een heel bent. Snap alleen niet waarom ze gelijk al begonnen met 3D Sucks terwijl ze de faces zijn en voor mij niks fout gedaan hebben. Nouja misschien LAX fans


Trouwens, die promo van MVP bij Smackdown

[ Bericht 12% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 26-05-2007 02:17:00 ]
  zaterdag 26 mei 2007 @ 11:25:55 #286
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49787161
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 22:56 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Waarom haat iedereen 3D eigenlijk vraag ik me? Dat TNA publiek hele tijd 3D sucks

Opzich heeft het wel iets. Iedereen roept eerst 3D sucks, dan doen ze/zeggen ze wat goeds en dan juicht iedereen. Dat zijn wel echte fans natuurlijk, ze juichen als je wat goeds doet, ook als je een heel bent. Snap alleen niet waarom ze gelijk al begonnen met 3D Sucks terwijl ze de faces zijn en voor mij niks fout gedaan hebben. Nouja misschien LAX fans


Trouwens, die promo van MVP bij Smackdown
Volgens mij is dat een beetje gekomen tijdens de feud met LAX.. opeens zag je borden met fat pig en was er wel vaker boeh geroep.. nu ze met de steiner brothers gaan feuden lijkt het idd niet veel anders.. maja ik zie ze echt geen heels worden any time soon.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_49792020
´k vond zowel SmackDown als Impact erg goed deze week. Zelfs Scott Steiner wist zijn tekst deze keer eens niet te verneuken. Chapeau gast!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zaterdag 26 mei 2007 @ 15:15:31 #288
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_49792362
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  zaterdag 26 mei 2007 @ 15:47:08 #289
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49793068
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 15:15 schreef BigFire het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_49793354
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_49794006
Dit vindt ik dan weer enorm goed van Cena en ook erg van Vince:
quote:
Steve passed along the following report to the guys over at PWInsider.com:

We went to meet John Cena today at Triton (not kidding) High School in Byfield Ma. for an autograph session. We arrived about 3:20 PM and waited outside with a good size crowd, but not out of control by any means. Cena's brother is a local policeman and they had plenty of police around so it was a real nice and peaceful wait. The whole process was extremely organized, which is relaxing to parent of an 7 year old boy.

We moved into the gym and they had a table set up at one end with John Cena sitting there with his brother next to him. The session was 4 p.m. to 6 p.m., but the line moved fairly quick, not because the were rushing people but because they had it set up perfectly. For all the fans who don't like John Cena I can tell you the guy is a class act. The way they had the gym set up you could see him interact with people while you waited. The guy was a gentleman, first class. He did everything people asked of him. If a woman wanted a picture with his arm around her, he politely hopped up from behind the table and came around and posed. I must have seen him do about 10 different poses with people (and I was in the first third of the line) and every time he treated the fan like he was thanking you for coming out not, like he was doing you a favor. I was worried he'd only sign the photo they gave out and my son insisted on bringing his "The Marine" poster that we got from the video store. I didn't want to be greedy and ask him to sign it but John saw me holding it and pointed at the poster and motioned to give it to him and signed it for my son. He posed for a few photos with my son and my friend's son, who is older but has some special needs. When his camera's battery was dead and John could see he was disappointed, he told him to wait and had me come back over and take a picture of them together. With a large line waiting to meet him that was really classy. He signed everything people asked. It was the beginning of an unbelievable night. My son also got an autograph from Killer Kowalski. I told my son in front of Killer it was like meeting wrestling's version of Mickey Mantle or Willie Mays and Killer smiled. When we approached him I said, "I always wanted to meet one of the Executioners" and Killer's wife chuckled. I told him growing up in the 70's my older brother would keep me in that darn stomach claw for 15 minutes at a whack thanks to him and current wrestlers should bring back the move. We all laughed.

The Chaotic Wrestling Show started about 8 PM and had some real good action. I was very impressed with the hard work these guys put in. When one of the heels beats up the ref early on, John Cena came out to announce that he would ref the title bout. Cena gave his speech and it was great. It was such an intimate setting it was like he was doing the show personally for you. The gym went crazy.

Eugene wrestled and they worked him and another guy pretty hard for almost the whole 20 minutes, with Eugene getting the win.

In the Main Event, Cena got hit over the head by the Chaotic Champ's belt and was out cold on the mat. While Cena was out, none one other than Vincent Kennedy McMahon came to the ring and helped the heel champ beat down the challenger. Cena finally came to, got up and FU'd Vince and then the Chaotic Champ. The place was going bonkers and it was almost 11 PM and we had been there since 3 PM. Vince slipped out the back door and Cena DQ'd the champ.

After the match they had a raffle with Cena signing about 50 items, including an exact replica spinner belt with his autograph on it. He announced the winning number and presented it to winner personally. He walked back through the crowd hugging kids, signing things, he was great. I can see why Vince would come out to a small HS gym in Massachusetts on a hot and humid holiday weekend night to help John Cena and his family raise money for local police and M.A.D.D. It's because he knows and respects Cena for the class act that he is. Change your mind Cena haters, the guy really is a Champ in and out of the ring. I saw it firsthand.

You can check out a YouTube video of McMahon getting the FU by clicking here.
  zaterdag 26 mei 2007 @ 18:09:02 #292
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_49796305
Goed nieuws om ook de goede dingen te horen van mensen

Cena
World Wrestling Entertainment
pi_49801452
Straks weer TNA op Eurosport, van 10 tot half 12.

Dat word weer lachen !
  zaterdag 26 mei 2007 @ 21:24:41 #294
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_49802122
Cena is altijd al een class act geweest dat is niks nieuws. Cena is de hardst werkende worstelaar in de industrie op dit moment....hij is echt helemaal verliefd erop
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_49805068
Smackdown:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  zondag 27 mei 2007 @ 10:24:02 #296
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49812477
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 23:14 schreef renwan het volgende:
Smackdown:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zondag 27 mei 2007 @ 12:01:58 #297
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_49814233
@ Tazmaniac....idd ze hebben op dit moment even geen andere optie, dan moeten ze de rest even opbouwen
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_49814889
Toch alleen maar filler totdat Kennedy terugkomt.
pi_49829038
Die night of the champions komt samen met een draft ! We gaan dus flink wat veranderingen zien die dag zeg, ook nog eens 3 uur lang Raw met het hele WWE roster:

The USA Network now is advertising the June 11th edition of Raw as the WWE Draft Special. It is also being rumored that this edition of Raw we will see all titles put on the line.

If we receive more information on this, we will pass it along
pi_49839264
En natuurlijke alle matches voor de titel.

De Raw preview ziet er trouwens weer fantastisch uit
pi_49839294
In tegenstelling tot Smackdown die al een vette Tag Match heeft staan


Slotje:

[Centraal] Pro-Wrestling topic #19 Draft Time!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')