De top van de 1.8 schijnt op 195 te liggen, maar tegen die tijd hang je al in een vangrail of een boomquote:
Neeequote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:35 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De top van de 1.8 schijnt op 195 te liggen, maar tegen die tijd hang je al in een vangrail of een boom
Motortje is nog redelijk trouwens, maar dat is dan ook het enige aan de chevrowoo (chevrolet logo op de neus, daewoo logo's op't stuur en de sleutel). Heb'm vanmiddag maar ingeleverd, morgen krijg ik een voorloopauto tot er meer bekend is
Ik zag het jaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:53 schreef ijsmeis het volgende:
Alex? Ik heb nu twee keer de vraag gehad of die auto van mij is.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:23 schreef Paladijn het volgende:
* Paladijn wenst Bo veel rammeltjes toe
Morgen overigens eindelijk van dat koreaanse schijthok af, ding stuitert alle kanten uit, of je nou 120 of 150 rijdt
je mag mijn appartement huren voor 250 euro morgen als je wil.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:47 schreef ijsmeis het volgende:
Boo!
Morgen misschien naar Amsterdam. Tenminste, als mijn baas terug smst met dat het oké is dat ik vrij neem.
Is dat inclusief Nespresso en pizza;s in de vriezer?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
je mag mijn appartement huren voor 250 euro morgen als je wil.
wat kom je hier doen eigenlijk?
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
je mag mijn appartement huren voor 250 euro morgen als je wil.
wat kom je hier doen eigenlijk?
incl. Nespresso , de pizza's heb ik uiteraard mee verhuist.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:50 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Is dat inclusief Nespresso en pizza;s in de vriezer?
Overdag zeker? Moet werken dus kan je niet mini meetenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Neuzen. Even. Daarna ga ik misschien nog door naar Rijswijk.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
Overdag zeker? Moet werken dus kan je niet mini meeten![]()
Kan goed zijn dat ik daar ook nog heen moet/gaquote:
quote:Anne / wat te studeren?! zegt:
Waar zit jij btw op stage?
Anne / wat te studeren?! zegt:
Schiphol-Rijk?
Sander zegt:
ja
Sander zegt:
langs de a9
feli Paalquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:16 schreef Paladijn het volgende:
Net mijn Cullmann 50011 ook maar ff bij't postkantoor opgehaald, binnenkort maar eens mee spelen
net zoals benzinequote:
nee nee, diesel is voor tractoren en Unimog'squote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:23 schreef densmee het volgende:
[..]
net zoals benzine
diesel en dan nog liever rode diesel is om op te rijden
diesel![]()
aaaaawwwquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:26 schreef ijsmeis het volgende:
Morgen gaat niet door. Kan geen vrij krijgen! Weh!
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:33 schreef Fugie het volgende:
Kwam er tijdens de gumball ook nog een skyline voorbijMoest gelijk aan hugo denken
Op mag ook, wel eentje in de kleur Azurra Fantasiaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:38 schreef Alexxxxx het volgende:
ONDER!
"mensen die ik alleen van de blok af haal als ik ze uit wil lachen"quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:41 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti gooit Bo in dezelfde MSN groep als Peu
Het spijt me, Hermanquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
als hermanbij zou lezen zou hij dat weten
was jij bij 538 ?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het spijt me, Hermanheeft een leven.
Hee! Heb jij ook al zo'n groep?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"mensen die ik alleen van de blok af haal als ik ze uit wil lachen"
iig weer bij positievenquote:
dus je kan je biertje weer beethouden?quote:
yupz was een toppertje....leek alleen wel alsof half nederland in amsterdam was met k-dagquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:45 schreef Alexxxxx het volgende:
leuk weekend gehad TF?
ik rij dagelijks met die dikke bakken ik zweer het je, en dan babbel ik met die klantjes weet je en mag ik ze zo lenen zo vaak ik wil. De broer van een vriend van een neef van de vriendin van mijn moeders klasgenoot van de basisschool heeft een M6, die mag ik later voor een prikkie overkopen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:41 schreef Alfisti het volgende:
[..]
dat lukt vrijwel altijd nogquote:
dan ben je wel heel erg brakquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:48 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
yupz was een toppertje....leek alleen wel alsof half nederland in amsterdam was met k-dag
alleen fucking weinig slaap gehad en ben brak als een 20 jaar oude alfa![]()
Weet je zeker dat je geen kloon bent?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik rij dagelijks met die dikke bakken ik zweer het je, en dan babbel ik met die klantjes weet je en mag ik ze zo lenen zo vaak ik wil. De broer van een vriend van een neef van de vriendin van mijn moeders klasgenoot van de basisschool heeft een M6, die mag ik later voor een prikkie overkopen.
dat is er met de paplepel ingeggotenquote:
Jah tot een uur of 4, ik dacht dat ik iets zag lopen wat wel redelijk op jou leekquote:
Maar je mag niet bij je vriendin thuiskomen met wie je twee uur verkering hebt voor dat je naar Finland vertrok omdat ze denken dat je een crackdealer bent en je hun andere dochter al eens bezwangerde, wat toch niet helemaal het geval bleek, en toen ging zeggen dat je dat leuk vond, maar achteraf vond je het stom en ging je er stoer over doen?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik rij dagelijks met die dikke bakken ik zweer het je, en dan babbel ik met die klantjes weet je en mag ik ze zo lenen zo vaak ik wil. De broer van een vriend van een neef van de vriendin van mijn moeders klasgenoot van de basisschool heeft een M6, die mag ik later voor een prikkie overkopen.
ja...ehhh.. nee?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Maar je mag niet bij je vriendin thuiskomen met wie je twee uur verkering hebt voor dat je naar Finland vertrok omdat ze denken dat je een crackdealer bent en je hun andere dochter al eens bezwangerde, wat toch niet helemaal het geval bleek, en toen ging zeggen dat je dat leuk vond, maar achteraf vond je het stom en ging je er stoer over doen?
Dat zou goed kunnen jaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:51 schreef Fugie het volgende:
[..]
Jah tot een uur of 4, ik dacht dat ik iets zag lopen wat wel redelijk op jou leek![]()
Voor de rest nog op het heinekenplein vertoeftToen nog een paar vage cafes en afgesloten in een bijna lege melkweg
Zo jammer dat ik die chatlogs niet meer hebquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Maar je mag niet bij je vriendin thuiskomen met wie je twee uur verkering hebt voor dat je naar Finland vertrok omdat ze denken dat je een crackdealer bent en je hun andere dochter al eens bezwangerde, wat toch niet helemaal het geval bleek, en toen ging zeggen dat je dat leuk vond, maar achteraf vond je het stom en ging je er stoer over doen?
ex-schoonvaderquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:54 schreef Alexxxxx het volgende:
had die breinaald nu een rijke poolse vader?
met name de twee laatste woorden jaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:55 schreef Sjoewe het volgende:
Maar op de rechte stukken komen ze je voorbij skylines supra's maar in de bochten zijn ze niks C20Xe LET met gele konis flash thunder haalt iedereen in in de bochten zijn ze nergens porsches astra club heel vel foto's onbegrijpelijk verhaal?
Fucking reallife soapquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zo jammer dat ik die chatlogs niet meer heb
Ik weet dat bij de gumball tiefesdruk was (en ik stond lekker vooraan al die ferraris langs je voeten enzoquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen jaIk vond het alleen niet helemaal geweldig daar... Maar moest vanmorgen om 9u alweer beginnen op de TU dus ik heb het niet al te laat gemaakt... Ben gewoon nog vroeger begonnen
![]()
En ik vond het juist rustiger dan andere jaren TFJij niet?
ben er maar 1 keer eerder geweest met kdag en daar weet ik niet echt meer heel veel vanquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen jaIk vond het alleen niet helemaal geweldig daar... Maar moest vanmorgen om 9u alweer beginnen op de TU dus ik heb het niet al te laat gemaakt... Ben gewoon nog vroeger begonnen
![]()
En ik vond het juist rustiger dan andere jaren TFJij niet?
zo hoort hetquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:59 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ben er maar 1 keer eerder geweest met kdag en daar weet ik niet echt meer heel veel van![]()
quote:
Absoluut jaquote:
Ik ben niet bij de Gumball geweest... 6 uur lang naar stapvoets rijdende auto's kijken is niet mijn ding... Ik vond het inderdaad gewoon gezellig drukquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:59 schreef Fugie het volgende:
[..]
Ik weet dat bij de gumball tiefesdruk was (en ik stond lekker vooraan al die ferraris langs je voeten enzo) en toen we met de taxi terug naar onze slaapplek gingen was het ook teringdruk in het centrum. Het was gister niet echt storend druk ofzo, gewoon gezellig
Dan was het een goede koninginnedagquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:59 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ben er maar 1 keer eerder geweest met kdag en daar weet ik niet echt meer heel veel van![]()
Maar nu de hamvraag, heb je nog geneukt?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:00 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
vanaf zaterdag iets van 5 uur slaap gehad
![]()
Je hebt hem bij de autoking gehaald?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:00 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
Dan post ik mn auto ook nog maar een keer
Polenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je hebt hem bij de autoking gehaald?
nope, vriendin was niet meequote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Maar nu de hamvraag, heb je nog geneukt?
Ja zekerquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daar hebben ze nog de beste exemplaren hè
Zal ik het maar zeggen dan? Picsquote:
Dat. Klopt. Volgende week tentamenschquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja zeker
Herm. We moeten rap eens gaan pilsen.
Ik heb ze allemaal gehaaldquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat. Klopt. Volgende week tentamensch
Damn you.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal gehaald
Zoeen nerdje
zeker geen pics.....quote:
marla, blond, grijsblauwe ogen, iets langer dat is ook niet zo moeilijk, 27 jaar oud, zelfde concern maar dan bij de bijenkorf in de marketing, woont in utrechtquote:
Dan is het goedquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:15 schreef ThaFreak het volgende:
woont in utrecht
quote:Als ik boven op de dom sta
kjik ik even naar benee
dan zie ik het ouwe graggie
het Vreeburg en Wijk C
Ja dan sprink me hartjie ope
ik ben trots wat daggie wat
er is geen mooier plekkie
as Utereg me stad
as Utereg me stad
Alfaforum toch? geen SCARB dacht ik........quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:21 schreef lipje het volgende:
Gaan de heren Alfristi en Bojan nog naar de scarb meeting te Utrech (de Meern)
yep Alfaforumquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:23 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Alfaforum toch? geen SCARB dacht ik........
Je hebt geluk dat ik geen drinken in mijn handen hadquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
Nope, wil niets met Alfaforum te maken hebben dus ik zal er niet bij zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:25 schreef lipje het volgende:
[..]
yep Alfaforum![]()
Scarb is later dit jaar.... eerst nog Viva Italia, SpaItalia en Zandvoort
Is dat zo'n bende dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:26 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Nope, wil niets met Alfaforum te maken hebben dus ik zal er niet bij zijn.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:28 schreef Alfisti het volgende:
[..]
De man achter het alfaforum is een grote bende![]()
sinds wanneer zit ik in jouw msn?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:41 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik...ehm....ga...ehm...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou, vertel
Ja en je kan je auto er ook al niet veilig parkeren.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:12 schreef Alexxxxx het volgende:
En het is een hel als je er niet bekend bent trouwens!
geef mij maar groningen, mn auto de hele dag bij de ikea met raam open, alle deuren open en de radio er inquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja en je kan je auto er ook al niet veilig parkeren.
Naja, dat ook. Maar nee. Het is nog volwassenerquote:
Nee.dat ook niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:15 schreef Alexxxxx het volgende:
ze is zwanger?
Nou dan wil ik me daar wel voor opgeven.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:57 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Denk dat Herr Bojan en ik samen in 1 auto rijden en volgens mij is de achterbank nog leeg
3 zitplaatsen vrijquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:57 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Denk dat Herr Bojan en ik samen in 1 auto rijden en volgens mij is de achterbank nog leeg
wel het klavertjequote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:57 schreef Alfisti het volgende:
[..]
en warme chocomelkquote:
ik vraag me af of er ook wel voldoende non-alcoholica aanwezig zullen zijnquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik krijg inkoopadviezen van een externe bron, dus maak je geen zorgen over de alcoholvoorziening
DnD.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik krijg inkoopadviezen van een externe bron, dus maak je geen zorgen over de alcoholvoorziening
Mn oude is gereviseerdquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:36 schreef lipje het volgende:
Heeft Alexxxx al een nieuwe frituurpan?
Ik zal aan de woningbouwcorporatie iig doorgeven dat als ze m voor 12 mei er niet uit hebben dat ie dan wel neit veel meer waard zal zijnquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:36 schreef Sjoewe het volgende:
En als de traplift er nog in zit wil ik wel een ritje natuurlijk
mag je m niet houden en zelf verkopen?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zal aan de woningbouwcorporatie iig doorgeven dat als ze m voor 12 mei er niet uit hebben dat ie dan wel neit veel meer waard zal zijn
als ze neit opschieten is dat wel wat er gebeurt ja. Anders krijg ik mn matras en bureau niet boven.quote:
Kan niet eens, spiraaltje is pas nog gecontroleerd.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:15 schreef Alexxxxx het volgende:
ze is zwanger?
Maakt me niets uitquote:Op woensdag 2 mei 2007 08:23 schreef BoJo het volgende:
Gaan we met 155 Rammeltje V1.0 of met de Q4 Snuit V2.0 , Alfristi?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 08:22 schreef BoJo het volgende:
Sjoewe op de achterbank![]()
Zie je ineens een briefje van 50 voorbij komen en staat de boel in de hens voor je "dankje" kan zeggen![]()
dan mag je met lipje meequote:Op woensdag 2 mei 2007 09:13 schreef Sjoewe het volgende:
Ja en lipje biedt me ook een plek aan. Mogen de Alfa Fanboys battelen over me
Oeh oeh oeh waar gaan we heen danquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:14 schreef lipje het volgende:
[..]
3 zitplaatsen vrij
Plus ik kom praktisch langs Utrech
of pal langs Amsterdam hangt van de route af
Nee, we rijden via de A6quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:18 schreef Sjoewe het volgende:
En jij wilt gewoon gas geven op de afsluitdijk volgens mij
Kruisje en nee neeeeee neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee bij jou doet hij het ook niet al zeg je van welquote:
Zie jequote:Op woensdag 2 mei 2007 10:18 schreef Sjoewe het volgende:
Helaas, de kaart kan niet getoond worden...
Geen geldige route, of sessie verlopen
Druk op F5 om het opnieuw te proberen, of plan een nieuwe route.
Mocht dit geen effect hebben, dan zou het aan de instellingen van uw browser kunnen liggen. Kijkt u dan even bij de Veelgestelde vragen over de routeplanner.
Als je met de suus was gegaan had je vorige week al moeten vertrekkenquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zie je. Het ligt aan jullie
.
.
[afbeelding]
Dan kan ik net zo goed alvast gaan lopen, want ze doet het nietquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:29 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Als je met de suus was gegaan had je vorige week al moeten vertrekken![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En dan zo "eens, maar nooit meer/weer".
Maar ik welquote:
jij hebt hem toch ook recentelijk genomen?quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:28 schreef Xtreem het volgende:
Ik heb geen uitnodiging gehad
kutterig links tuig
Sjoewe, sterkte met deze zware stap...
Verdedig jezelf maar met woorden.quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Verdedig jezelf maar met woorden.
Anders heb ik de hele dag zo'n dwergje achter me aan dat me in m'n knieholte aan het stompen is
Dat ik uit logistieke overwegingen de helft van de week in Leiden zit, betekent niet dat we samenwonenquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
jij hebt hem toch ook recentelijk genomen?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:33 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat ik uit logistieke overwegingen de helft van de week in Leiden zit, betekent niet dat we samenwonen
Koop een station wagen en een hondquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tja. Ach het zit zo, ik heb een prachtige stek op een geweldige plek, maar ik kan het niet alleen betalen nu. Mijn huidige huisgenote heeft een grotere kamer gevonden en gaat doorverhuizen. Mijn vriendin is veel hier en moet verhuizen omdat het huis waarin ze nu woont verkocht wordt.
Tja. Het valt allemaal wel op z'n plaats zo.
En een saaie burgerlul was ik toch al geworden
Loopt allemaal wel mooi samen zo ja....quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tja. Ach het zit zo, ik heb een prachtige stek op een geweldige plek, maar ik kan het niet alleen betalen nu. Mijn huidige huisgenote heeft een grotere kamer gevonden en gaat doorverhuizen. Mijn vriendin is veel hier en moet verhuizen omdat het huis waarin ze nu woont verkocht wordt.
Tja. Het valt allemaal wel op z'n plaats zo.
Die omslag heb ik even gemist.....quote:En een saaie burgerlul was ik toch al geworden
Ik heb al een kat, en een autootje komt er ook wel eensquote:
Mja. Ik ook.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:41 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Loopt allemaal wel mooi samen zo ja....
[..]
Die omslag heb ik even gemist.....
een kat heeft niks te maken met burgerlijk wordenquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb al een kat, en een autootje komt er ook wel eens
en een reptiel?quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
een kat heeft niks te maken met burgerlijk worden
Whehe, je wordt zelf ook burgerlijkquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Huisje boomje beestje?quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kennis van me is gek op oude amerikaanse wagens. Een ouwe Blazer een een stingray cabrio heeft hij staan.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:50 schreef vlad het volgende:
Wat hebben die oude amerikaanse chevy's toch een heerlijk geluid![]()
maar 130 Pk uit een 5L V8 is toch wat magertjes![]()
dat is burgelijk, want je hebt het gewoon over je schoonmoederquote:
Kat valt niet onder het motto dat iemand burgelijk wordquote:
Ok dan ben ik niet burgerlijk, dankjwel ookgek je hebt me geredquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kat valt niet onder het motto dat iemand burgelijk word
EINDE DISCUSSIE!
Geen dank daar zijn vrienden voorquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ok dan ben ik niet burgerlijk, dankjwel ookgek je hebt me gered
NOTquote:
Sandra's slaapkamer bij haar moeder!quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:04 schreef Sjoewe het volgende:
Ik mag binnenkort ook aan het klussen.
De kamer van m'n huisgenote is blauw met sterren
Het was Sandraquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:06 schreef Alexxxxx het volgende:
mn eendenkorf was btw in de sloot geflikkerdik ga er maar van uit dat het de wind was
Jullie bespieden elkaar nu alquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
neh die lag nog op bed toen ik daar een kwartier geleden langs reed
nee, de grodijnen zaten dicht... normaal rijik via de andere kant uit de straat, maar daar stond nu een vuilniswagenquote:
Oké!quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:10 schreef Alexxxxx het volgende:
kun je mooi de plinten schilderen
* BoJo is er met Alfristi rond 5:45 in de ochtendquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het is s avonds pasmaar jij mag wel eerder komen als je wilt hoor
Ga je 't logeerbed proberenquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
* BoJo is er met Alfristi rond 5:45 in de ochtend![]()
Marketing is mijn favoriete onderdeel en in Nederland had ik een leraar die nogal van de oude marketing was (Kotler en dergelijke), maar ik heb nu een leraar die is meer van de moderne marketing en diegene wie me uitnodigde, heeft zelfs een compleet nieuwe visie erop, in oktober komt zijn boek uit.quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
* BoJo is er met Alfristi alleen rond 5:45 in de ochtend![]()
Weet je wat zo leuk is van die mensen. Ze weten het allemaal zo goed denken ze. Ze schrijven er boeken over lullen er uren over maar zelf ooit maar iets bereikt te hebben in de marketing zit er niet inquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Marketing is mijn favoriete onderdeel en in Nederland had ik een leraar die nogal van de oude marketing was (Kotler en dergelijke), maar ik heb nu een leraar die is meer van de moderne marketing en diegene wie me uitnodigde, heeft zelfs een compleet nieuwe visie erop, in oktober komt zijn boek uit.
Hij is marketing consultant, ik heb zijn portfolio gezien, voor die 500 euro per uur die je hem betaald, krijg je wel wat terug.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Weet je wat zo leuk is van die mensen. Ze weten het allemaal zo goed denken ze. Ze schrijven er boeken over lullen er uren over maar zelf ooit maar iets bereikt te hebben in de marketing zit er niet in![]()
quote:Chairman
Started as a marketing trainee at KLM (Royal Dutch Airlines). 25 Years old he started as the youngest manager in the Vedior Group (Catering- and Facility Management). Started his own business in bedroom furnishings, down-quilt manufacturing, blanket exporting and sheep wool trading. Invested in a small insurance company and sold both companies after a successful period. After that picked up his studies in philosophy and communication. During this studies worked as an interim director in wood- and engineering industry. Started at the age of 41 as a lecturer at the Professional University of Utrecht, The Netherlands, and continued interim management and coaching CEO’s in international profit and non-profit organizations.
Lecturing subjects: Communication strategy and global marketing.
Personal philosophy: Learning is acknowledging things you already know, teaching is opening doors and inviting people in.
En hij heeft een S600 die je mag lenen zolang je af en toe z'n slurfje eens vastpakt?quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Marketing is mijn favoriete onderdeel en in Nederland had ik een leraar die nogal van de oude marketing was (Kotler en dergelijke), maar ik heb nu een leraar die is meer van de moderne marketing en diegene wie me uitnodigde, heeft zelfs een compleet nieuwe visie erop, in oktober komt zijn boek uit.
Griekse yoghurt met honing en walnotenquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:45 schreef BoJo het volgende:
om het niveau op niveau te houden.... "hmmm chocolade vla"![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En hij heeft een S600 die je mag lenen zolang je af en toe z'n slurfje eens vastpakt?
folders gevouwen?quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb ook in de marketing gewerkt, wie wil me aanraken?
quote:
Hm, ja dat ookquote:
weet je zeker dat het magda isquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:59 schreef Sjoewe het volgende:
Cp: Magda_live-at-timewarp_germany_31_1_.03.2007
ja ikzelf wel, mijn ouders blijkbaar nietquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:27 schreef Paladijn het volgende:
Geen ketchup in huis Bo?![]()
![]()
En sauzen zijn licht over datum nog prima te gebruiken
Dat zegt de filename welquote:
Chef Boquote:
ik kan ook via Amsterdam en de aflsuitdijk rijdenquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:15 schreef Alfisti het volgende:
[..]
dan mag je met lipje mee
Hij komt langs Utrecht, wij moeten er voor omrijden
Alfristi is de Bobquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:42 schreef Paladijn het volgende:
Wat zijn de plannen qua overnachten/'s nachts naar huis rijden trouwens? Scheelt mij weer een eind fietsen
dan kan ie nog een maand of 8 meequote:Op woensdag 2 mei 2007 18:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja ikzelf wel, mijn ouders blijkbaar niet![]()
en die overdatum saus was van 12-2007 en leeg![]()
moet je je mail beantwoordenquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:42 schreef Paladijn het volgende:
Wat zijn de plannen qua overnachten/'s nachts naar huis rijden trouwens? Scheelt mij weer een eind fietsen
Moet lukken, en mail check ik niet elke minuutquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:50 schreef lipje het volgende:
[..]
moet je je mail beantwoordenIk wil je wel ff droppen, als Sjoewe niet de hele achterbank in beslag neemt
Op vrijdagmiddag?quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:01 schreef lipje het volgende:
hoe snel deed je een rondje Leeuwarden (centrum)?
Dat gaat niet op vrijdagmiddag, je weet toch?quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:01 schreef lipje het volgende:
hoe snel deed je een rondje Leeuwarden (centrum)?
een zwartgechipte en je heet Opa_verteltquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:04 schreef Paladijn het volgende:
Ik rij de komende tijd hierin trouwens
[afbeelding]
Ziet er niet uit, maar rijdt erg ok voor een dieseltje
En vw-sjonnies door de Fryske weilanden heen bonjouren natuurlijkquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:06 schreef lipje het volgende:
[..]
een zwartgechipte en je heet Opa_vertelt
ook een frans hokquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |