SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Las het ja, mooi zo. Voortaan niet meer spoiler teringlijersquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:42 schreef BigFire het volgende:
Despite the heavy promotion on the company website, Smackdown only drew a 2.6 rating last night, which was the same as last week's rating.
gek hè Vince![]()
mwah kan nu wel.. de hele wereld moet het wetenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:44 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Trouwens, BigFire, je avie misschien beetje spoiler nog?(niet dat het mij uitmaakt verder)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"
- Edgar Davids
Kan je nog niet bij BTZone downloaden dan? Heb je nou invite gestuurd maar als je er dan niks mee doet zit ik ermee namelijkquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:38 schreef MeneerMuis het volgende:
Na eindelijk 20 uur wachten voor ik Smackdown kon downloaden heb ik die laten seeden tot de 10.0 ratio. Vervolgens probeer ik vandaag RAW te downloaden, is me 'ban-time' nog 10 uur.
Waar the fuck slaat dat nou weer op![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:
WWE has come to terms on the release of Vito. We wish Vito all the best in all future endeavors.
Das de derde binnen een week tijd
[ Bericht 10% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 15-05-2007 20:26:39 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OMG wat een smilies allemaal.... naja!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:51 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Kan je nog niet bij BTZone downloaden dan? Heb je nou invite gestuurd maar als je er dan niks mee doet zit ik ermee namelijk
Raw:Vito, tja, kwam toch nooit meer aan wrestling toe, in zijn gekke jurkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:
WWE has come to terms on the release of Vito. We wish Vito all the best in all future endeavors.
Das de derde binnen een week tijd
.....Kennedy
Hij zat in OVW en kreeg een nieuwe gimmick en deed het volgens mij gewoon goed daar, daarom vind ik het wat raar. Maar goed hij is al de derde deze week. Zullen er denk ik nog wel wat meer volgen dan.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:32 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Vito, tja, kwam toch nooit meer aan wrestling toe, in zijn gekke jurk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sabu is inmiddels ontslagen. hier kan ik echt niet wakker om liggen, misschien dat hij weer naar TNA kan gaan, maar het boeit me eigenlijk geen zak. Ik kan de man niet zo goed uitstaan met zn vinger. The Sandman zou denk ik de volgende worden (de enige die dan ook echt helemaal niets meer kan).
Langzaam zakt ECW weer bij mij. De Originals vs New Breed vond ik erg leuk, jammer dat dit is afgelopen. Verder mis ik Test."Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
Ik kan daar nog steeds niet downloadenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:51 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Kan je nog niet bij BTZone downloaden dan? Heb je nou invite gestuurd maar als je er dan niks mee doet zit ik ermee namelijk
Rob Van Dam's match with Snitsky on Tuesday could have very well been his last match ever in WWE. Wade Keller of the Pro Wrestling Torch is reporting that RVD is officially done with World Wrestling Entertainment as of last Wednesday. WWE felt that keeping RVD around and burying him on TV was not worth it and it was better to get him off TV as soon as possible.quote:
Yea dat is een paar jaar oud. En dat commentaar is zo slecht dat het grappig is.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:15 schreef wc-eend het volgende:
Ach ja.. weet iemand of dat TNA wat af en toe op eurosport wordt uitgezonden erg oud is? Dat nederlandse commentaar is echt zwaar kut.. lult overal doorheen en doet te nep enthousiast.. maarja.. kijk eigenlijk alleen raw en sd..
ik heb het 1x gekeken maar het was zoooo slecht dat ik het ook nooit meer wil zien..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:15 schreef wc-eend het volgende:
Ach ja.. weet iemand of dat TNA wat af en toe op eurosport wordt uitgezonden erg oud is? Dat nederlandse commentaar is echt zwaar kut.. lult overal doorheen en doet te nep enthousiast.. maarja.. kijk eigenlijk alleen raw en sd..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |