Gorilla wins by escaping the cagequote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:26 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik had trouwens liever in plaats van John Cena versus The Great Khali voor de WWE Championship deze match gezien:
[afbeelding]
versus
[afbeelding]
in a
[afbeelding]
Zelfs dat zou beter zijn dan The Great Khali![]()
John Cena doing a FU on the Gorillaquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:44 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Het is een Hell In A Cell dus dat kan niet
Maar het zou wel beter zijn dan Khali ja
Helemaal mee eensch, heerlijke Smackdown!!quote:Op zondag 20 mei 2007 12:26 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Smackdown vond ik gewoon goed deze week trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
ik zie veel liever Batista dan Kennedy in een titlematch meja de feud tussen Edge en Kennedy zal wel vet wordenquote:Op zondag 20 mei 2007 13:42 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Als Mark Henry komt hoop ik dat hij wat tegen Batista doet, en dat we dan Batista vs Mark Henry krijgen (nog als wraak zeg maar van de vorige keer) zodat Batista dan uit de title picture is en dat we gewoon verder kunnen straks met Kennedy vs Edge. Al moet dat nog even wachten..
Batista goed vindenquote:Op zondag 20 mei 2007 13:54 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
ik zie veel liever Batista dan Kennedy in een titlematch meja de feud tussen Edge en Kennedy zal wel vet worden
Trouwens Funaki
Wanneer zal die eens ontslagen worden??
Ik gok op morgen!
quote:Op zondag 20 mei 2007 23:13 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Genisis nu op Eurosport, volgens mij met Angle vs Joe 1
Was ONS niet geschrapt? Of was het een andere PPV die werd geschrapt omdat ze 3 PPV's binnen 5 weken hadden?quote:Op zondag 20 mei 2007 12:50 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Bobby zal hem wel op One Night Stand terugwinnen pas.
december to dismember is geschraptquote:Op zondag 20 mei 2007 23:59 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Was ONS niet geschrapt? Of was het een andere PPV die werd geschrapt omdat ze 3 PPV's binnen 5 weken hadden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op maandag 21 mei 2007 17:25 schreef Tazmaniac het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je hebt helemaal gelijk. Ben er vanmiddag even snel doorheen gegaan. Het was mij m'n tijd niet waard. Alleen MVP vs. Benoit was mooi om te zien. De rest was of veel te saai of pure bagger. En de echte WWE fans zijn er nog niet: de volgende tegenstander van Cena is waarschijnlijk Snitsky. Of heeft iemand bij de WWE z'n verstand terug gevonden en die angle alweer geschrapt?
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2007 17:35:58 ]
Volgens mij is Russo tegenwoordig op freelance basis bezigquote:Op maandag 21 mei 2007 17:35 schreef Nielsch het volgende:
[..]
![]()
Je hebt helemaal gelijk. Ben er vanmiddag even snel doorheen gegaan. Het was mij m'n tijd niet waard. Alleen MVP vs. Benoit was mooi om te zien. De rest was of veel te saai of pure bagger. En de echte WWE fans zijn er nog niet: de volgende tegenstander van Cena is waarschijnlijk Snitsky. Of heeft iemand bij de WWE z'n verstand terug gevonden en die angle alweer geschrapt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok, Tazmaniac vertel me....van de 8 matches was er
-1 die totale onzin was.
-1 die slechts 2 minuten duurde
-en eentje die de zogenaamde main event van de avond moest voorstellen met een grote dude en zn voet onder de touwen...dus dan blijven er 5 over die varieerden van ok tot subliem. Prima PPV dus vergeleken bij andere rampenIk ben vergeten wat ik als signature had...
quote:Op maandag 21 mei 2007 18:37 schreef roepdeman het volgende:
Ik zal je zeggen waarom het een prima PPV was in mijn optiek. Al die bullshit matches werden kort gehouden..Helemaal mee eens. Maar goed, Tazzmaniac is ook Batista fan, dat zegt denk ik genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok, Tazmaniac vertel me....van de 8 matches was er
-1 die totale onzin was.
-en eentje die de zogenaamde main event van de avond moest voorstellen met een grote dude en zn voet onder de touwen...dus dan blijven er 5 over die varieerden van ok tot subliem. Prima PPV dus vergeleken bij andere rampen
Trouwens,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ook ja, das best snel, misschien wel TE snel. Maar als het goed is alle matches extreme rules, dat zou wel leuk zijn voor 1 PPVquote:Op maandag 21 mei 2007 19:22 schreef BigFire het volgende:
ben benieuwd hoe ze One Night Stand binnen 2 weken opbouwen
quote:Op maandag 21 mei 2007 18:37 schreef roepdeman het volgende:
Ik zal je zeggen waarom het een prima PPV was in mijn optiek. Al die bullshit matches werden kort gehouden..Als je goed lees vond ik er 1 redelijk en 1 goed dus er was niks subliems aan, gewoon een slechte PPV.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok, Tazmaniac vertel me....van de 8 matches was er
-1 die totale onzin was.
-en eentje die de zogenaamde main event van de avond moest voorstellen met een grote dude en zn voet onder de touwen...dus dan blijven er 5 over die varieerden van ok tot subliem. Prima PPV dus vergeleken bij andere rampen
En dat we verschillende meningen hebben kan altijd he.. was alleen erg verrast door jullie goede reviews.. waarschijnlijk hebben we allemaal andere verwachtingen van een goede match.
Dat de ppv slecht was had niks te maken met het feit datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Dat bedoel ik dus, ik had het nog veel slechter verwacht. Wel goed lezenquote:Op maandag 21 mei 2007 23:17 schreef MeneerMuis het volgende:
Brahma, hoe kan je nou slechter verwachten van wat je hebt gezien van Cena - Khali?![]()
Was er iets aan de kant van Khali wat uberhaupt geloofwaardig over kwam? Zelfs met de hulp van Cena ging nog 90% mis.
Het is en blijft gewoon een waardeloos blok beton wat niet kan wrestlen. Niks, noppus, nada komt geloofwaardig over bij die gast.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 22-05-2007 00:00:20 ]
lollercopter bbq enzo... VET!!!!quote:Op maandag 21 mei 2007 21:00 schreef roepdeman het volgende:
OMFG EDIT:
Sharkboy Krijgt/Heeft Een Nieuwe Gimmick!!!![]()
![]()
![]()
Natuurlijk niet. Het was een eenmalige grap. Hij krijgt ook helemaal geen Austin gimmick. De grap was niet dat Sharkboy Steve Austin nadeed, maar dat hij een nieuwe gimmick wilde van Nash.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:30 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
lol dat van Sharkboy is al weken oud ondertussenMaarja TNA heeft er sinds toen ook niks mee gedaan
Inderdaadquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:14 schreef kidkash19 het volgende:
Ik vond Punk-Burke juist 1 vd betere wedstrijden vd avond, eindelijk weer eens een pure wedstrijd ipv allemaal toeters en bellen. Die 2 zijn een groot deel vd toekomst van de WWE, jonge gasten die goed kunnen worstelen. Tijdje geleden was er een nieuwsbericht over de WWE dat ze meer de richting in gingen van het worstelen ipv al het randgebeuren en ik zie dat langzaam ontstaan en daar was deze wedstrijd een teken van, een jaar geleden hadden die 2 echt geen 15+ minuten gekregen op een PPV.
Achter elke match zat wel een bepaald verhaal waar het einde op sloeg maar dan moet je wel even verder kijken dan alleen de PPV.
Zoals ik ook al eerder heb gezegd gebruiken ze Khali precies waar hij goed voor is, een imposant iemand die mensen versteld laat staan van zn grootte, kan niet worstelen nee maar is gemiddeld als hij iemand heeft die hij rond kan gooien en diegene dat goed verkoopt. Daarbij is het altijd een leuk verhaal want wie ook tegen Khali gaat die is altijd de underdog. Ik had ook geen super wedstrijd verwacht maar het was gewoon een redelijk uitgevoerde match met een einde waar ze dus op doorgaan.
Maar let maar op...wedstrijden als Punk-Burke gaan meer regelmatig voor komen en ik kan er niet blijer om zijn want dan gaan ze tenminste weer terug naar het worstelen. Geef die gasten maar 15 minuten ipv 5 a 10....
PS : het publiek was bar en bar slecht, heel erg hatelijk vooral die paar gasten die vooraan zaten met hun chants van JBL tijdens Punk-Burke en This is boring tijdens MVP-Benoit
Nee die heb ik nog niet gezien...ben wel van plan hem te gaan kijken.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:53 schreef roepdeman het volgende:
@ kidkash
Inderdaad als ik me ergens de tiefus aan heb kunnen ergeren...
Heb je trouwens de film We Are Marshall gezien? ik denk dat je hem wel kunt waarderen.
Yea dat vond ik ook. Iedereen kan wel zeiken maar Khali heeft zijn best gedaan deze keer. Vond ik trouwens ook met Umaga toen. Vond hem een tijdje niks tot hij tegen Cena ging op Royal Rumble. Die match was ook enorm goed. Umaga vindt ik nu eigenlijk heel goed zelfs. Hij speelt zijn rol fantastisch, zelfs als die niks moet doen staat hij heen en weer te schudden als een beest in een kooi die wilt vechten. En die taal steeds vind ik ook erg grappigquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:29 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Nee die heb ik nog niet gezien...ben wel van plan hem te gaan kijken.
Ik heb Khali - Cena nu ook gezien en het is me eigenlijk erg megevallen, ben zelfs positief verrast erover.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |