Inderdaad, waarom hebben ze dat niet eerder gedaan?quote:Op maandag 30 april 2007 21:54 schreef jorienvdherik het volgende:
Jammer dat het geen WOII is.
Helemaal mee eensquote:Op maandag 30 april 2007 22:03 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Inderdaad, waarom hebben ze dat niet eerder gedaan?![]()
Juist wel goed dacht ik zo, de 2e wereldoorlog heb ik ook al in 15 verschillende games gedaan, en die futuristische troep houd ik persoonlijk niet zo van..
![]()
Vind persoonlijk WOII veel vetter dan Irak spellenquote:Op maandag 30 april 2007 22:24 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Helemaal mee eensWO2 shooters zijn er genoeg en het concept is imo volledig uitgemolken nu. Tijd voor iets nieuws. Futuristische shit hoef ik ook niet.
Trailer net gezien en moet zeggen ziet er best tof uit![]()
Want WOII kunnen we niet dromen inmiddels. De vernieuwing in WWII spellen is werkelijk 0,0 momenteel. Kom maar eens op met een andere setting. Terrorisme is de nieuwe grote oorlog, laat die maar eens uitgevochten worden. Scenes in vliegtuigen, urban settings en op zee. Dat gaat zo vet wordenquote:Op maandag 30 april 2007 23:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Vind persoonlijk WOII veel vetter dan Irak spellen
Je zou nog als duitser kunnen spelen, is inmiddels wel een game mee bezig..quote:Op maandag 30 april 2007 23:02 schreef Morthill het volgende:
[..]
Want WOII kunnen we niet dromen inmiddels. De vernieuwing in WWII spellen is werkelijk 0,0 momenteel. Kom maar eens op met een andere setting. Terrorisme is de nieuwe grote oorlog, laat die maar eens uitgevochten worden. Scenes in vliegtuigen, urban settings en op zee. Dat gaat zo vet worden
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:19 schreef Patje1987 het volgende:
TVP, heb de andere delen met veel plezier gespeeld, speel nu nog regelmatig COD32 online![]()
Ik denk het niet, misschein in multiplayer, maar SP zeker nietquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:02 schreef WjeroneW het volgende:
Ik denk dat dit heel veel gaat lijken op Battlefield 2: Modern Combat
ja goede vraag. WI is niet echt een iets waarvan je zeg.. owja die slag...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:07 schreef Egamer het volgende:
Mja, wat ik me dus afvraag, waarom is er haast geen WWI game? Ik weet dat alle WWI veteranen overleden zijn, maar films heb je zat.. Naja, ik ben wel blij met de 'tijd van nu'-setting.
Vette shit! Wie is daar mee bezig dan?quote:Op maandag 30 april 2007 23:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Je zou nog als duitser kunnen spelen, is inmiddels wel een game mee bezig..
dacht titel met what if.. maar kan er ff weinig over vindenquote:Op zondag 6 mei 2007 00:38 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Vette shit! Wie is daar mee bezig dan?
Jammer, lijkt me zeer vet namelijk, als duitser zijnde polen veroveren.quote:Op zondag 6 mei 2007 00:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dacht titel met what if.. maar kan er ff weinig over vinden
Wordt verwacht in oktober op Xbox, PS3 en PC uiteraard, maar lees verschillende data op het net. Wikipedia heeft bijv heel Q4 staan.quote:The source compared Call of Duty 4’s technical achievements to other games saying that while most shooters have two or three critical points on the head, Call of Duty 4 has 16, saying that you can shoot the side of an opponent’s helmet to make it spin on their head, or knock the helmet clean off. Supposedly you will even be able to shoot an enemy’s ear off.
Omdat iedere keer als je de loopgraaf uitkomt een gezichtvol mitrailleur kogels ontvangen nu niet echt uitdagende of afwisselende gameplay is. Ow, en al dat bruin is grafisch ook niet mooi.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:07 schreef Egamer het volgende:
Mja, wat ik me dus afvraag, waarom is er haast geen WWI game? Ik weet dat alle WWI veteranen overleden zijn, maar films heb je zat.. Naja, ik ben wel blij met de 'tijd van nu'-setting.
Kan niet wachenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:11 schreef WjeroneW het volgende:
Volgens Mediazine zou die in oktober of november in de plaatselijke mm liggen
Call of Duty: Vietnamquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:09 schreef Rnnz het volgende:
De 'tijd van nu'-setting wordt ook een beetje afgezaagd. Zoek eens in de geschiedenisboeken.. er zijn zat onderwerpen waar je games over kunt maken.
Ik heb er overigens wel zin in hoor.. ben alleen bang dat ik maar weer es moet upgraden.
Ik wil ook de betaquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:09 schreef MMaRsu het volgende:
Ik speel de beta op dit moment, holy shit wat is dit een vette game.
Multiplayer is echt lekker gebalanceerd, maps zijn vet!!!!
ben trouwens echt blij dat dit geen WOII shooter is, die tegenwoordige wapens zijn echt helemaal de shit ( m4 carbine![]()
). In multiplayer kun je levelen, en XP verdien je door challenges te halen, tegenstanders te killen en door matches te winnen. Speel vooral Team Deathmatch.
Als je een aantal kills achter elkaar maakt, dan kun je bijvoorbeeld een airstrike, of een helikopter inroepen die je dan komt helpen.
Heerlijk spel, was niet van plan om em gelijk te gaan halen, maar dat ga ik nu zeker weten doen.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:08 schreef WjeroneW het volgende:
Is het al bekend wanneer demo voor de PC 360 uitkomt?
Voor de pc? WAAR?quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:34 schreef Henk-B het volgende:
Ik snap er niks van je kon je vandaag om 1 uur toch aanmelden voor de europese beta, alleen doet die knop het niet bij mij, er staat telkens coming soon.
oke thnx!quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:56 schreef MMaRsu het volgende:
vanaf 9 uur onze tijd
Beetje het Enemy Territory XP-systeem, hoe meer punten/XP je had, des te hoger in je class kwam je.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:37 schreef Strolie75 het volgende:
Als ik de eerste berichten zo hoor is het niet echt vriendelijk voor de casual MP-gamer.
Veel kills = zaken als airstrikes, etc. en upgrades voor wapens = nog meer kills.
Kutsysteem voor serieuze wars.. maar dat halen ze er wel weer uit met een PAM-modus oid op clanbase...quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:42 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Beetje het Enemy Territory XP-systeem, hoe meer punten/XP je had, des te hoger in je class kwam je.
Maakt niet uit, als je een beetje goed bent haal je zo die puntenquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:37 schreef Strolie75 het volgende:
Als ik de eerste berichten zo hoor is het niet echt vriendelijk voor de casual MP-gamer.
Veel kills = zaken als airstrikes, etc. en upgrades voor wapens = nog meer kills.
der staat bij ,, only for usa live accountsquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:33 schreef Frasier het volgende:
Leuk die site waar je je kan registreren voor de beta. Alleen sturen ze die bevestigings mail telkens niet. Heb 't al meerdere malen geprobeerd op verschillende mail-adressen
Nu wel graag antwoord.quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:08 schreef WjeroneW het volgende:
Is het al bekend wanneer demo voor de PC uitkomt?
je kan hem alleen downloaden op een gold us account.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:47 schreef warchaser44 het volgende:
ik had dus de beta
alelen krijg ik steeds als ik die code invoer
80153004 error
quote:
Ok, bedanktquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:55 schreef Jonathon het volgende:
De demo kan je meestal 2 tot 3 weken voor de releasedatum downloaden, dat is waarschijnlijk ook met COD4 het geval
[..]
Waar dan?!quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:06 schreef BMH het volgende:
Ik ben zeker te laat voor een beta key?
-edit: Ownee. Toch niet![]()
9 November komt die in Europa uit.quote:The Call of Duty 4 release date is November 5th, 2007. The most popular games table at Gamespot has revealed this. Gamestop also lists this date for COD4. After that American date, the European release follows on November 9th, 2007. But on August 22nd a worldwide simultaneous release date was promised by Activision on November 5th, 2007.
Ik heb zelf ook BF 2 gespeeld, en dat spel is ook helemaal top. En aan de filmpjes en de trailer van CoD 4 te zien verwacht ik er veel van, ik wacht nog even op de demo (als die komt) en als ik dan helemaal overtuigd ben bestel ik um.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:51 schreef andre347 het volgende:
Ik wacht op de PC versie, shooters speel ik het liefst op een PC. Het spel slaat nu een andere weg in qua setting en dat spreekt mij wel aan
quote:Call of Duty 4 bevat Punkbuster
15-09-07 09:26:51
Call of Duty 4: Modern Warfare zal als anti-cheat Punkbuster bevatten, dat heeft Punkbuster laten weten op hun site. Het anti-cheat programma moet het cheatprobleem in de Call of Duty serie verhelpen. Twee jaar geleden hadden cheaters bij Call of Duty 2 nog vrij spel.
quote:Call of Duty bereikt gouden status?
24-09-07 01:41:53
Meerdere sites melden vandaag het bericht dat Call of Duty 4: Modern Warfare de gouden status heeft bereikt. Daarmee zou de game in het geheel klaar zijn. Volgens de website WorthPlaying heeft community manager Fourzerotwo dit bericht bekend gemaakt. Echter is er geen officieel bericht vanuit Infinity Ward gekomen. Enkele dagen geleden werd er ook al een vloed aan valse berichten over de Gold Status van Call of Duty 4 op het Internet verspreid.
quote:Infinity Ward: 'Nog geen informatie over PC demo'
Call of Duty 4 25-09-07 21:19:04
Infinity Ward heeft aangegeven nog geen details of datum van de Call of Duty 4: Modern Warfare PC demo te willen uitbrengen. Community manager Fourzerotwo benadrukt nogmaals dat de PC demo voor de lancering moet uitkomen. 'Je weet dat het binnenkort is, aangezien de lancering op 5 november is en de demo uitkomt voor de lancering. Er zal genoeg tijd zijn voor jullie gamers om het door te spelen en een goede impressie te krijgen van wat je kan verwachten in November,' aldus Fourzerotwo op het officiële forum van Infinity Ward.
quote:Infinity Ward druk bezig met testen PC versie
Call of Duty 4 25-09-07 21:39:49
Infinity Ward heeft aangegeven druk bezig te zijn met het testen van Call of Duty 4: Modern Warfare voor de PC. Eerder liet community manager Fourzerotwo al doorschemeren dat de Xbox360 versie en de Playstation 3 versie zo goed als klaar zijn. In een post op het officiële forum van Infinity Ward verklaart Fourzerotwo dat ze bezig zijn om de minimale systeemeisen vast te stellen en ze de Mod Support aan het testen zijn. Klik hier om het artikel te lezen.
Momenteel is een member van de 'Shock'N'Awe' clan bezig met de minimale systeemeisen. Op een computer met dezelfde harware van zijn eigen computer speelt de gamer de gehele singleplayer campaigne af. Zo kan Infinity Ward vaststellen welke minimale systeemeisen er moeten worden gehanteerd.
Infinity Ward verklaart ook dat de PC Mod support voor Call of Duty 4: Modern Warfare zeer goed gaat worden. Met de Mod Support kunnen er gemakkelijk veranderingen worden doorgevoerd in je team en/of server. Zo heeft de ontwikkelaar vandaag een mod getest waarmee er gemakkelijk en snel verandering konden worden gemaakt in wapens, klassen en perks. Zo werd er bijvoorbeeld een spel gespeeld met alleen Assault / LMG klassen, later een ander spel met Assault en Snipers Only. Dat kan er handig zijn wanneer je een specifieke game op je server wilt hebben.
Infinity Ward geeft aan dat de config file de mogelijkheid geeft om aspecten als 'all perks', 'health regen', 'hud' etc. aan of uit te zetten. Maar als je echte specifiek dingen wilt hebben als bijvoorbeeld het spelen met een type klasse, of alleen een type wapen, zal je een mod moeten maken. De verwachting ('niets is zeker') is dat er enkele mods vooraf zullen worden uitgegeven: als bijvoorbeeld de mod met het spelen van een type wapen. Momenteel is Infinity Ward aan het kijken wat mogelijk is, al hoewel de functie Mod al in de PC menu staat.
quote:YouTube.com overspoelt met Call of Duty 4 gameplay
Call of Duty 4 30-09-07 16:26:44
Honderden gamers hebben afgelopen maand filmpjes van de Call of Duty 4 multiplayer beta gepost op de populaire site YouTube.com. Meer dan 400.000 gamers mochten van 21 augustus tot 30 september een voorproefje nemen van de nieuwe game van Infinity Ward. Vele gamers maakten gretig gebruik om eigen gameplay op de uploadsite te zetten, wat resulteerde in urenlang beeldmateriaal. Bekijk hier, of hier, of hier, óf hier de filmpjes.. Of bekijk hier het paginaoverzicht.
quote:Aankomende PC demo vrijwel zeker multiplayer
02-10-07 18:56:30
De aankomende PC demo van Call of Duty 4: Modern Warfare zal vrijwel zeker multiplayer zijn. Vandaag bedankte Activision de deelnemende Xbox360 beta gamers via een e-mail. Daarin stond tevens vermeld dat de uitgever enkele grote updates voor de boeg heeft staan en dat gamers binnenkort weer kunnen genieten van de wapens, perk en multiplayer maps van Call of Duty 4. Klik hier om de e-mail te lezen.
' Al hoewel de beta is afgelopen, zal het niet lang duren voordat je weer kunt genieten van de Call of Duty 4: Modern Warfare wapens, perks en multiplayer maps. Tussen nu en de wereldwijde release in november, zijn we van plan om enkele opwekkende updates mee te delen. Stay Stuned, we beloven dat het het wachten waard zal zijn,' aldus Activision.
De releasedatum voor Call of Duty 4 staat gepland op 6 november in Amerika en 9 november in Europa. De datum van de PC demo is nog niet bekend, maar meerdere gamesites gaan ervan uit dat de demo tussen 16 en 22 oktober zal verschijnen.
Die is er al geweest, maar die kon je maar tot 30 sept spelen en je moest intekenen voor een code.quote:Op zondag 14 oktober 2007 09:54 schreef Gunner het volgende:
Komt er geen XBOX demo?
Dat was geen demo, maar een public beta.quote:Op zondag 14 oktober 2007 10:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die is er al geweest, maar die kon je maar tot 30 sept spelen en je moest intekenen voor een code.
quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:28 schreef Rock-shocker het volgende:
Eindelijk van die verdomde M1 Garands af
quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:16 schreef Rock-shocker het volgende:
Mja ik zit liever midden in de actie en dat gaat toch iets beter met een M4 met grenade launcher dan met een M1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |