Ik ben dus niet de enige die het zag. Echt freaky, wel moedig van Amanda dat ze door blijft gaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:35 schreef Marelle het volgende:
[..]
klopt die slaat straks helemaal door, eng hoor![]()
DGK willen jullie AUB Amanda dan wel bijstaan door de beveiliging even stand-bye te houden.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:36 schreef STAP01 het volgende:
Nog ff en hij gaat echt uit zn dak!
Ik twijfel met scan mee hoor.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel, maar in dit geval echt niet Scan.
Daar heb ik vanavond ook al last vanquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:34 schreef LoveProfusion het volgende:
Nu hou ik een beetje van Amanda..
Zoals ik al zei eerder zal die om 2233 flippen.......er is nog uitstel.....10 tegen 1 dat die gaat schreeuwen..ik wed...een bacootje..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die het zag. Echt freaky, wel moedig van Amanda dat ze door blijft gaan.
Van het oorspronkelijke niveau is echt niets meer over he, bahquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een verschrikkelijk kinderachtig gedoe zeg. Is dit nou DGK ?
[afbeelding]
Ja, Brian kan het alleen maar aan als vrouwen niets terugzeggen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:37 schreef FSR het volgende:
Bwian kan helemaal niets meer zeggen en of bedenken.
OMG UPG door een meid van negentien, daar gaat zijn Ego weer een paar etage's naar beneden ....
Jij komt uit barabantje...lol......eindhoven de geksteeeeeeeeeeeeeeeeeeee...............gefeli met PSV trouwens...lol..enne jah das een leuk idee gooi brian in het psv stadion na verlies van PSV haha..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:37 schreef STAP01 het volgende:
Amanda, DE GEKSTE!!!!!
Hoorde hem ook ja....schattigquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:38 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda:Als je een deja voe krijgt
Valt me vaker op dat in conflicten Amanda best d'r vrouwtje staat.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:37 schreef KonnieKipke het volgende:
Wat is die Brian een ongelooflijk onvolwassen kleuter damn! Amanda kan haar met haar 19 jaar hem makkelijk de baas.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:39 schreef _martijn_ het volgende:
Amanda is nu toch wel een beetje een heldin
Daar is ze goed in.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:39 schreef Eisenheim. het volgende:
Amanda heeft zich vastgebeten en laat voorlopig niet meer los.
Ben bang van niet. Hij ziet zichzelf altijd en overal als de morele winnaar. De overwinnaar van al het kwaad dat hem wordt aangedaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:37 schreef FSR het volgende:
OMG UPG door een meid van negentien, daar gaat zijn Ego weer een paar etage's naar beneden ....
Donders jammer idd dat mensen als Stefan, Eveline en Ilona weg zijn. Het was altijd dikke pret met die drie. Toen was het nog héél leuk.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:38 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Van het oorspronkelijke niveau is echt niets meer over he, bah![]()
Mmm, eerder op de avond gaf hij het nog toequote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:39 schreef kybe het volgende:
Brian heeft niet geslagen hij heeft geduwd ,zegt hij.
Officiele waarschuwing zou ik zo zeggen ....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:40 schreef Disana het volgende:
'De brief is verscheurd... versnipperd... eh... hij is niet leesbaar meer.'
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:38 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jij komt uit barabantje...lol......eindhoven de geksteeeeeeeeeeeeeeeeeeee...............gefeli met PSV trouwens...lol..enne jah das een leuk idee gooi brian in het psv stadion na verlies van PSV haha..
Amanda is slechts naief...verder niks..is niks mis mee...beetje dom soms..maar ach zo zijn vele vrouwen en ook mannen....naief....en ze word misbruikt door de mannen in de kooi...gooi er maar drank in en hoppa Amanda word AmanDEL...zo simpel is het....tis een muts..maar wel met haar hart op de goede plek..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Valt me vaker op dat in conflicten Amanda best d'r vrouwtje staat.
Exit zou ik zeggenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:41 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Officiele waarschuwing zou ik zo zeggen ....
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:41 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik kom niet uit Brabant....Vind het gewoon een leuke uitspraak.....
![]()
No way Ik ga voor niets minder dan een exit. O maar hij heeft al een O.wquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:41 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Officiele waarschuwing zou ik zo zeggen ....
Huub mag niet eens kwaad kijken naar Brian dan is hij al exit.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:41 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Heeft achter soms ook besloten, dat de rest zich er niet mee mag bemoeien?
Moet zeggen, dat ik dit een laf gedoe vind hoor.
Als Huub die Braindead een beetje onder druk zet, krijgt A'Del haar brief meteen terug!
Ach, dat zal wel niet de bedoeling zijn. TV maken. Daar gaat het om.
Dat weet ik wel zeker. Zijn main coping-mechanisme is externaliseren. Zijn locus of control ligt altijd bij de ander. Nooit bij zichzelf.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben bang van niet. Hij ziet zichzelf altijd en overal als de morele winnaar. De overwinnaar van al het kwaad dat hem wordt aangedaan.
"Ik zette 'm netjes aan de kant en zij schopte 'm."quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:42 schreef Disana het volgende:
Amanda schopte hem gewoon van de trap af. Echt waar.
Brian tegen Natasia over een mand.
ai ai....ach jah...Voetbal...ben er geen fan van...anyway DGK..hihi..daar moeten we over lullen.haha...brina...is een bobo...hey hoor een tik...weer off cam mother Fokkers....quote:
Het is alsof hij geschminkt is, dat rood boven en naast de ogen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:43 schreef mootie het volgende:
Brian heeft echt een heel vreemd hoofd vandaag, wat is er toch anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |