abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 dinsdag 1 mei 2007 @ 01:16:17 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_48878073








[ Bericht 17% gewijzigd door tong80 op 01-05-2007 01:21:18 ]
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_48878213
Ik ga momenteel voor Messi.
  Trouwste user 2022 dinsdag 1 mei 2007 @ 01:34:09 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_48878295
Dat ene doelpunt doet het voor mij ook. Maar ik ga toch voor Ronaldo.Hoe ze hem ook haten. De beste speler in de beste competitie. Heeft Man U. naar de halve finale CL gebracht. Heeft het kunstje voor het kunstje achter zich gelaten. In een voor hem in het begin vijandig land, door het WK,
de mensen de mond gesnoerd. Kaka Maakte indruk afgelopenjweek net als Messi. Maar Ronaldo speelt al 7 maanden geweldig.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_48878344
Ik ga voor Kaka, ook al ben ik geen AC Milan fan. Dat schitterende doelpunt tegen Man Utd Ronaldo vind ik zwaar overschat en niet het type teamspeler als Kaka. Ronaldino heeft op mij nooit indruk gemaakt, ja hij maakt soms mooie doelpunten, maar niet efficient genoeg.
Ja, schrok je toch even he!
pi_48878820
Kaka! Alhoewel Christiano Ronaldo dit seizoen eindelijk eens een hoog rendement haalt... (voor dit seizoen kwam hij nooit aan meer dan 10 treffers, nu al op 16!)
Ronaldo vond ik jaren hiervoor altijd een speler met geweldige trucs, maar veel te weinig goals en in mindere mate assists.
Ronaldo scoorde dit jaar meer dan ooit te voren, maar toch heeft Kaka 'iets' meer. Kaka is meer een spelmaker, hoewel Ronaldo en Kaka beiden over het hele veld te vinden zijn.

1: Kaka
2: Ronaldo
  Trouwste user 2022 dinsdag 1 mei 2007 @ 02:11:11 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_48878831
Goeie onderbouwing Jopiler.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_48878900
Ach, Ronaldo blijft gewoon nog té veel een showspeler. Kaká is echt briljant.
  Trouwste user 2022 dinsdag 1 mei 2007 @ 02:20:04 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_48878950
Ik meende het hoor

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_48879005
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 02:20 schreef tong80 het volgende:
Ik meende het hoor

Jahaa, dat krijg je met dat imago van je
Ja, schrok je toch even he!
pi_48879009
Kaká hoor ik veel over.. heb em niet zoveel in actie gezien, maar wat ik heb gezien was idd heel indrukwekkend.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 02:27:39 #11
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_48879040
Alex, en dat zeg ik als PSV-hater.
Als er dit seizoen 1 speler belangrijker voor zijn club is geweest dan hem.. ?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 dinsdag 1 mei 2007 @ 02:27:58 #12
7889 tong80
Spleenheup
pi_48879045
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 02:24 schreef Boe-man het volgende:

[..]

Jahaa, dat krijg je met dat imago van je
Ja dat is soms wel moeilijk.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 1 mei 2007 @ 02:31:13 #13
21066 Potter
At your service
pi_48879071
Ik ga voor Ronaldo(Man U dan) Kaka heeft dit zeizoen genoeg bagger wedstrijden gespeeld.
In Nederland ga ik voor Bakirciolglu( of zoiets) laat veel zien.
"Will the ones who speak their mind, be the first to hold their peace? "
  Trouwste user 2022 dinsdag 1 mei 2007 @ 02:33:56 #14
7889 tong80
Spleenheup
pi_48879082
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 02:27 schreef golfer het volgende:
Alex, en dat zeg ik als PSV-hater.
Als er dit seizoen 1 speler belangrijker voor zijn club is geweest dan hem.. ?
Ter wereld Golfer

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 1 mei 2007 @ 02:35:20 #15
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_48879092
Waarom kiezen mensen toch altijd aanvallers uit als beste voetballers?
Goede verdedigers of middenvelders als Gatuso komen nooit in beeld?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 dinsdag 1 mei 2007 @ 02:37:51 #16
7889 tong80
Spleenheup
pi_48879111
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 02:35 schreef golfer het volgende:
Waarom kiezen mensen toch altijd aanvallers uit als beste voetballers?
Goede verdedigers of middenvelders als Gatuso komen nooit in beeld?
Volgens mij is er een middelmatige verdediger die bij Real Madrid op alle fronten faalt gekozen tot speler van het jaar in europa.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 1 mei 2007 @ 02:38:05 #17
21066 Potter
At your service
pi_48879114
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 02:35 schreef golfer het volgende:
Waarom kiezen mensen toch altijd aanvallers uit als beste voetballers?
Goede verdedigers of middenvelders als Gatuso komen nooit in beeld?
Ja precies en waarom nooit een Feyenoorder??
"Will the ones who speak their mind, be the first to hold their peace? "
pi_48879119
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 02:35 schreef golfer het volgende:
Waarom kiezen mensen toch altijd aanvallers uit als beste voetballers?
Goede verdedigers of middenvelders als Gatuso komen nooit in beeld?
Meer media aandacht? En je wint niet zonder doelpunten.
Ja, schrok je toch even he!
  dinsdag 1 mei 2007 @ 02:43:49 #19
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_48879148
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 02:38 schreef Boe-man het volgende:


Meer media aandacht? En je wint niet zonder doelpunten.
Je wint ook niet als je teveel tegendoelpunten krijgt.
Een briljante verdediger die voorkomt dat je tegenstanders scoren wordt altijd onderschat.
Een middenvelder die 15 kilometer per wedstrijd de gaten loopt dicht te sleuren en ook nog eens passes geeft waaruit de voorhoede kan scoren komt zelden in beeld als beste voetballer.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_48879150
Petr Cech. Of telt een keeper niet?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  dinsdag 1 mei 2007 @ 02:45:48 #21
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_48879163
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 02:44 schreef mcyodogg het volgende:
Petr Cech. Of telt een keeper niet?
Absoluut wel!
Zonder v.d. Sar als sluitpost had het ook veel minder geweest bij de clubs/landen waarbij ie gespeeld had.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_48879194
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 02:43 schreef golfer het volgende:

[..]

Je wint ook niet als je teveel tegendoelpunten krijgt.
Een briljante verdediger die voorkomt dat je tegenstanders scoren wordt altijd onderschat.
Een middenvelder die 15 kilometer per wedstrijd de gaten loopt dicht te sleuren en ook nog eens passes geeft waaruit de voorhoede kan scoren komt zelden in beeld als beste voetballer.
Dat klopt zeker, maar in een (korte) samenvatting worden alleen de doelpunten weergegeven, niet de goede verdedigende acties
Ja, schrok je toch even he!
pi_48879266
Ok. Dan zal ik mijn motivatie geven.

Als kind dacht ik dat alleen spitsen voor punten zorgden. Romario was dan ook mijn eerste favoriete voetballer. Maar door de jaren heen, ben ik steeds meer de waarde gaan in zien van spelers die in de linies erachter spelen. En ondanks dat ik vind dat individuele prestaties te veel aandacht krijgen tov teamprestaties in het voetbal, zijn er toch bepaalde spelers die het verschil kunnen maken. En dat zijn dus niet alleen spitsen of nr 10's, maar ook keepers.

Ik leerde Petr Cech voor eerst echt kennen tijdens Euro 2004 en in de kwalificatiewedstrijden daar naar toe. En je zag dat hij iets speciaals heeft. Dat hij ballen pakte, die ik al in de goal zag liggen. Vanaf 2004, ging ie voor Chelsea spelen, en dat gaf mij de kans om hem regelmatiger in actie te zien. En toen bleek het dat hij niet aan het pieken was, maar dat dat gewoon zijn standaard niveau is. Het is alsof alles in slow motion verloopt in het strafschopgebied bij hem, want hij heeft altijd het overzicht. Hij heeft de kwaliteit om te wachten wat een spits doet, en daarop te reageren ipv maar gokken en hopen dat je goed zit. Hij heeft al een paar records in handen, en is een van de steunpilaren van de 2 titels die Chelsea won.

Maar het meeste respect heb ik toch wel dit jaar voor hem gekregen. Zoals jullie ongetwijfeld weten, heeft hij een erg ongelukkig incident gehad tegen Readin in oktober. Op een nat veld, gleed Hunt door en knalde met zn knie tegen Cech's hoofd aan: schedelbasisfractuur. In het begin werd zelfs gevreesd voor z'n leven, laat staan of ie ooit terug zou kunnen keren op het hoogste niveau. Maar hij werkte hard, herstelde wonderbaarlijk snel. En na 3 maanden keerde hij terug, weliswaar met een speciale helm, in de uitwedstrijd tegen Liverpool. Die wedstrijd ging verloren, maar prompt zette hij daarna een lange reeks neer zonder tegendoelpunten. Hij is terug, en misschien wel beter dan ooit.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  Trouwste user 2022 dinsdag 1 mei 2007 @ 03:02:33 #24
7889 tong80
Spleenheup
pi_48879268
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 02:43 schreef golfer het volgende:

[..]

Je wint ook niet als je teveel tegendoelpunten krijgt.
Een briljante verdediger die voorkomt dat je tegenstanders scoren wordt altijd onderschat.
Een middenvelder die 15 kilometer per wedstrijd de gaten loopt dicht te sleuren en ook nog eens passes geeft waaruit de voorhoede kan scoren komt zelden in beeld als beste voetballer.
Gelukkig werd Dieter Eilts wel gewaardeerd.

Platini Zidane en Beckenbauer waren ook middenvelders toen ze de prijs wonnen.

Ik vind het veel erger dat Raoul Bergkamp en Henry nooit de prijs wonnen voor beste speler dan Lampard Gerrard en Linskens.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 1 mei 2007 @ 03:34:16 #25
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_48879370
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 03:02 schreef mcyodogg het volgende:
En ondanks dat ik vind dat individuele prestaties te veel aandacht krijgen tov teamprestaties in het voetbal, zijn er toch bepaalde spelers die het verschil kunnen maken. En dat zijn dus niet alleen spitsen of nr 10's, maar ook keepers.
-
In '94 speelde Nederland op het WK ronduit fantastisch tegen België. Alleen stond bij de Belgen God die vanop een andere planeet kwam in de figuur van Michel Preud'Homme onder de lat. Voor mij is dat nog altijd dé match waarin bewezen werd hoe sterk een keeper zijn stempel op een match kan drukken.

Het valt mij trouwens wel dat vroeger keepers meer gewaardeerd werden volgens mij. Legendarische keepers als Dino Zoff en Jean-marie Pfaff zijn helden in hun thuisland. Nu heb je dat toch "minder"
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_48879558
Kaka is naar mijn mening de beste voetballer van het moment.
Technisch is hij heel sterk, scoort veel en is heel belangrijk voor Milan.
en persoonlijk denk ik dat na Kaka, toch wel Andea Pirlo de beste voetballer is, maar dan kan natuurlijk ook omdat ik Ac Milan fan ben
The Older I Get, The Better I Was
  dinsdag 1 mei 2007 @ 09:28:04 #27
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_48880791
Cristiano Ronaldo, zonder twijfel. Kaka is wel extreem functioneel, ik zie hem nooit iets te veel doen. Het is altijd precies genoeg.

˛
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_48880904
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 03:34 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

In '94 speelde Nederland op het WK ronduit fantastisch tegen België. Alleen stond bij de Belgen God die vanop een andere planeet kwam in de figuur van Michel Preud'Homme onder de lat. Voor mij is dat nog altijd dé match waarin bewezen werd hoe sterk een keeper zijn stempel op een match kan drukken.

Het valt mij trouwens wel dat vroeger keepers meer gewaardeerd werden volgens mij. Legendarische keepers als Dino Zoff en Jean-marie Pfaff zijn helden in hun thuisland. Nu heb je dat toch "minder"
Pfaff was dan ook écht briljant. Van de Sar wordt toch ook als held gezien, iig wel in mijn ogen.

Het is wat je zelf volgens mij ooit eens hebt gezegd, in '86 had Maradona de hand van God, de rest van hem stond bij België in het doel...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_48882178
Ik denk dat je niet alleen maar voor aanvallers moet gaan. Als je ziet hoe verdedigers soms staan te spelen en hoe belangrijk die zijn voor hun team, dan vind ik dat die ook lof verdienen !

Daarom:

John Terry !
pi_48882919
Christiano Ronaldo is tegen Milan juist lelijk door de mand gevallen. In Engeland wordt vanouds slecht verdedigd en met dat hoge temp kan hij het dan wel. Maar tegen een goed georganiseerde verdediging als Milan is het allemaal een stuk minder.

'Beste' is moeilijk te zeggen, maar ik vind Gerrard wel een goeie, hoewel hij tegen Chelsea minder was. Snel en slim in de combinatie, goeie functionele techniek, diepgang. In een snel combinerende ploeg als Barcelona zou hij het helemaal geweldig doen.
pi_48882945
Ik ga voor Drogba. Ja, het is een aanvaller, maar wel een eentje die niet alleen vele doelpunten heeft gescoord dit seizoen in alle competities, maar ook zeker niet te beroerd is om mee te verdedigen. Ik kan de keren bijna niet tellen dat hij in zijn eigen doelgebied ballen wegkopte/haalde.

Of hij zich aanstelt of niet; hij blijft altijd doorlopen als hij onderuit is gehaald, hij loopt dan wel rond te manken met een dramatische blik maar hij blijft gevaarlijk en is eigenlijk een ontzettende bikkel.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:11:27 #32
148059 Pritt
Atheďst
pi_48883182
Michael Carrick. Uitleg lijkt me overbodig.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_48883260
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 03:34 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

In '94 speelde Nederland op het WK ronduit fantastisch tegen België. Alleen stond bij de Belgen God die vanop een andere planeet kwam in de figuur van Michel Preud'Homme onder de lat. Voor mij is dat nog altijd dé match waarin bewezen werd hoe sterk een keeper zijn stempel op een match kan drukken.
Pardon? Nederland was dramatisch toen....

Onze verdediging bestond uit de trekschuiten Koeman, Valckx en Frank de Boer, waarvan de laatste geheel tegen zijn natuur als mandekker moest spelen, en dat in die hitte. Bijna niemand speelde op zijn vaste plek: Rijkaard als rechtshalf, Wouters als linkshalf (!) en Overmars op rechts. Middenveld en aanval mochten van Advocaat geen stap verzetten, er zat totaal geen diepgang of verrassing in het spel en iedereen speelde de bal plichtmatig naar elkaar toe.

We liepen 90 minuten lang te puffen en te zweten, de Belgen wachtten rustig af en counterden ons er dan uit omdat er geen organisatie was. Ja er waren wel wat gevaarlijke momenten en dan was Preud'Homme heel goed. Maar die nederlaag was heel terecht.

Wat een klotemiddag was dat zeg
pi_48883278
drogba
  Official ESF Kreviewer dinsdag 1 mei 2007 @ 11:18:09 #35
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_48883365
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:11 schreef Pritt het volgende:
Uitleg lijkt me overbodig.
Ik ken em niet eens...
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:31:46 #36
156399 Frida-ster
dancing queen
pi_48883753
Leuk die Latijnse voetballers.
Alleen dat gebaar en gekijk naar boven, mag van mij achterwege blijven.
Ik vind het huilebalken.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:38:38 #37
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_48883951
C. Ronaldo..
pi_48884006
Tja, ieder zijn kwaliteit. Maar ik denk toch dat Ronaldinho de beste is. Scoort enorm veel, en vaak ook nog op een hele mooie manier. Messi vind ik nog een stukje minder op dit moment.
pi_48884390
Ik kan geen keuze maken uit alle spelers.
Momenteel vind ik Drogba de beste diepe spits, wat een geniaal seizoen heeft die man. Van de andere aanvallers vind ik momenteel Ronaldo iets beter dan Ronaldinho (hoewel hij nu opeens niet meer zo wordt verafgod als vorig seizoen terwijl hij niet minder scoort ofzo) en Messi. Aanvallend op het middenveld is Kaka superieur aan Lampard in mijn ogen, elegantere voetballer, betere technique, meer snelheid, zeer aanwezig in topwedstrijden. In de verdediging is er momenteel denk ik niemand beter dan Alex en Terry.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 12:03:06 #40
148059 Pritt
Atheďst
pi_48884690
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:18 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik ken em niet eens...
Ga jij dan maar deze week AC Milan - Man U. kijken.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  dinsdag 1 mei 2007 @ 12:07:23 #41
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_48884838
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:53 schreef Fides het volgende:
Ik kan geen keuze maken uit alle spelers.
Momenteel vind ik Drogba de beste diepe spits, wat een geniaal seizoen heeft die man. Van de andere aanvallers vind ik momenteel Ronaldo iets beter dan Ronaldinho (hoewel hij nu opeens niet meer zo wordt verafgod als vorig seizoen terwijl hij niet minder scoort ofzo) en Messi. Aanvallend op het middenveld is Kaka superieur aan Lampard in mijn ogen, elegantere voetballer, betere technique, meer snelheid, zeer aanwezig in topwedstrijden. In de verdediging is er momenteel denk ik niemand beter dan Alex en Terry.
Behalve Materazzi.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 12:09:59 #42
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_48884925
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:01 schreef Soul79 het volgende:
Christiano Ronaldo is tegen Milan juist lelijk door de mand gevallen. In Engeland wordt vanouds slecht verdedigd en met dat hoge temp kan hij het dan wel. Maar tegen een goed georganiseerde verdediging als Milan is het allemaal een stuk minder.
Juist.

Ik hou het op Henry.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_48884932
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 03:34 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

Voor mij is dat nog altijd dé match waarin bewezen werd hoe sterk een keeper zijn stempel op een match kan drukken.
Juentus - Rimini 2 weken terug.
Juventus 28 schoten tussen de palen, ongekend veel voor Italie en de doelman hield met de meest onvoorstelbare reddingen z'n doel schoon...

Beste speler op dit moment: Kaka.
Beetje een slow start, net als heel Milan na het WK, maar op dit moment de beste in de meest brede zin van het woord.
Als 2 zou ik Ronaldo kiezen, net iets minder functioneel, hoewel alleen al zijn positie op het veld daarin doorslaggevend kan zijn. Op nr. 3 zou ik Materazzi zetten. Compleet, veel scorend als verdediger, snel, sterk, veel wedstrijden beslissend.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammŕ, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_48884938
Charisteas
Ik support gevallen topclubs!
pi_48885291
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 12:10 schreef Fetai het volgende:
Charisteas
Lindenbergh

serieus

1. Kaka
2. C. Ronaldo
3. Messi
  dinsdag 1 mei 2007 @ 12:32:16 #46
163627 L.Dir
Boards of Canada
pi_48885611
1.Totti
2.Kaka
3.Messi
pi_48886014
1. Kaka
2. Gerrard
3. C. Ronaldo
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 1 mei 2007 @ 12:48:25 #48
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_48886065
1. Jean paul de Jong
2. Lovall
3. Ali Bousabon
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_48886446
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 12:07 schreef pfaf het volgende:

[..]

Behalve Materazzi. [afbeelding]
Materazzi vind ik duidelijk niet de beste verdediger van de wereld. Die jongen pakt te veel kaarten en moet het meerdere malen per wedstrijd bekopen met een grove sliding. Ik vind een speler die het voornamelijk op een voetballende manier oplost veel beter spelen. Zoals ik al zei in dit topic: John Terry is echt een klasbak, net zoals Lampard, al is dat geen verdediger.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:15:49 #50
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_48886936
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 03:02 schreef tong80 het volgende:

[..]

Gelukkig werd Dieter Eilts wel gewaardeerd.

Platini Zidane en Beckenbauer waren ook middenvelders toen ze de prijs wonnen.

Ik vind het veel erger dat Raoul Bergkamp en Henry nooit de prijs wonnen voor beste speler dan Lampard Gerrard en Linskens.

"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_48888024
Niet denigrerend doen over Linskens he, die heeft PSV in '88 de Europa Cup bezorgd.

Dat deed Romario hem een jaar later niet na
pi_48946326
Nou Christiano Ronaldo kan na vanavond wel geschrapt worden uit de kandidatenlijst. Wat een afgang.
  donderdag 3 mei 2007 @ 00:16:12 #53
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_48949391
Messi, alleen je ziet dat hij nog zo ontzettend jong is sommige wedstrijden geniaal, de andere wedstrijd doet hij je pijn aan je ogen..
op 2 Ronaldinho, alleen je merkt dat hij niet meer voetbalt voor t plezier of voor de winst.. hij wordt zo ontzettend lui..
op 3 Van Persie de periode voor zijn blessure was hij echt briljant..
pi_48949444
pi_48949608
De beste voetballer, niet de beste stofzuiger.

Gattuso is GEWELDIG!
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:53 schreef Fides het volgende:
In de verdediging is er momenteel denk ik niemand beter dan Alex en Terry.
Jamie Carragher
  donderdag 3 mei 2007 @ 00:40:46 #56
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_48949918
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 00:16 schreef Loserkid het volgende:
op 3 Van Persie de periode voor zijn blessure was hij echt briljant..
Klopt als een bus. Hele mooie speler. Maar wanneer wordt hij echt top! Dus voor een langere periode en net zo onmisbaar als Henry.

˛
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_48950190
1. Kaka
2. Ronaldo
3. Alves

Ik vraag me trouwens af wat Lampard tussen die foto's doet, zet er dan Gerrard neer.
pi_48950196
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 00:25 schreef Smeich het volgende:
De beste voetballer, niet de beste stofzuiger.

Gattuso is GEWELDIG!
[..]

Jamie Carragher
Zeker ja, wat een klasbak
pi_48950439
Kaka,speelt gewoon het meest constant, en dat op zo'n leeftijd
Patat Friet
pi_48950577
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 00:54 schreef Sensation89 het volgende:
1. Kaka
2. Ronaldo
3. Alves

Ik vraag me trouwens af wat Lampard tussen die foto's doet, zet er dan Gerrard neer.
Hij heeft alle recht om daar tussen te staan, want Lampard is wereldklasse. Gerrard had er van mij best bijgemogen, maar die is niets beter.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_48950606
Marco Materazzi speelt een superseizoen.
pi_48950662
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 02:44 schreef mcyodogg het volgende:
Petr Cech. Of telt een keeper niet?
Dat vond ik een drama gister bij de penals.

Gokte te snel en ging veels te makkelijk naar de hoek.
En deze hoek pakt hij niet eens voluit. ( Dida haalt bijvoorbeeld de hele hoek eruit met zijn lichaam )
  donderdag 3 mei 2007 @ 01:26:25 #63
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_48950793
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 01:17 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Dat vond ik een drama gister bij de penals.

Gokte te snel en ging veels te makkelijk naar de hoek.
En deze hoek pakt hij niet eens voluit. ( Dida haalt bijvoorbeeld de hele hoek eruit met zijn lichaam )
Weinig ervaring daarmee, dat zag je zo.

Overigens is dé beste methode om een penalty te pakken nog altijd die van Jean Marie Pfaff op het WK '86 destijds. Ga als keeper niet midden je doel staan maar ga wat meer naar rechts/links staan en spring dan vol de andere kant uit. Behalve bij de voorlaatste penalty , dan spring je net naar de hoek waarin je staat ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  donderdag 3 mei 2007 @ 01:58:02 #64
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_48951231
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 01:26 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Weinig ervaring daarmee, dat zag je zo.

Overigens is dé beste methode om een penalty te pakken nog altijd die van Jean Marie Pfaff op het WK '86 destijds. Ga als keeper niet midden je doel staan maar ga wat meer naar rechts/links staan en spring dan vol de andere kant uit. Behalve bij de voorlaatste penalty , dan spring je net naar de hoek waarin je staat ...
Lijkt me toch onzin :S
  donderdag 3 mei 2007 @ 01:59:20 #65
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_48951245
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 01:58 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Lijkt me toch onzin :S
Er zijn weinig keepers die zoveel penalty's gestopt hebben als Pfaff en als je de beelden erbij neemt zie je dat hij inderdaad vrijwel nooit midden zijn doel stond en vrijwel altijd de tegengstelde kant opspringt ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_48952750
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:01 schreef Pietmans het volgende:

[..]

Materazzi vind ik duidelijk niet de beste verdediger van de wereld. Die jongen pakt te veel kaarten en moet het meerdere malen per wedstrijd bekopen met een grove sliding. Ik vind een speler die het voornamelijk op een voetballende manier oplost veel beter spelen.
Je hebt duidelijk bijzonder weinig wedstrijden van Inter & Italie gezien afgelopen seizoen.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammŕ, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_48956909
Kaká natuurlijk
pi_48957042
Gattuso was inderdaad briljant gisteren, maar ook Seedorf was echt top!

Beste speler?

Ik geniet toch eigenlijk het meeste van spelers als Gerard van Liverpool.
pi_48957323
Seedorf! .
  donderdag 3 mei 2007 @ 11:14:24 #70
117098 Hathor
Effe niet
pi_48957554
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 11:08 schreef Henkmanz het volgende:
Seedorf! .


Kaka, met afstand. Wat hij tot dusverre in de CL heeft laten zien is ongeevenaard, met 10 doelpunten is hij geheel in zijn eentje verantwoordelijk voor de finaleplaats van Milan.

Op de voet gevolgd door Willem vd. Horst natuurlijk.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_48957723
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 11:14 schreef Hathor het volgende:

[..]



Kaka, met afstand. Wat hij tot dusverre in de CL heeft laten zien is ongeevenaard, met 10 doelpunten is hij geheel in zijn eentje verantwoordelijk voor de finaleplaats van Milan.

Op de voet gevolgd door Willem vd. Horst natuurlijk.
Als je spelers als Gattuso niet in je team hebt zitten kan een speler als Kakŕ ook niet zo functioneren.

1. Kaka
2. Messi
3. Gattuso
pi_48957857
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 11:14 schreef Hathor het volgende:

[..]



Kaka, met afstand. Wat hij tot dusverre in de CL heeft laten zien is ongeevenaard, met 10 doelpunten is hij geheel in zijn eentje verantwoordelijk voor de finaleplaats van Milan.

Op de voet gevolgd door Willem vd. Horst natuurlijk.
Was ook een geintje. Ik schreeuw al 2 jaar dat Kaka' de beste is, maar nu Milan wederom in de finale staat ziet de rest van de wereld het ook.
  donderdag 3 mei 2007 @ 11:33:08 #73
173496 Fcuker
ZuidZijde!
pi_48958347
Kaka'
Gattuso
Gerrard
Who the fuck is Fcuker?
pi_48958757
Lampard liet dinsdag weer zien niet in dat rijtje thuis te horen
pi_48959148
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 01:26 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Weinig ervaring daarmee, dat zag je zo.

Overigens is dé beste methode om een penalty te pakken nog altijd die van Jean Marie Pfaff op het WK '86 destijds. Ga als keeper niet midden je doel staan maar ga wat meer naar rechts/links staan en spring dan vol de andere kant uit. Behalve bij de voorlaatste penalty , dan spring je net naar de hoek waarin je staat ...
dat is een goeie ja !

Ik zelf heb ook weleens gekeept en ik wacht gewoon.
Heb er wel wat gestopt.
Elke stafschop is te stoppen.

Kijk maar bv naar Dida die pakt een bal nog die helemaal onder in het hoekje wordt geplaatst.
pi_48959886
1. Kaka
2. Messi
3. Gerrard
Trust No One -- Deep Throat-- The X Files
pi_48960074
Kaka, zeker na de wedstrijd van gisteren. Iedereen die Ronaldo heeft genoemd heeft hem gisteren hopelijk ook door de mand zien vallen. In Engeland speelt ie goed, maar in de halve finale niets laten zien.
Daarom dus Kaka, die er wel staat als het moet.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_48960210
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:11 schreef Pritt het volgende:
Michael Carrick. Uitleg lijkt me overbodig.
Zat ik ook aan te denken
  donderdag 3 mei 2007 @ 12:45:51 #79
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_48961345
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 12:16 schreef dennisw het volgende:

[..]

Zat ik ook aan te denken
Dan vind ik Scholes velen malen beter. De Engelse Sneijder.

˛
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_48961384
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 12:45 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dan vind ik Scholes velen malen beter. De Engelse Sneijder.

˛
Valt me mee dat je niet Diba noemt
  donderdag 3 mei 2007 @ 12:53:12 #81
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_48961609
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 12:47 schreef Robar het volgende:

[..]

Valt me mee dat je niet Diba noemt
Topspeler, maar heeft zijn slechtse seizoen uit zijn carriere gespeeld denk ik. Hoop dat hij naar Twente gaat.

˛
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 3 mei 2007 @ 13:49:36 #82
117098 Hathor
Effe niet
pi_48963750
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 11:18 schreef toma het volgende:

[..]

Als je spelers als Gattuso niet in je team hebt zitten kan een speler als Kakŕ ook niet zo functioneren.

1. Kaka
2. Messi
3. Gattuso
Dat kan je ook omdraaien, als types als Gattuso niet kunnen werken voor grootheden zoals Kaka, zal ie altijd een ondergewaardeerd ploeteraartje blijven. Nu valt ie veel meer op omdat alles wat Kaka aanraakt in goud verandert, en daar kan hij ook credits voor pakken.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_48963801
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 12:53 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Topspeler, maar heeft zijn slechtse seizoen uit zijn carriere gespeeld denk ik. Hoop dat hij naar Twente gaat.

˛
dit is een grapje mag ik hopen?
pi_48963854
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 13:49 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat kan je ook omdraaien, als types als Gattuso niet kunnen werken voor grootheden zoals Kaka, zal ie altijd een ondergewaardeerd ploeteraartje blijven. Nu valt ie veel meer op omdat alles wat Kaka aanraakt in goud verandert, en daar kan hij ook credits voor pakken.
daarom staat Kaka ook op 1 en Gattuso op 3
pi_48966013
Gerrard is een beer! Kaká staat op gelijke hoogte...
Chill
pi_48969891
Zonder enige twijfel Kaka. Geen salon(circus)voetballer als Ronaldo maar des te efficienter. Hij valt niet op door showtjes te geven, maar wel door zijn snelheid, doelgerichtheid en vista.
pi_48970418
Ik ga op het moment voor Kaka.
  donderdag 3 mei 2007 @ 16:41:01 #88
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_48970606
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 16:22 schreef BramKVO het volgende:
Zonder enige twijfel Kaka. Geen salon(circus)voetballer als Ronaldo maar des te efficienter. Hij valt niet op door showtjes te geven, maar wel door zijn snelheid, doelgerichtheid en vista.
Ja, C. Ronaldo draait nog WIndows XP op zijn pc.

˛
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 3 mei 2007 @ 16:47:29 #89
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_48970833
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 16:41 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, C. Ronaldo draait nog WIndows XP op zijn pc.

˛
C. Ronaldo lijkt mij het type dat met een trendy gedesignde iMac uitpakt. In het roze ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_48970947
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 16:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

C. Ronaldo lijkt mij het type dat met een trendy gedesignde iMac uitpakt. In het roze ...
Zo iemand heeft nog nooit een computer met een toetsenbord en een muis gezien
pi_48970950
1. Kaka
2. Alex
3. Seedorf
  donderdag 3 mei 2007 @ 16:53:44 #92
148059 Pritt
Atheďst
pi_48971043
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 12:45 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dan vind ik Scholes velen malen beter. De Engelse Sneijder.

˛
Carrick en Scholes zijn twee totaal andere spelers.
Je vergelijkt Huntelaar toch ook niet met Sankoh?
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_48971073
1. Kaka
2. Gerrard
3. Messi
pi_48971943
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 16:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ga op het moment voor Kaka.
pi_48972035
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 16:54 schreef Dynia het volgende:
1. Kaka
2. Gerrard
3. Messi
Denk dat ik ook voor dit rijtje zou gaan
  vrijdag 4 mei 2007 @ 13:02:41 #96
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_49001029
Ronaldo valt opnieuw in de prijzen

De Vereniging van Voetbaljournalisten (FWA) heeft Cristiano Ronaldo (Manchester United) verkozen als 'Beste Speler van het Jaar'. Enkele weken geleden vonden ook zijn collega's hem de beste voetballer op de Engelse velden.

Ronaldo versloeg Didier Drogba (Chelsea) en zijn ploegmaats Ryan Giggs en Paul Scholes met groot verschil. Hij verkeerde dit jaar dan ook in een uitstekende vorm, ondanks zijn mindere prestaties in halve finales van de Champions League tegen AC Milan.

In het tussenseizoen hing Ronaldo's toekomst bij de Mancunians nochtans aan een zijden draadje. Op het WK in Duitsland had hij voor controverse gezorgd door in de wedstrijd tegen Engeland Rooney een rode kaart aan te smeren. Daarmee haalde hij zich de toorn van de Britse fans op de hals, en ook Rooney zelf liet verstaan dat hij nooit meer met Ronaldo wilde samenspelen.

'De verkiezing van Ronaldo betekent, de gebeurtenissen op het WK in Duitsland in acht genomen, dat we gewoon de beste speler in het land wilden belonen,' aldus Paul Hetherington, voorzitter van de FWA. 'Er is dus niks blijven hangen van afgelopen zomer.'

boj (bbc.co.uk)04/05/2007

Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_49001639
1. Kaka
2. Ronaldo
3. Messi
pi_49001881
Gerrard is een goede speler, maar zo goed vind ik hem nou ook weer niet hoor.
  Moderator vrijdag 4 mei 2007 @ 14:36:53 #99
138438 crew  Pizzakoppo
pi_49004708
1. Kaka, Seedorf, Oddo, Ronaldo (de dikke van Milano), Pennant, Rooney, Messi, Toni, Ibrahimovic!
2. Gatusso, Pirlo, Grosso, Gerrard, Ronaldinho,
3. Maldini, Nesta, Jankulovski, Zambrotta, Matterazzi, Cannavaro, Cafu.

4. Gomes, Ricardo, Valdez, BUFFON!
pi_49004780
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 14:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
1. Kaka, Seedorf, Oddo, Ronaldo (de dikke van Milano), Pennant, Rooney, Messi, Toni, Ibrahimovic!
2. Gatusso, Pirlo, Grosso, Gerrard, Ronaldinho,
3. Maldini, Nesta, Jankulovski, Zambrotta, Matterazzi, Cannavaro, Cafu.

4. Gomes, Ricardo, Valdez, BUFFON!
Heuh, het ging om de beste (lees 1) speler
Je bent overigens wel overdreven pro Italiaans.
  Trouwste user 2022 vrijdag 4 mei 2007 @ 15:15:31 #101
7889 tong80
Spleenheup
pi_49006094
Terechte prijs voor Ronaldo.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 4 mei 2007 @ 15:17:25 #102
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_49006165
Ronaldinho.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  vrijdag 4 mei 2007 @ 15:17:35 #103
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_49006175
1)C. Ronaldo
2)Ronaldinho
3)Carrick
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 15:29:47 #104
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_49006560
STEVEN GERRARD
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
  Moderator vrijdag 4 mei 2007 @ 16:49:05 #105
138438 crew  Pizzakoppo
pi_49009499
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 14:38 schreef Robar het volgende:

[..]

Heuh, het ging om de beste (lees 1) speler
Je bent overigens wel overdreven pro Italiaans.
Nationalisme heet dat
  vrijdag 4 mei 2007 @ 16:53:48 #106
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_49009689
Op dit moment zonder enige twijfel Kaká
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  vrijdag 4 mei 2007 @ 16:56:59 #107
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_49009805
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 16:53 schreef PyTh het volgende:
Op dit moment zonder enige twijfel Kaká
Na de twee wedstrijden tegen Manchester United moet ik het daar wel mee eens zijn
pi_49012394
Veel mensen zien Michael Essien over het hoofd. Maar ik zal je zeggen, als die bij Manchester zat, waren ze al lang en breed kampioen geweest. Hij is waarschijnlijk ook de meest allrounde speler van allen die hier genoemd zijn.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_49013326
Ik zou hem toch niet gebruiken als rechtsback of als centrale verdediger.
Dan zou ik me iemand kopen die dat wel als zijn thuis ziet.
  Moderator vrijdag 4 mei 2007 @ 19:48:24 #110
138438 crew  Pizzakoppo
pi_49015962
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 18:15 schreef mcyodogg het volgende:
Veel mensen zien Michael Essien over het hoofd. Maar ik zal je zeggen, als die bij Manchester zat, waren ze al lang en breed kampioen geweest. Hij is waarschijnlijk ook de meest allrounde speler van allen die hier genoemd zijn.
Hier moet ik je inderdaad wel gelijk in geven, die man is een verdediger, middenvelder en aanvaller in 1 en wat voor 1, hij blinkt overal uit!!
  zaterdag 5 mei 2007 @ 15:12:48 #111
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_49037185
Ik vind Essien, Kaka en Carrick wel heel erg goed op dit moment
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
  zaterdag 5 mei 2007 @ 15:14:23 #112
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_49037228
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 15:12 schreef DANILXL het volgende:
Ik vind Essien, Kaka en Carrick wel heel erg goed op dit moment
Carrick
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
  woensdag 9 mei 2007 @ 13:44:31 #113
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_49182578
Wamberto .
Secrets never die. Only people.
pi_49232577
C. Ronaldo denk ik op het moment
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_49232695
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:02 schreef Paaskonijn het volgende:
C. Ronaldo denk ik op het moment
Die is tegen Milan juist vreselijk door de mand gevallen
  donderdag 10 mei 2007 @ 17:35:04 #116
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_49233774
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:05 schreef Soul79 het volgende:

[..]

Die is tegen Milan juist vreselijk door de mand gevallen
Tegen Milan viel ie misschien tegen, maar opbouwend is ie onwijs goed, speelt zeer en zeer snel met de bal aan zijn voeten, en kan schitterend pasen.

Niets voor niets gekozen tot beste speler uit de Premiership 2006/2007.

Ik kan me voorstellen dat veel mensen hem niet kunnen uitstaan maar ik houd van technisch goede voetballers, en daarin is hij echt een talent te noemen
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_49233835
1. Kaka
2. Ronaldinho
3. Gerrard
Yo!Soppa?
pi_49234216
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:35 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Tegen Milan viel ie misschien tegen, maar opbouwend is ie onwijs goed, speelt zeer en zeer snel met de bal aan zijn voeten, en kan schitterend pasen.

Niets voor niets gekozen tot beste speler uit de Premiership 2006/2007.

Ik kan me voorstellen dat veel mensen hem niet kunnen uitstaan maar ik houd van technisch goede voetballers, en daarin is hij echt een talent te noemen
In Engeland is hij zeker de beste, maar zoals ik al eerder zei in dit topic wordt daar vanouds heel slecht verdedigd. Het snelle, chaotische Engelse voetbal is hem op het lijf geschreven, maar in de Serie A zou hij veel minder potten breken.
pi_49265909
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:47 schreef Soul79 het volgende:

[..]

In Engeland is hij zeker de beste, maar zoals ik al eerder zei in dit topic wordt daar vanouds heel slecht verdedigd. Het snelle, chaotische Engelse voetbal is hem op het lijf geschreven, maar in de Serie A zou hij veel minder potten breken.
Dat bleek dus tegen Milan.
pi_49280271
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:05 schreef Soul79 het volgende:

[..]

Die is tegen Milan juist vreselijk door de mand gevallen
Klopt..Maar 1 mindere wedstrijd betekent niet dat hij niet de beste speler om het moment kan zijn..
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_49293401
De eerste wedstrijd tegen Milan moest het toch ook vooral van spelers als Scholes, Giggs, Carrick en Rooney komen. Als je echt de beste van de wereld bent blink je op zulke momenten uit, zoals Kaka dus bijvoorbeeld deed. Wat dat betreft zou je zelf Seedorf als middenvelder boven hem kunnen stellen, omdat ie er dit seizoen ook altijd op dat soort momenten stond.
  zaterdag 12 mei 2007 @ 08:22:27 #122
121310 venomsnake
El Saltador
pi_49293634
Kaka
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 18:15 schreef mcyodogg het volgende:
Veel mensen zien Michael Essien over het hoofd.
Ook een geweldige speler idd, komt op een goede 2e plek..
Barca moet die jongen halen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_49553985
ik kan niet kiezen tussen Kaká, Cristiano en zo'n U-17 speler die nogal uitblonk voro Nederland toen ze tegen Engeland speelden

scoorde volgens mij twee keer

oh ja, mag Michel van Oostrum, nu gestopt, er ook tussen?, dankzij hem stond Fc Emmen een paar keer BIJNA in de eredivisie
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  zondag 20 mei 2007 @ 00:04:40 #124
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_49556409
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 20:16 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Klopt..Maar 1 mindere wedstrijd betekent niet dat hij niet de beste speler om het moment kan zijn..
Nu in de Cupfinal liet hij het toch ook andermaal grandioos afweten. Een van de kwaliteiten van een hele grote is net dat hij er staat op de grote momenten ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_49561328
inderdaad, C. Ronaldo ... veel show, maar op de beslissende momenten ...?

Kaka heerst !
  zondag 20 mei 2007 @ 11:52:00 #126
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_49564051
quote:
Op zondag 20 mei 2007 06:02 schreef BramKVO het volgende:
inderdaad, C. Ronaldo ... veel show, maar op de beslissende momenten ...?

Kaka heerst !
Michael Essien is wereldtop, en ik vind Obi Mikel ook al een hele grote.

˛
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Moderator zondag 20 mei 2007 @ 12:07:00 #127
138438 crew  Pizzakoppo
pi_49564465
quote:
Op zondag 20 mei 2007 00:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Nu in de Cupfinal liet hij het toch ook andermaal grandioos afweten. Een van de kwaliteiten van een hele grote is net dat hij er staat op de grote momenten ...
Inderdaad, Ronaldo was gisteren helemaal nergens te bekennen, en dat was ook omdat chelsea sterk stond te verdedigen.
pi_49566202
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 22:44 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dankzij hem stond Fc Emmen een paar keer BIJNA in de eredivisie
zo zo
  zondag 20 mei 2007 @ 13:23:25 #129
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_49567048
Seedorf is natuurlijk de beste!
Bernie en ik zijn tof.
  zondag 20 mei 2007 @ 14:00:09 #130
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_49568454
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 22:44 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik kan niet kiezen tussen Kaká, Cristiano en zo'n U-17 speler die nogal uitblonk voro Nederland toen ze tegen Engeland speelden

scoorde volgens mij twee keer

oh ja, mag Michel van Oostrum, nu gestopt, er ook tussen?, dankzij hem stond Fc Emmen een paar keer BIJNA in de eredivisie
Met zn beveiligingsbedrijf tegenwoordig Was wel heel belangrijk voor de Fc destijds.

Maar een van mijn favorieten van het seizoen is Essien. Wat een geweldenaar is dat Kan op bijna alle linies goed uit de voeten, fantastische speler.
Love will tear us apart (Joy Division)
  zondag 20 mei 2007 @ 18:34:42 #131
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_49579046
quote:
Op zondag 20 mei 2007 12:07 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Inderdaad, Ronaldo was gisteren helemaal nergens te bekennen, en dat was ook omdat chelsea sterk stond te verdedigen.
Ze moesten 2 man op Ronaldo zetten om hem uit de wedstrijd te houden, en dat had Man UTD gisteren gewoon veel beter uit moeten spelen.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_49579195
quote:
Op zondag 20 mei 2007 18:34 schreef stefmans het volgende:

[..]

Ze moesten 2 man op Ronaldo zetten om hem uit de wedstrijd te houden, en dat had Man UTD gisteren gewoon veel beter uit moeten spelen.
Dan doe je Paolo Ferreira ernstig te kort, want hij stond uitstekend tegen hem te verdedigen. Ronaldo was veel te egoistisch en hij liep zich telkens vast.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  Moderator zondag 20 mei 2007 @ 18:39:39 #133
138438 crew  Pizzakoppo
pi_49579198
quote:
Op zondag 20 mei 2007 18:34 schreef stefmans het volgende:

[..]

Ze moesten 2 man op Ronaldo zetten om hem uit de wedstrijd te houden, en dat had Man UTD gisteren gewoon veel beter uit moeten spelen.
Ik heb toch aardig wat situaties gezien waarin hij wel 1 op 1 stond maar hij een aantal scharen deden die gewoon onpraktisch waren...

Ik denk trouwens ook dat de stempel van beste voetballer van de premiership op hem een negatieve uitwerking heeft, hij moet voor zijn gevoel elke actie een trucje doen want iedereen verwacht dat van hem, hij kan niet gewoon droog een balletje plaatsen omdat we dan geen trucje zien... Trieste sociale druk op een té jonge speler...
  zondag 20 mei 2007 @ 18:43:03 #134
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_49579308
quote:
Op zondag 20 mei 2007 18:39 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Dan doe je Paolo Ferreira ernstig te kort, want hij stond uitstekend tegen hem te verdedigen. Ronaldo was veel te egoistisch en hij liep zich telkens vast.
Die stond zeker goed te verdedigen maar als je Ronaldo een hele wedstrijd alleen tegen hem laat spelen laat hij niets van Ferreira over.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  zondag 20 mei 2007 @ 19:18:31 #135
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_49580466
quote:
Op zondag 20 mei 2007 18:39 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ik heb toch aardig wat situaties gezien waarin hij wel 1 op 1 stond maar hij een aantal scharen deden die gewoon onpraktisch waren...

Ik denk trouwens ook dat de stempel van beste voetballer van de premiership op hem een negatieve uitwerking heeft, hij moet voor zijn gevoel elke actie een trucje doen want iedereen verwacht dat van hem, hij kan niet gewoon droog een balletje plaatsen omdat we dan geen trucje zien... Trieste sociale druk op een té jonge speler...
Bwah, in de premiership veranderd die stempel van beste voetballer nogal snel hoor. N paar jaar terug zagen ze nog in Robben de nieuwe Maradona aldaar ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  Moderator zondag 20 mei 2007 @ 19:33:59 #136
138438 crew  Pizzakoppo
pi_49580947
quote:
Op zondag 20 mei 2007 19:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Bwah, in de premiership veranderd die stempel van beste voetballer nogal snel hoor. N paar jaar terug zagen ze nog in Robben de nieuwe Maradona aldaar ...
Dat klopt, maar toch is het extra druk voor hem om zich als een straatvoetballer te profileren in elke wedstrijd...
  Trouwste user 2022 zondag 20 mei 2007 @ 23:48:35 #137
7889 tong80
Spleenheup
pi_49590724
Messi weer briljant vandaag

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_49590878
Kaka.
pi_49591266
quote:
Op zondag 20 mei 2007 23:48 schreef tong80 het volgende:
Messi weer briljant vandaag

idd geweldige acties weer. Maar Ronaldinho liet ook weer zien dat ie nog kan ballen.
pi_49593628
quote:
Op zondag 20 mei 2007 18:43 schreef stefmans het volgende:

[..]

Die stond zeker goed te verdedigen maar als je Ronaldo een hele wedstrijd alleen tegen hem laat spelen laat hij niets van Ferreira over.
Misschien op een andere dag, maar niet zaterdag. Ze konden nog uren verder spelen, maar Ferreira had em in zak, net als Bridge, wanneer Ronaldo het eens van de andere kant probeerde.

Maar zover ik me kan herinneren is hij verder ook niet groots geweest in de grote wedstrijden tegen Arsenal/Liverpool/Chelsea dit jaar in de PL. Hij is erg belangrijk geweest tegen kleinere ploegen, punten gepakt, mede waardoor United kampioen is geworden. Maar de volgende stap voor hem is om diezelfde indruk achter te laten tegen de grootsten, en dan op een constant niveau.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  woensdag 23 mei 2007 @ 23:49:24 #141
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_49708362


Hij is zelfs zo goed dat we het niet eens merken ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_49709512
haha, ik zat er al op te wachten
pi_49709673
Haha, pippo... van die vent moet je toch houden
  donderdag 24 mei 2007 @ 00:27:08 #144
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_49709705
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 00:25 schreef Henkmanz het volgende:
Haha, pippo... van die vent moet je toch houden
Niet mijn soort spits.

˛
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_49710072
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 00:27 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Niet mijn soort spits.

˛
voor deze keer ben ik het met hem eens
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_49710264
Ik ga denk ik voor Kaka. Al vind ik Ronaldinho prachtig om naar te kijken.
Kaka is technisch goed, doet de truukjes a la Ronaldo, maar dan wel op de momenten dat het noodzakelijk is, en niet zomaar even voor de show (waar Ronaldo nog steeds een handje van heeft). Kaka heeft een zeer scherp inzicht voor het spelletje en is gewoonweg een topspeler.
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>
  donderdag 24 mei 2007 @ 01:11:28 #147
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_49710665
Ik vraag mij trouwens wel af of we volgend jaar die andere Ronaldo bij Milan nog eens op zijn beste niveau gaan zien ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_49710719
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 00:27 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Niet mijn soort spits.

˛
zo eentje die scoort? eng he
pi_49710722
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 01:11 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik vraag mij trouwens wel af of we volgend jaar die andere Ronaldo bij Milan nog eens op zijn beste niveau gaan zien ...
je hebt van die laatbloeiers zoals Toni of van die spelers die nooit kapot gaan zoals Pelé, ik geef Ronaldo nog 4 jaar
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_49915342
Ik ga voor Zlatan!
pi_49973099
1. Kaka
2. Messi
3. Seedorf
4. van Nistelrooy
5. Gerrard
6. Totti
7. Drogba
"You can call me Susan if it makes you happy"
  vrijdag 1 juni 2007 @ 01:04:12 #152
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_49987325
1. Kaka
2. Gerrard
3. Iniesta (slaat nergens op, maar ik vind het zo'n geile speler)
4. Carrick
5. Xavi

Cristiano Ronaldo niet, die moet doodvallen, die stomme melkmuil.
pi_49992210
Ik ga voor deze vier namen: Kaka, Seedorf (jaja), Gerrard en Ronaldinho
pi_49992373
Van Nistelrooy, Seedorf, Kaká in willekeurige volgorde.
pi_49992563
Seedorf, Kaka, Ronaldinho, Gerrard.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 10:34:15 #156
75556 erkel
back from Dagestan
pi_49993271
1.Seedorf
2.Ronaldinho
3.Kaka
4.Eto'o
5.Drogba
Weisst
pi_49994518
Gerrard heeft dit seizoen toch helemaal niets speciaals gedaan? Naar dit seizoen sla ik Seedorf momenteel zeker hoger aan.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 12:45:38 #158
159022 AminBen
El Maestro
pi_49999529
ohja en c. ronaldo moet inderdaad deaudt
  vrijdag 1 juni 2007 @ 14:01:49 #160
180065 ajaxclub
Ajax4Live
pi_49999826
ronaldinho blijft voor mij toch verruit de beste voetballer ter wereld ondanks het mindere seizoen die hij nu heeft gehad
pi_50000774
Als je in een minder seizoen 20x scoort in La Liga kan je wel wat ja:P
  vrijdag 1 juni 2007 @ 14:28:32 #162
159022 AminBen
El Maestro
pi_50000881
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 14:25 schreef Fides het volgende:
Als je in een minder seizoen 20x scoort in La Liga kan je wel wat ja:P
Ook 7/8 pingels, denk maar een stuk of 8 veldgoals. Hij stelt vaker dan Eto'o teleur, die werkt ook nog als een paard en strooit met passes.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 14:34:37 #163
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_50001081
1: Kaka
2: Ronaldinho (begint eentonig te worden maargoed)
3: Seedorf (jawel)
4: Van Nistelrooy
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_54295747
1.Giggs
2.Kaká
3.Raúl
4.Zlatan
5.Van der Vaart
pi_54295802
1. Kaka
2. Ibrahimovic
3. Totti
4. Seedorf

Allemaal in Italië actief. Toeval?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_54295915
Ja
  donderdag 1 november 2007 @ 09:05:28 #167
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54296390
1. Tommaso Rocchi.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54297875
quote:
Op donderdag 1 november 2007 09:05 schreef M0NTANA het volgende:
1. Tommaso Rocchi.
Rocchi, de meeste bonkige saaie spits, bij de meest saaie club, ter wereld.. ;-)
pi_54298242
1. Messi
2. Cesc Fabregas
3. Kaka
pi_54298755
Na gisteravond Seedorf wat een vent
pi_54299139
Mwa, misschien ben ik wat biased, maar ik wil weer Lampard zeggen. 3 wedstrijden: 5 assists en 3 goals. En de manier waarop hij staat te voetballen doet me terugdenken aan 2/3 jaar geleden, wat een topklasse.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  donderdag 1 november 2007 @ 13:30:15 #172
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_54299864
eensch
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_54302697
Cesc.
pi_54302804
Wamberto.
Secrets never die. Only people.
pi_54302891
Van Nistelrooij mag inmiddels toch wel tot één van de beste spitsen/afmakers van de wereld genoemd worden. Wat een koelbloedige killer is het ook!
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_54303430
Ik ga ook voor Messi.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_54303648
Momenteel is er niet 1 die er bovenuit steekt.
De beste10 momenteel zijn waarschijnlijk (in willekeurige volgorde):
Kaka, C. Ronaldo, Messi, Seedorf, Ronaldinho, Lampard, Van Nistelrooy, Fabregas, Ibrahimovic, Totti ofzo.
Eto'o, Henry en Gerrard hebben dit seizoen nog niet echt fantastisch gespeeld. Verder heb je nog spelers als Drogba, Iniesta, Essien, Ribery, Diego, Klose, Elano, Raul, Van Persie, etc. die ook briljant zijn.\
  Trouwste user 2022 donderdag 1 november 2007 @ 22:05:49 #178
7889 tong80
Spleenheup
pi_54306593
Etc

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_54306850
Colin
  vrijdag 2 november 2007 @ 11:49:52 #180
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_54312840
quote:
Op donderdag 1 november 2007 19:12 schreef Fides het volgende:
Momenteel is er niet 1 die er bovenuit steekt.
De beste10 momenteel zijn waarschijnlijk (in willekeurige volgorde):
Kaka, C. Ronaldo, Messi, Seedorf, Ronaldinho, Lampard, Van Nistelrooy, Fabregas, Ibrahimovic, Totti ofzo.
Eto'o, Henry en Gerrard hebben dit seizoen nog niet echt fantastisch gespeeld. Verder heb je nog spelers als Drogba, Iniesta, Essien, Ribery, Diego, Klose, Elano, Raul, Van Persie, etc. die ook briljant zijn.\
ja idd! zo kun je het wel stellen jah..

Maar die Ribery is ook een geweldenaar, die man kan voetballen zeg..
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_54319012
Het is ook maar net wat voor een voetballer je wilt hebben. Voetballers op verschillende posities vergelijken blijft toch altijd een beetje moeilijk.
Maar ik ga voor Cesc.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  Trouwste user 2022 vrijdag 2 november 2007 @ 22:49:45 #182
7889 tong80
Spleenheup
pi_54328000
Wie is dat

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_54328044
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 22:49 schreef tong80 het volgende:
Wie is dat

Huh?
  Trouwste user 2022 vrijdag 2 november 2007 @ 22:53:51 #184
7889 tong80
Spleenheup
pi_54328092
Zegt me niks

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 vrijdag 2 november 2007 @ 22:54:07 #185
7889 tong80
Spleenheup
pi_54328100
Waar speelt ie ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_54328135
Tong houdt zich van de domme.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_54328137
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 22:54 schreef tong80 het volgende:
Waar speelt ie ?

Potver tong. Dat meen je niet
  Trouwste user 2022 vrijdag 2 november 2007 @ 22:59:37 #188
7889 tong80
Spleenheup
pi_54328236
Cesc ? Zegt me niks

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_54328563
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 22:59 schreef tong80 het volgende:
Cesc ? Zegt me niks

Ja, zo noemen ze hem in Spanje.

Staat daar ook op z'n shirt.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_54328676
Fabregas van Arsenal dus, Tong
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Trouwste user 2022 vrijdag 2 november 2007 @ 23:27:11 #191
7889 tong80
Spleenheup
pi_54328959
Ja hallo zeg dat dan

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_54329473
Niemand noemt Ribery in zijn top10?
lollig
  zaterdag 3 november 2007 @ 00:03:46 #193
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_54329922
Freddy Adu vraag maar aan DAM, die gast heeft alle statistieken mee
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
  Trouwste user 2022 zaterdag 3 november 2007 @ 00:37:40 #194
7889 tong80
Spleenheup
pi_54330723
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 23:46 schreef ub40_bboy het volgende:
Niemand noemt Ribery in zijn top10?
Aanstaande wereldtopper

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_54335441
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 00:03 schreef DAMH het volgende:
Freddy Adu vraag maar aan DAM, die gast heeft alle statistieken mee
Niemand was ooit verder dan Freddy!

Moeilijk vergelijken ook allemaal. Doe toch maar Kaká, ik vind dat die ook altijd goed is in het teamspel. Zeker niet onbelangrijk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_54336318
Kaka
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 3 november 2007 @ 16:23:06 #197
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_54339330
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 23:46 schreef ub40_bboy het volgende:
Niemand noemt Ribery in zijn top10?
hij komt zeker in mijn top 10 voor, maar heb al gezegd dat ik em geweldig vind geniale voetballer
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_54339912
Fabregas
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_54340380
VdV als ie heel blijft
  Trouwste user 2022 zaterdag 3 november 2007 @ 17:32:01 #200
7889 tong80
Spleenheup
pi_54340505
Vandaag was ie weer geweldig

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_54340554
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 17:32 schreef tong80 het volgende:
Vandaag was ie weer geweldig

Volgens mij heb je geen eens de wedstrijd gezien .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  Trouwste user 2022 zaterdag 3 november 2007 @ 17:35:28 #202
7889 tong80
Spleenheup
pi_54340577
Nee maar ik luisterde naar langs de lijn en de verslaggever was lovend. En ik las wat de Duitse verslaggever over hem zei

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_54340639
Kaka en Fabregas
quote:
Op donderdag 1 november 2007 09:05 schreef M0NTANA het volgende:
1. Tommaso Rocchi.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_54340904
quote:
Op donderdag 1 november 2007 18:22 schreef PizzaSalami het volgende:
Wamberto.
pi_54384097
Kaka

Messi

Fabregas
Van Nistelrooy
Zlatan
AFC AJAX
pi_54385455
Salcido.
  maandag 5 november 2007 @ 19:13:06 #207
67174 Dos37
Come on Twente
pi_54386623
Messi, Kaka laat ook geen spetterende indruk achter bij Milan dit seizoen.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_54386685
quote:
Op maandag 5 november 2007 18:20 schreef Rumille het volgende:
Salcido.
en Schaars.
pi_54386730
En uiteraard Dembele.
pi_54387071
quote:
Op maandag 5 november 2007 19:13 schreef Dos37 het volgende:
Messi, Kaka laat ook geen spetterende indruk achter bij Milan dit seizoen.
Kaka piekt liever in de CL tegen Man Utd
pi_54391520
Fabregas is heersend dit jaar.
pi_54392165
Messi is fenomenaal ja maar hij heeft zich in de CL niet kunnen onderscheiden zover
AFC AJAX
pi_54392280
quote:
Op maandag 5 november 2007 22:21 schreef sjimz het volgende:
Fabregas is heersend dit jaar.
Helemaal mee eens

die doelpuntenmeter
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  donderdag 8 november 2007 @ 19:21:36 #214
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_54462748
Ik vind Diego van Werder van wereldklasse, zelden tot nooit balverlies. Vreemd dat hij nog niet bij de wereldtop zit. Misschien dat hij wordt gezien als een spelvertrager?

˛
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_54465799
Wel opvallend dat veel van de genoemde spelers nog niet eens op hun top zit, als je naar de leeftijd kijkt. Zouden dus nog een paar mooie jaren aan moeten komen
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_54466232
quote:
Op maandag 5 november 2007 22:42 schreef BonJovi het volgende:
Messi is fenomenaal ja maar hij heeft zich in de CL niet kunnen onderscheiden zover
Hij loopt 3 op 4.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_54466279
quote:
Op donderdag 8 november 2007 19:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind Diego van Werder van wereldklasse, zelden tot nooit balverlies. Vreemd dat hij nog niet bij de wereldtop zit. Misschien dat hij wordt gezien als een spelvertrager?

˛
Bij welke topclub zou hij dan moeten spelen waar hij nodig is?


  donderdag 8 november 2007 @ 23:16:39 #218
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_54469534
quote:
Op donderdag 8 november 2007 21:31 schreef sjimz het volgende:

[..]

Bij welke topclub zou hij dan moeten spelen waar hij nodig is?


[ afbeelding ]
Madrid had hem kunnen halen in plaats van Sneijder. Bij Barca ipv Deco.

˛
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_54485502
Deco is natuurlijk wel iets completer dan Diego..... Vooral qua defensieve arbeid en qua loopwerk. En minstens zo geniaal in aanvallend opzicht.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 3 december 2007 @ 23:53:42 #220
53211 Umm-Qasr
Fatality!!!
pi_55024539
Kaka stipt op nummer. Daarna in willekeurige volgorde Messi, Ronaldhino, Pirlo, Drogba, Rooney wellicht ...
Before all else, be armed.
pi_55025086
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 17:05 schreef methodmich het volgende:
Deco is natuurlijk wel iets completer dan Diego..... Vooral qua defensieve arbeid en qua loopwerk. En minstens zo geniaal in aanvallend opzicht.
Na je ontdekkingen die je ieder jaar doet was al duidelijk dat je er weinig kijk op hebt, maar als dat nog niet duidelijk was, dan is het dat nu zeker duidelijk
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_55025134
Gelukkig hebben we jou nog om ons de waarheid te doen leren kennen.
pi_55025333
Weet ik.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_55026927
Op dit moment laat Kakŕ het even afweten en ga ik voor Messi.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_55027584
Op dit moment:

1 Gerrard
2 Fabregas
3 Sergio Ramos
4 Messi
5 Casillas
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueńo en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_55028748
1. Fabregas
2. Gerrard
3. van Nistelrooy
4. Drogba
5. Raffie
pi_55030555
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:26 schreef Tommeke het volgende:
5. Raffie
veel beter dan Kaká idd
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:58:28 #228
67174 Dos37
Come on Twente
pi_55030617
1. Ronaldo.
2. van Nistelrooy
3. Messi.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_55030903
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:55 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

veel beter dan Kaká idd
Kaka heeft dit seizoen nog bar weinig laten zien en is gewoon niet in vorm. Op dit moment zijn er tientallen spelers die wekelijks beter presteren dan Kaka en v/d Vaart is er 1 van.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammŕ, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_55030954
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:08 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Kaka heeft dit seizoen nog bar weinig laten zien en is gewoon niet in vorm. Op dit moment zijn er tientallen spelers die wekelijks beter presteren dan Kaka en v/d Vaart is er 1 van.
Juustem, in principe is Kaka een veel betere voetballer dan v/d Vaart, maar op dit moment vind ik v/d Vaart beter presteren.
  dinsdag 4 december 2007 @ 12:13:19 #231
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_55031019
De beste VOETBALLER is Cristiano Ronaldo, zonder twijfel. Hij is baas over de bal. Zijn balbehandeling is ongeëvenaard en zijn stookracht is op een hoog pijl. Tevens is hij erg flexibel (wendbaar).

˛
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 4 december 2007 @ 12:16:09 #232
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55031083
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:13 schreef BansheeBoy het volgende:
De beste VOETBALLER is Cristiano Ronaldo, zonder twijfel. Hij is baas over de bal. Zijn balbehandeling is ongeëvenaard en zijn stookracht is op een hoog pijl. Tevens is hij erg flexibel (wendbaar).

˛
Je vergeet Anouar Diba.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_55031388
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:13 schreef BansheeBoy het volgende:
De beste VOETBALLER is Cristiano Ronaldo, zonder twijfel. Hij is baas over de bal. Zijn balbehandeling is ongeëvenaard en zijn stookracht is op een hoog pijl. Tevens is hij erg flexibel (wendbaar).

˛
En hij schiet ze er aan de lopende band in...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_55031969
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:13 schreef BansheeBoy het volgende:
De beste VOETBALLER is Cristiano Ronaldo, zonder twijfel. Hij is baas over de bal. Zijn balbehandeling is ongeëvenaard en zijn stookracht is op een hoog pijl. Tevens is hij erg flexibel (wendbaar).

˛
En het verschil met Messi daarin is?
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueńo en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_55032284
Verdedigers zijn inderdaad korfballers.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_55032436
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:13 schreef BansheeBoy het volgende:
De beste VOETBALLER is Cristiano Ronaldo, zonder twijfel. Hij is baas over de bal. Zijn balbehandeling is ongeëvenaard en zijn stookracht is op een hoog pijl. Tevens is hij erg flexibel (wendbaar).

˛
Hij scoort wel vaak maar vaak zijn zijn bewegingen onnodig.
AFC AJAX
pi_55032438
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:57 schreef WeebI het volgende:

[..]

En het verschil met Messi daarin is?
Ronaldo schiet er meer in dan Messi.

http://www.telesport.nl/v(...)ldo_goud_waard_.html
Gisterenavond maar weer eens bewezen..
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_55032495
messi
Hier zet ik niets neer!
pi_55032556
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 13:13 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Ronaldo schiet er meer in dan Messi.

http://www.telesport.nl/v(...)ldo_goud_waard_.html
Gisterenavond maar weer eens bewezen..
Ze hebben er allebei acht mafketel
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueńo en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_55033057
Dus in dit geval gaat het gelijk op, dan geeft persoonlijkheid de doorslag ... mja, een jankende cheat versus iemand die gewoon wil voetballen ... eenvoudig wie er dan wint ... Messi dus, voor de grapjassen
pi_55033127
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 13:17 schreef WeebI het volgende:

[..]

Ze hebben er allebei acht mafketel
Mafketel

In hun eigen competitie wel, alleen heeft Manchester 11 wedstrijden gespeelt en Barca 12.
Dus das al een verschil.

En in de CL heeft C. Ronaldo 5x gescoord en Messi 4x
Beide clubs hebben 5 wedstrijden gespeeld.

Dus onderling resultaat is C. Ronaldo beter, had je ff beter na moeten kijken voordat je iemand als mafketel neer probeert te zetten!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_55033188
Jammer dat het in Juni al bekend is wie voetballer van het jaar wordt
  dinsdag 4 december 2007 @ 14:04:13 #243
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_55033905
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 13:36 schreef knnth het volgende:
Dus in dit geval gaat het gelijk op, dan geeft persoonlijkheid de doorslag ... mja, een jankende cheat versus iemand die gewoon wil voetballen ... eenvoudig wie er dan wint ... Messi dus, voor de grapjassen
Oh ik dacht Raul

(die man is wel in vorm dit seizoen bij Real)
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_55034576
Oh, kan best ... ik bedoelde meer tussen die twee ... om eerlijk te zijn volg ik dit seizoen het voetbal amper ... beetje voetbalmoe (en nee, dat komt niet alleen door Sparta )
pi_55034757
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 13:36 schreef knnth het volgende:
Dus in dit geval gaat het gelijk op, dan geeft persoonlijkheid de doorslag ... mja, een jankende cheat versus iemand die gewoon wil voetballen ... eenvoudig wie er dan wint ... Messi dus, voor de grapjassen
Messi kan er ook wat van hoor.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_55034790
Zlatan natuurlijk
AFC AJAX
pi_55034861
Beide geweldige voetballers, met haast indentieke kwaliteiten. Ronaldo heeft wel weer een goede vrije trap wat Messi niet heeft. Verder allebei snel, doelpuntenmakers, assistgevers, actie in huis, dribbelaars. Als je een keuze moet maken wordt het al snel een Man U vs Barça beslissing .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_55034906
Waarom noemt niemand Zlatan? niet voor niks topscorer in de CL so far, en met Inter doet hij het ook goed in de competitie.
AFC AJAX
pi_55034995
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 14:43 schreef BonJovi het volgende:
Waarom noemt niemand Zlatan? niet voor niks topscorer in de CL so far, en met Inter doet hij het ook goed in de competitie.
Van de Italiaanse competitie ben ik wat minder fan en zie ik minder wedstrijden van. Cijfers zeggen genoeg inderdaad, maar een aantal wedstrijden gezien hebben is ook wel weer handig .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  dinsdag 4 december 2007 @ 14:52:04 #250
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_55035132
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 14:32 schreef knnth het volgende:
Oh, kan best ... ik bedoelde meer tussen die twee ... om eerlijk te zijn volg ik dit seizoen het voetbal amper ... beetje voetbalmoe (en nee, dat komt niet alleen door Sparta )
ik weet het, maakte eig meer een grapje, maar vind Raul best goed dit seizoen ook al ben ik nooit echt fan van hem geweest. Zowel Messi als C. Ronaldo zijn onmisbaar voor hun clubs. Ze zijn beide erg goed en ik kan niet een keuze maken. Zoals al gezegd werd: het wordt snel een keuze tussen Man Utd - Barca.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_55035269
Keuze ManU - Barça inderdaad ... voor mij persoonlijk wederom makkelijk. De grootste kutclub van Engeland versus de mooiste niet-Nederlandse club
pi_55035380
Al hebben ze beiden nog niet echt geschitterd op een groot internationaal toernooi als een EK of WK.

Maar denk dat Ronaldo volgend jaar die kans wel pakt.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_55035470
TEnzij Boulahrouz komt
AFC AJAX
  Trouwste user 2022 dinsdag 4 december 2007 @ 15:33:36 #254
7889 tong80
Spleenheup
pi_55036216
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:03 schreef BonJovi het volgende:
TEnzij Boulahrouz komt
Je bedoelt Bouazouan

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_55036542
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 13:38 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Mafketel [afbeelding]

In hun eigen competitie wel, alleen heeft Manchester 11 wedstrijden gespeelt en Barca 12.
Dus das al een verschil. [afbeelding]

En in de CL heeft C. Ronaldo 5x gescoord en Messi 4x
Beide clubs hebben 5 wedstrijden gespeeld.

Dus onderling resultaat is C. Ronaldo beter, had je ff beter na moeten kijken voordat je iemand als mafketel neer probeert te zetten!
Ja, het verschil tussen 13:16 en 12:17 is natuurlijk bepalend.
pi_55037215
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 13:38 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Mafketel

In hun eigen competitie wel, alleen heeft Manchester 11 wedstrijden gespeelt en Barca 12.
Dus das al een verschil.

En in de CL heeft C. Ronaldo 5x gescoord en Messi 4x
Beide clubs hebben 5 wedstrijden gespeeld.

Dus onderling resultaat is C. Ronaldo beter, had je ff beter na moeten kijken voordat je iemand als mafketel neer probeert te zetten!
Ik hoop dat je zelf doorhebt dat dat soort cijfertjes elkaar totaal niet ontlopen en er op basis daarvan helemaal niet kan worden bepaald wie van de twee de betere is.

Anders kunnen we wel nog meer statistische feiten erbij gaan halen. Zoals dat Ronaldo dit seizoen al meermaals tegen een kaart is aangelopen, zelfs een rode. Messi daarentegen heeft nog geen geel gezien dit seizoen.


Maargoed, dat maakt allemaal niet uit, want de beste speler is toch Steven Gerrard
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueńo en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  Trouwste user 2022 dinsdag 4 december 2007 @ 16:22:36 #257
7889 tong80
Spleenheup
pi_55037378
Wie trok het vaakst een gat voor een medespeler ? Wie stond het vaakst in een positie om een ander vrij te laten staan ? Wie had de meeste onnodige dribbels ? Wie nam het meeste risico in zijn spel ? Wie coachste het best en medespeler ? Wie gaf het vaakst een pass voor de beslissende pass ? Wie ging het vaakst een duel aan ? Wie boezemde het vaakst een tegenstander angst in ? Wie liet het vaakst een medespeler beter spelen ? Wie ging te vaak op eigen succes uit ?

Vragen vragen mensen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_55041001
Nou de antwoorden nog tong
  dinsdag 4 december 2007 @ 19:35:09 #259
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_55041734
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 16:22 schreef tong80 het volgende:
Wie trok het vaakst een gat voor een medespeler ? Wie stond het vaakst in een positie om een ander vrij te laten staan ? Wie had de meeste onnodige dribbels ? Wie nam het meeste risico in zijn spel ? Wie coachste het best en medespeler ? Wie gaf het vaakst een pass voor de beslissende pass ? Wie ging het vaakst een duel aan ? Wie boezemde het vaakst een tegenstander angst in ? Wie liet het vaakst een medespeler beter spelen ? Wie ging te vaak op eigen succes uit ?

Vragen vragen mensen.

1 ding is zeker mbt die vragen en das pipo inzaghi niet
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_55041769
Franck Grandel ook niet
  dinsdag 4 december 2007 @ 20:03:24 #261
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_55042430
Dembele?
><(({°>
  dinsdag 4 december 2007 @ 20:34:42 #262
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_55043191
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 20:03 schreef BigKahuna het volgende:
Dembele?
Hij voldoet aan alle criteria. Die jongen is echt goed! Zelden balverlies.

˛
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_55043471
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 19:35 schreef don-diablo het volgende:

[..]

1 ding is zeker mbt die vragen en das pipo inzaghi niet
1 vraag is: Wie ging het meeste voor eigen succes?
Dat zou Pipo kunnen zijn.
Een andere vraag zou kunnen zijn: Wie vierde zijn intikker als een omhaal vanaf de middenlijn?
Nogmaals Pipo.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_55043657
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 20:34 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hij voldoet aan alle criteria. Die jongen is echt goed! Zelden balverlies.

˛
Das zeerzeker waar, die draait weg met 3 man aan zijn voeten en speelt hem af.

We zijn eruit
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  dinsdag 4 december 2007 @ 21:04:01 #265
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_55043932
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 20:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

1 vraag is: Wie ging het meeste voor eigen succes?
Dat zou Pipo kunnen zijn.
Een andere vraag zou kunnen zijn: Wie vierde zijn intikker als een omhaal vanaf de middenlijn?
Nogmaals Pipo.
Doe eens niet zo minachtend over deze geweldige spits

Pipo
><(({°>
pi_55044434
Gunther Thiebaut doet het ook niet slecht.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  dinsdag 4 december 2007 @ 21:24:40 #267
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_55044531
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 20:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

1 vraag is: Wie ging het meeste voor eigen succes?
Dat zou Pipo kunnen zijn.
Een andere vraag zou kunnen zijn: Wie vierde zijn intikker als een omhaal vanaf de middenlijn?
Nogmaals Pipo.
Maar hij scoort wel ondanks dat ie zo beperkt is

Ik mag em wel ondanks alles gek genoeg
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_55044764
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 21:24 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Maar hij scoort wel ondanks dat ie zo beperkt is

Ik mag em wel ondanks alles gek genoeg
Ik mag 'm ook wel hoor en wil er ook echt niet minderwaardig over doen.
Hij staat vaak op de juiste plek en maakt toch ook wel vaak belangrijke doelpunten.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  dinsdag 4 december 2007 @ 22:27:41 #269
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_55045984
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 21:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Ik mag 'm ook wel hoor en wil er ook echt niet minderwaardig over doen.
Hij staat vaak op de juiste plek en maakt toch ook wel vaak belangrijke doelpunten.
precies
Love will tear us apart (Joy Division)
  dinsdag 4 december 2007 @ 22:58:20 #270
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_55046782
Steven Gerrard is top op dit moment
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_55046905
1. Fabregas
2. Gerrard
3. Ibracadabra
4. Drogba
5. Benzema
pi_55060178
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 22:27 schreef don-diablo het volgende:

[..]

precies
Dat bleek gisteren maar weer
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_55060344
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 23:03 schreef Cyberia18 het volgende:
2. Gerrard
4. Drogba
5. Benzema
Mwoah.
pi_55060409
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 21:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Ik mag 'm ook wel hoor en wil er ook echt niet minderwaardig over doen.
Hij staat vaak op de juiste plek en maakt toch ook wel vaak belangrijke doelpunten.
ik vind hem totaal niet sympathiek, maar als afmaker is hij fantastisch
pi_55064263
quote:
Op woensdag 5 december 2007 16:35 schreef Kadoc het volgende:

[..]

Mwoah.
Mening enzo.

Ik heb deze spelers de laatste weken (maanden) goed in de gaten gehouden en op basis van hun optredens m'n top 5 samengesteld.
  maandag 28 januari 2008 @ 17:22:30 #276
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_56365730
Schipperdeschapperdeschop, het is weer tijd om er een naam tegenaan te gooien, en wel: Papadipides (AEK Athene). Zelfs favoriet van Mart Smeets. Wat een voetballer, wat een goals....
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_56365807
quote:
Op maandag 28 januari 2008 17:22 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Schipperdeschapperdeschop, het is weer tijd om er een naam tegenaan te gooien, en wel: Papadipides (AEK Athene). Zelfs favoriet van Mart Smeets. Wat een voetballer, wat een goals....
Youtube linkje?
pi_56365818
quote:
Op maandag 28 januari 2008 17:22 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Schipperdeschapperdeschop, het is weer tijd om er een naam tegenaan te gooien, en wel: Papadipides (AEK Athene). Zelfs favoriet van Mart Smeets. Wat een voetballer, wat een goals....
Nog NOOIT van gehoord.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_56365860
Die gast lult maar wat joh
pi_56365911
quote:
Op maandag 28 januari 2008 17:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Die gast lult maar wat joh
Je meent t.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_56366913
1. C. Ronaldo.
  maandag 28 januari 2008 @ 18:36:22 #282
67174 Dos37
Come on Twente
pi_56367262
Idd die man is zo goed dat ik er bijna bang van wordt wat Man United zonder hem zou moeten.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_56367387
Kaka is beter dan C. Ronaldo.
pi_56367483
quote:
Op maandag 28 januari 2008 18:36 schreef Dos37 het volgende:
Idd die man is zo goed dat ik er bijna bang van wordt wat Man United zonder hem zou moeten.
In de Champions League vorig jaar werd AC Milan niet zo bang van hem. Hij had helemaal niets in te brengen toen.

Christiano Ronaldo doet het prima in de Premier League, waar chaotisch wordt gevoetbald en slecht verdedigd. Laat hem maar eens in de Serie A gaan ballen, ik neem hem pas echt serieus als hij daar ook potten kan breken, quod non.
pi_56367885
quote:
Op maandag 28 januari 2008 18:41 schreef BramKVO het volgende:
Kaka is beter dan C. Ronaldo.
op dit moment niet. Vorig seizoen wel.
pi_56367921
Ronaldo is een klasbak, zonder twijfel. Maar echt geschitterd in de Champions League heeft hij niet. Ook vind ik hem vaak kleurloos tegen Arsenal/Chelsea/Liverpool. Maar misschien dat een Man.U-fan een wedstrijd voor de geest kan halen, waarin hij fabuleus was tegen die drie clubs.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  maandag 28 januari 2008 @ 19:56:30 #287
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_56369106
kaka,
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_56377588
Hmmm Nee Kaka nu echt niet. Die is al maanden nie tin topvorm.

Ik zou nu eerder zeggen Fabregas of Pirlo.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammŕ, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_56378146
Ik vind er op dit moment niet echt iemand bovenuit steken. Ronaldinho is geen schim van de speler uit 2004/2005, Kaká is even uit vorm. Ronaldo scoort vaak, maar wat mcyodogg zegt, hij scoort weinig tegen echt grote clubs.

Misschien dat Fabregas inderdaad de beste indruk maakt.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_56390472
Er wordt veel te veel gekeken naar de naam die een speler heeft
Dat uefa elftal dat laatst uitkwam met nesta er in
Geweldige speler, maar die hoort er nu niet echt meer in hoor..

Maar op het moment toch zeker C Ronaldo...die gast is als vleugelspeler op het middenveld toch wel ff topscoorder van een der zwaarste competities...en geeft altijd een mooie show weg
Kaka is ook super, maar op het moment staat milan 7e, vorig seizoen erg belangrijk in champions league en verdiende winnaar maar nu niet imo
We-óhh
pi_56394745
Drogba komt ook wel aardig in de buurt.

Heeft niet zozeer met clubvoorkeur te maken, want ik was altijd redelijk kritisch op hem,
maar meer dat ik hem elke week zie spelen.

Vorig seizoen scorend tegen Barcelona, Arsenal, Liverpool, Manchester United, Valencia.
Kortom, alle grote ploegen waartegen Chelsea gespeeld heeft. Topscorer in de PL geworden zonder ook maar 1 penalty te nemen. Belangrijk met een bal vasthouden voorin, goed schot, goed met de kop, zelfs een actie in huis. Enige wat eigenlijk ontbreekt is de snelheid, maar daar zijn andere spelers voor.

Maar ik vrees dat hij zijn imago en stijl tegen heeft.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_56395875
Alexandre Pato !
pi_56397118
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 20:43 schreef mcyodogg het volgende:
Drogba komt ook wel aardig in de buurt.

Heeft niet zozeer met clubvoorkeur te maken, want ik was altijd redelijk kritisch op hem,
maar meer dat ik hem elke week zie spelen.

Vorig seizoen scorend tegen Barcelona, Arsenal, Liverpool, Manchester United, Valencia.
Kortom, alle grote ploegen waartegen Chelsea gespeeld heeft. Topscorer in de PL geworden zonder ook maar 1 penalty te nemen. Belangrijk met een bal vasthouden voorin, goed schot, goed met de kop, zelfs een actie in huis. Enige wat eigenlijk ontbreekt is de snelheid, maar daar zijn andere spelers voor.

Maar ik vrees dat hij zijn imago en stijl tegen heeft.
Ja, maar als je over vorig seizoen spreekt dan was Kaka werelds . Dit seizoen is Drogba minder (en daar gaat het om bij de beste voetballer van dit moment) .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_56397243
Mike Obiku
pi_56397434
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:13 schreef RayMania het volgende:

[..]

Ja, maar als je over vorig seizoen spreekt dan was Kaka werelds . Dit seizoen is Drogba minder (en daar gaat het om bij de beste voetballer van dit moment) .
Hij is dit seizoen vooral geblesseerd

Dit seizoen 20 wedstrjden gespeeld, 12 goals gemaakt. Maar hij heeft nog niet veel grote wedstrijden gespeeld. Hopelijk krijgt hij dit seizoen er de kans er nog voor.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_56397750
Ga ook voor Drogba.
pi_56397916
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 22:18 schreef JaapjeK het volgende:
Mike Obiku
  Trouwste user 2022 woensdag 30 januari 2008 @ 02:16:28 #298
7889 tong80
Spleenheup
pi_56401709
Momenteel Drogba inderdaad of Ronaldo

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_56404844
Geraldinho, zonder twijfel
pi_56410625
Emmanuel Adebayor
Rood, Wit, Zwart zijn de kleuren van onze N.I.V.O. vlag
  woensdag 30 januari 2008 @ 15:18:26 #301
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56410697
Zlatan Ibrahimovic.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')