abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 mei 2007 @ 17:43:12 #201
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_49545779
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 17:26 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik had trouwens liever in plaats van John Cena versus The Great Khali voor de WWE Championship deze match gezien:

[afbeelding]

versus

[afbeelding]

in a

[afbeelding]

Zelfs dat zou beter zijn dan The Great Khali
Gorilla wins by escaping the cage (ook al is het plaatje een cell)
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_49545804
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 17:43 schreef BigFire het volgende:

[..]

Gorilla wins by escaping the cage
Het is een Hell In A Cell dus dat kan niet

Maar het zou wel beter zijn dan Khali ja
  zaterdag 19 mei 2007 @ 17:54:12 #203
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_49546138
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 17:44 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Het is een Hell In A Cell dus dat kan niet

Maar het zou wel beter zijn dan Khali ja
John Cena doing a FU on the Gorilla
World Wrestling Entertainment
pi_49556773
Dave Meltzer is reporting today that Shawn Michaels has a blown out knee. HBK missed last nights house show and is going to try to gut it out tomorrow night at Judgment Day.

This injury is considered serious. This is absolutely terrible news for WWE as there have been a ton of top name injuries as of late.

More details shortly.
pi_49556867
Lijst met injured op dit moment:

Raw:

Lilian Garcia - Ring announcer
Super Crazy (Francisco Pantoja Islas) - Torn MCL suffered during European tour
Triple H (Paul Levesque) - Recovering from a torn quadriceps muscle, expected return in July
Shawn Micheals - Blown out knee.

Smackdown:

Mr. Kennedy (Ken Anderson) - Suffered a triceps tear, out for 6-8 weeks
King Booker (Booker Huffman) - Meniscus tear, chronic elbow strain and sprain
Ashley Massaro - Ankle injured (kayfabe); Taking time off to have ankle surgery to re-tighten screws from previous operations
Rey Mysterio (Oscar Gutierrez) - Knee surgery; has been (kayfabe) re-injured, expected to return in May or early June.
Queen Sharmell (Sharmell Sullivan-Huffman) - Inactive due to King Booker's injury
The Undertaker (Mark Calaway) - Torn biceps injury, out for 6-8 months
Gregory Helms - Major neck injury; receiving neck fusion surgery, Out until mid 2008

ECW:

Hardcore Holly (Bob Howard) - Suffered a (kayfabe) broken arm; needs elbow surgery / Out 3-4 months

Ontslagen:

Sabu
Ariel
Vito
Scotty 2 Hotty
Nick Mitchell
OVW diva

En waarschijnlijk dus RVD ook.

Edit: RVD is er nogsteeds.

[ Bericht 1% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 20-05-2007 02:41:08 ]
pi_49561715
Matige smackdown..
  zondag 20 mei 2007 @ 11:02:42 #207
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_49562971
De openings match was goed.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_49564972
As an update to our previous article, PWInsider is reporting that this injury is not a new injury to Shawn Micheals. It is being said that Micheal's knees have been bothering him for quite some time now and was hoping to take time off this year to have surgery done. These plans had to be put on hold when Triple H was put out of action. He is still scheduled to wrestle at Judgment Day tomorrow night, and is not expected to take time off unless things become very serious

Hm vraag me af of dat wel zo verstandig is, maar als hij het kan uithouden heeft hij weinig keus denk ik, met alle gewonden op dit moment

Smackdown vond ik gewoon goed deze week trouwens
  zondag 20 mei 2007 @ 12:41:55 #209
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49565521
quote:
Op zondag 20 mei 2007 12:26 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

Smackdown vond ik gewoon goed deze week trouwens
Helemaal mee eensch, heerlijke Smackdown!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_49565873
Nou mijn predictions dan maar:

* WWE Championship: John Cena (c) vs. The Great Khali

Herriner me nog iets dat Vince zei dat hij alleen maar Cena als face champ wilt hebben op dit moment, nou dat zegt genoeg denk ik. Hij zal Khali wel een FU geven voor de win lijkt mij zo.

* Handicap match for the ECW World Championship: Mr. McMahon (c), Shane McMahon and Umaga vs. Bobby Lashley

Bobby zal hem wel op One Night Stand terugwinnen pas.

* 2 out of 3 Falls match for the WWE United States Championship: Chris Benoit (c) vs. Montel Vontavious Porter

Benoit is dus storyline gewond, denk dat MVP nu wel eindelijk de titel pakt zonder dat Benoit gezicht verlies heeft dan

* Elijah Burke vs. CM Punk

Punk wint mij te veel de laatste tijd en Burke zon beetje niks. Lijkt me nu wel tijd voor zijn moment.

* World Heavyweight Championship: Edge (c) vs. Batista

Duidelijk.

* Carlito vs. Ric Flair

Carlito moet denk ik nu zijn heel zijn uitbreiden met een win op Flair gok ik.

* Randy Orton vs. Shawn Michaels

Shawn is zogenaamd (of blijkbaar dus ook echt) gewond dus als hij dan nog wint lijkt het net een Cena
dus ook al zit Orton in the doghouse denk dat ze weinig keus hebben hier.
  zondag 20 mei 2007 @ 13:30:09 #211
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49567265
John Cena vs. The Great Khali
Khali domineerd de hele wedstrijd totdat hij ebsluit Cena te vermoorden met een stoel, maar oh-oh Khali laat de stoel vallen.. Cena pakt de stoel op en slaat Khali tegen de grond.. FU en 1-2-3 Cena retained!!!!

Mr. McMahon, Shane McMahon and Umaga vs. Bobby Lashley
Ze zullen Lashley nog wel ff van de title afhouden en over een paar maandjes laten fueden met Snitsky om de ECW title.

Chris Benoit vs. Montel Vontavious Porter
Dat MVP zou winnen had ik meteen na de vorige PPV al kunnen bedenken maar door de gebeurtenissen op SD afgelopen vrijdag zal het sowieso wel MVP worden. Denk dat Benoit wel de 1e fall wint.

Elijah Burke vs. CM Punk
Denk dat CM Punk op het punt staat om te winnen wanneer Stryker en Marcus Cor Von hem komen afleiden waardoor Burke zijn express hit. Óf zal het onze vampiervriend zijn die Burke afleidt en hem de winst kost... neeeh.

Edge vs. Batista
Ik hoop écht écht écht dat Henry niet tijdens deze wedstrijd komt interferen, want dat zou echt té kut zijn.
Laat die twee maar een lekkere wedstrijden hebben, Edge zal het niet nalaten om er alles aan te doen om zijn pas gewonnen title te kunnen houden en Batista wil hem koste wat het kost terug dus ik verwacht een erg goeie match!

Carlito vs. Ric Flair
Kans om weerus wat meer heat op te bouwen bij de fans.. zal wel door te cheaten van Flair winnen.

Randy Orton vs. Shawn Michaels
Ik vind sowieso al dat Orton wat meer gepushed mag worden dus als hij deze match zou winnen zou dat een grote zege voor hem zijn. Misschien dat ze hem dan richting titlematch kunnen sturen, dan zijn we ook meteen van Khali af en Michaels lijkt idd geblesseerd te zijn dus ook vandaar mijn keuze voor Orton.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
pi_49567735
Als Mark Henry komt hoop ik dat hij wat tegen Batista doet, en dat we dan Batista vs Mark Henry krijgen (nog als wraak zeg maar van de vorige keer) zodat Batista dan uit de title picture is en dat we gewoon verder kunnen straks met Kennedy vs Edge. Al moet dat nog even wachten..
  zondag 20 mei 2007 @ 13:54:49 #213
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49568208
quote:
Op zondag 20 mei 2007 13:42 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Als Mark Henry komt hoop ik dat hij wat tegen Batista doet, en dat we dan Batista vs Mark Henry krijgen (nog als wraak zeg maar van de vorige keer) zodat Batista dan uit de title picture is en dat we gewoon verder kunnen straks met Kennedy vs Edge. Al moet dat nog even wachten..
ik zie veel liever Batista dan Kennedy in een titlematch meja de feud tussen Edge en Kennedy zal wel vet worden

Trouwens Funaki

Wanneer zal die eens ontslagen worden??
Ik gok op morgen!
pi_49569399
quote:
Op zondag 20 mei 2007 13:54 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

ik zie veel liever Batista dan Kennedy in een titlematch meja de feud tussen Edge en Kennedy zal wel vet worden

Trouwens Funaki

Wanneer zal die eens ontslagen worden??
Ik gok op morgen!
Batista goed vinden
  zondag 20 mei 2007 @ 14:55:32 #215
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_49570792
Judgement Day

Deze PPV gaat de boeken in als slechtste van het jaar 2007 gok ik
  zondag 20 mei 2007 @ 15:47:32 #216
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_49572587
John Cena vs. The Great Khali

Cena wint door DQ Khali

Mr. McMahon, Shane McMahon and Umaga vs. Bobby Lashley

Lashley wint en feud met Snitsky richting de volgende PPV

Chris Benoit vs. Montel Vontavious Porter

MVP wint 2-1

Elijah Burke vs. CM Punk

CM Punk wint, New Breed opgeheven

Edge vs. Batista

Edge steelt de overwinning. Batista en Edge blijven bezig richting volgende PPV

Carlito vs. Ric Flair

Carlito wint met overtuiging en veel frustratie

Randy Orton vs. Shawn Michaels

Orton wint, HBK aantal weken aan de kant. Orton voegt zich in de strijd om de WWE Championship

- Edgar Davids
pi_49579160
Mr. Kennedy is said to be irate at the Pennsylvania doctor that misdiagnosed his right triceps injury on 5/7. Dr. James Andrews determined that the injury was a severe hematoma, and not a muscle tear on 5/9. Had they known that injury wasn't as serious as it was first thought to be, he probably would have gutted it out because the original plan called for him to win the title at the 5/8 SmackDown taping. Also, the Money in the Bank gimmick is over because he already cashed it in. The working idea is for Kennedy to return to action around the first week of July.

Kan ik me voorstellen ja. Best wel erg dat het zo gegaan is voor hem

John Cena's reign has gone on so long that he is now in sixth place for most time spent as WWE Champion. Those ahead of Cena are Bruno Sammartino, Hulk Hogan, Pedro Morales, Triple H, and Bob Backlund. He recently passed Bret Hart on the list. Providing that he doesn't lose the title at any point this year, he'll surpass Triple H's seemingly endless "Reign of Doom" at around the end of the year.

Zucht.
  zondag 20 mei 2007 @ 22:57:14 #218
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_49588968
The Hardys (c) vs. Lance Cade & Trevor Murdoch.

Hardys winnen gewoon

- Edgar Davids
pi_49589212
Vreemd dat ze deze nu pas aankondigen wel, alsof ze snel even hun titel willen laten verliezen.

Ik vertrouw het niet zo

Maar het zullen wel Hardys zijn denk (hoop) ik
pi_49589512
Genisis nu op Eurosport, volgens mij met Angle vs Joe 1
  zondag 20 mei 2007 @ 23:28:26 #221
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_49590015
quote:
Op zondag 20 mei 2007 23:13 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Genisis nu op Eurosport, volgens mij met Angle vs Joe 1
met de commentator die normaal de extreme sports doet. stukken beter dan die saaie bokscommentator.

- Edgar Davids
pi_49590198
Jeff Harret

Ook elke move een piledriver noemen

[ Bericht 45% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 20-05-2007 23:56:11 ]
pi_49591041
quote:
Op zondag 20 mei 2007 12:50 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

Bobby zal hem wel op One Night Stand terugwinnen pas.
Was ONS niet geschrapt? Of was het een andere PPV die werd geschrapt omdat ze 3 PPV's binnen 5 weken hadden?
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  maandag 21 mei 2007 @ 00:14:21 #224
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49591506
quote:
Op zondag 20 mei 2007 23:59 schreef roepdeman het volgende:

[..]

Was ONS niet geschrapt? Of was het een andere PPV die werd geschrapt omdat ze 3 PPV's binnen 5 weken hadden?
december to dismember is geschrapt
pi_49592161
Nou ik ga naar bed, heb zin in Judgement Day als ik morgen thuis kom
pi_49592302
Ah, merci for the word up Taz

Ik heb het gezien reclame voor ONS over twee weken en alle wedstrijden worden onder Extreme Rules bevochten.

Tot nu toe een hele goeie PPV. Ben nu bij Batista - Edge. Hopelijk ook een goeie match

"Khali Khali, cause it sounds like Kelly Kelly"

[ Bericht 35% gewijzigd door roepdeman op 21-05-2007 04:04:35 ]
  maandag 21 mei 2007 @ 13:26:50 #227
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_49604553
Het enige wat ik kan zeggen over deze PPV is wat Khali toch echt ontzettend slecht is
Die gast kan werkelijkwaar NIETS, maar dan ook NIETS een beetje geloofwaardig over laten komen. Het lijkt op een blok beton wat af en toe eens heen en weer gaat

En dat zit een main-event op een Pay-Per-View, werkelijkwaar schandalig!!!!!!!!!

Overigens vond ik de rest van de PPV uiteindelijk toch wel vermakelijk

ps: Dat Khali slecht is maakt het geen spoiler, dat is gewoon een feit.
  maandag 21 mei 2007 @ 17:25:22 #228
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49613782
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_49614137
quote:
Op maandag 21 mei 2007 17:25 schreef Tazmaniac het volgende:
SPOILER

Je hebt helemaal gelijk. Ben er vanmiddag even snel doorheen gegaan. Het was mij m'n tijd niet waard. Alleen MVP vs. Benoit was mooi om te zien. De rest was of veel te saai of pure bagger. En de echte WWE fans zijn er nog niet: de volgende tegenstander van Cena is waarschijnlijk Snitsky. Of heeft iemand bij de WWE z'n verstand terug gevonden en die angle alweer geschrapt?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2007 17:35:58 ]
  maandag 21 mei 2007 @ 17:53:22 #230
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49614642
quote:
Op maandag 21 mei 2007 17:35 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk. Ben er vanmiddag even snel doorheen gegaan. Het was mij m'n tijd niet waard. Alleen MVP vs. Benoit was mooi om te zien. De rest was of veel te saai of pure bagger. En de echte WWE fans zijn er nog niet: de volgende tegenstander van Cena is waarschijnlijk Snitsky. Of heeft iemand bij de WWE z'n verstand terug gevonden en die angle alweer geschrapt?
Volgens mij is Russo tegenwoordig op freelance basis bezig
pi_49615273
Goeie PPV

Top matches. En dat Tazmaniac het niet leuk vindt is te begrijpen
SPOILER
pi_49616028
Ik zal je zeggen waarom het een prima PPV was in mijn optiek. Al die bullshit matches werden kort gehouden..
SPOILER
ok, Tazmaniac vertel me....van de 8 matches was er
-1 die totale onzin was.
-1 die slechts 2 minuten duurde
-en eentje die de zogenaamde main event van de avond moest voorstellen met een grote dude en zn voet onder de touwen...dus dan blijven er 5 over die varieerden van ok tot subliem. Prima PPV dus vergeleken bij andere rampen
pi_49616478
quote:
Op maandag 21 mei 2007 18:37 schreef roepdeman het volgende:
Ik zal je zeggen waarom het een prima PPV was in mijn optiek. Al die bullshit matches werden kort gehouden..
SPOILER
-1 die totale onzin was.
-en eentje die de zogenaamde main event van de avond moest voorstellen met een grote dude en zn voet onder de touwen...dus dan blijven er 5 over die varieerden van ok tot subliem. Prima PPV dus vergeleken bij andere rampen
Helemaal mee eens. Maar goed, Tazzmaniac is ook Batista fan, dat zegt denk ik genoeg

Trouwens,
SPOILER
  maandag 21 mei 2007 @ 19:22:27 #234
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_49617541
ben benieuwd hoe ze One Night Stand binnen 2 weken opbouwen

- Edgar Davids
pi_49620835
quote:
Op maandag 21 mei 2007 19:22 schreef BigFire het volgende:
ben benieuwd hoe ze One Night Stand binnen 2 weken opbouwen
Dat ook ja, das best snel, misschien wel TE snel. Maar als het goed is alle matches extreme rules, dat zou wel leuk zijn voor 1 PPV
  maandag 21 mei 2007 @ 20:34:46 #236
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49621081
quote:
Op maandag 21 mei 2007 18:37 schreef roepdeman het volgende:
SPOILER
-1 die totale onzin was.
Als je goed lees vond ik er 1 redelijk en 1 goed dus er was niks subliems aan, gewoon een slechte PPV.
En dat we verschillende meningen hebben kan altijd he.. was alleen erg verrast door jullie goede reviews.. waarschijnlijk hebben we allemaal andere verwachtingen van een goede match.
Dat de ppv slecht was had niks te maken met het feit dat
SPOILER
pi_49621325
Het was in mijn optiek gewoon een slechte PPV. Klaar. Dat er een aantal goede matches bij zaten doet daar niets aan af. Een goede PPV is top van begin tot eind, inclusief een geweldig main-event. Hoe mensen dit dus een goede PPV konden noemen is mij een raadsel.
pi_49622283
Ben ook Batista fan dus daar niet van, maar ik heb kunnen genieten van Flair en Benoit. Vergeleken bij de afgelopen PPV's vond ik deze vrij solide. Natuurlijk heb je gelijk als je zegt dat een goeie PPV van begin tot eind top is, maar eerlijk is eerlijk dat tijdperk is niet meer. Dus naar huidige maatstaven vond ik dit best een goeie PPV. Plus, laten we ook niet vergeten hoeveel injuries er zijn.

Verschil moet er zijn anders zijn we allemaal meelopers van Vince..

OMFG EDIT:

Sharkboy Krijgt/Heeft Een Nieuwe Gimmick!!!

[ Bericht 28% gewijzigd door roepdeman op 21-05-2007 21:15:43 ]
  maandag 21 mei 2007 @ 23:17:24 #239
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_49628273
Brahma, hoe kan je nou slechter verwachten van wat je hebt gezien van Cena - Khali?

Was er iets aan de kant van Khali wat uberhaupt geloofwaardig over kwam? Zelfs met de hulp van Cena ging nog 90% mis.

Het is en blijft gewoon een waardeloos blok beton wat niet kan wrestlen. Niks, noppus, nada komt geloofwaardig over bij die gast.
pi_49629160
quote:
Op maandag 21 mei 2007 23:17 schreef MeneerMuis het volgende:
Brahma, hoe kan je nou slechter verwachten van wat je hebt gezien van Cena - Khali?

Was er iets aan de kant van Khali wat uberhaupt geloofwaardig over kwam? Zelfs met de hulp van Cena ging nog 90% mis.

Het is en blijft gewoon een waardeloos blok beton wat niet kan wrestlen. Niks, noppus, nada komt geloofwaardig over bij die gast.
Dat bedoel ik dus, ik had het nog veel slechter verwacht. Wel goed lezen

Over dat einde van Khali/Cena
SPOILER

[ Bericht 5% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 22-05-2007 00:00:20 ]
  dinsdag 22 mei 2007 @ 00:26:05 #241
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49630326
quote:
Op maandag 21 mei 2007 21:00 schreef roepdeman het volgende:

OMFG EDIT:

Sharkboy Krijgt/Heeft Een Nieuwe Gimmick!!!
lollercopter bbq enzo... VET!!!!
pi_49630423
lol dat van Sharkboy is al weken oud ondertussen Maarja TNA heeft er sinds toen ook niks mee gedaan
pi_49633620
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 00:30 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
lol dat van Sharkboy is al weken oud ondertussen Maarja TNA heeft er sinds toen ook niks mee gedaan
Natuurlijk niet. Het was een eenmalige grap. Hij krijgt ook helemaal geen Austin gimmick. De grap was niet dat Sharkboy Steve Austin nadeed, maar dat hij een nieuwe gimmick wilde van Nash.

Nash deelt gimmicks van oude worstelaars uit, maar Sharkboy "praat" al als een oude worstelaar en om dan alsnog om een nieuwe "oude" gimmick te gaan vragen, dat was de grap. Tuurlijk gaat hij nu niet in de ring Stone Cold nadoen (hoop ik), want dat is belachelijk. Eenmalig was het wel leuk, meerdere keren zou heel flauw zijn.
pi_49633769
RAW
SPOILER
  dinsdag 22 mei 2007 @ 09:14:06 #245
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_49634319
Ik vond Punk-Burke juist 1 vd betere wedstrijden vd avond, eindelijk weer eens een pure wedstrijd ipv allemaal toeters en bellen. Die 2 zijn een groot deel vd toekomst van de WWE, jonge gasten die goed kunnen worstelen. Tijdje geleden was er een nieuwsbericht over de WWE dat ze meer de richting in gingen van het worstelen ipv al het randgebeuren en ik zie dat langzaam ontstaan en daar was deze wedstrijd een teken van, een jaar geleden hadden die 2 echt geen 15+ minuten gekregen op een PPV.

Achter elke match zat wel een bepaald verhaal waar het einde op sloeg maar dan moet je wel even verder kijken dan alleen de PPV.
Zoals ik ook al eerder heb gezegd gebruiken ze Khali precies waar hij goed voor is, een imposant iemand die mensen versteld laat staan van zn grootte, kan niet worstelen nee maar is gemiddeld als hij iemand heeft die hij rond kan gooien en diegene dat goed verkoopt. Daarbij is het altijd een leuk verhaal want wie ook tegen Khali gaat die is altijd de underdog. Ik had ook geen super wedstrijd verwacht maar het was gewoon een redelijk uitgevoerde match met een einde waar ze dus op doorgaan.
Maar let maar op...wedstrijden als Punk-Burke gaan meer regelmatig voor komen en ik kan er niet blijer om zijn want dan gaan ze tenminste weer terug naar het worstelen. Geef die gasten maar 15 minuten ipv 5 a 10....

PS : het publiek was bar en bar slecht, heel erg hatelijk vooral die paar gasten die vooraan zaten met hun chants van JBL tijdens Punk-Burke en This is boring tijdens MVP-Benoit
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_49650842
@ kidkash

Inderdaad als ik me ergens de tiefus aan heb kunnen ergeren...

Heb je trouwens de film We Are Marshall gezien? ik denk dat je hem wel kunt waarderen.
pi_49651154
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 09:14 schreef kidkash19 het volgende:
Ik vond Punk-Burke juist 1 vd betere wedstrijden vd avond, eindelijk weer eens een pure wedstrijd ipv allemaal toeters en bellen. Die 2 zijn een groot deel vd toekomst van de WWE, jonge gasten die goed kunnen worstelen. Tijdje geleden was er een nieuwsbericht over de WWE dat ze meer de richting in gingen van het worstelen ipv al het randgebeuren en ik zie dat langzaam ontstaan en daar was deze wedstrijd een teken van, een jaar geleden hadden die 2 echt geen 15+ minuten gekregen op een PPV.

Achter elke match zat wel een bepaald verhaal waar het einde op sloeg maar dan moet je wel even verder kijken dan alleen de PPV.
Zoals ik ook al eerder heb gezegd gebruiken ze Khali precies waar hij goed voor is, een imposant iemand die mensen versteld laat staan van zn grootte, kan niet worstelen nee maar is gemiddeld als hij iemand heeft die hij rond kan gooien en diegene dat goed verkoopt. Daarbij is het altijd een leuk verhaal want wie ook tegen Khali gaat die is altijd de underdog. Ik had ook geen super wedstrijd verwacht maar het was gewoon een redelijk uitgevoerde match met een einde waar ze dus op doorgaan.
Maar let maar op...wedstrijden als Punk-Burke gaan meer regelmatig voor komen en ik kan er niet blijer om zijn want dan gaan ze tenminste weer terug naar het worstelen. Geef die gasten maar 15 minuten ipv 5 a 10....

PS : het publiek was bar en bar slecht, heel erg hatelijk vooral die paar gasten die vooraan zaten met hun chants van JBL tijdens Punk-Burke en This is boring tijdens MVP-Benoit
Inderdaad

Vraag me trouwens af wat JBL aan het doen was
pi_49651236
Zo.. morgenochtend denk judgement day kijken.. en dan donderdag raw.. ja...
  dinsdag 22 mei 2007 @ 18:29:48 #249
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_49654513
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 16:53 schreef roepdeman het volgende:
@ kidkash

Inderdaad als ik me ergens de tiefus aan heb kunnen ergeren...

Heb je trouwens de film We Are Marshall gezien? ik denk dat je hem wel kunt waarderen.
Nee die heb ik nog niet gezien...ben wel van plan hem te gaan kijken.

Ik heb Khali - Cena nu ook gezien en het is me eigenlijk erg megevallen, ben zelfs positief verrast erover.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_49657520
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 18:29 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Nee die heb ik nog niet gezien...ben wel van plan hem te gaan kijken.

Ik heb Khali - Cena nu ook gezien en het is me eigenlijk erg megevallen, ben zelfs positief verrast erover.
Yea dat vond ik ook. Iedereen kan wel zeiken maar Khali heeft zijn best gedaan deze keer. Vond ik trouwens ook met Umaga toen. Vond hem een tijdje niks tot hij tegen Cena ging op Royal Rumble. Die match was ook enorm goed. Umaga vindt ik nu eigenlijk heel goed zelfs. Hij speelt zijn rol fantastisch, zelfs als die niks moet doen staat hij heen en weer te schudden als een beest in een kooi die wilt vechten. En die taal steeds vind ik ook erg grappig vooral bij de 3 count

Khali heeft het beter gedaan, maar het moet natuurlijk niet te lang duren denk ik. Zal wel na One Night Stand afgelopen zijn denk (hoop ik).

RVD gedraagt zich trouwens wel. Had een bericht op zijn Myspace gezet en zegt dat Sabu het goed doet verder, en hij verteld ook dat hij de WM23 DVD heeft gekregen en dat hij het een goede DVD vind. Denk dat hij misschien toch gewoon een zomervakantie neemt en gewoon weer signed bij WWE voor het geld en de fans denk ik.

Kan ook TNA zijn, maar ik geloof dat RVD nogal van geld houdt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')