abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 mei 2007 @ 13:43:38 #101
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_49098617
quote:
Op maandag 7 mei 2007 13:38 schreef TJDoornbos het volgende:
Nick smerige vent
Ja ... die handschoenen vang ik alvast niet op als hij ze mijn kant opgooit.

Ik heb schoenen van de man O_O KUUUUTTTT!
Calm down, please!
  maandag 7 mei 2007 @ 13:46:24 #102
174261 emo.gif
Crape Diem
pi_49098734
quote:
Op maandag 7 mei 2007 13:34 schreef Googolplexian het volgende:
en deze dan:
[..]

We weten het allemaal wel maar willen we het echt bevestigd hebben?
lijkt me minder smerig dan als je moet poepen
web-log
Vengeance is mine.
I will repay.
  maandag 7 mei 2007 @ 13:48:47 #103
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_49098828
quote:
Op maandag 7 mei 2007 13:46 schreef emo.gif het volgende:

[..]

lijkt me minder smerig dan als je moet poepen
heet geloof ik een brown-out, toch?

Blackout = te weinig bloed in je hoofd
Redout = teveel bloed in je hoofd
Brownout = teveel poep in je broek.
Calm down, please!
  maandag 7 mei 2007 @ 13:59:26 #104
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_49099296
Maleisië is tot 2015 verzekerd van een wedstrijd in de Formule 1. De voorzitter van het ciruit van Sepang, Mokhzani Mahathir, heeft dit laten weten. Er was bij de organisatie onzekerheid ontstaan over het behoud van de licentie omdat Singapore ook nadrukkelijk interesse toonde.
,,We hebben een nieuw contract van 2011 tot 2015'', aldus Mahathir. Formule-1-baas Bernie Eclestone had onlangs nog veel kritiek op het circuit van Sepang dat in zijn ogen verouderd was. Mokhazni liet maandag weten dat er plannen zijn om het circuit te verbeteren.

Tubantia en andere kranten!!
  maandag 7 mei 2007 @ 14:01:09 #105
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_49099369
Honda heeft een zeer teleurstellend begin van het seizoen achter de rug. Het team uit het Britse Brackeley wist in de eerste drie races van het seizoen geen enkel punt te scoren. Volgens Shuhei Nakamoto, de senior technical director van Honda, heeft het team kleine stappen voorwaarts kunnen zetten tijdens de testweek in Barcelona.

"We hebben tijdens de vierdaagse testweek in Barcelona verschillende nieuwe aërodynamische onderdelen voor de RA07 geprobeerd", zei Nakamoto. Honda testte onder meer opvallende gekromde vleugels op de neus van de auto, die voor meer downforce zouden moeten zorgen op de baan van Barcelona.

"Onze betrouwbaarheid en onze snelheid lijken in orde en onze wagen lijkt het nu ook beter te doen op de Bridgestone-banden. We hebben nog een lange weg te gaan, maar, we hebben dus enkele kleine stappen voorwaarts kunnen zetten."

GPUpdate.nl

Veel achteruitgang ken ook niet hé, want Spyker haal je niet meer in wat betreft achterin racen
  maandag 7 mei 2007 @ 21:22:59 #106
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_49118108
tvp
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  maandag 7 mei 2007 @ 22:17:25 #107
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_49120942
quote:
Op maandag 7 mei 2007 13:59 schreef TJDoornbos het volgende:
Maleisië is tot 2015 verzekerd van een wedstrijd in de Formule 1. De voorzitter van het ciruit van Sepang, Mokhzani Mahathir, heeft dit laten weten. Er was bij de organisatie onzekerheid ontstaan over het behoud van de licentie omdat Singapore ook nadrukkelijk interesse toonde.
,,We hebben een nieuw contract van 2011 tot 2015'', aldus Mahathir. Formule-1-baas Bernie Eclestone had onlangs nog veel kritiek op het circuit van Sepang dat in zijn ogen verouderd was. Mokhazni liet maandag weten dat er plannen zijn om het circuit te verbeteren.

Tubantia en andere kranten!!
Nu al verouderd na 8 jaar!?!
Net efkes anges
  maandag 7 mei 2007 @ 22:49:36 #108
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_49122624
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_49137697
quote:
Hülkenberg in beeld voor test bij Renault
Weber brengt nieuwste aanwinst in stelling

[08-05] Als het aan Willi Weber ligt, gaat zijn pupil Nico Hülkenberg nog dit jaar testen voor het Formule 1-team van Renault. De manager, die ook Michael Schumacher onder zijn hoede had, heeft al een balletje opgegooid bij Flavio Briatore.

Nico Hülkenberg, ook handig met de heftruck,,Als alles goed gaat dan komt die test er inderdaad”, vertelde Weber aan Sport Bild. ,,Ik heb nog steeds goed contact met Flavio Briatore. We kennen elkaar immers al sinds Michael in 1991 bij Benetton reed.”

Nico Hülkenberg rijdt dit seizoen in de Formule 3 Euroseries en sleepte twee weken geleden voor Duitsland de titel in de A1GP uit het vuur. De bijbehorende beker werd uitgereikt door Michael Schumacher, die verklaarde erg onder de indruk te zijn van de pas 19-jarige coureur uit Emmerich.

Toch wil Weber niets forceren. ,,Nico is nog jong, Hij moet dit jaar ervaring opdoen in de Euroseries. Het heeft geen zin om te snel te gaan, daar zou ik zijn talent alleen maar mee schaden.”
Ik zeg volgend jaar Fisico eruit en Hülkenberg erin
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 13:58:55 #110
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_49142041
Piquet erin en Hülk testgast lijkt me eerder vosss
pi_49142326
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:58 schreef TJDoornbos het volgende:
Piquet erin en Hülk testgast lijkt me eerder vosss
Da's mij ook goed; zolang Fisico er maar uitgeschupt word
vosss is de naam,
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:16:17 #112
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_49142796
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:06 schreef vosss het volgende:

[..]

Da's mij ook goed; zolang Fisico er maar uitgeschupt word
Dat cker liever nog voor Barcelona dan erna
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:28:39 #113
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_49143359
quote:
Toros Going Faster Without Stickers

F1 backmarkers Super Aguri and Toro Rosso have this week announced significant upgrades for their cars for this weekend's Spanish grand prix.

Like the bigger outfits in pitlane, the two independent teams used the unusually long four week gap after the Bahrain round last month to hone their packages for the start of the forthcoming run of events in Europe and North America.

The biggest changes for Toro Rosso's STR2 single seater is a new rear wing and new sidepod winglets.

And chief engineer Laurent Mekies explained: "We have now removed all the stickers from the bodywork and replaced them with paint. This not only makes for a less resistant surface, it also brings with it a weight saving benefit."

Honda-powered Super Aguri, meanwhile, introduced a new carbon gearbox and bodywork package at the Barcelona tests last week.

"Our goal this year is to score points," said chief designer Peter McCool. "It would be great if we managed to achieve that this weekend."
Calm down, please!
pi_49143938
Hoeveel gewicht zou dat schelen? Ik bedoel, een paar stickertjes.... toch bijna niet voor te stellen dat dat scheelt?!

En dan nog, hoe doen ze het met die verf dan? Alles in de basiskleur en de rest eroverheen? Dat lijkt me dan ook overdreven. Maar om nou het hele ontwerp met 1 dekkende laag te doen lijkt me ook niet doenlijk of wel?
vosss is de naam,
pi_49147975
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:13 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik zeg volgend jaar Fisico eruit en Hülkenberg erin
Hülkenberg wordt zwaar overschat. Ik denk dat zijn prestaties in de A1GP meer te danken waren aan zijn team, die als geen ander de wagens kan afstellen (kijk maar naar Nieuw-Zeeland, wordt door hetzelfde team gerund).

Niemand was zo lyrisch over Premat en Lapierre vorig jaar, terwijl ze wel bijna alles wonnen. De raceengineer van het team dat toen de auto's runde van Frankrijk en Zwitserland (dat toen tweede werd) is afgelopen seizoen overgestapt naar het team dat de auto's van Duitsland en Nieuw-Zeeland runde.

Hulkenberg reed vorig jaar samen met Ho Pin Tung in het Duits Formule 3 kampioenschap en werd toen slechts vijfde.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_49149952
Maakt het wat uit hoe goed die kerel nou werkelijk is?
Alles beter dan die zeikerd van een Fisico.

Als HHF een lul is (en dat istie ), dan is Fisico zegmaar de balzak ofzo.
Om een beetje aan te geven waar die jongen staat bij mij zegmaar
vosss is de naam,
pi_49150112
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:02 schreef vosss het volgende:
Maakt het wat uit hoe goed die kerel nou werkelijk is?
Alles beter dan die zeikerd van een Fisico.

Als HHF een lul is (en dat istie ), dan is Fisico zegmaar de balzak ofzo.
Om een beetje aan te geven waar die jongen staat bij mij zegmaar
Nope, ook Fisico wordt al jaren zwaar overschat.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_49150157
En wat is nou het probleem dan?
vosss is de naam,
pi_49173183
Niet alleen Tiago Monteiro een stoeltje bij Prodrive?
quote:
Paffett rekent op Prodrive zitje
Uitgegeven: 8 mei 2007 21:01
Laatst gewijzigd: 8 mei 2007 21:07

AMSTERDAM - McLaren-testrijder Gary Paffett hoopt op een zitje bij het nieuwe Prodrive F1-team in 2008. De DTM-kampioen rekent op een samenwerking tussen McLaren en het nieuwe team om zijn F1-debuut veilig te stellen.

"De gesprekken tussen David Richards en McLaren over een samenwerking gaan de goede kant uit. Indien Prodrive er in slaagt het officiële B-team te worden, dan zien mijn kansen er heel goed uit", vertrouwde Paffett het Britse magazine Autosport toe.

"Prodrive heeft voor hun eerste seizoen in de Formule 1 zeker drie rijders nodig en gezien de samenwerking met Mercedes en met mijn ervaring als testrijder maak ik dus een goede kans."

Paffett is dit seizoen testrijder bij McLaren en maakt al enkele jaren deel uit van de Mercedes-familie. De Brit bezorgde de Duitsers in 2005 de titel in het DTM-kampioenschap en rekent nu op hun steun om een racezitje in de F1 te bemachtigen .
Bron

Oeps: stond al op Fok! f1manager
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  woensdag 9 mei 2007 @ 09:33:52 #120
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_49173238
Hoeveel wagens heedft Prodrive want Pedro word ook her en der genoemd!!
pi_49181759
Hmz de titel van het topic is goed.
Hij is revolutionair, en waarschijnlijk ook illegaal

De nieuwe voorvleugel van McLaren Mercedes is nog niet gebruikt in een race, maar zorgt nu al voor de nodige ophef. Verschillende teams hebben de FIA verzocht de vleugel uitvoerig te onderzoeken.

Het vermoeden is dat de vleugel te flexibel is, en dus een actieve werking krijgt op de aerodynamica. Dit is sinds vorig jaar verboden.

----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
  woensdag 9 mei 2007 @ 13:52:58 #122
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_49182914
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 13:25 schreef leroytje het volgende:

De nieuwe voorvleugel van McLaren Mercedes is nog niet gebruikt in een race, maar zorgt nu al voor de nodige ophef. Verschillende teams hebben de FIA verzocht de vleugel uitvoerig te onderzoeken.

Het vermoeden is dat de vleugel te flexibel is, en dus een actieve werking krijgt op de aerodynamica. Dit is sinds vorig jaar verboden.

[afbeelding]
Het is al veel langer verboden maar sinds vorig jaar is er meer heisa over en zijn de tests verscherpt.
De testen in F1 zijn daarbij zo specifiek dat je dus een onderdeel kunt ontwerpen en daar 1 race mee rijden voordat andere teams klagen en tests weer veranderd/verscherp worden.
quote:
There is one specific test in the rules for front wing flex... rule 3.17.1 of the 2008 Tech Regs.
...
"3.17.1 Bodywork may deflect no more than 5mm vertically when a 500N load is applied vertically to it 700mm forward of the front wheel centre line and 625mm from the car centre line. The load will be applied in a downward direction using a 50mm diameter ram and an adapter 300mm long and 150mm wide"
(500N or Newtons = 50.98 kilogram-force = 112.4 pound-force, so it's not much of a 'stress -test')

The 2006 Technical Regulations can be found here:
http://www.fia.com/resources/docume...REGULATIONS.pdf
de huidige (2006) regel is hetzelfde

Door het gezeur vorig jaar met de flexiwings moeten er dit jaar struts tussen the wings zitten parallel aan de wing-end-plates. Door het gezeur dit jaar met de flexifloors is de test aldaar ook verscherpt ... maar een brug over de frontwing kan zo makkelijk 51 kg dragen en minder dan 5mm wijken. De tests zullen weer verscherpt moeten worden voor dit illegaal verklaard kan worden (dus als McLaren erg snel is dit weekend, ga er maar van uit dat Ferrari na afloop van de race meteen naar de stewards loopt).
Calm down, please!
  woensdag 9 mei 2007 @ 13:55:03 #123
174261 emo.gif
Crape Diem
pi_49182996
ziet er inderdaad niet al te stevig uit
web-log
Vengeance is mine.
I will repay.
pi_49184516
Was het eerste wat ik dacht toen ik die vleugel zag.. ow die zal wel door kunnen buigen..
pi_49193940
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 13:25 schreef leroytje het volgende:

[afbeelding]
Doet me een beetje denken aan arrows
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')