abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 mei 2007 @ 22:50:00 #251
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_49667301
Juist

Iedereen kraakt het af omdat het Khali is maar het viel echt reuze mee, Umaga was ik al meteen fan van omdat ik zn werk in Japan had gezien. Khali deed het goed, heb eigenlijk niks fouts gezien bij hem, hij gooide er zelfs een nieuwe move uit nl de Leg Lariat. Ja hij beweegt wat sloom maar is dat zo gek dan met die lengte en dat gewicht? en vergeet niet dat hij al wat knie operaties achter de rug heeft door zn lengte. Nee het zal nooit een Benoit of MVP worden maar hij doet het goed voor wat hij moet doen.
Cena word trouwens nu wel weer erg toegejuichd dus het heeft wel zn doel. Vond het ook origineel dat ze Khali gewoon zn belt hadden laten houden
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 23 mei 2007 @ 02:08:20 #252
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_49672553
Vind je het acceptabel dat Khali in de main-event van een PayPerView staat?
Zo niet, wat zou de reden daarvoor zijn?

Een mooi voorbeeld waarom ik Khali waardeloos slecht vind, wat niet eens op RAW/SD vertoont mag worden, laat staan een Main-Event van een PayPerView

Het begint met het omhoog gooien van de armen en het inspiratieloos schreeuwen
Cena slaat hem in de maag, Khali geeft totaal geen actie-reactie.
Khali 'gooit' iemand weg door middel van zijn hand in het gezicht van Cena te duwen.
Cena staat op en een herhaling begint. Precies hetzelfde, een blok beton dat doet alsof er niks gebeurd
Vervolgens komt Cena aanrennen via de touwen en Khali slaat hem neer, zag er op z'n minst redelijk uit met de hulp van Cena
Kort daarna die headbuts waarvan het meerendeel die hij geeft mijlen ver van het hoofd vandaan zitten

De rest van zijn mislukte moves zijn voornamelijk terug te zien op Judgement Day.

World Wrestling Entertainment
  woensdag 23 mei 2007 @ 08:52:27 #253
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_49674238
quote:
Het begint met het omhoog gooien van de armen en het inspiratieloos schreeuwen
Cena slaat hem in de maag, Khali geeft totaal geen actie-reactie.
Khali 'gooit' iemand weg door middel van zijn hand in het gezicht van Cena te duwen.
Cena staat op en een herhaling begint. Precies hetzelfde, een blok beton dat doet alsof er niks gebeurd
Vervolgens komt Cena aanrennen via de touwen en Khali slaat hem neer, zag er op z'n minst redelijk uit met de hulp van Cena
Kort daarna die headbuts waarvan het meerendeel die hij geeft mijlen ver van het hoofd vandaan zitten

De rest van zijn mislukte moves zijn voornamelijk terug te zien op Judgement Day.
Sorry maar dan snap je echt niet wat de rol en het personage van Khali is, hij moet juist niet bewegen dat heet No-Selling en 1 vd succesvolste personages in worstelen deed dat ook jaren...misschien ken je hem wel...zn naam is Undertaker.
Khali zn personage is iemand die bovenmenselijke kracht heeft daarom geeft ie geen reactie als een "normaal" iemand als Cena hem slaat. Door dat personage kan hij dus ook iemand weggooien/duwen met 1 hand.
Als je gaat mierenneuken heb je op iedereen wel wat aan te merken, dan kan ik ook zeggen dat de STFU bizar slecht word uitgevoerd en dat de FU geen geloofwaardige move is omdat er geen kracht achter zit, of in diezelfde wedstrijd dat Cena een Top Rope leg drop doet en die hij eigenlijk gewoon mist.
Dus ja...ik vind het acceptabel dat Khali in de main event staat, al is het alleen al omdat er op dit moment even niemand anders is. Als jij een andere oplossing weet dan hoor ik die graag. Deze feud zal nog een maandje doorgaan en dan gaat Cena door naar de volgende en gaat Khali weer in de mid card zitten maar is het wel iemand die altijd even tijdelijk naar de main event kan.
Luck is for losers
  woensdag 23 mei 2007 @ 14:29:13 #254
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_49685815
Dan hebben we totaal een andere mening over het in mijn ogen voor de volle 100% waardeloze wrestler

En gelukkig ben ik zeker niet de enige die dat vind
pi_49686410
Ow, dus als iemand een beetje aan 'no-selling' doet en een karakter heeft met bovenmenselijke krachten, dan is dat een goede reden om hem in een main-event te zetten . Wat een onzin , hou toch op man.

De vergelijking met Undertaker gaat ook helemaal mank. Undertaker komt over op de fans, Khali totaal niet.
  woensdag 23 mei 2007 @ 14:48:08 #256
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_49686624
Ik vind het gewoon mooi dat iedereen er vanuit ging dat Cena-Khali heel slecht zou zijn maar dat viel dus reuze mee, hij was lang genoeg met 6 a 7 min tijd, Khali domineerde zoals je zou verwachten en (net als de 1e match tegen Umaga) Cena had net dat beetje geluk/wijsheid (Stalen trap op de knie van Khali) om hem te overtreffen. Ben het alleen niet eens met het einde om Khali te laten tappen, ik had hem uit de STFU laten poweren om Cena door een tafel heen te gooien en dan op count-out te winnen.
Nou zullen er mensen zijn die het absoluut anders zien maar die kijken dus echt met een TE kritisch oog naar het worstelen. Er was gewoon weinig mis met de wedstrijd. Heel Judgement Day was wel aardig, niet spectaculair maar ook niet slecht
quote:
Ow, dus als iemand een beetje aan 'no-selling' doet en een karakter heeft met bovenmenselijke krachten, dan is dat een goede reden om hem in een main-event te zetten . Wat een onzin , hou toch op man.

De vergelijking met Undertaker gaat ook helemaal mank. Undertaker komt over op de fans, Khali totaal niet.
Dat zeg ik toch niet?? Er word gezeken op hoe Khali reageert, terwijl dat juist zijn personage is en je daar dus niet echt over kan zeuren. Dat men gelijk begint te zeiken over Khali omdat hij 1 a 2 maanden Main Event is snap ik absoluut niet...wie had je dan in zijn rol neergezet? En niet aankomen met Shawn want die is geblesseerd en ze willen Cena als face houden en dat zou dan niet gebeuren. Edge is naar SD, Orton heeft op dit moment nou niet echt de beste reputatie, zeg mij dan maar wie je dan tegenover Cena zou zetten in die korte tijd.

Undertaker kwam ook niet helemaal over op de fans in het begin dat gebeurde pas met Paul Bearer als zn spreker en hij is geevolueerd in wat hij nu is. Nogmaals ik had het over het gezeur dat hij niet reageert als hij geraakt word daarom gaf ik de vergelijking met Taker, niet als worstelaars want daar staat Taker ver boven (al ben ik geen fan van hem)

[ Bericht 47% gewijzigd door kidkash19 op 23-05-2007 14:54:57 ]
Luck is for losers
  woensdag 23 mei 2007 @ 15:08:32 #257
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_49687383
Oh c'mon, als meneer aan no-selling doet, waarom beweegt hij dan wel altijd foutief zijn lichaam?

Precies, omdat hij het niet kan, en het dus totaal niet geloofwaardig over komt. Dat blok beton probeert wel te bewegen, maar doet het niet goed.
  woensdag 23 mei 2007 @ 15:25:02 #258
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_49688107
*zucht*

Er word gezegd...Cena slaat hem in zn maag---geen reactie...dat is dus zn personage aan het werk net zoals dat vroeger bij Taker zo was..
Hoe hij beweegt heb ik al genoeg over gezegd maar hoe zou jij bewegen met een lengte van 2.20? en meerdere knie operaties? De man was een atleet in meerdere sporten vroeger gezien zn grootte daarbij was hij ook nog eens Nationaal Kampioen Bodybuilden in India. Hij is ook al 35 jaar en mensen van die lengte gaan dan eenmaal problemen krijgen met alles. Ik denk trouwens ook dat hij behendiger en leniger is dan dat ze hem in de WWE laten zijn, heb wat wedstrijdjes gezien van hem uit zn beginperiode (99-2000) en daar beweegt hij wel aardig op.

Ik zou jou graag eens zon leg lariat willen zien doen zoals Khali hem deed want ik vond hem erg vloeiend en snel uitgevoerd.

BTW----Khali in zn jongere jaren...

[ Bericht 10% gewijzigd door kidkash19 op 23-05-2007 15:30:18 ]
Luck is for losers
pi_49688222
ECW was leuk, leuke main event ook.

Die move van Burke op RVD was echt vet zeg
pi_49688588
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 14:48 schreef kidkash19 het volgende:

Dat zeg ik toch niet??
Uhm, jawel. Lees nog maar eens je post terug over dat 'no-selling' en bovennatuurlijke krachten en dat je het daarom terecht vindt dat Khali in een main-event staat. Anders kan ik het niet interpreteren.
  woensdag 23 mei 2007 @ 15:47:11 #261
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_49689078
Dat ik het terecht vind heeft niks met zn no selling te maken, ik vind het terecht dat hij er in staat omdat er niks anders is en hij op dit moment het meest geloofwaardig is van iedereen om daar te staan. WWE zou dom zijn om het niet te doen want hij is en blijft een attractie en voor die 2 maanden vind ik het logisch

hier trouwens 2 linkjes van Khali in Japan
2002 tegen Candido (die trouwens echt slecht is hier)
http://www.youtube.com/watch?v=x5KsZAeWc24

Tegen Giant Silva (heel erg aan het begin van zn carriere)
http://www.youtube.com/watch?v=WhjWr9nFvK8

Zoals je ziet kan hij daar een stuk makkelijker bewegen, het is geen Gazelle maar het is beter dan wat hij laat zien in de WWE
Luck is for losers
pi_49690629
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 15:47 schreef kidkash19 het volgende:
Dat ik het terecht vind heeft niks met zn no selling te maken, ik vind het terecht dat hij er in staat omdat er niks anders is en hij op dit moment het meest geloofwaardig is van iedereen om daar te staan. WWE zou dom zijn om het niet te doen want hij is en blijft een attractie en voor die 2 maanden vind ik het logisch

hier trouwens 2 linkjes van Khali in Japan
2002 tegen Candido (die trouwens echt slecht is hier)
http://www.youtube.com/watch?v=x5KsZAeWc24

Tegen Giant Silva (heel erg aan het begin van zn carriere)
http://www.youtube.com/watch?v=WhjWr9nFvK8

Zoals je ziet kan hij daar een stuk makkelijker bewegen, het is geen Gazelle maar het is beter dan wat hij laat zien in de WWE
Ik zie dat bewegelijke van Khali niet zo moet ik eerlijk zeggen. Ik ben het eens met een reageerder op YouTube:

"It's a pretty entertaining bit off fluff though. I love how Candido is just bumping his ass off, and actually makes Kahli/Sigh look mobile and half decent"

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2007 16:24:27 ]
  woensdag 23 mei 2007 @ 16:45:01 #263
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_49691508
Candido is echt bar slecht in die match...hij springt ongeveer zelf over de touwen heen, improviseer dan en verzin iets anders om daar te komen, Candido ben ik veel beter gewend. Als je deze wedstrijd vergelijkt met zn WWE wedstrijden is hij zeker wel mobieler dan in de WWE, verschil is het aantal jaren ervaring.
Die 2e is een stuk minder maar goed kijk tegen wie die bezig is....
Luck is for losers
pi_49692033
OMFG wat is die Snitsky toch oerlelijk. Gaan ze hem nu echt opzetten als de nieuwe freak die het straks tegen Cena gaat opnemen? Ik mag toch hopen van niet. Cena vs. Khali is nog tot daar aan toe maar om nou twee keer dat trucje te flikken gaat toch wel erg ver. Verder was ECW maar matigjes deze week. Alleen de run-in van RVD en het main-event waren leuk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2007 16:59:04 ]
pi_49692796
Snitsky blijft op ECW hoor. Ze airen dat alleen maar om hem meer in the picture te krijgen.

RVD werd trouwens goed/vol gebruikt deze week. Vraag me af of dit echt zijn laatste match was. Denk/hoop dat het toch One Night Stand word.

HBK word deze week geopereerd trouwens. Hoop dat het goed gaat.
  woensdag 23 mei 2007 @ 18:08:28 #266
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_49694223
Denk dat Snitsky - Cena (mocht het gebeuren) best leuk kan zijn. Cena doet het altijd wel goed met zon type tegenover zich...Hoop natuurlijk dat ze iemand anders gaan gebruiken (ikzelf hoop op Orton-Cena maar volgens mij bewaren ze dat voor WM) maar als ze Snitsky kunnen gebruiken als opvulling tot bv Shawn of Triple H terug is....
Luck is for losers
  woensdag 23 mei 2007 @ 18:19:23 #267
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_49694562
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 17:21 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Snitsky blijft op ECW hoor. Ze airen dat alleen maar om hem meer in the picture te krijgen.

RVD werd trouwens goed/vol gebruikt deze week. Vraag me af of dit echt zijn laatste match was. Denk/hoop dat het toch One Night Stand word.

HBK word deze week geopereerd trouwens. Hoop dat het goed gaat.
waaraan eigenlijk?
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  woensdag 23 mei 2007 @ 18:21:00 #268
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49694613
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 16:45 schreef kidkash19 het volgende:
Candido is echt bar slecht in die match...hij springt ongeveer zelf over de touwen heen
haha ik zag dat vorige week nog iemand doen op ECW.. volgens mij was dat Lashley voordat hij gepounced werd door MCV..zag er belachelijk uit
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 18:19 schreef Paxlie het volgende:

[..]

waaraan eigenlijk?
volgens mij aan zijn knie, toch?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_49694795
Knieën ja.
  woensdag 23 mei 2007 @ 18:28:13 #270
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_49694867
je hebt van RoH ook een Secrets of the Ring met Raven volgens mij waarin ie helemaal losgaat over het feit dat mensen niet meer nadenken. Iemand raakt geblesseerd bijvoorbeeld en dan ernaar blijven kijken ipv gewoon pinnen, titel pakken, kereltje doet operatie, rehab en vervolgens een uberfued
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  woensdag 23 mei 2007 @ 18:32:37 #271
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49695019
Ik zag Viscera weerus verschijnen op RAW en ik zat me af te vragen wanneer hij voor het laatst gewonnen had (op RAW dan) later dan deze vind ik niks... wordt dus bijna 2jaar zonder een overwinning

July 25, 2005 - RAW: Viscera & Cloacus (midget) defeated Heart Throb Antonio & Pocket Rocket (midget) w/Romeo..

niet dat het voor de rest ook maar iets boeit.. maja ik denk zeg het ff
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
  woensdag 23 mei 2007 @ 22:52:35 #272
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_49706022
altijd leuk die kleine feitjes
Luck is for losers
  woensdag 23 mei 2007 @ 23:06:27 #273
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49706619
minder leuk feitje...

Several sources related to Southern independent wrestling report that Jill Jarrett, the wife of Jeff Jarrett, lost her fight to cancer earlier this morning.

Jill Jarrett's funeral will take place tomorrow May 24 at the Hendersonville Church of Christ on Rockland Rd. in Hendersonville , Tenn. Family visitation will be tonight May 23 at the Hendersonville Memorial Gardens and funeral home in Hendersonville , TN.

Condolences go out from all of here to Jeff Jarrett and to the Jarrett family.
  woensdag 23 mei 2007 @ 23:23:27 #274
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_49707297
oei dat is idd minder...

Wat ik trouwens wel leuk vind zijn de gaten in Storylines van de WWE... zo is het bv zo dat

-Cryme Tyme eigenlijk nog steeds No1 contenders zijn
-Eugene was eventjes een "heel"eind vorig jaar toen hij Duggan had aangevallen maar de keer erna dat hij op Raw was was hij weer "face"zonder enige uitleg
-Lashley krijgt nog steeds $100.000 omdat hij de Masterlock heeft gebroken
-Orton heeft nog steeds iets tegoed van King Bookah omdat hij hem heeft geholpen in the Best of 7 series tegen Benoit
-Paul London is al meer dan een jaar No1 contender voor de Cruiser Title
Luck is for losers
pi_49708192
Dat is zeer spijtig nieuws voor mijnheer Jarret...

morgen (voor ons vrijdagochtend) :
Sting - Samoa Joe KOTM qualifier
en een heleboel tag team geweld op Impact! Volgens mij zijn er 3 matches aangekondigd
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  woensdag 23 mei 2007 @ 23:58:21 #276
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49708732
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 23:44 schreef roepdeman het volgende:
Dat is zeer spijtig nieuws voor mijnheer Jarret...

morgen (voor ons vrijdagochtend) :
Sting - Samoa Joe KOTM qualifier
en een heleboel tag team geweld op Impact! Volgens mij zijn er 3 matches aangekondigd
denk dat Samoa Joe wint
pi_49709720
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 23:58 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

denk dat Samoa Joe wint
Denk het ook. Ben benieuwd of we nog iets van Christopher Daniels zien in deze match.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2007 00:45:20 ]
pi_49709759
RIP Jill

Vraag me af wat dit met Jarret doet nu.
pi_49710875
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 17:21 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

Denk aan Snitsky vs. RVD op ONS.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 12:29:19 #280
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49759188
haha dat is kix, was net mijn kamer us aant opruimen vond ik wat oude videobanden..
op ene stond WCW.. dus ik kijken, waren dat matches uit maart 1998, wat een tijd was dat!!

Haha wat een blunders met ondertitelen echt grappig, maar is wel een stuk beter dan Tenay vervangen door zo'n suffe nederlander die er totaal geen verstand van heeft!!

[ Bericht 16% gewijzigd door Tazmaniac op 25-05-2007 13:09:09 ]
pi_49771546
Impact was magertjes, Smackdown was weer goed
  vrijdag 25 mei 2007 @ 20:05:40 #282
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49773829
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 18:49 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Impact was magertjes, Smackdown was weer goed
ik vond impact juist goed

Slamiversary gaat echt hard ass kicken!!!

Smackdown is downloading
pi_49774916
Valt mij op dat als er geen X-Division match is bij TNA de hele show altijd een stuk minder is.

Lees net een interview van IGN met MVP, hij heeft dus 9 en half jaar in de gevangenis gezeten voor diefstal en kidnapping !

Dat is nog eens balling

pi_49777581
Nee Impact! is dan gewoon niet volledig, maar het was wel een nette show. Vond de promo van Joe ook sterk en ik kijk uit naar Slamniversary
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_49779534
Waarom haat iedereen 3D eigenlijk vraag ik me? Dat TNA publiek hele tijd 3D sucks

Opzich heeft het wel iets. Iedereen roept eerst 3D sucks, dan doen ze/zeggen ze wat goeds en dan juicht iedereen. Dat zijn wel echte fans natuurlijk, ze juichen als je wat goeds doet, ook als je een heel bent. Snap alleen niet waarom ze gelijk al begonnen met 3D Sucks terwijl ze de faces zijn en voor mij niks fout gedaan hebben. Nouja misschien LAX fans

Trouwens, die promo van MVP bij Smackdown

[ Bericht 12% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 26-05-2007 02:17:00 ]
  zaterdag 26 mei 2007 @ 11:25:55 #286
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49787161
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 22:56 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Waarom haat iedereen 3D eigenlijk vraag ik me? Dat TNA publiek hele tijd 3D sucks

Opzich heeft het wel iets. Iedereen roept eerst 3D sucks, dan doen ze/zeggen ze wat goeds en dan juicht iedereen. Dat zijn wel echte fans natuurlijk, ze juichen als je wat goeds doet, ook als je een heel bent. Snap alleen niet waarom ze gelijk al begonnen met 3D Sucks terwijl ze de faces zijn en voor mij niks fout gedaan hebben. Nouja misschien LAX fans

Trouwens, die promo van MVP bij Smackdown
Volgens mij is dat een beetje gekomen tijdens de feud met LAX.. opeens zag je borden met fat pig en was er wel vaker boeh geroep.. nu ze met de steiner brothers gaan feuden lijkt het idd niet veel anders.. maja ik zie ze echt geen heels worden any time soon.
pi_49792020
´k vond zowel SmackDown als Impact erg goed deze week. Zelfs Scott Steiner wist zijn tekst deze keer eens niet te verneuken. Chapeau gast!
  zaterdag 26 mei 2007 @ 15:15:31 #288
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_49792362
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  zaterdag 26 mei 2007 @ 15:47:08 #289
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49793068
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 15:15 schreef BigFire het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_49793354
SPOILER
pi_49794006
Dit vindt ik dan weer enorm goed van Cena en ook erg van Vince:
quote:
Steve passed along the following report to the guys over at PWInsider.com:

We went to meet John Cena today at Triton (not kidding) High School in Byfield Ma. for an autograph session. We arrived about 3:20 PM and waited outside with a good size crowd, but not out of control by any means. Cena's brother is a local policeman and they had plenty of police around so it was a real nice and peaceful wait. The whole process was extremely organized, which is relaxing to parent of an 7 year old boy.

We moved into the gym and they had a table set up at one end with John Cena sitting there with his brother next to him. The session was 4 p.m. to 6 p.m., but the line moved fairly quick, not because the were rushing people but because they had it set up perfectly. For all the fans who don't like John Cena I can tell you the guy is a class act. The way they had the gym set up you could see him interact with people while you waited. The guy was a gentleman, first class. He did everything people asked of him. If a woman wanted a picture with his arm around her, he politely hopped up from behind the table and came around and posed. I must have seen him do about 10 different poses with people (and I was in the first third of the line) and every time he treated the fan like he was thanking you for coming out not, like he was doing you a favor. I was worried he'd only sign the photo they gave out and my son insisted on bringing his "The Marine" poster that we got from the video store. I didn't want to be greedy and ask him to sign it but John saw me holding it and pointed at the poster and motioned to give it to him and signed it for my son. He posed for a few photos with my son and my friend's son, who is older but has some special needs. When his camera's battery was dead and John could see he was disappointed, he told him to wait and had me come back over and take a picture of them together. With a large line waiting to meet him that was really classy. He signed everything people asked. It was the beginning of an unbelievable night. My son also got an autograph from Killer Kowalski. I told my son in front of Killer it was like meeting wrestling's version of Mickey Mantle or Willie Mays and Killer smiled. When we approached him I said, "I always wanted to meet one of the Executioners" and Killer's wife chuckled. I told him growing up in the 70's my older brother would keep me in that darn stomach claw for 15 minutes at a whack thanks to him and current wrestlers should bring back the move. We all laughed.

The Chaotic Wrestling Show started about 8 PM and had some real good action. I was very impressed with the hard work these guys put in. When one of the heels beats up the ref early on, John Cena came out to announce that he would ref the title bout. Cena gave his speech and it was great. It was such an intimate setting it was like he was doing the show personally for you. The gym went crazy.

Eugene wrestled and they worked him and another guy pretty hard for almost the whole 20 minutes, with Eugene getting the win.

In the Main Event, Cena got hit over the head by the Chaotic Champ's belt and was out cold on the mat. While Cena was out, none one other than Vincent Kennedy McMahon came to the ring and helped the heel champ beat down the challenger. Cena finally came to, got up and FU'd Vince and then the Chaotic Champ. The place was going bonkers and it was almost 11 PM and we had been there since 3 PM. Vince slipped out the back door and Cena DQ'd the champ.

After the match they had a raffle with Cena signing about 50 items, including an exact replica spinner belt with his autograph on it. He announced the winning number and presented it to winner personally. He walked back through the crowd hugging kids, signing things, he was great. I can see why Vince would come out to a small HS gym in Massachusetts on a hot and humid holiday weekend night to help John Cena and his family raise money for local police and M.A.D.D. It's because he knows and respects Cena for the class act that he is. Change your mind Cena haters, the guy really is a Champ in and out of the ring. I saw it firsthand.

You can check out a YouTube video of McMahon getting the FU by clicking here.
  zaterdag 26 mei 2007 @ 18:09:02 #292
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_49796305
Goed nieuws om ook de goede dingen te horen van mensen

Cena
pi_49801452
Straks weer TNA op Eurosport, van 10 tot half 12.

Dat word weer lachen !
  zaterdag 26 mei 2007 @ 21:24:41 #294
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_49802122
Cena is altijd al een class act geweest dat is niks nieuws. Cena is de hardst werkende worstelaar in de industrie op dit moment....hij is echt helemaal verliefd erop
Luck is for losers
pi_49805068
Smackdown:
SPOILER
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  zondag 27 mei 2007 @ 10:24:02 #296
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49812477
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 23:14 schreef renwan het volgende:
Smackdown:
SPOILER
SPOILER
  zondag 27 mei 2007 @ 12:01:58 #297
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_49814233
@ Tazmaniac....idd ze hebben op dit moment even geen andere optie, dan moeten ze de rest even opbouwen
Luck is for losers
pi_49814889
Toch alleen maar filler totdat Kennedy terugkomt.
pi_49829038
Die night of the champions komt samen met een draft ! We gaan dus flink wat veranderingen zien die dag zeg, ook nog eens 3 uur lang Raw met het hele WWE roster:

The USA Network now is advertising the June 11th edition of Raw as the WWE Draft Special. It is also being rumored that this edition of Raw we will see all titles put on the line.

If we receive more information on this, we will pass it along
pi_49839264
En natuurlijke alle matches voor de titel.

De Raw preview ziet er trouwens weer fantastisch uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')