Je bedoelt Bouazouanquote:
Ja, het verschil tussen 13:16 en 12:17 is natuurlijk bepalend.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:38 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Mafketel [afbeelding]
In hun eigen competitie wel, alleen heeft Manchester 11 wedstrijden gespeelt en Barca 12.
Dus das al een verschil. [afbeelding]
En in de CL heeft C. Ronaldo 5x gescoord en Messi 4x
Beide clubs hebben 5 wedstrijden gespeeld.
Dus onderling resultaat is C. Ronaldo beter, had je ff beter na moeten kijken voordat je iemand als mafketel neer probeert te zetten!
Ik hoop dat je zelf doorhebt dat dat soort cijfertjes elkaar totaal niet ontlopen en er op basis daarvan helemaal niet kan worden bepaald wie van de twee de betere is.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:38 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Mafketel![]()
In hun eigen competitie wel, alleen heeft Manchester 11 wedstrijden gespeelt en Barca 12.
Dus das al een verschil.![]()
En in de CL heeft C. Ronaldo 5x gescoord en Messi 4x
Beide clubs hebben 5 wedstrijden gespeeld.
Dus onderling resultaat is C. Ronaldo beter, had je ff beter na moeten kijken voordat je iemand als mafketel neer probeert te zetten!
1 ding is zeker mbt die vragen en das pipo inzaghi nietquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:22 schreef tong80 het volgende:
Wie trok het vaakst een gat voor een medespeler ? Wie stond het vaakst in een positie om een ander vrij te laten staan ? Wie had de meeste onnodige dribbels ? Wie nam het meeste risico in zijn spel ? Wie coachste het best en medespeler ? Wie gaf het vaakst een pass voor de beslissende pass ? Wie ging het vaakst een duel aan ? Wie boezemde het vaakst een tegenstander angst in ? Wie liet het vaakst een medespeler beter spelen ? Wie ging te vaak op eigen succes uit ?
Vragen vragen mensen.
Hij voldoet aan alle criteria. Die jongen is echt goed! Zelden balverlies.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:03 schreef BigKahuna het volgende:
Dembele?
1 vraag is: Wie ging het meeste voor eigen succes?quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:35 schreef don-diablo het volgende:
[..]
1 ding is zeker mbt die vragen en das pipo inzaghi niet
Das zeerzeker waar, die draait weg met 3 man aan zijn voeten en speelt hem af.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij voldoet aan alle criteria. Die jongen is echt goed! Zelden balverlies.²
Doe eens niet zo minachtend over deze geweldige spitsquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
1 vraag is: Wie ging het meeste voor eigen succes?
Dat zou Pipo kunnen zijn.
Een andere vraag zou kunnen zijn: Wie vierde zijn intikker als een omhaal vanaf de middenlijn?
Nogmaals Pipo.
Maar hij scoort wel ondanks dat ie zo beperkt isquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
1 vraag is: Wie ging het meeste voor eigen succes?
Dat zou Pipo kunnen zijn.
Een andere vraag zou kunnen zijn: Wie vierde zijn intikker als een omhaal vanaf de middenlijn?
Nogmaals Pipo.
Ik mag 'm ook wel hoor en wil er ook echt niet minderwaardig over doen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:24 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Maar hij scoort wel ondanks dat ie zo beperkt is![]()
Ik mag em wel ondanks alles gek genoeg
preciesquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik mag 'm ook wel hoor en wil er ook echt niet minderwaardig over doen.
Hij staat vaak op de juiste plek en maakt toch ook wel vaak belangrijke doelpunten.
Dat bleek gisteren maar weerquote:
ik vind hem totaal niet sympathiek, maar als afmaker is hij fantastischquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik mag 'm ook wel hoor en wil er ook echt niet minderwaardig over doen.
Hij staat vaak op de juiste plek en maakt toch ook wel vaak belangrijke doelpunten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |