Ik ben niet zo slim, lieve Stofje. Dat weet je toch?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:27 schreef Stofje het volgende:
[..]
Sharp betekent scherp. Ik zeg dus eigenlijk: 13:00 scherp. Oftewel, 13:00 precies. Sharp is dus helemaal niemand, het is een woordje. Hihi, gekke jongen toch, dat snapte je toch wel?
Die heb ik van mijn skatje gekrijgt trouwensquote:
Weer een familielid (hihihi lid) van Sharp?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:32 schreef Stofje het volgende:
tvp
Zet dan neer: La valse d'Almelo.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:32 schreef SiemeN het volgende:
Alleen de 'é' pakt 'ie niet, die verdraaide TT.
Plaatje zelfsquote:
Dan denkt men weer dat dit het centrale Heracles Almelo topic is. Dat overkomt mij altijd als ik topics open.quote:
Ja, dat moeten we natuurlijk niet hebben. Ik heb niet voor niets VBL uit de AT gewist.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:34 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dan denkt men weer dat dit het centrale Heracles Almelo topic is. Dat overkomt mij altijd als ik topics open.
Nee, die ken ik niet. Maar het is vast goede muziek.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:34 schreef SiemeN het volgende:
Luistert één van jullie ook nog Ludovico Einaudi trouwens, of ga ik dan te ver?
7-0. The horror.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:34 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dan denkt men weer dat dit het centrale Heracles Almelo topic is. Dat overkomt mij altijd als ik topics open.
Prachtig liedjequote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:32 schreef SiemeN het volgende:
Ik denk ik pats er nog even mee.
Als Ch het goed vindt vind ik het ook goed. Want Ch heeft een goede smaak.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, die ken ik niet. Maar het is vast goede muziek.
OMG OMG OMG OMG!!!!! IK HOU VAN JE!!!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:34 schreef SiemeN het volgende:
Luistert één van jullie ook nog Ludovico Einaudi trouwens, of ga ik dan te ver?
Oh. Wij moesten ook nog seks.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Als Ch het goed vindt vind ik het ook goed. Want Ch heeft een goede smaak.
Zeker weten. YouTube staat vol met imitaties, waaronder deze.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, die ken ik niet. Maar het is vast goede muziek.
Jij bent wel erg goed in mensen onder de indruk brengen, hm?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:39 schreef Stofje het volgende:
* Partysquad - Batsen met geile chickies.
Woah!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
OMG OMG OMG OMG!!!!! IK HOU VAN JE!!!
WE HADDEN HET OVER PUIKE MUZIEK EN DAN DOE IK GRAAG EEN DUIT IN HET ZAKJE JA!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jij bent wel erg goed in mensen onder de indruk brengen, hm?
Oeh, me like.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:39 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Zeker weten. YouTube staat vol met imitaties, waaronder deze.
Ik weet het.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:40 schreef Stofje het volgende:
[..]
WE HADDEN HET OVER PUIKE MUZIEK EN DAN DOE IK GRAAG EEN DUIT IN HET ZAKJE JA!
Ik heb veel gaatjes de komende tijd. In mijn agenda, uiteraard.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Wanneer heb jij een gaatje? In je agenda uiteraard.
Welke nummers staan daar op dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:42 schreef Stofje het volgende:
Ik kreeg vandaag de nieuwe Radiohead in de brievenbus, Com Lag 2plus2isfive. In elke releaselijst staat dat idd als nieuwe cd, waarom staat er dan 2004 op?
Check het topic in MUZ ff, daar hadden ze het volgens mij erover laatst.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:42 schreef Stofje het volgende:
Ik kreeg vandaag de nieuwe Radiohead in de brievenbus, Com Lag 2plus2isfive. In elke releaselijst staat dat idd als nieuwe cd, waarom staat er dan 2004 op?
Ah:quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:48 schreef Stofje het volgende:
http://www.velvetmusic.nl/shopping/product_details.php?id=429949
quote:Naast Airbag/How Am I Driving verschijnt ook Com Lag opnieuw in een eveneens gelimiteerde oplage. Deze EP verscheen in 2004 in Japan, Australie en Canada en bevat b-kantjes van de CD Hail To The Thief uit 2003. Ook bevat deze compilatie remixen van Christian Vogel en Four Ted.
Ik zal je de quote uit het vorige topic maar besparen, hm?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:49 schreef JamesBrowny het volgende:
Hoi, ben ik weer!
quote:2 + 2 = 5 (Live)
Myxomatosis (Chrstian Vogel Mix)
I Will (LA Version)
Paperbag Writer
I Am A Wicked Child
I Am Citizin Insane
Scatterbrain (Four Tet Remix)
Gagging Order
Fog (Live)
Where Bluebirs Fly.
HEY WAAROM HEB JE "IN MIJN AGENDA" WEGGELATEN?quote:
Had ik nou wel of niet al geTVP't dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:51 schreef SiemeN het volgende:
Verhip. Klik ik zomaar op 'verwijder geslecteerde berichten'.
Wat flauw!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:51 schreef SiemeN het volgende:
Verhip. Klik ik zomaar op 'verwijder geselecteerde berichten'.
Ik vermoed dat het iets te maken heeft met de erotische aantrekkingskracht van een agenda.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
HEY WAAROM HEB JE "IN MIJN AGENDA" WEGGELATEN?
Ik vind dat dat niet mag! Je moet een note!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:51 schreef SiemeN het volgende:
Dat doet FOK! automatisch!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
HEY WAAROM HEB JE "IN MIJN AGENDA" WEGGELATEN?
En bier. Maar niet van mij.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik vind dat dat niet mag! Je moet een note!
Whehehe.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:51 schreef SiemeN het volgende:
Ik geloof daar niet het minste van.quote:
Hoi Dribbel.quote:
En een slok bier.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:58 schreef Mokster het volgende:
[..]
Neem alles wat Q zegt met een korrel zout.
Dat is nu TNT, hm?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:58 schreef cerror het volgende:
TPG
Hey kuthond.quote:
Erik?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:59 schreef JamesBrowny het volgende:
Onze kat is gestoord.
Hij was vijf huizen van ons af en ging heel zielig zitten mauwen tot ik hem ging halen omdat ie de weg kwijt was.
Weet ik veel, ik weet net waar de faculteit ligtquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dribbel_! Leg jij Siemen eens uit watvoor lesstof je op de TU krijgt!
Niet zo gay doen.quote:
Ik heb morgen een afspraak met een homoquote:
Whehehe.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb morgen een afspraak met een homo
ik heb niet gezien wie dit topic heeft gemaakt maar ik zie in mijn glazebol dat het mistiek was
of dat mannelijkding van der
Zelfs ik heb een alcoholloze dag vandaag. Hopelijk kan ik later deze dag nog herinneren. Dat zou mooi zijn. Later, als ik oud en dood ben.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
Uiteraard. Al sla ik even een dagje alcohol over.
Als u het niet erg vindt.
Diep respect. Zelfs de gedachte aan alcohol gaat me te ver nu.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:10 schreef SiemeN het volgende:
Ik neem maar even een biertje. Gewoon omdat het de dag van de arbeid is.
Nu voel ik me nóg meer gevleid.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:31 schreef SiemeN het volgende:
Dit is voor het eerst sinds 2004 dat de quote over de antiperistaltisch bewegende slokdarm uit mijn sig is, Tiek. Voel je vereerd.
Dat is mooi en dus wss niet aan jou besteed.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:35 schreef Dribbel_ het volgende:
What the fuck is Ludovico Einaudi nou weer
Ik ben bang van niet neequote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is mooi en dus wss niet aan jou besteed.
lang leven de ctr cquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:37 schreef Misstique het volgende:
Je schrijft het trouwens wel in één keer goed. Hulde.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:39 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Zeker weten. YouTube staat vol met imitaties, waaronder deze.
Je stijgt in mijn aanzien.quote:
ik heb net m'n kaartje voor turbonegro besteld dát is pas tofquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:44 schreef SiemeN het volgende:
Ik heb net z'n nieuwe album van IRC geplukt..
Foutje.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:47 schreef SiemeN het volgende:
Tot twee keer toe zelfs.
quote:
Dat mag.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:10 schreef JamesBrowny het volgende:
Ik schrik
Leugens!quote:Op woensdag 2 mei 2007 08:42 schreef Misstique het volgende:
We mogen weer.
Toch niet nu al aan het bier, hm?quote:
Sigur Rós.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:00 schreef Chowi het volgende:
GLÓSÓLI!
Over minder dan 8 uur heb ik de CD Takk binnen. Die ik nog niet had.quote:
Shit, ik wilde net koffie met melk gaan drinken.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:21 schreef Chowi het volgende:
Don't mix your drinks. It will kill you one day!
shaken, not stirred.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:21 schreef Chowi het volgende:
Don't mix your drinks. It will kill you one day!
Ik dacht dat je dat wel zou weten omdat je hem zelf hebt gebruikt net, sorry zeg al niks meer...quote:
Die heb ik allang in mn CD rek liggen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Over minder dan 8 uur heb ik de CD Takk binnen. Die ik nog niet had.
The horror.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:30 schreef Misstique het volgende:
O god, mcD heeft potentieel neukvoer gevonden..
Was iedereen maar zo a-sexueel zoals jij.quote:
Ik dacht dat Q biersexueel was?quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Was iedereen maar zo a-sexueel zoals jij.
Ik bedoel dat je dood moet, tenzij je NU je tieten post.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:30 schreef JamesBrowny het volgende:
Tieten
Bedoel je of ik die heb of dat ik dat moet zeggen?
Waar zou ik dat voor nodig hebben? Ik heb een usenet accountquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:30 schreef Misstique het volgende:
O god, mcD heeft potentieel neukvoer gevonden..
Kap dan es met reageren op dat mokkel!quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Waar zou ik dat voor nodig hebben? Ik heb een usenet account
Hallo, ik ben er ook nog hoor.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kap dan es met reageren op dat mokkel!.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:05 schreef Chowi het volgende:
Fuk, ik moet mijn afspraak met Stofje wéér afzeggen.
Ohja. Best een idee eigenlijk!quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kap dan es met reageren op dat mokkel!.
Kan het niet gewoon een dag later?quote:
Dat verdien ik nietquote:
Weet ik, ik heb geen zin om het te veranderen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:51 schreef mcDavid het volgende:
Hey Chowi, die ONZePM staat nog in je signature! [afbeelding]
Ik ook niet.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Weet ik, ik heb geen zin om het te veranderen.
Ach.. betaald fokken is op zich ook niet verkeerd.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:57 schreef SiemeN het volgende:
Had ik maar vakantie. Of tentamens.
En toch is vakantie toffer.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ach.. betaald fokken is op zich ook niet verkeerd..
Zon, bier en tieten zijn leuker.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ach.. betaald fokken is op zich ook niet verkeerd..
Ik heb vakantie.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:57 schreef SiemeN het volgende:
Had ik maar vakantie. Of tentamens.
En tieten. Het leven is niet eerlijk.quote:
Die tieten zijn ook alleen maar ballast.quote:
Nuttige lading, heet dat.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Die tieten zijn ook alleen maar ballast.
Alleen mensen die geen tieten hebben, vinden ze nuttig.quote:
Ze worden ook steeds zwaarder.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Die tieten zijn ook alleen maar ballast.
Ik overweeg een borstverkleining.quote:
Had ik al verteld dat ik borstverkleining d.m.v. handoplegging doe?quote:
Nice try.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik borstverkleining d.m.v. handoplegging doe?
Niet goed, geld terug dus géén risico!
Geen idee. Ik googlede op "funky hairdo".quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:33 schreef Misstique het volgende:
Wiesda?
Google vindt van wel.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:35 schreef Misstique het volgende:
Is dát funky?
Ook echt zo'n zoekterm die maar één iemand kan bedenken.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Geen idee. Ik googlede op "funky hairdo".
Wie dan?quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ook echt zo'n zoekterm die maar één iemand kan bedenken.
Wat? Wie?quote:
Amen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:32 schreef Stofje het volgende:
Ach ja, tieten. Als je gewoon redeneert, zijn het twee bollen met een tuitje eraan, niks bijzonders. Maar godverdomme, je raakt ze tóch met liefde en plezier aan. Soms knijp je er een beetje in, soms aai je ze. Tieten, ik weet het niet, fraaie dingen zijn het.
De Grote?quote:
Mwach, ik vind het meer een knopje.quote:
Dat is wel een tuitje te noemen, ja.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:49 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik zocht op tieten, om het aan de hand dáárvan te laten zien, krijg ik dit:
[afbeelding]
Het tune-knopje.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mwach, ik vind het meer een knopje.
Dat was toch Marcel?quote:
Ik trek het in twijfel.quote:
et wordt tijd dat je eens gaat neuckenquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:03 schreef mcDavid het volgende:
Maar we hadden het over tieten.
Volgens mij was dat algemeen bekend.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
et wordt tijd dat je eens gaat neucken
Je zei "komen"quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:05 schreef Chowi het volgende:
Gek hè, hoe je van het onderwerp "tieten" op het onderwerp "Marcel van Dam" kan komen.
Het wordt eerst tijd dat ik een college ga volgen!quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
et wordt tijd dat je eens gaat neucken
quote:
Ik heb brilpoetsdoekjes liggen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:28 schreef SiemeN het volgende:
Ik krijg m'n bril niet schoon. Het leven van een nerd gaat niet over rozen.
Als je maar een vlooienband gaat dragenquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:00 schreef Dribbel_ het volgende:
zo naar de kapper
hoe zal ik m'n haar doen
JA die kan niet af, als ik dat probeer krijg ik een stroomstootquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je maar een vlooienband gaat dragen
Ik thuis ook ja. Hier niet.quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:28 schreef SiemeN het volgende:
Ik krijg m'n bril niet schoon. Het leven van een nerd gaat niet over rozen.
Dat topic was briljant!quote:
echt ?quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:56 schreef SiemeN het volgende:
Ik had 'm ook al gevonden met de search, ja.
quote:Op zondag 11 december 2005 18:49 schreef BrauN het volgende:
Hoe durven jullie mensen achter hun rug om zo belachelijk te maken!?Die post vat het topic zo mooi samen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:49 schreef SiemeN het volgende:
You know, today I was asked only one question.
One question all day, do you know what that was?
"Do you want this supersized?".
Zo blijkens. Ik ken het hele nummer niet. Misschien maar eens downloaden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:52 schreef SiemeN het volgende:
Matthew Good - 21st Century Living.
De titel staat er niet zie ik net.
"Spelen" in de zin van een zandbak en barbies? Nàh.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:53 schreef Dribbel_ het volgende:
hallo wie wil er met me spelen ?
Kan kloppen. De beste man heeft zijn nummers alleen uitgebracht in de VS en Canada. Ik ken het via via. Tiek is er inmiddels ook weg van in ieder geval.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zo blijkens. Ik ken het hele nummer niet. Misschien maar eens downloaden..
Oh, zei ik trouwens downloaden? Ik bedoelde kópen, natuurlijk.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:58 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Kan kloppen. De beste man heeft zijn nummers alleen uitgebracht in de VS en Canada. Ik ken het via via. Tiek is er inmiddels ook weg van in ieder geval..
Heel geloofwaardig.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:07 schreef SiemeN het volgende:
We downloaden hier allemaal legaal.
Post jij je tieten dan.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:08 schreef Dribbel_ het volgende:
wat zijn jullie saai zeg
Ik was even aan het checken of jullie wel opletten.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:09 schreef rompompom het volgende:
SiemeN, nu je er toch bent: verander het topicnummer even in 867. Legaal, natuurlijk.
Je bezit inderdaad nog wel wat vlees waar ik in zou willen happen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:13 schreef Chowi het volgende:
All you people are vampires!
Heb je de nieuwe CD al?quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:13 schreef Chowi het volgende:
All you people are vampires!
Zulks een gewaagde uitspraak voor jouw doen, rpp!quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je bezit inderdaad nog wel wat vlees waar ik in zou willen happen.
neequote:Op woensdag 2 mei 2007 16:10 schreef Chowi het volgende:
Ja, drib. Post je volle cup F eens.
Ja. Ik ben bezig met, eh. Afbetalen. Ik heb meteen maar de hele collectie opgekocht.quote:
Ook niet een klein stukje? Pretty pretty please?quote:
Fok jou.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:20 schreef Dribbel_ het volgende:
nee
Whehehe.quote:
Ik denk dat niemand echt een 'steaming bowl of poison' als diner verwacht.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:38 schreef Misstique het volgende:
Die arme man kijkt heel onwetend en onschuldig.
Hij heeft de hele dag hard gewerkt in het zweet des aanschijns om de kost te verdienen voor vrouw en kind en dit is zijn beloning.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:43 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand echt een 'steaming bowl of poison' als diner verwacht.
Waar? En hoe duur?quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:07 schreef SiemeN het volgende:
HOEREN.
Thailand. Daar letten ze niet zo op de kleintjes.quote:
Dit is gewoon terecht natuurlijk. Die vent ziet eruit als een potentiële serialkiller! Die vrouw redt het vege lijf van zichzelf en haar kinderen.quote:
Ik dacht: "Kom, het is toch een gekke week, dan kan dit er óók nog wel bij." Zodoende.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zulks een gewaagde uitspraak voor jouw doen, rpp!
Mooi, meer kleintjes voor mij.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:09 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Thailand. Daar letten ze niet zo op de kleintjes.
Ik vind het een goede instelling.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik dacht: "Kom, het is toch een gekke week, dan kan dit er óók nog wel bij." Zodoende..
okeequote:Op woensdag 2 mei 2007 17:47 schreef Stofje het volgende:
Chowi en ik moeten heel hard lachen om iets, maar we zeggen lekker niet waarom.
Waarschijnlijk ben ik het.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:47 schreef Stofje het volgende:
Chowi en ik moeten heel hard lachen om iets, maar we zeggen lekker niet waarom.
Waarom zég je het nou?quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:57 schreef Stofje het volgende:
Ik drukte op Active Topics en zag dit topic:
trouwfoto's
Ik zag de foto's erin staan en zag aan de broncode om welke user het ging. En nu heb ik téveel foto's van die user gezien.
Trouwfoto's? Nou, kleine kans dan, dat ik het ben!quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:57 schreef Stofje het volgende:
trouwfoto's
Ik zag de foto's erin staan en zag aan de broncode om welke user het ging. En nu heb ik téveel foto's van die user gezien.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:10 schreef Chowi het volgende:
SiemeN kan het trouwens wel zien, nu.
Hoera voor editgeschiedenis. Alleen kende ik ze al.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:57 schreef Stofje het volgende:
trouwfoto's
Ach St. als ik me aan dat criterium zou houden zou ik nooit meer kunnen lachenquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:38 schreef Stofje het volgende:
En dat deel je dan niet met ons? Wij willen óók lachen?
(Jaha, ik ben ook lelijk en jaha, ik mag dús anderen niet uitlachen).
Zit niet zo te vissen naar complimenten. Ik stel gewoon glashard dat ik knap ben.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:38 schreef Stofje het volgende:
(Jaha, ik ben ook lelijk en jaha, ik mag dús anderen niet uitlachen).
Deed ik het weer.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Stomme knapperd met je stomme kwartierverpestende post.
Wie?quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:46 schreef Misstique het volgende:
Die Lauder Frost is wel errug geestig zeg, tjonge jonge. Hij denkt steeds makkelijk te moeten scoren door te roepen hoe lelijk andere mensen wel niet zijn. In de reacties op ons interview moest hij ook al breed uitmeten hoe verschrikkelijk lelijk ik wel niet ben en daar heeft hij het nog steeds over 2 interviews later. Sneu figuur. Hij heeft wss een pik ter grootte van een pinda..
Ach, ik hou ook niet van dat soort topics, maar ik moest eerlijk gezegd wél keihard lachen om die foto'squote:
Ik was er niet op uit, dit keerquote:
quote:Love can taste like the wine of the ages, oh babe,
And I know they all looks so good from a distance
But I tell you Im the one
I know everybody here, well, thinks he needs you
Think he needs you
And Ill be waiting right here just to show you.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |