jijquote:
Kloptquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:05 schreef SiemeN het volgende:
Dit zou wel een lullige manier zijn voor Brechtje om te ontdekken dat ze geadopteerd is.
Nou, hoe zit dat?quote:
Ik ben weduwe, wil je niet zo drammen?quote:
Speeltip 13: verdrink je verdriet.quote:
Ben jij diegene die Hazes in een vuurpijl naar de Kloten (een sterrengroep heel ver in het heelal) schoot?quote:
Oké, that's it, met Viola Holt of Patty Brard vergeleken worden oké, maar met Raggel vergelijken ga je teverquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:47 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Ben jij diegene die Hazes in een vuurpijl naar de Kloten (een sterrengroep heel ver in het heelal) schoot?
Roflz. Yvonne Hazes. Of toch maar beter Kim Fortuyn?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oké, that's it, met Viola Holt of Patty Brard vergeleken worden oké, maar met Raggel vergelijken ga je tever
Kunnen we niets regelen, BrauN?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:49 schreef SiemeN het volgende:
Dat wordt een paar maanden met de knoppen op zwart, Alberto.
Ontmasker me niet, verdomme!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:50 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Kunnen we niets regelen, BrauN?
had dan onder je andere kloon gepostquote:
hoi Brechtje, alles flex?quote:
Ik zie het jaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:05 schreef Straatneger het volgende:
[..]
hoi Brechtje, alles flex?
We chillen hem rustig hier.
Ik checkte je wel in scanners eerstquote:
huh?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:08 schreef Straatneger het volgende:
[..]
Ik checkte je wel in scanners eerst
heulemaal niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:01 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig heel normaal hoor. Dat is noemen ze een generatiekloof yvonne. Ze wordt nu wekelijks door een paar antillianen achter het station uitgewoond [afbeelding]
nog harder ontkennen.. dan is het nog geloofwaardigerquote:
ohja?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:08 schreef Straatneger het volgende:
[..]
Ik checkte je wel in scanners eerst
Ha! Zie je wel?quote:
Yvonne kan toch nog wel opvoedenquote:
Heb je al een vriend heej dushi?quote:
ze is even weg,quote:
aight aight, paas me je msn dangz in PM.quote:
Je wordt gepakt door die ma, broerquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:24 schreef Straatneger het volgende:
[..]
aight aight, paas me je msn dangz in PM.
Ik check je![]()
WAT Printscreen is je moeder ?quote:
Shit mang, jij hebt wel omin veel game. Tantoe hard klappen die sma's, jeweets.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:24 schreef Straatneger het volgende:
[..]
aight aight, paas me je msn dangz in PM.
Ik check je![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
WAT Printscreen is je moeder ?![]()
![]()
Dan had ik sjans met jouw moeder![]()
hate da game, not da playaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:26 schreef Maeksy het volgende:
[..]
Shit mang, jij hebt wel omin veel game. Tantoe hard klappen die sma's, jeweets.
dat spel is zo verslavendquote:
heej ma pang pang virginboy, niet fronten tsjapquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:31 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
dat spel is zo verslavend![]()
Dolly en Big mouse to amerika![]()
ook zoeen zielig spelletje![]()
![]()
hahahaha....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:32 schreef Straatneger het volgende:
[..]
heej ma pang pang virginboy, niet fronten tsjap
Dat soort woorden heeft ze van jullie geleerdquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:15 schreef Posdnous het volgende:
Dat ze weet wat 'uitgewoond' uberhaupt betekent zegt al genoeg.
Fok is slecht voor de opvoeding, haal het offlinequote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat soort woorden heeft ze van jullie geleerd
Geef ons maar de schuldquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
En ze "leert" van ons dankzij uwzelfs.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja het is echt waar!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
WAT Printscreen is je moeder ?![]()
![]()
Dan had ik sjans met jouw moeder![]()
quote:
Wie zegt dat ik daarheen kom ?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
![]()
Beter neem je je moeder mee naar de ONZ meet![]()
Ikquote:
Op een ONZ meet?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik![]()
yvonne en brechtje moeten ook komen![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 07:47 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Op een ONZ meet?
Al die kneuzen blijken gewoon nerden te zijn en ze zijn verlegen en ze zijn ook stil de hele tijd.
Je bent gewoon bang voor een beetje aandachtquote:Op woensdag 2 mei 2007 07:47 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Op een ONZ meet?
Al die kneuzen blijken gewoon nerden te zijn en ze zijn verlegen en ze zijn ook stil de hele tijd.
Nerdenquote:Op woensdag 2 mei 2007 07:47 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Op een ONZ meet?
als Brechtje komt, ben ik er vanzelfsprekendquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik![]()
yvonne en brechtje moeten ook komen![]()
Dan heb je de foto's zeker niet bekekenquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:39 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Maar zo`n idee krijg ik er ook een beetje bij ja.
ja daaromquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan heb je de foto's zeker niet bekeken![]()
Er waren anders genoeg vrouwmensenquote:
Alsof dat geen nerds kunnen zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Er waren anders genoeg vrouwmensen![]()
Nee. Link?quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan heb je de foto's zeker niet bekeken![]()
"was"?quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:12 schreef SiemeN het volgende:
Herald was wel een toffe gozert.
Wijlen.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |