Nationalisme heet datquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:38 schreef Robar het volgende:
[..]
Heuh, het ging om de beste (lees 1) speler
Je bent overigens wel overdreven pro Italiaans.
Na de twee wedstrijden tegen Manchester United moet ik het daar wel mee eens zijnquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:53 schreef PyTh het volgende:
Op dit moment zonder enige twijfel Kaká
Hier moet ik je inderdaad wel gelijk in geven, die man is een verdediger, middenvelder en aanvaller in 1 en wat voor 1, hij blinkt overal uit!!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:15 schreef mcyodogg het volgende:
Veel mensen zien Michael Essien over het hoofd. Maar ik zal je zeggen, als die bij Manchester zat, waren ze al lang en breed kampioen geweest. Hij is waarschijnlijk ook de meest allrounde speler van allen die hier genoemd zijn.
Carrickquote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:12 schreef DANILXL het volgende:
Ik vind Essien, Kaka en Carrick wel heel erg goed op dit moment
Tegen Milan viel ie misschien tegen, maar opbouwend is ie onwijs goed, speelt zeer en zeer snel met de bal aan zijn voeten, en kan schitterend pasen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:05 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Die is tegen Milan juist vreselijk door de mand gevallen![]()
In Engeland is hij zeker de beste, maar zoals ik al eerder zei in dit topic wordt daar vanouds heel slecht verdedigd. Het snelle, chaotische Engelse voetbal is hem op het lijf geschreven, maar in de Serie A zou hij veel minder potten breken.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:35 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Tegen Milan viel ie misschien tegen, maar opbouwend is ie onwijs goed, speelt zeer en zeer snel met de bal aan zijn voeten, en kan schitterend pasen.
Niets voor niets gekozen tot beste speler uit de Premiership 2006/2007.
Ik kan me voorstellen dat veel mensen hem niet kunnen uitstaan maar ik houd van technisch goede voetballers, en daarin is hij echt een talent te noemen
Dat bleek dus tegen Milan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:47 schreef Soul79 het volgende:
[..]
In Engeland is hij zeker de beste, maar zoals ik al eerder zei in dit topic wordt daar vanouds heel slecht verdedigd. Het snelle, chaotische Engelse voetbal is hem op het lijf geschreven, maar in de Serie A zou hij veel minder potten breken.
Klopt..Maar 1 mindere wedstrijd betekent niet dat hij niet de beste speler om het moment kan zijn..quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:05 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Die is tegen Milan juist vreselijk door de mand gevallen![]()
Ook een geweldige speler idd, komt op een goede 2e plek..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:15 schreef mcyodogg het volgende:
Veel mensen zien Michael Essien over het hoofd.
Nu in de Cupfinal liet hij het toch ook andermaal grandioos afweten. Een van de kwaliteiten van een hele grote is net dat hij er staat op de grote momenten ...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Klopt..Maar 1 mindere wedstrijd betekent niet dat hij niet de beste speler om het moment kan zijn..
Michael Essien is wereldtop, en ik vind Obi Mikel ook al een hele grote.quote:Op zondag 20 mei 2007 06:02 schreef BramKVO het volgende:
inderdaad, C. Ronaldo ... veel show, maar op de beslissende momenten ...?
Kaka heerst !
Inderdaad, Ronaldo was gisteren helemaal nergens te bekennen, en dat was ook omdat chelsea sterk stond te verdedigen.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Nu in de Cupfinal liet hij het toch ook andermaal grandioos afweten. Een van de kwaliteiten van een hele grote is net dat hij er staat op de grote momenten ...
zo zoquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:44 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dankzij hem stond Fc Emmen een paar keer BIJNA in de eredivisie
Met zn beveiligingsbedrijf tegenwoordigquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:44 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik kan niet kiezen tussen Kaká, Cristiano en zo'n U-17 speler die nogal uitblonk voro Nederland toen ze tegen Engeland speelden
scoorde volgens mij twee keer
oh ja, mag Michel van Oostrum, nu gestopt, er ook tussen?, dankzij hem stond Fc Emmen een paar keer BIJNA in de eredivisie
Ze moesten 2 man op Ronaldo zetten om hem uit de wedstrijd te houden, en dat had Man UTD gisteren gewoon veel beter uit moeten spelen.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Inderdaad, Ronaldo was gisteren helemaal nergens te bekennen, en dat was ook omdat chelsea sterk stond te verdedigen.
Dan doe je Paolo Ferreira ernstig te kort, want hij stond uitstekend tegen hem te verdedigen. Ronaldo was veel te egoistisch en hij liep zich telkens vast.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:34 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ze moesten 2 man op Ronaldo zetten om hem uit de wedstrijd te houden, en dat had Man UTD gisteren gewoon veel beter uit moeten spelen.
Ik heb toch aardig wat situaties gezien waarin hij wel 1 op 1 stond maar hij een aantal scharen deden die gewoon onpraktisch waren...quote:Op zondag 20 mei 2007 18:34 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ze moesten 2 man op Ronaldo zetten om hem uit de wedstrijd te houden, en dat had Man UTD gisteren gewoon veel beter uit moeten spelen.
Die stond zeker goed te verdedigen maar als je Ronaldo een hele wedstrijd alleen tegen hem laat spelen laat hij niets van Ferreira over.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:39 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dan doe je Paolo Ferreira ernstig te kort, want hij stond uitstekend tegen hem te verdedigen. Ronaldo was veel te egoistisch en hij liep zich telkens vast.
Bwah, in de premiership veranderd die stempel van beste voetballer nogal snel hoor. N paar jaar terug zagen ze nog in Robben de nieuwe Maradona aldaar ...quote:Op zondag 20 mei 2007 18:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik heb toch aardig wat situaties gezien waarin hij wel 1 op 1 stond maar hij een aantal scharen deden die gewoon onpraktisch waren...
Ik denk trouwens ook dat de stempel van beste voetballer van de premiership op hem een negatieve uitwerking heeft, hij moet voor zijn gevoel elke actie een trucje doen want iedereen verwacht dat van hem, hij kan niet gewoon droog een balletje plaatsen omdat we dan geen trucje zien... Trieste sociale druk op een té jonge speler...
Dat klopt, maar toch is het extra druk voor hem om zich als een straatvoetballer te profileren in elke wedstrijd...quote:Op zondag 20 mei 2007 19:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Bwah, in de premiership veranderd die stempel van beste voetballer nogal snel hoor. N paar jaar terug zagen ze nog in Robben de nieuwe Maradona aldaar ...
Misschien op een andere dag, maar niet zaterdag. Ze konden nog uren verder spelen, maar Ferreira had em in zak, net als Bridge, wanneer Ronaldo het eens van de andere kant probeerde.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:43 schreef stefmans het volgende:
[..]
Die stond zeker goed te verdedigen maar als je Ronaldo een hele wedstrijd alleen tegen hem laat spelen laat hij niets van Ferreira over.
Niet mijn soort spits.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:25 schreef Henkmanz het volgende:
Haha, pippo... van die vent moet je toch houden
voor deze keer ben ik het met hem eensquote:
je hebt van die laatbloeiers zoals Toni of van die spelers die nooit kapot gaan zoals Pelé, ik geef Ronaldo nog 4 jaarquote:Op donderdag 24 mei 2007 01:11 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik vraag mij trouwens wel af of we volgend jaar die andere Ronaldo bij Milan nog eens op zijn beste niveau gaan zien ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |