SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
ik denk dat je dondersgoed weet waar het over gaatquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:35 schreef Wessiej het volgende:
Dus ECW maar skippen deze week. En ook wwe.com niet bekijken, ben denk ik blij dat ik de spoiler nog niet heb gezien
Dat van de divas had ik al gepost ja. De meeste kunnen al niks en gaan ze dat ook nog eens weghalenquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:01 schreef kidkash19 het volgende:
de verhalen gaan dat Vince meer op het worstelen wilt focussen om zo meer adverteerders binnen te halen, dat is begonnen met Cena-Michaels. Zo gaan ook de Divas een makeover krijgen
Hier faalt het, ik ga wel kijken maar met lichte tegenzin omdat ik toch al weet hoe het gaat aflopenquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:11 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Dat van de divas had ik al gepost ja. De meeste kunnen al niks en gaan ze dat ook nog eens weghalen
De grote truuk van de spoiler werkt nu wel een beetje bij mij eigenlijk, wil Smackdown nu snel zien eigenlijk![]()
Mwoah, Kennedy die zwaar pissed terugkomt en vol achter zijn titel (in zijn ogen dan) aangaat kan een leuke feud opleverenquote:Op donderdag 10 mei 2007 08:37 schreef kidkash19 het volgende:
Ok....hoe erg baal je dan?
Kennedy zn blessure is niet zo erg als gedacht, ze hebben hem te erg ingeschat. De spier is niet van het bot gescheurd en hij heeft geen operatie nodig, hij is er waarschijnlijk 6 tot 8 weken uit.
Een beetje te gehaast gehandeld misschien? al is het we begrijpelijk in de vorige situatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door kidkash19 op 10-05-2007 11:52:29 ]Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:18 schreef kidkash19 het volgende:
Ik bedoelde persoonlijk, je hebt een heel verhaal voor je liggen met je MITB, iets wat je helemaal zou opbouwen en dat verdwijnt binnen een week terwijl je er later achterkomt dat je blessure niet zo erg was als gedacht en je kans ds een beetje voor niks is weggehaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"
- Edgar Davids
Nee daarom, dus het moest wel snel.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:24 schreef kidkash19 het volgende:
ja en dat is niet echt mogelijk met een biceps die van je bot af is gescheurd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Truukje heeft voor mij trouwens gewerkt. Kan me niet herinneren ooit zo naar een SD uitgekeken te hebben. Heb dit meestal met een RR of SS![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:10 schreef kidkash19 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"
- Edgar Davids
Ik ben gebanned voor 2 weken, heb jij misschien een torrent van een andere site voor mij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd naar de kijkcijfers, eigenlijk hoop ik dat ze tegenvallen zodat ze dit niet weer doen zeg
Straks Impact kijken![]()
Waar ben je gebanned dan? Ik kan je een invite sturen van BTZone (goeie site vind ik zelf) maar dan moet je er natuurlijk wel blijvenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:17 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Ik ben gebanned voor 2 weken, heb jij misschien een torrent van een andere site voor mij?![]()
Ik skip 1x die upload van RAW maandag (0.6 ratio) en direct 2 weken gebanned![]()
Ja ik blijf daar wel gewoon, die xwt is echt kutquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:31 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Waar ben je gebanned dan? Ik kan je een invite sturen van BTZone (goeie site vind ik zelf) maar dan moet je er natuurlijk wel blijven
lmao XWTquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:07 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Ja ik blijf daar wel gewoon, die xwt is echt kut![]()
Ik upload daar nu voor 115 gb, download 80 gb, ratio 1.3 en dan word je gebanned omdat je 1x vroegtijdig je Azureus sluit met een ratio van 0.6![]()
hit n runnerquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:07 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Ja ik blijf daar wel gewoon, die xwt is echt kut![]()
Ik upload daar nu voor 115 gb, download 80 gb, ratio 1.3 en dan word je gebanned omdat je 1x vroegtijdig je Azureus sluit met een ratio van 0.6![]()
Heb een Private Message gehad waarin staat dat ik één warning hebt ontvangen van afgelopen RAW: Hit and Run dusquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:23 schreef BigFire het volgende:
[..]
hit n runner![]()
nog nooit gebanned op XWT.. de site is tegenwoordig ook een stuk sneller(was een drama vorig jaar).
misschien ligt het meer aan je client(verouderd, DHT aan etc) want ik seed ook heel vaak niet 1:1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
en toch zie ik jouw comment staan bij de Smackdown torrentquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:08 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
lmao XWT
Die site is zooooooooo kut, ben daar ook gebanned om geen reden. PM me maar met je email dan stuur ik je een invite.
Huh? Mijn comment op XWT? Lijkt me sterk hoorquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:48 schreef BigFire het volgende:
[..]
en toch zie ik jouw comment staan bij de Smackdown torrentniet zo heel kut dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
dan heb je een kloon/fanquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:24 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Huh? Mijn comment op XWT? Lijkt me sterk hoorIk kom nieteens de site meer op, krijg dan een message dat ik gebanned ben. En ik download Smackdown op BTZone.
XWT steelt trouwens alles van BTZone en nog wat andere sites. En de eigenaar (X) is een drop lul.
XWT zuigt.
Ben ik niet nee. Gebruik deze nick eigenlijk nergens meer. (Deze acount is al uit 2001/2002 ofzo dusquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:30 schreef BigFire het volgende:
[..]
dan heb je een kloon/fan![]()
#108906 by BrahmaBull23 (Power User) at 2007-05-11 13:25:05 GMT
Thanks From Holland !!!
Ik kan maar niet inloggen met me gegevens daar, ook zo een vervelende sitequote:
Je kan beter bij een prive tracker gaan, altijd als eerste/snelste en beste kwaliteitquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:05 schreef wc-eend het volgende:
Ik pak de shows meestal gewoon van de piraten baai![]()
Luck is for losers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |