Inderdaad, waarom hebben ze dat niet eerder gedaan?quote:Op maandag 30 april 2007 21:54 schreef jorienvdherik het volgende:
Jammer dat het geen WOII is.
Helemaal mee eensquote:Op maandag 30 april 2007 22:03 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Inderdaad, waarom hebben ze dat niet eerder gedaan?![]()
Juist wel goed dacht ik zo, de 2e wereldoorlog heb ik ook al in 15 verschillende games gedaan, en die futuristische troep houd ik persoonlijk niet zo van..
![]()
Vind persoonlijk WOII veel vetter dan Irak spellenquote:Op maandag 30 april 2007 22:24 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Helemaal mee eensWO2 shooters zijn er genoeg en het concept is imo volledig uitgemolken nu. Tijd voor iets nieuws. Futuristische shit hoef ik ook niet.
Trailer net gezien en moet zeggen ziet er best tof uit![]()
Want WOII kunnen we niet dromen inmiddels. De vernieuwing in WWII spellen is werkelijk 0,0 momenteel. Kom maar eens op met een andere setting. Terrorisme is de nieuwe grote oorlog, laat die maar eens uitgevochten worden. Scenes in vliegtuigen, urban settings en op zee. Dat gaat zo vet wordenquote:Op maandag 30 april 2007 23:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Vind persoonlijk WOII veel vetter dan Irak spellen
Je zou nog als duitser kunnen spelen, is inmiddels wel een game mee bezig..quote:Op maandag 30 april 2007 23:02 schreef Morthill het volgende:
[..]
Want WOII kunnen we niet dromen inmiddels. De vernieuwing in WWII spellen is werkelijk 0,0 momenteel. Kom maar eens op met een andere setting. Terrorisme is de nieuwe grote oorlog, laat die maar eens uitgevochten worden. Scenes in vliegtuigen, urban settings en op zee. Dat gaat zo vet worden
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:19 schreef Patje1987 het volgende:
TVP, heb de andere delen met veel plezier gespeeld, speel nu nog regelmatig COD32 online![]()
Ik denk het niet, misschein in multiplayer, maar SP zeker nietquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:02 schreef WjeroneW het volgende:
Ik denk dat dit heel veel gaat lijken op Battlefield 2: Modern Combat
ja goede vraag. WI is niet echt een iets waarvan je zeg.. owja die slag...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:07 schreef Egamer het volgende:
Mja, wat ik me dus afvraag, waarom is er haast geen WWI game? Ik weet dat alle WWI veteranen overleden zijn, maar films heb je zat.. Naja, ik ben wel blij met de 'tijd van nu'-setting.
Vette shit! Wie is daar mee bezig dan?quote:Op maandag 30 april 2007 23:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Je zou nog als duitser kunnen spelen, is inmiddels wel een game mee bezig..
dacht titel met what if.. maar kan er ff weinig over vindenquote:Op zondag 6 mei 2007 00:38 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Vette shit! Wie is daar mee bezig dan?
Jammer, lijkt me zeer vet namelijk, als duitser zijnde polen veroveren.quote:Op zondag 6 mei 2007 00:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dacht titel met what if.. maar kan er ff weinig over vinden
Wordt verwacht in oktober op Xbox, PS3 en PC uiteraard, maar lees verschillende data op het net. Wikipedia heeft bijv heel Q4 staan.quote:The source compared Call of Duty 4’s technical achievements to other games saying that while most shooters have two or three critical points on the head, Call of Duty 4 has 16, saying that you can shoot the side of an opponent’s helmet to make it spin on their head, or knock the helmet clean off. Supposedly you will even be able to shoot an enemy’s ear off.
Omdat iedere keer als je de loopgraaf uitkomt een gezichtvol mitrailleur kogels ontvangen nu niet echt uitdagende of afwisselende gameplay is. Ow, en al dat bruin is grafisch ook niet mooi.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:07 schreef Egamer het volgende:
Mja, wat ik me dus afvraag, waarom is er haast geen WWI game? Ik weet dat alle WWI veteranen overleden zijn, maar films heb je zat.. Naja, ik ben wel blij met de 'tijd van nu'-setting.
Kan niet wachenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:11 schreef WjeroneW het volgende:
Volgens Mediazine zou die in oktober of november in de plaatselijke mm liggen
Call of Duty: Vietnamquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:09 schreef Rnnz het volgende:
De 'tijd van nu'-setting wordt ook een beetje afgezaagd. Zoek eens in de geschiedenisboeken.. er zijn zat onderwerpen waar je games over kunt maken.
Ik heb er overigens wel zin in hoor.. ben alleen bang dat ik maar weer es moet upgraden.
Ik wil ook de betaquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:09 schreef MMaRsu het volgende:
Ik speel de beta op dit moment, holy shit wat is dit een vette game.
Multiplayer is echt lekker gebalanceerd, maps zijn vet!!!!
ben trouwens echt blij dat dit geen WOII shooter is, die tegenwoordige wapens zijn echt helemaal de shit ( m4 carbine![]()
). In multiplayer kun je levelen, en XP verdien je door challenges te halen, tegenstanders te killen en door matches te winnen. Speel vooral Team Deathmatch.
Als je een aantal kills achter elkaar maakt, dan kun je bijvoorbeeld een airstrike, of een helikopter inroepen die je dan komt helpen.
Heerlijk spel, was niet van plan om em gelijk te gaan halen, maar dat ga ik nu zeker weten doen.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:08 schreef WjeroneW het volgende:
Is het al bekend wanneer demo voor de PC 360 uitkomt?
Voor de pc? WAAR?quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:34 schreef Henk-B het volgende:
Ik snap er niks van je kon je vandaag om 1 uur toch aanmelden voor de europese beta, alleen doet die knop het niet bij mij, er staat telkens coming soon.
oke thnx!quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:56 schreef MMaRsu het volgende:
vanaf 9 uur onze tijd
Beetje het Enemy Territory XP-systeem, hoe meer punten/XP je had, des te hoger in je class kwam je.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:37 schreef Strolie75 het volgende:
Als ik de eerste berichten zo hoor is het niet echt vriendelijk voor de casual MP-gamer.
Veel kills = zaken als airstrikes, etc. en upgrades voor wapens = nog meer kills.
Kutsysteem voor serieuze wars.. maar dat halen ze er wel weer uit met een PAM-modus oid op clanbase...quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:42 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Beetje het Enemy Territory XP-systeem, hoe meer punten/XP je had, des te hoger in je class kwam je.
Maakt niet uit, als je een beetje goed bent haal je zo die puntenquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:37 schreef Strolie75 het volgende:
Als ik de eerste berichten zo hoor is het niet echt vriendelijk voor de casual MP-gamer.
Veel kills = zaken als airstrikes, etc. en upgrades voor wapens = nog meer kills.
der staat bij ,, only for usa live accountsquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:33 schreef Frasier het volgende:
Leuk die site waar je je kan registreren voor de beta. Alleen sturen ze die bevestigings mail telkens niet. Heb 't al meerdere malen geprobeerd op verschillende mail-adressen
Nu wel graag antwoord.quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:08 schreef WjeroneW het volgende:
Is het al bekend wanneer demo voor de PC uitkomt?
je kan hem alleen downloaden op een gold us account.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:47 schreef warchaser44 het volgende:
ik had dus de beta
alelen krijg ik steeds als ik die code invoer
80153004 error
quote:
Ok, bedanktquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:55 schreef Jonathon het volgende:
De demo kan je meestal 2 tot 3 weken voor de releasedatum downloaden, dat is waarschijnlijk ook met COD4 het geval
[..]
Waar dan?!quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:06 schreef BMH het volgende:
Ik ben zeker te laat voor een beta key?
-edit: Ownee. Toch niet![]()
9 November komt die in Europa uit.quote:The Call of Duty 4 release date is November 5th, 2007. The most popular games table at Gamespot has revealed this. Gamestop also lists this date for COD4. After that American date, the European release follows on November 9th, 2007. But on August 22nd a worldwide simultaneous release date was promised by Activision on November 5th, 2007.
Ik heb zelf ook BF 2 gespeeld, en dat spel is ook helemaal top. En aan de filmpjes en de trailer van CoD 4 te zien verwacht ik er veel van, ik wacht nog even op de demo (als die komt) en als ik dan helemaal overtuigd ben bestel ik um.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:51 schreef andre347 het volgende:
Ik wacht op de PC versie, shooters speel ik het liefst op een PC. Het spel slaat nu een andere weg in qua setting en dat spreekt mij wel aan
quote:Call of Duty 4 bevat Punkbuster
15-09-07 09:26:51
Call of Duty 4: Modern Warfare zal als anti-cheat Punkbuster bevatten, dat heeft Punkbuster laten weten op hun site. Het anti-cheat programma moet het cheatprobleem in de Call of Duty serie verhelpen. Twee jaar geleden hadden cheaters bij Call of Duty 2 nog vrij spel.
quote:Call of Duty bereikt gouden status?
24-09-07 01:41:53
Meerdere sites melden vandaag het bericht dat Call of Duty 4: Modern Warfare de gouden status heeft bereikt. Daarmee zou de game in het geheel klaar zijn. Volgens de website WorthPlaying heeft community manager Fourzerotwo dit bericht bekend gemaakt. Echter is er geen officieel bericht vanuit Infinity Ward gekomen. Enkele dagen geleden werd er ook al een vloed aan valse berichten over de Gold Status van Call of Duty 4 op het Internet verspreid.
quote:Infinity Ward: 'Nog geen informatie over PC demo'
Call of Duty 4 25-09-07 21:19:04
Infinity Ward heeft aangegeven nog geen details of datum van de Call of Duty 4: Modern Warfare PC demo te willen uitbrengen. Community manager Fourzerotwo benadrukt nogmaals dat de PC demo voor de lancering moet uitkomen. 'Je weet dat het binnenkort is, aangezien de lancering op 5 november is en de demo uitkomt voor de lancering. Er zal genoeg tijd zijn voor jullie gamers om het door te spelen en een goede impressie te krijgen van wat je kan verwachten in November,' aldus Fourzerotwo op het officiële forum van Infinity Ward.
quote:Infinity Ward druk bezig met testen PC versie
Call of Duty 4 25-09-07 21:39:49
Infinity Ward heeft aangegeven druk bezig te zijn met het testen van Call of Duty 4: Modern Warfare voor de PC. Eerder liet community manager Fourzerotwo al doorschemeren dat de Xbox360 versie en de Playstation 3 versie zo goed als klaar zijn. In een post op het officiële forum van Infinity Ward verklaart Fourzerotwo dat ze bezig zijn om de minimale systeemeisen vast te stellen en ze de Mod Support aan het testen zijn. Klik hier om het artikel te lezen.
Momenteel is een member van de 'Shock'N'Awe' clan bezig met de minimale systeemeisen. Op een computer met dezelfde harware van zijn eigen computer speelt de gamer de gehele singleplayer campaigne af. Zo kan Infinity Ward vaststellen welke minimale systeemeisen er moeten worden gehanteerd.
Infinity Ward verklaart ook dat de PC Mod support voor Call of Duty 4: Modern Warfare zeer goed gaat worden. Met de Mod Support kunnen er gemakkelijk veranderingen worden doorgevoerd in je team en/of server. Zo heeft de ontwikkelaar vandaag een mod getest waarmee er gemakkelijk en snel verandering konden worden gemaakt in wapens, klassen en perks. Zo werd er bijvoorbeeld een spel gespeeld met alleen Assault / LMG klassen, later een ander spel met Assault en Snipers Only. Dat kan er handig zijn wanneer je een specifieke game op je server wilt hebben.
Infinity Ward geeft aan dat de config file de mogelijkheid geeft om aspecten als 'all perks', 'health regen', 'hud' etc. aan of uit te zetten. Maar als je echte specifiek dingen wilt hebben als bijvoorbeeld het spelen met een type klasse, of alleen een type wapen, zal je een mod moeten maken. De verwachting ('niets is zeker') is dat er enkele mods vooraf zullen worden uitgegeven: als bijvoorbeeld de mod met het spelen van een type wapen. Momenteel is Infinity Ward aan het kijken wat mogelijk is, al hoewel de functie Mod al in de PC menu staat.
quote:YouTube.com overspoelt met Call of Duty 4 gameplay
Call of Duty 4 30-09-07 16:26:44
Honderden gamers hebben afgelopen maand filmpjes van de Call of Duty 4 multiplayer beta gepost op de populaire site YouTube.com. Meer dan 400.000 gamers mochten van 21 augustus tot 30 september een voorproefje nemen van de nieuwe game van Infinity Ward. Vele gamers maakten gretig gebruik om eigen gameplay op de uploadsite te zetten, wat resulteerde in urenlang beeldmateriaal. Bekijk hier, of hier, of hier, óf hier de filmpjes.. Of bekijk hier het paginaoverzicht.
quote:Aankomende PC demo vrijwel zeker multiplayer
02-10-07 18:56:30
De aankomende PC demo van Call of Duty 4: Modern Warfare zal vrijwel zeker multiplayer zijn. Vandaag bedankte Activision de deelnemende Xbox360 beta gamers via een e-mail. Daarin stond tevens vermeld dat de uitgever enkele grote updates voor de boeg heeft staan en dat gamers binnenkort weer kunnen genieten van de wapens, perk en multiplayer maps van Call of Duty 4. Klik hier om de e-mail te lezen.
' Al hoewel de beta is afgelopen, zal het niet lang duren voordat je weer kunt genieten van de Call of Duty 4: Modern Warfare wapens, perks en multiplayer maps. Tussen nu en de wereldwijde release in november, zijn we van plan om enkele opwekkende updates mee te delen. Stay Stuned, we beloven dat het het wachten waard zal zijn,' aldus Activision.
De releasedatum voor Call of Duty 4 staat gepland op 6 november in Amerika en 9 november in Europa. De datum van de PC demo is nog niet bekend, maar meerdere gamesites gaan ervan uit dat de demo tussen 16 en 22 oktober zal verschijnen.
Die is er al geweest, maar die kon je maar tot 30 sept spelen en je moest intekenen voor een code.quote:Op zondag 14 oktober 2007 09:54 schreef Gunner het volgende:
Komt er geen XBOX demo?
Dat was geen demo, maar een public beta.quote:Op zondag 14 oktober 2007 10:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die is er al geweest, maar die kon je maar tot 30 sept spelen en je moest intekenen voor een code.
quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:28 schreef Rock-shocker het volgende:
Eindelijk van die verdomde M1 Garands af
quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:16 schreef Rock-shocker het volgende:
Mja ik zit liever midden in de actie en dat gaat toch iets beter met een M4 met grenade launcher dan met een M1
Ik zou er maar even een nachtje over slapen, ik heb vier weken moeten wachten tot ik mn Enemy Territory: Quake Wars binnen had, bleek ook Australische kopie te zijn...quote:
hmm heb jij dat dilemma nou ook al? ik kan ook al niet kiezenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 07:54 schreef Viking84 het volgende:
Nee hoor, dat wordt een gevecht tussen CoD4 en Assassin's Creed.
Ach... ik kan best 4 weken wachten, dan heb ik hem wel voor 32 euro ipv 55 euroquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik zou er maar even een nachtje over slapen, ik heb vier weken moeten wachten tot ik mn Enemy Territory: Quake Wars binnen had, bleek ook Australische kopie te zijn...
moeilijk te zeggen nog, ik heb BF2 heel veel gespeeld en de demo van COD4 ook.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:04 schreef tgs. het volgende:
ej, ff een vraagje tussen al dat geweld door: Is dit spel nu echt vet of blijft BF2 nog altijd de moeder der alle Oorlog shooters
Hey CoD4 is de moeder van de oorlogshootersquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:04 schreef tgs. het volgende:
ej, ff een vraagje tussen al dat geweld door: Is dit spel nu echt vet of blijft BF2 nog altijd de moeder der alle Oorlog shooters
Ik denk dat je voor pure soldier on soldier action naar CoD kan overswitchen straks.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:04 schreef tgs. het volgende:
Die vban razor is echtquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:31 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Dr zijn er al een aantal genuked.
-nvm-quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:35 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Op nforce staattie niet [afbeelding]
Kan je lekker nog een paar dagen wachtenquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:48 schreef Crazy-M het volgende:
Hij is idd al op diverse groepen te downloaden,
Maar ik ga hem braaf in de winkel kopen [afbeelding]
Die paar dagen gaat ook nog welquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:55 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Kan je lekker nog een paar dagen wachten
Nforce is de laatste tijd niet helemaal up to date, dus die site houd ik al niet meer bij. Hij is er nml al wel, zoals anderen al zeiden, en ik heb hem ook al. Ook al eventjes gespeeld.quote:
Jup, maar hij's besteld... Kan natuurlijk niet nog zolang wachtenquote:Op woensdag 7 november 2007 13:02 schreef Scarface2004 het volgende:
Hebben jullie hem allemaal gedownload?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door -skippybal- op 07-11-2007 21:18:25 ]LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
lijkt me wel geinig jah ;pquote:
quote:Op woensdag 7 november 2007 20:07 schreef -skippybal- het volgende:
Kankers, ik zit vastIn dat Chernobyl level.
Gewoon keihard rennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, vooral die klote helicopter na dat demo levelquote:Op woensdag 7 november 2007 23:35 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Morgen ga ik denk ik op hard spelen. Al zijn sommige maps fucking lastig. De missie in Chernobyl is het coolst
De missie dat je die raketjes moet stoppen is de laatste. Daarna komt er nog een korte epiloog waar ik het nut niet van snapquote:Op woensdag 7 november 2007 23:39 schreef neggix het volgende:
[..]
Ja, vooral die klote helicopter na dat demo levelJezus, irritant... en maar blijven respawnen...
Maar ik heb er nu al 5 uur over gedaan.. hoeveel levels moet ik nog?? Ben nu in rusland....
Ja iddquote:Op woensdag 7 november 2007 20:08 schreef -skippybal- het volgende:
Oh, en dat met die AC-130 was echt zooooooo vet he [afbeelding]
Ja echt he! Net zoals je het zo ziet op die beelden van CNNquote:Op donderdag 8 november 2007 00:14 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ja idd
Zo'n gave missie
Het ziet er zo simpel uit maar het speelt echt zo geweldig
de epiloog voorspeelt trouwens veel goeds...quote:Op donderdag 8 november 2007 01:05 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ja echt he! Net zoals je het zo ziet op die beelden van CNN
Al die mannetjes zo wegvliegen als je met de 105 er op poft![]()
neequote:Op donderdag 8 november 2007 13:38 schreef maniack28 het volgende:
Zijn er al linux binairies?
enig idee wanneer ze komen? Vind dat die eiglijk standaard bij de release moeten zitten, maar goed...quote:
quote van Infinity Ward 22-10:quote:Op donderdag 8 november 2007 13:42 schreef maniack28 het volgende:
[..]
enig idee wanneer ze komen? Vind dat die eiglijk standaard bij de release moeten zitten, maar goed...
Is altijd goedkoop daar, wel lang wachten (minstens een week)quote:Op donderdag 8 november 2007 15:05 schreef Mindstate het volgende:
Iemand hier die em van CD-WOW heeft gehaald? Hij is daar wel erg goedkoop
DX10 zandstorm?quote:Op donderdag 8 november 2007 15:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Heel mijn beeld is geel
Ja heb de nieuwste drivers.
Hmm is me eigenlijk wat lang, ken je toevallig een webshop die ook niet al te duur is maar wat sneller is met leveren?quote:Op donderdag 8 november 2007 15:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is altijd goedkoop daar, wel lang wachten (minstens een week)
Er zijn volgens mij een paar Aziatische gameshops die spelletjes verkopen voor ongeveer 10-15 euro (nieuwe gamesquote:Op donderdag 8 november 2007 15:35 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Hmm is me eigenlijk wat lang, ken je toevallig een webshop die ook niet al te duur is maar wat sneller is met leveren?
Gevondenquote:Op donderdag 8 november 2007 15:45 schreef -skippybal- het volgende:
Play Asia?
Ja, waarom doen ze dat tochquote:Op donderdag 8 november 2007 19:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mensen die spellen meteen uitspelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op donderdag 8 november 2007 19:17 schreef Timooon het volgende:
[..]
Ja, waarom doen ze dat toch![]()
Screenshot 1Wat voor videokaart heb je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Added on: 6-11-2007 22:15:22quote:
Draai maar 50 kb/sec ... helaas... maar goed.. heeft te maken met het grote aantal nummer of leechers etc.. komt wel goed hoorquote:Op donderdag 8 november 2007 20:35 schreef Timooon het volgende:
[..]
Added on: 6-11-2007 22:15:22
Completed on: 7-11-2007 2:17:44
Ik zie het probleem niet met torrents![]()
Je moet ergens links een steegje in, dan haal je h'm weer bij.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:33 schreef s0k het volgende:
Hoe pak je die zoon van zakhaev? Hij blijft bij mij maar stug doorrennen, over dat hek heen, en dan is het alweer een failed mission
Ik kon ook geen goeie sniper spot vinden. Toen ben ik maar tussen de botsauto's gaan liggenquote:Op donderdag 8 november 2007 23:39 schreef viezerdt het volgende:
nog nooit zo'n intense shooter gespeeld denk k. zit nu vast in het level in tjernobyl, worden me iets teveel ventjes om me heen gedropped door die kut helikopters
. speel op hardened maar ben na tig keer hetzelfde stuk uit frustratie maar gestopt en nog ff 3 deathmatch potjes gedaan. morgen hopelijk uit en dan vol aan de mp.
Als je em voor de 360 hebt leen ik em van jequote:Op vrijdag 9 november 2007 07:44 schreef viezerdt het volgende:
vanmiddag maar eens opnieuw proberen, vond dat hele tjernobyl level wel vet. vooral vanaf het moment dat je weg moet komen van het halve soviet leger
SPAM!quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Voor de mensen die het spel nog niet hebben istie hier te koop voor ¤ 27,- inclusief verzendkosten
Klopt idd, Playasia is vaak handig ^^quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Voor de mensen die het spel nog niet hebben istie hier te koop voor ¤ 27,- inclusief verzendkosten
Goede deal!quote:buy together with:
Crysis (DVD-ROM)
Price: US$ 74.80
Combo price: US$ 72.80 (~50.17 EUR)
Is de CD/Doosje ervan wel in het Engels?quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Voor de mensen die het spel nog niet hebben istie hier te koop voor ¤ 27,- inclusief verzendkosten [afbeelding]
Ik ook. Jammer dat ie zo kort is. Maar prachtig eindequote:Op vrijdag 9 november 2007 23:07 schreef Jonathon het volgende:
Kheb hem al uitgespeeldwel een vette game!!!
Filmpje
quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:31 schreef Devrim_ het volgende:
Ik heb CoD4 eindelijk uitgespeeld
Geweldige game..Ik ga hem binnenkort zeker kopen!
quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:05 schreef FJD het volgende:
GeweldigNet een 5 kill streak, toen mocht ik een airstrike lanceren, meteen weer 5 dood, mocht ik weer aan airstrike lanceren, meteen weer 8 dood
Vervolgens kreeg ik 40sec straftijd voor team damage
![]()
Uitgespeeldquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:23 schreef Crazy-M het volgende:
Nu de missie met de missiles gehaald
Weet ik zo niet, geloof het wel. Waar kan ik die downloaden?quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:12 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Gebruik je recente drivers?
Als je een ATI kaart heb op www.ati.com en een nVidia kaart op www.nvidia.com.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:19 schreef andre347 het volgende:
[..]
Weet ik zo niet, geloof het wel. Waar kan ik die downloaden?
quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:27 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Als je een ATI kaart heb op www.ati.com en een nVidia kaart op www.nvidia.com.
Wat nu? Nieuwste Directx.. maar waar kan ik die vinden?quote:Your PC currently has the latest driver installed for your GPU. No driver update is necessary at this time.
Het probleem lag dus bij Xfire..quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:41 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Even googlen op die foutmelding en de suggestie volgen van de foutmelding.
Had ik ook, anti aliasing aanzetten?quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:56 schreef andre347 het volgende:
[..]
Het probleem lag dus bij Xfire..
Maarr...
Als ik nu in wil zoomen krijg ik dit:
[ link | afbeelding ]
Ik heb 'm inmiddels veranderd naar "Insane" maar dat is wel even wennen. Als ik iets naar links wil ben ik al 360 graden gedraaidquote:Op zaterdag 10 november 2007 17:40 schreef Frasier het volgende:
Hoe staat bij jullie de sensitivity ingesteld (Xbox 360)? Ik heb 'm nu op "High" staan.
Geprobeerd maar sommige textures zijn dan gewoon helemaal zwartquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:23 schreef FJD het volgende:
Shadows of lighting uitzetten?
Dat helpt wel, maar nog steeds zelfde probleem als hier boven.quote:Had ik ook, anti aliasing aanzetten?
Je haalt de meeste punten in de map Shipment, deathmatch en met shotgun.. Iemand had dat toen ik erin zat, hij haalde echt heel snel heel veel punten. (met de shotgun die je dacht ik op rang 31 kan)quote:Op zondag 11 november 2007 00:53 schreef FJD het volgende:
Voor degenen die online spelen; punten haal je het makkelijkst in de Headquarters gamemode. Komt goed uit want dat is wat mij betreft ook de leukste gamemode
Connectieproblemen zijn weer verdwenen.
Ik ben toen die heli's kwamen achter de plek gaan zitten waar die lui spawnen. Vanaf daar heb ik de hele tijd lopen sniperen.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:39 schreef viezerdt het volgende:
nog nooit zo'n intense shooter gespeeld denk k. zit nu vast in het level in tjernobyl, worden me iets teveel ventjes om me heen gedropped door die kut helikopters
. speel op hardened maar ben na tig keer hetzelfde stuk uit frustratie maar gestopt en nog ff 3 deathmatch potjes gedaan. morgen hopelijk uit en dan vol aan de mp.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Honey, I'm gonna snowball Jackson. - Johnny Cash
quote:Op zondag 11 november 2007 17:56 schreef BartK. het volgende:
[..]
Beetje jammer idd van de korte SP. Maar kan het einde nou op verschillende manieren aflopen?Ik denk dat je die heli gewoon niet kan raken of niet uit de lucht kan halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk eigenlijk niet dat een macbook daar een videokaart heeft die goed genoeg is, maar ik zuo verkeerd kunnen zijn.quote:Op maandag 12 november 2007 20:24 schreef Girth het volgende:
Guys, klaar voor de n00bvraag van het jaar? Ik ben eigenlijk niet zo'n gamer. Ben alleen ooit een maandje verslingerd geweest aan MoH:aa. Ik heb de required specs in de openings post gezien, maar zou ik zo'n game nou enigszins normaal kunnen spelen op een macbook? Thanks alvast!![]()
Wapen met veel ammo nemen, perk nemen waarbij je granaat laat vallen als je dood gaat. Spawnen, naar achter lopen, spawnkillen tot je doodgaat. Ga je dood dan maak je nog wat kills met je granaat en herhaal je dat trucjequote:Op maandag 12 november 2007 21:19 schreef thloreg het volgende:
Hebben jullie dat ook bij die ene level(naam bennik ff kwijt) waar al die 3? 4? vlaggen om de vierkante meter staan met al die containers dat het met meer dan 30 man echt een ongeregeld schietzooitje wordt en men alleen maar elkaar met granaten bekogeld omdat je weet dat het toch altijd raak is?
Allerlaatste missie moet je binnen 2 minuten op de bovenste verdieping komenquote:Op maandag 12 november 2007 22:55 schreef EricT het volgende:
Echt een vet spel speelt mooi in op alle westerse angsten zowel moslimfanatisme, "bagdadgevechten", nukes en communisme gecombineerd [afbeelding] . Hoe ze het geflikt hebben weet ik niet, maar het spel is echt dope.
Heb nog geen mp gedaan maar met de sp heb ik me al eventjes vermaakt. Het filmpje van de executie van El presidente en het einde zijn echt goed gedaan. Ook de vele originele missies (Chernobyl, Death from above, cargoship, nuke) maken het spel cool.
De dood-moves van je tegenstanders (wegkruipen, pistolen pakken enzo) en de afwijking bij het scherpschieten voegen echt toe aan realisme, ook de intense vuurgevechten zijn best scary soms (wederom Chernobyl, en dat dorpje).
Laatste missie vond ik niet zo moeilijk en intens en dat weggevertje (allerlaatste missie na credits) snap ik niet echt xD
Spoilers zo minimaal mogelijk gehouden [afbeelding]
In arcade heb ik 82.000 en een beetje gehaaldquote:Op maandag 12 november 2007 23:05 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Allerlaatste missie moet je binnen 2 minuten op de bovenste verdieping komen
Ik las dat in een console review maar kreeg geen icoon toen ik in mijn game een laptop tegen kwam.. Er zaten wel al 3 kogelgaten in, dus misschien was ie niet goed genoeg meerquote:Op maandag 12 november 2007 23:30 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ook kan je her en der laptops vinden, iemand die daar meer over weet
jaquote:Op maandag 12 november 2007 23:30 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Die 1e missie is de training, die kun je dus waarschijnlijk gewoon niet doen.quote:Op maandag 12 november 2007 23:30 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Als je arcade mode selecteert en dan de proloog speelt kan je uit 3 modes kiezen, alleen is dr nog maar 1 unlockt. Enig idee hoe je die unlockt?
Op je mobiel.quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:52 schreef Seal_force het volgende:
Op welke console kan ik nou het besten cod modern warfare spelen?
Moet ik wel wat naar beneden kijkenquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:22 schreef Mindstate het volgende:
Haha ik ben je tegengekomen online volgens mij :p
Edit: Ja, ik sta ook in die screenshotMindstate 5-0-3
Stats staan volgens mij online hoorquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:52 schreef SR-71 het volgende:
Ik hoop niet dat dit al is behandeld, maar om nu 12 pagina's te lezen gaat me iets te ver![]()
Is het mogelijk om je stats te bewaren nadat je Cod 4 opnieuw geïnstalleerd hebt door bijvoorbeeld het mapje "players" te kopiëren en na de installatie weer terug te plaatsen?
Ikzelf heb een PS3 en PC, maar heb hem toch voor PC gekocht.quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:52 schreef Seal_force het volgende:
Op welke console kan ik nou het besten cod modern warfare spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |