Ben het helemaal met je eens, maar ik ben bang dat alles gewoon weer onder het tapijt wordt geveegd.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:41 schreef itsme het volgende:
[..]
No way Ik ga voor niets minder dan een exit. O maar hij heeft al een O.w
maar dat zal Jaap wel gedaan hebben
Ze ziijn zo inactief (erger dan Sylvia) dus moeten ze show maken, anders toneel(trek)haak...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:43 schreef Meganog het volgende:
Waaarom laten ze Amanda alleen met Natasia en Brian??
Hij is geschorenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:43 schreef mootie het volgende:
Brian heeft echt een heel vreemd hoofd vandaag, wat is er toch anders?
beetje het verschil tussen een vrouw met of zonder make-up, ik kan er de vinger nog niet op leggen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is alsof hij geschminkt is, dat rood boven en naast de ogen.
Wat denk je zelf ?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:43 schreef mootie het volgende:
ff een waarschuwing vooraf aubquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:40 schreef Frasier het volgende:
Ik kan vanuit betrouwbare bron vermelden da Brain ook hier (schokkend!) bij betrokken was.
Zo'n low-life ransaap is 't wel
Ik schreef dat omdat hij dat zei,niet omdat ik het met hem eens was.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:40 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Mmm, eerder op de avond gaf hij het nog toe![]()
Hij zit zwaar onder de dope.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:43 schreef mootie het volgende:
Ik doe dit normaal nooit, maar ik moet even: Lelijke pad!quote:
Hij ziet er vrouwelijker uit, maar dan als een kenau die elk moment gevaarlijk kan worden.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:44 schreef mootie het volgende:
[..]
beetje het verschil tussen een vrouw met of zonder make-up, ik kan er de vinger nog niet op leggen.
Als de productie het niet in beeld neemt kunnen we hier met z'n allen zitten wat we willen natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:45 schreef mazaru het volgende:
Zo veel streamers, en niemand heeft gezien wat er met die brief is gebeurd?
Ik gok Amanda. Hoe langer dit doorgaat, hoe dommer Brian doet (en dat kan bijna niet erger).quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:45 schreef blomst het volgende:
Wie houd het het langst vol??
Hij was als laatste in beeld bij Jaap voordat Lieke kwam.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:45 schreef mazaru het volgende:
Zo veel streamers, en niemand heeft gezien wat er met die brief is gebeurd?
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is alsof hij geschminkt is, dat rood boven en naast de ogen.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:46 schreef soylent het volgende:
Ze is zoooooo scherp
Het blijft maar doorgaan..
5 januari ??? ( weet ik niet zeker)quote:
ik ookquote:
Ik heb deze (of nagenoeg gelijke) cap gemaakt, ongeveer 5 minuten voordat Brian boven in de fitness room zichzelf in z'n gezicht sloeg.quote:
hij kookt van binnen hoor.....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:47 schreef scanman01 het volgende:
Zit Brian onder de kalmeringsmiddelen ofzo? Hij blijft veel te rustig.
En toen Amanda er in kantoor om kwam vragen haalde Jaap hem plagend uit zijn borstzak, althans het had er alle schijn van dat dat haar brief was.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:46 schreef Charmian het volgende:
[..]
Hij was als laatste in beeld bij Jaap voordat Lieke kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |