Ja, ik heb goed mijn best gedaan.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Tering Heintje, da's wel heel erg veel
8ste, met bijna alleen maar posts in de BoF reeks
quote:
Waarschijnlijk als we over heel FOK!forum gaan kijken heb jij er meer dan mij.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:42 schreef ursel het volgende:
[..]
Alsof het mij verder boeit..![]()
Feit is wel dat ik meer leven heb dan jou..
Maar gefeliciteerd knul..![]()
* Speech maar weer inpakt..
Idem hier, maar dan m'n werk..quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:45 schreef Heintje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk als we over heel FOK!forum gaan kijken heb jij er meer dan mij.
Ik heb ook wel een leven hoor. Ik denk dat 90% van die posts op mijn stage zijn gemaakt.
Het is dus niet zo dat we iets beters konden doen.quote:
Niet echt een goed argument om aan te geven dat je een leven hebtquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:10 schreef Heintje het volgende:
[..]
Het is dus niet zo dat we iets beters konden doen.
Als ik eenmaal thuis ben kijk ik nog heel ff op het forum maar daarna gaat mijn Xbox aan en dan kom ik niet meer op het forum. (Soms nog heel even voor ik naar bed ga)
Ach, een spelletje spelen is toch al iets minder kansloos dan bijna 2000 keer posten in een maand.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Niet echt een goed argument om aan te geven dat je een leven hebt
maar ach wat geeft het ieder zijn ding/leven
Alleen tijd?quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:52 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ach, een spelletje spelen is toch al iets minder kansloos dan bijna 2000 keer posten in een maand.
En dat gaat ook wel weer veranderen, mijn vriendin is weer terug van vakantie, dus moet ik daar ook nog wat tijd in stoppen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |