Ik ben dus niet de enige die het zag. Echt freaky, wel moedig van Amanda dat ze door blijft gaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:35 schreef Marelle het volgende:
[..]
klopt die slaat straks helemaal door, eng hoor![]()
DGK willen jullie AUB Amanda dan wel bijstaan door de beveiliging even stand-bye te houden.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:36 schreef STAP01 het volgende:
Nog ff en hij gaat echt uit zn dak!
Ik twijfel met scan mee hoor.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel, maar in dit geval echt niet Scan.
Daar heb ik vanavond ook al last vanquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:34 schreef LoveProfusion het volgende:
Nu hou ik een beetje van Amanda..
Zoals ik al zei eerder zal die om 2233 flippen.......er is nog uitstel.....10 tegen 1 dat die gaat schreeuwen..ik wed...een bacootje..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die het zag. Echt freaky, wel moedig van Amanda dat ze door blijft gaan.
Van het oorspronkelijke niveau is echt niets meer over he, bahquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een verschrikkelijk kinderachtig gedoe zeg. Is dit nou DGK ?
[afbeelding]
Ja, Brian kan het alleen maar aan als vrouwen niets terugzeggen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:37 schreef FSR het volgende:
Bwian kan helemaal niets meer zeggen en of bedenken.
OMG UPG door een meid van negentien, daar gaat zijn Ego weer een paar etage's naar beneden ....
Jij komt uit barabantje...lol......eindhoven de geksteeeeeeeeeeeeeeeeeeee...............gefeli met PSV trouwens...lol..enne jah das een leuk idee gooi brian in het psv stadion na verlies van PSV haha..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:37 schreef STAP01 het volgende:
Amanda, DE GEKSTE!!!!!
Hoorde hem ook ja....schattigquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:38 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda:Als je een deja voe krijgt
Valt me vaker op dat in conflicten Amanda best d'r vrouwtje staat.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:37 schreef KonnieKipke het volgende:
Wat is die Brian een ongelooflijk onvolwassen kleuter damn! Amanda kan haar met haar 19 jaar hem makkelijk de baas.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:39 schreef _martijn_ het volgende:
Amanda is nu toch wel een beetje een heldin
Daar is ze goed in.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:39 schreef Eisenheim. het volgende:
Amanda heeft zich vastgebeten en laat voorlopig niet meer los.
Ben bang van niet. Hij ziet zichzelf altijd en overal als de morele winnaar. De overwinnaar van al het kwaad dat hem wordt aangedaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:37 schreef FSR het volgende:
OMG UPG door een meid van negentien, daar gaat zijn Ego weer een paar etage's naar beneden ....
Donders jammer idd dat mensen als Stefan, Eveline en Ilona weg zijn. Het was altijd dikke pret met die drie. Toen was het nog héél leuk.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:38 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Van het oorspronkelijke niveau is echt niets meer over he, bah![]()
Mmm, eerder op de avond gaf hij het nog toequote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:39 schreef kybe het volgende:
Brian heeft niet geslagen hij heeft geduwd ,zegt hij.
Officiele waarschuwing zou ik zo zeggen ....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:40 schreef Disana het volgende:
'De brief is verscheurd... versnipperd... eh... hij is niet leesbaar meer.'
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:38 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jij komt uit barabantje...lol......eindhoven de geksteeeeeeeeeeeeeeeeeeee...............gefeli met PSV trouwens...lol..enne jah das een leuk idee gooi brian in het psv stadion na verlies van PSV haha..
Amanda is slechts naief...verder niks..is niks mis mee...beetje dom soms..maar ach zo zijn vele vrouwen en ook mannen....naief....en ze word misbruikt door de mannen in de kooi...gooi er maar drank in en hoppa Amanda word AmanDEL...zo simpel is het....tis een muts..maar wel met haar hart op de goede plek..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Valt me vaker op dat in conflicten Amanda best d'r vrouwtje staat.
Exit zou ik zeggenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:41 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Officiele waarschuwing zou ik zo zeggen ....
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:41 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik kom niet uit Brabant....Vind het gewoon een leuke uitspraak.....
![]()
No way Ik ga voor niets minder dan een exit. O maar hij heeft al een O.wquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:41 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Officiele waarschuwing zou ik zo zeggen ....
Huub mag niet eens kwaad kijken naar Brian dan is hij al exit.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:41 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Heeft achter soms ook besloten, dat de rest zich er niet mee mag bemoeien?
Moet zeggen, dat ik dit een laf gedoe vind hoor.
Als Huub die Braindead een beetje onder druk zet, krijgt A'Del haar brief meteen terug!
Ach, dat zal wel niet de bedoeling zijn. TV maken. Daar gaat het om.
Dat weet ik wel zeker. Zijn main coping-mechanisme is externaliseren. Zijn locus of control ligt altijd bij de ander. Nooit bij zichzelf.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben bang van niet. Hij ziet zichzelf altijd en overal als de morele winnaar. De overwinnaar van al het kwaad dat hem wordt aangedaan.
"Ik zette 'm netjes aan de kant en zij schopte 'm."quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:42 schreef Disana het volgende:
Amanda schopte hem gewoon van de trap af. Echt waar.
Brian tegen Natasia over een mand.
ai ai....ach jah...Voetbal...ben er geen fan van...anyway DGK..hihi..daar moeten we over lullen.haha...brina...is een bobo...hey hoor een tik...weer off cam mother Fokkers....quote:
Het is alsof hij geschminkt is, dat rood boven en naast de ogen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:43 schreef mootie het volgende:
Brian heeft echt een heel vreemd hoofd vandaag, wat is er toch anders?
Ben het helemaal met je eens, maar ik ben bang dat alles gewoon weer onder het tapijt wordt geveegd.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:41 schreef itsme het volgende:
[..]
No way Ik ga voor niets minder dan een exit. O maar hij heeft al een O.w
maar dat zal Jaap wel gedaan hebben
Ze ziijn zo inactief (erger dan Sylvia) dus moeten ze show maken, anders toneel(trek)haak...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:43 schreef Meganog het volgende:
Waaarom laten ze Amanda alleen met Natasia en Brian??
Hij is geschorenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:43 schreef mootie het volgende:
beetje het verschil tussen een vrouw met of zonder make-up, ik kan er de vinger nog niet op leggen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is alsof hij geschminkt is, dat rood boven en naast de ogen.
Wat denk je zelf ?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:43 schreef mootie het volgende:
ff een waarschuwing vooraf aubquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:40 schreef Frasier het volgende:
Ik kan vanuit betrouwbare bron vermelden da Brain ook hier (schokkend!) bij betrokken was.
Zo'n low-life ransaap is 't wel
Ik schreef dat omdat hij dat zei,niet omdat ik het met hem eens was.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:40 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Mmm, eerder op de avond gaf hij het nog toe![]()
Hij zit zwaar onder de dope.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:43 schreef mootie het volgende:
Ik doe dit normaal nooit, maar ik moet even: Lelijke pad!quote:
Hij ziet er vrouwelijker uit, maar dan als een kenau die elk moment gevaarlijk kan worden.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:44 schreef mootie het volgende:
[..]
beetje het verschil tussen een vrouw met of zonder make-up, ik kan er de vinger nog niet op leggen.
Als de productie het niet in beeld neemt kunnen we hier met z'n allen zitten wat we willen natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:45 schreef mazaru het volgende:
Zo veel streamers, en niemand heeft gezien wat er met die brief is gebeurd?
Ik gok Amanda. Hoe langer dit doorgaat, hoe dommer Brian doet (en dat kan bijna niet erger).quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:45 schreef blomst het volgende:
Wie houd het het langst vol??
Hij was als laatste in beeld bij Jaap voordat Lieke kwam.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:45 schreef mazaru het volgende:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is alsof hij geschminkt is, dat rood boven en naast de ogen.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:46 schreef soylent het volgende:
Ze is zoooooo scherp
Het blijft maar doorgaan..
5 januari ??? ( weet ik niet zeker)quote:
ik ookquote:
Ik heb deze (of nagenoeg gelijke) cap gemaakt, ongeveer 5 minuten voordat Brian boven in de fitness room zichzelf in z'n gezicht sloeg.quote:
hij kookt van binnen hoor.....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:47 schreef scanman01 het volgende:
Zit Brian onder de kalmeringsmiddelen ofzo? Hij blijft veel te rustig.
En toen Amanda er in kantoor om kwam vragen haalde Jaap hem plagend uit zijn borstzak, althans het had er alle schijn van dat dat haar brief was.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:46 schreef Charmian het volgende:
[..]
Hij was als laatste in beeld bij Jaap voordat Lieke kwam.
Ze is een hele tijd achter geweest.. ze zal dit 'gesprek' wel moeten hebben. Als ze hem de brief niet terug laten geven dan is vanaf nu alle post vogelvrij?!!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
kom op redactie zet op het scherm dat brian die brief MOET teruggeven !!!!!!!
dit duurdt té lang........
![]()
Komt omdat hij aan de medicatie zou zijn...wellicht van die anti depressiva die ipv je dikker maakt slanker maakt...dus bv met amfetaminen er in...om het tegen overgestelde effect te bereiken...Bv aan een ADHD-er geef je speed (retalin ook wel genoemd)...tegen overgestelde effect van iemand die juist gebruikt om de kick te krijgen....maar anyway...lijkt nu wel of die een psychose begint te krijgen..en anders krijgt hij die wel na het lezen van FOK!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:46 schreef pronkjewail het volgende:
Zijn gezicht lijkt vandaag smaller. Ieliger ofzo. Net alsof hij te weinig geslapen heeft..
Deze Amanda is trouwens leuk.![]()
[..]
Yep, volgens mij wel. Dat is die bizarre blik in z'n ogen en z'n kalmte.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:47 schreef scanman01 het volgende:
Zit Brian onder de kalmeringsmiddelen ofzo? Hij blijft veel te rustig.
Een menukaart is me ook wel van een laag kaliber om te verscheuren. Een persoonlijke brief is toch van minder belang.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:47 schreef mazaru het volgende:
Trouwens, Huub kreeg een OW voor het verscheuren van een menukaart, ze kunnen het niet maken om Brian ongestraft te laten als hij een brief van Amanda heeft verscheurt........... toch?
Is het al zeker dat de brief daadwerkelijk vernietigd is?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:49 schreef mootie het volgende:
Kan Amanda niet even iets gaan slopen van Brian, als dat toch mag?
Brian mag allesquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:47 schreef mazaru het volgende:
Trouwens, Huub kreeg een OW voor het verscheuren van een menukaart, ze kunnen het niet maken om Brian ongestraft te laten als hij een brief van Amanda heeft verscheurt........... toch?
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:49 schreef Liess het volgende:
Ik wou dat ik 5 min Amanda mocht zijn, dan had ik even gezegd dat ik naar Huub ging, en vervolgens met Huub richting de slaapkamer, hoef nog geen eens sex met hem, Brian flipt sowieso wel als ze samen onder de dekens liggen, ookal hebben ze een sneeuwpak aan.
Die blik ....en geloof me ...analyse: enorme woede die die nog niet uit...opeens gaat die schreeuwen...is tot nu toe echt vaker gebleken....hij trekt het namelijk op een gegeven moment niet meer.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:49 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Yep, volgens mij wel. Dat is die bizarre blik in z'n ogen en z'n kalmte.
het laatste wat ik heb gezien was dat Tas op bed lag en de brief lasquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:45 schreef mazaru het volgende:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:50 schreef Disana het volgende:
Jaap komt met 2 papieren binnen en geeft elk er een. Hij zegt dat het privebrieven voor ze zijn.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:47 schreef Disana het volgende:
[..]
En toen Amanda er in kantoor om kwam vragen haalde Jaap hem plagend uit zijn borstzak, althans het had er alle schijn van dat dat haar brief was.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een menukaart is me ook wel van een laag kaliber om te verscheuren. Een persoonlijke brief is toch van minder belang.
Dat zouden ze wel kúnnen, maar ze doen het niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Kan de redactie er niet voor zorgen dat Amanda die brief terug krijgt?
Tis toch net een opgeblazen kikker ......pad whatever..haat het mens....quote:
Printje vanaf ze websitequote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:50 schreef Disana het volgende:
Jaap komt met 2 papieren binnen en geeft elk er een. Hij zegt dat het privebrieven voor ze zijn.
Amanda is nog steeds pissed op Brian hoor, geloof me. Ze lachen niet samen. Brian lacht om dat hij het een goede grap vind van Jaap. Amanda lacht omdat ze het triest vindt.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:51 schreef Disana het volgende:
Nu lachen Brian en Amanda weer samen, gvd. Om het blog stukje dat Jaap ze heeft uitgedeeld.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:52 schreef Liess het volgende:
Pff.... Kan die brief aub terug, of Brian eruit (nog beter)...
nou of ik hier nou vrolijk van moet wordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |