Sorry maar dan snap je echt niet wat de rol en het personage van Khali is, hij moet juist niet bewegen dat heet No-Selling en 1 vd succesvolste personages in worstelen deed dat ook jaren...misschien ken je hem wel...zn naam is Undertaker.quote:Het begint met het omhoog gooien van de armen en het inspiratieloos schreeuwen
Cena slaat hem in de maag, Khali geeft totaal geen actie-reactie.
Khali 'gooit' iemand weg door middel van zijn hand in het gezicht van Cena te duwen.
Cena staat op en een herhaling begint. Precies hetzelfde, een blok beton dat doet alsof er niks gebeurd
Vervolgens komt Cena aanrennen via de touwen en Khali slaat hem neer, zag er op z'n minst redelijk uit met de hulp van Cena
Kort daarna die headbuts waarvan het meerendeel die hij geeft mijlen ver van het hoofd vandaan zitten
De rest van zijn mislukte moves zijn voornamelijk terug te zien op Judgement Day.
Dat zeg ik toch niet?? Er word gezeken op hoe Khali reageert, terwijl dat juist zijn personage is en je daar dus niet echt over kan zeuren. Dat men gelijk begint te zeiken over Khali omdat hij 1 a 2 maanden Main Event is snap ik absoluut niet...wie had je dan in zijn rol neergezet? En niet aankomen met Shawn want die is geblesseerd en ze willen Cena als face houden en dat zou dan niet gebeuren. Edge is naar SD, Orton heeft op dit moment nou niet echt de beste reputatie, zeg mij dan maar wie je dan tegenover Cena zou zetten in die korte tijd.quote:Ow, dus als iemand een beetje aan 'no-selling' doet en een karakter heeft met bovenmenselijke krachten, dan is dat een goede reden om hem in een main-event te zetten . Wat een onzin , hou toch op man.
De vergelijking met Undertaker gaat ook helemaal mank. Undertaker komt over op de fans, Khali totaal niet.
Uhm, jawel. Lees nog maar eens je post terug over dat 'no-selling' en bovennatuurlijke krachten en dat je het daarom terecht vindt dat Khali in een main-event staat. Anders kan ik het niet interpreteren.quote:
Ik zie dat bewegelijke van Khali niet zo moet ik eerlijk zeggen. Ik ben het eens met een reageerder op YouTube:quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:47 schreef kidkash19 het volgende:
Dat ik het terecht vind heeft niks met zn no selling te maken, ik vind het terecht dat hij er in staat omdat er niks anders is en hij op dit moment het meest geloofwaardig is van iedereen om daar te staan. WWE zou dom zijn om het niet te doen want hij is en blijft een attractie en voor die 2 maanden vind ik het logisch
hier trouwens 2 linkjes van Khali in Japan
2002 tegen Candido (die trouwens echt slecht is hier)
http://www.youtube.com/watch?v=x5KsZAeWc24
Tegen Giant Silva (heel erg aan het begin van zn carriere)
http://www.youtube.com/watch?v=WhjWr9nFvK8
Zoals je ziet kan hij daar een stuk makkelijker bewegen, het is geen Gazelle maar het is beter dan wat hij laat zien in de WWE
waaraan eigenlijk?quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:21 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Snitsky blijft op ECW hoor. Ze airen dat alleen maar om hem meer in the picture te krijgen.
RVD werd trouwens goed/vol gebruikt deze week. Vraag me af of dit echt zijn laatste match was. Denk/hoop dat het toch One Night Stand word.
HBK word deze week geopereerd trouwens. Hoop dat het goed gaat.
haha ik zag dat vorige week nog iemand doen op ECW.. volgens mij was dat Lashley voordat hij gepounced werd door MCV..zag er belachelijk uitquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:45 schreef kidkash19 het volgende:
Candido is echt bar slecht in die match...hij springt ongeveer zelf over de touwen heen
volgens mij aan zijn knie, toch?quote:
denk dat Samoa Joe wintquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:44 schreef roepdeman het volgende:
Dat is zeer spijtig nieuws voor mijnheer Jarret...
morgen (voor ons vrijdagochtend) :
Sting - Samoa Joe KOTM qualifier
en een heleboel tag team geweld op Impact! Volgens mij zijn er 3 matches aangekondigd
Denk het ook. Ben benieuwd of we nog iets van Christopher Daniels zien in deze match.quote:
Denk aan Snitsky vs. RVD op ONS.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:21 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Snitsky blijft op ECW hoor. Ze airen dat alleen maar om hem meer in the picture te krijgen.
RVD werd trouwens goed/vol gebruikt deze week. Vraag me af of dit echt zijn laatste match was. Denk/hoop dat het toch One Night Stand word.
ik vond impact juist goedquote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:49 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Impact was magertjes, Smackdown was weer goed
Volgens mij is dat een beetje gekomen tijdens de feud met LAX.. opeens zag je borden met fat pig en was er wel vaker boeh geroep.. nu ze met de steiner brothers gaan feuden lijkt het idd niet veel anders.. maja ik zie ze echt geen heels worden any time soon.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:56 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Waarom haat iedereen 3D eigenlijk vraag ik me? Dat TNA publiek hele tijd 3D sucks![]()
Opzich heeft het wel iets. Iedereen roept eerst 3D sucks, dan doen ze/zeggen ze wat goeds en dan juicht iedereen. Dat zijn wel echte fans natuurlijk, ze juichen als je wat goeds doet, ook als je een heel bent. Snap alleen niet waarom ze gelijk al begonnen met 3D Sucks terwijl ze de faces zijn en voor mij niks fout gedaan hebben. Nouja misschien LAX fans
Trouwens, die promo van MVP bij Smackdown![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"
- Edgar Davids
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:15 schreef BigFire het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Steve passed along the following report to the guys over at PWInsider.com:
We went to meet John Cena today at Triton (not kidding) High School in Byfield Ma. for an autograph session. We arrived about 3:20 PM and waited outside with a good size crowd, but not out of control by any means. Cena's brother is a local policeman and they had plenty of police around so it was a real nice and peaceful wait. The whole process was extremely organized, which is relaxing to parent of an 7 year old boy.
We moved into the gym and they had a table set up at one end with John Cena sitting there with his brother next to him. The session was 4 p.m. to 6 p.m., but the line moved fairly quick, not because the were rushing people but because they had it set up perfectly. For all the fans who don't like John Cena I can tell you the guy is a class act. The way they had the gym set up you could see him interact with people while you waited. The guy was a gentleman, first class. He did everything people asked of him. If a woman wanted a picture with his arm around her, he politely hopped up from behind the table and came around and posed. I must have seen him do about 10 different poses with people (and I was in the first third of the line) and every time he treated the fan like he was thanking you for coming out not, like he was doing you a favor. I was worried he'd only sign the photo they gave out and my son insisted on bringing his "The Marine" poster that we got from the video store. I didn't want to be greedy and ask him to sign it but John saw me holding it and pointed at the poster and motioned to give it to him and signed it for my son. He posed for a few photos with my son and my friend's son, who is older but has some special needs. When his camera's battery was dead and John could see he was disappointed, he told him to wait and had me come back over and take a picture of them together. With a large line waiting to meet him that was really classy. He signed everything people asked. It was the beginning of an unbelievable night. My son also got an autograph from Killer Kowalski. I told my son in front of Killer it was like meeting wrestling's version of Mickey Mantle or Willie Mays and Killer smiled. When we approached him I said, "I always wanted to meet one of the Executioners" and Killer's wife chuckled. I told him growing up in the 70's my older brother would keep me in that darn stomach claw for 15 minutes at a whack thanks to him and current wrestlers should bring back the move. We all laughed.
The Chaotic Wrestling Show started about 8 PM and had some real good action. I was very impressed with the hard work these guys put in. When one of the heels beats up the ref early on, John Cena came out to announce that he would ref the title bout. Cena gave his speech and it was great. It was such an intimate setting it was like he was doing the show personally for you. The gym went crazy.
Eugene wrestled and they worked him and another guy pretty hard for almost the whole 20 minutes, with Eugene getting the win.
In the Main Event, Cena got hit over the head by the Chaotic Champ's belt and was out cold on the mat. While Cena was out, none one other than Vincent Kennedy McMahon came to the ring and helped the heel champ beat down the challenger. Cena finally came to, got up and FU'd Vince and then the Chaotic Champ. The place was going bonkers and it was almost 11 PM and we had been there since 3 PM. Vince slipped out the back door and Cena DQ'd the champ.
After the match they had a raffle with Cena signing about 50 items, including an exact replica spinner belt with his autograph on it. He announced the winning number and presented it to winner personally. He walked back through the crowd hugging kids, signing things, he was great. I can see why Vince would come out to a small HS gym in Massachusetts on a hot and humid holiday weekend night to help John Cena and his family raise money for local police and M.A.D.D. It's because he knows and respects Cena for the class act that he is. Change your mind Cena haters, the guy really is a Champ in and out of the ring. I saw it firsthand.
You can check out a YouTube video of McMahon getting the FU by clicking here.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:14 schreef renwan het volgende:
Smackdown:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |