Als ik het goed heb gevolgd zijn deze keer de anderen begonnen. En met z'n allen tegen Jaap is ook niet zo geweldig knap vind ik. Hij pakt zo terug op z'n Japiaans. Dat was te verwachten toch?quote:Op maandag 30 april 2007 21:03 schreef PumaStreamer het volgende:
Jaap je bent een Sukkel een kneus...je gewicht in strond waard...
Heeft Brian jou bewerkstelligd ofzo?quote:Op maandag 30 april 2007 21:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als ik het goed heb gevolgd zijn deze keer de anderen begonnen. En met z'n allen tegen Jaap is ook niet zo geweldig knap vind ik. Hij pakt zo terug op z'n Japiaans. Dat was te verwachten toch?![]()
Tis net George en Mildred.quote:Op maandag 30 april 2007 21:12 schreef Marrije het volgende:
Eric: held, met je tijdschriftje op de bank
Huub: ja ga de hele tijd bellen, laat je niet zo opfokken
quote:Op maandag 30 april 2007 21:09 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Heeft Brian jou bewerkstelligd ofzo?
Huub heeft gelijk. Eric hapt enórm. Koren op de molen van Jaap natuurlijk. Bovendien geeft het wel te denken als je zo'n treiterkop als Eric bent maar er zelf absoluut niet tegen kan als je zelf ook eens mikpunt bent.quote:Op maandag 30 april 2007 21:12 schreef Marrije het volgende:
Eric: held, met je tijdschriftje op de bank
Huub: ja ga de hele tijd bellen, laat je niet zo opfokken
Bijna letterlijk gamma.quote:Op maandag 30 april 2007 21:18 schreef beequeen het volgende:
Daar ie ie dan. Natasja wil dus langer in dat hok blijven en iedereen eruit werken. Samen met Brainless.,tadaaaaa.
Bijna dezelfde postquote:Op maandag 30 april 2007 21:19 schreef shmoopy het volgende:
En daar is ie dan, Natasia zegt: "Als ik nou na die 5 maanden gewoon erin blijf, maken we ze allemaal gek en blijven wij over.
Aha, ik hoorde het dus niet verkeerd. Hij zei het echt verkeerd.quote:Op maandag 30 april 2007 21:22 schreef Disana het volgende:
Don't get back, get even.
Wat Huubje bedoelt, is: Don't get mad, get even.
Nicolaas, zender checken.quote:Op maandag 30 april 2007 21:23 schreef mazaru het volgende:
Wat werd daar omgeroepen?
En hij heeft gelijk ook. Sjonge jonge, wat laat Eric zich kennen zeg !quote:Op maandag 30 april 2007 21:21 schreef pussydeluxe het volgende:
Eric hangt de gefrustreerde nicht uit volgens Huub.
Tja, afgewezen he. Hij verdomde het vanmiddag om dankbaar te zijn voor haar constante zorg.quote:Op maandag 30 april 2007 21:26 schreef shmoopy het volgende:
Wat is Natasia walgelijk nederig tegen Brainless trouwens.
Nee, het was speltechnisch een prima tip, Brain is slimmer als men hier vermoed, Natasia is nu rustig dat hoort ook zo, je moet niet zo over de zeik raken, dus feitelijk helpen ze elkaar als Brain over de zeik is is Natas er en andersom Brain, perfect toch.quote:Op maandag 30 april 2007 21:19 schreef Charmian het volgende:
Eigenlijk wonderbaarlijk hoe Brian Natasia onder de duim heeft. Hij hoeft maar 5 minuten te zeveren en ze zit helemaal onder de plak.
Beschermend noemt ze het, en Brainless ging er bijna van over zijn nek vanmiddag.quote:Op maandag 30 april 2007 21:26 schreef shmoopy het volgende:
Wat is Natasia walgelijk nederig tegen Brainless trouwens.
Op hoeveel zit je nu?quote:
Volgens mij op 11, als je het werkwoord sufkutten meerekent.quote:
Die is al vergeven. Ik woon nl op de Huppeldijk, dus iemand vereerde mij met die titelquote:
Jij bent een knuffelkut!quote:Op maandag 30 april 2007 21:35 schreef shmoopy het volgende:
En als je nou een echte miljonair bent, dan ben je een truffelkut.
Nou niet om het een of ander ...maar Wilco verdient wel respect...of word omgekocht...hoe dan ook...hij is zowiezo maf als die bij hangtiet blijft.quote:Op maandag 30 april 2007 21:41 schreef axis303 het volgende:
Wilgo the retard hehe
moet je daar slim voor zijn?quote:Op maandag 30 april 2007 21:27 schreef maril het volgende:
[..]
Nee, het was speltechnisch een prima tip, Brain is slimmer als men hier vermoed, Natasia is nu rustig dat hoort ook zo, je moet niet zo over de zeik raken, dus feitelijk helpen ze elkaar als Brain over de zeik is is Natas er en andersom Brain, perfect toch.
quote:Op maandag 30 april 2007 21:42 schreef Gert het volgende:
Huub gaat binnenkort een keer 's nachts "het hele huis omtoveren tot een zelfmoordparadijs. Overal scheermesjes, en touwen... gewoon, om Brian te zieken."
volgensmij heeft Brian dat niet gevraagd, maar was het uit Jaap zelf, ivm. de berichten in de krant over de "zelfmoord-avond"quote:Op maandag 30 april 2007 21:35 schreef Gert het volgende:
Waarom vroeg Brian eigenlijk aan Jaap om een positeve log over hem te schrijven?![]()
Nou oordeel even voor jezelf..in spanje eten ze pas om 20.00 tot gemiddeld wel 22 u pas aan tafel. Frankrijk ook. Ik ook. Dus wat is een normale tijd dan...ik vreet als ik honger heb....tochquote:Op maandag 30 april 2007 21:45 schreef Liess het volgende:
Kunnen ze niet gewoon een keer om 6 uur eten, zoals een 'normaal' mens.
Ik zou het zelf niet anders gedaan hebben!quote:Op maandag 30 april 2007 21:44 schreef beequeen het volgende:
Ruikt Japio het eten?Hij zit potdome in het kantoor,.
zo goed demins?![]()
nee prima maar het lijkt net alsof ik niet normaal zou zijn als ik niet om 1800 u eet. Maar ok lekker B verderquote:Op maandag 30 april 2007 21:48 schreef Liess het volgende:
Die opmerking is mijn oordeel, anders typ ik t niet lijkt me
Dan ben ik zeker een 'abnormaal' mens. Hier in huis is het 's-avonds pas rond 20:30-21:00 etenstijd.quote:Op maandag 30 april 2007 21:45 schreef Liess het volgende:
Kunnen ze niet gewoon een keer om 6 uur eten, zoals een 'normaal' mens.
'Zo, eindelijk onder normale mensen.'quote:Op maandag 30 april 2007 21:48 schreef beequeen het volgende:
Japio gaat in het kantoor eten.
vreemd.... ik dacht dat dat niet mocht.quote:Op maandag 30 april 2007 21:48 schreef beequeen het volgende:
Japio gaat in het kantoor eten.
Hier ook. Dus wie is hier nu eigenlijk normaal ?quote:Op maandag 30 april 2007 21:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dan ben ik zeker een 'abnormaal' mens. Hier in huis is het 's-avonds pas rond 20:30-21:00 etenstijd.
maar voor nu....ze gaan straks dus weer pokerenquote:Op maandag 30 april 2007 21:53 schreef proh het volgende:
als ze willen dat er nog iemand kijkt na 4mei, onder betaling, dan mogen ze eerst die pokertafel wel eens wegpleuren
Zo kan je het wel noemen jaquote:Op maandag 30 april 2007 21:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dan ben ik zeker een 'abnormaal' mens. Hier in huis is het 's-avonds pas rond 20:30-21:00 etenstijd.
Hier ook! Maar ik zou het jammer vinden als iemand me daarom normaal vond!quote:Op maandag 30 april 2007 21:53 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hier ook. Dus wie is hier nu eigenlijk normaal ?![]()
Dat ze uberhaubt een regel hebben voor aan tafel eten..snap 1 ding echt niet aan het programma...als millionair heb IK het voor het zeggen..Als Millionair...heeft idiote Palma naar MIJ te luisteren en niet andersom.quote:Op maandag 30 april 2007 21:53 schreef Desii het volgende:
[..]
vreemd.... ik dacht dat dat niet mocht.
de milionairs waren toch verplicht met zijn allen aan tafel te eten..... maar jah... voor Billie gelden nu eenmaal vanaf het begin andere regels![]()
![]()
Ik krijg alleen maar honger van dat eten op de streams, behalve van Japio.quote:Op maandag 30 april 2007 21:54 schreef Liess het volgende:
[..]
Zo kan je het wel noemen jaJe hoort dan denk ik niet tot het merendeel toch?
Niet dat het uitmaakt hoelaat jij of wie dan ook eet, ik vind het irritant dat zij zolaat eten, alsof ik daar na wil kijken... paar smakkende mensen.![]()
en dan gewoon met z'n gore klauwen aan de muis zittenquote:Op maandag 30 april 2007 21:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik hoop dat iedereen al gegegeten heeft ...... Niet zo'n smakelijk plaatje !
[afbeelding]
quote:Op maandag 30 april 2007 21:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar honger van dat eten op de streams, behalve van Japio.
ok, je bent niet normaal! je hebt gewoon een normaal eet patroonquote:Op maandag 30 april 2007 21:55 schreef demins het volgende:
[..]
Hier ook! Maar ik zou het jammer vinden als iemand me daarom normaal vond! [afbeelding]
En vervolgens weer graaien in de bak voer ......quote:Op maandag 30 april 2007 21:57 schreef Charmian het volgende:
[..]
en dan gewoon met z'n gore klauwen aan de muis zitten
Je mag blij zijn dat het eten in een bakje zit, borden kent hij nl niet.quote:Op maandag 30 april 2007 21:56 schreef Disana het volgende:
Jaap zit heel smerig stukken eten van het bakje in de mand te gooien... en hij vreet alles met zijn vingers.
En als je hem hoort slobberen ! De paarden eten er nog netjes bijquote:Op maandag 30 april 2007 21:58 schreef cobain94 het volgende:
Kauwen kent jaap niet? Hij is aardig in z'n nopjes met een mand junkfood...
En vervolgens gefascineerd blijven kijken.quote:Op maandag 30 april 2007 21:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En vervolgens weer graaien in de bak voer ......
[afbeelding]
Allemaal speltechniek!quote:Op maandag 30 april 2007 21:59 schreef Gert het volgende:
[..]
En vervolgens gefascineerd blijven kijken.
Gatverdamme, wat gaat hij nou doen met die twee stukjes die hij weer uit de mand nam.quote:Op maandag 30 april 2007 21:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je mag blij zijn dat het eten in een bakje zit, borden kent hij nl niet.
dat geluid staat toch echt wel uit, hem zien eten is al absolute horrorquote:Op maandag 30 april 2007 21:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En als je hem hoort slobberen ! De paarden eten er nog netjes bij
Hondjes voeren en piesen.quote:Op maandag 30 april 2007 22:01 schreef Gert het volgende:
Jaap loopt nu met eten richting huis...
Heel normaal voor christenen. Ons kindje van God zet een goed voorbeeld voor haar kinderen...quote:Op maandag 30 april 2007 21:20 schreef easysatellite het volgende:
natas gaat voodoo en zwarte magie gebruiken om jaap te manipuleren
Ja dat zie ik al een uurtje....quote:Op maandag 30 april 2007 22:03 schreef demins het volgende:
Aan Brian's houding en zijn spierspanning te zien is er niet veel nodig om hem te doen ontploffen!
quote:Op maandag 30 april 2007 22:02 schreef Disana het volgende:
Off-topic: wat is mijn oranje vandaag bleek.
Och, niets dat een nachtje hotel met bewaking niet kan verhelpen maskerenquote:Op maandag 30 april 2007 22:03 schreef demins het volgende:
Aan Brian's houding en zijn spierspanning te zien is er niet veel nodig om hem te doen ontploffen!
alleen wordt die van huub wat vaker bekeken hequote:Op maandag 30 april 2007 22:06 schreef rooie3 het volgende:
Waarom op Huub zijn weblog.
Brian heeft er toch ook een.
Pammetjes in een glas water van Mama Tasja, doen wonderen.quote:Op maandag 30 april 2007 22:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Och, niets dat een nachtje hotel met bewaking niet kan verhelpen maskeren![]()
die leest niemandquote:Op maandag 30 april 2007 22:06 schreef rooie3 het volgende:
Waarom op Huub zijn weblog.
Brian heeft er toch ook een.
Hoe lang zou die dat voor zich kunnen houden?quote:Op maandag 30 april 2007 22:06 schreef Disana het volgende:
Flink. Brian heeft Amanda niet verteld dat het Jaaps brok vlees was waarin Nicky volgens hem stikte.
Waarom post jij je caps nooit in de goede resolutie? (verhouding)quote:Op maandag 30 april 2007 21:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik hoop dat iedereen al gegegeten heeft ...... Niet zo'n smakelijk plaatje !
[afbeelding]
Na wat Brian heeft mogen flikken in die nacht denken de anderen natuurlijk dat alles wat minder is (en dat is dus echt alles) ook wel door de beugel kan.quote:Op maandag 30 april 2007 22:08 schreef maril het volgende:
Wat nicaolaas doet mag toch niet, staat toch sanctie op.
Ja ja, Brian is een goeie jongen voor de meisjesquote:Op maandag 30 april 2007 22:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe lang zou die dat voor zich kunnen houden?
Dit gaat hij heus aan Amanda vertellen, of aan Natasia, en dan speelt hij de superman die Jaap in bedwang heeft
Resolutie is ongelijk verhouding. Als je het beeld groter maakt ontstaat vanzelf 'breedbeeld' in de verkeerde verhouding.quote:Op maandag 30 april 2007 22:09 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Waarom post jij je caps nooit in de goede resolutie? (verhouding)
quote:Op maandag 30 april 2007 22:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Na wat Brian heeft mogen flikken in die nacht denken de anderen natuurlijk dat alles wat minder is (en dat is dus echt alles) ook wel door de beugel kan.
Helaas, het is kraanwater...quote:Op maandag 30 april 2007 22:10 schreef pullup het volgende:
Staat Natasia nou de zeik van Jaap op te vegen![]()
Helaas voor jou, dit is de echte werkelijke verhoudingquote:Op maandag 30 april 2007 22:09 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Waarom post jij je caps nooit in de goede resolutie? (verhouding)
Nepzeik. Jaap heeft er gewoon wat water neergegooid.quote:Op maandag 30 april 2007 22:10 schreef pullup het volgende:
Jammerquote:Op maandag 30 april 2007 22:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Nepzeik. Jaap heeft er gewoon wat water neergegooid.![]()
Het was water, maar dat weet ze niet.quote:Op maandag 30 april 2007 22:10 schreef pullup het volgende:
quote:Op maandag 30 april 2007 22:10 schreef Disana het volgende:
Resolutie is ongelijk verhouding. Als je het beeld groter maakt ontstaat vanzelf 'breedbeeld' in de verkeerde verhouding.
Zolang Natasia maar dénkt dat het echt zeik is, is het toch prima?quote:
Jaap toch niet zo ranzig?quote:Op maandag 30 april 2007 22:03 schreef Gert het volgende:
Jaap gooit water naast de WC.
Als ík zou weten dat het echte zeik was was het nóg beter!quote:Op maandag 30 april 2007 22:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Zolang Natasia maar dénkt dat het echt zeik is, is het toch prima?
Dank jequote:Op maandag 30 april 2007 22:15 schreef beequeen het volgende:
Kan die onzin stoppen over resolutie? BSOL maakt briljante caps. Punt.
ben der ook bang voor...... maar het is wel flauw... want ze hadden express gewacht tot de laatste dagquote:Op maandag 30 april 2007 22:20 schreef rooie3 het volgende:
Brian geeft nooit zijn stem voor Nena.
Geen idee ben nog niet gebeld hahahquote:Op maandag 30 april 2007 22:22 schreef blomst het volgende:
Wanneer komt de nieuwe miljonair?
Hij zit glashard te liegen.quote:Op maandag 30 april 2007 22:22 schreef Joss-NL het volgende:
JAAA Nicolaas, nu weten we wel dat Jaap je zijn stem heeft gegeven....
nou laat huub het suicide liedje nog maar een paar keer zingen en dan gaat brian misschien wel los...quote:Op maandag 30 april 2007 22:25 schreef Kaleddis het volgende:
Volgens mij gaat Brian straks over de rooie![]()
Hij straalt gewoon agressie uit.
Nee dusquote:Op maandag 30 april 2007 22:29 schreef Marrije het volgende:
Ik begrijp ff iets niet. Mag Jaap cp'en uit de box gewoon in de vijver gooien?
Van mij wel, zolang iedereen er van over de rooie gaat...quote:Op maandag 30 april 2007 22:29 schreef Marrije het volgende:
Ik begrijp ff iets niet. Mag Jaap cp'en uit de box gewoon in de vijver gooien?
Nee dat dacht ik al. En nog iets, Nicolaas heeft toch geen ok van Jaap voor die punten, dus hoezo belt hij nu met thuis?quote:
Denk je nu echt dat ze dat gaan bestraffen?quote:Op maandag 30 april 2007 22:30 schreef LoveProfusion het volgende:
Die redactie bestaat ook uit mongolen..elkaar slaan mag, maar waardeloze cp's mag je niet weggooien..lol
Handig dat PM-gedoe!quote:Op maandag 30 april 2007 22:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
@Ning, je hebt antwoord
ben ook wel benieuwdquote:Op maandag 30 april 2007 22:32 schreef Desii het volgende:
Nicolaas gaat over in het Spaans..... wie heeft het verstaan?![]()
Precies, hij had geen verbinding moeten krijgen.quote:Op maandag 30 april 2007 22:31 schreef Gert het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat Nicolaas mag bellen.
Jaap heeft beslist niét toegestemd.
Nee waar heeft Nico gewoond is de vraag denk ik...zal wel spanje zijn...was spaans dusquote:Op maandag 30 april 2007 22:32 schreef LoveProfusion het volgende:
Waar komt Nicolaas vandaan?
Uit Nederland, maar hij (en z'n oudste kinderen) hebben jaren in Madrid gewoond.quote:Op maandag 30 april 2007 22:32 schreef LoveProfusion het volgende:
Waar komt Nicolaas vandaan?
We gaan een beetje in het spaans praten. Ik wil ook nog met je zusje praten. Zoiets dergelijksquote:Op maandag 30 april 2007 22:32 schreef Desii het volgende:
Nicolaas gaat over in het Spaans..... wie heeft het verstaan?![]()
Ik dacht dat hij 1 dochter had van 18 maar blijkbaar heeft ie er 2?quote:Op maandag 30 april 2007 22:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Uit Nederland, maar hij (en z'n oudste kinderen) hebben jaren in Madrid gewoond.
Hij schijnt te geloven dat hij met 'tranen' scoort bij de kijkers.quote:Op maandag 30 april 2007 22:35 schreef Gert het volgende:
Brian is weer op de verongelijkte "mij wordt onrecht aangedaan" - toer.
Zo knap dat jij hem begrijpt, ik kan er geen touw aan vastknopen.quote:Op maandag 30 april 2007 22:36 schreef Disana het volgende:
'Door tranen geef ik het een goeie plek en het bouwt mij op de volgende dag weer sterker te staan.'
Ook een manier om agressief doordraaien te benoemen.
In totaal 3 kinderen, 2 dochters 18 en (ik dacht) 16 uit z'n eerste huwelijk. En een zoontje bij een andere vrouw, ik meen dat z'n zoontje 4 jaar is. Hij is niet getrouwd met haar.quote:Op maandag 30 april 2007 22:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij 1 dochter had van 18 maar blijkbaar heeft ie er 2?
Voor mij is het ook een studie in vuil uit de goot. Persoonlijk ken ik dat soort vieze lafbekjes niet.quote:Op maandag 30 april 2007 22:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo knap dat jij hem begrijpt, ik kan er geen touw aan vastknopen.![]()
quote:Op maandag 30 april 2007 22:36 schreef PumaStreamer het volgende:
Leuk wijf die vrouw van nico...volgens mij is Nico de normale hier..
Dit zijn wel heel prettige gesprekjes om naar te luisteren.quote:Op maandag 30 april 2007 22:36 schreef PumaStreamer het volgende:
Leuk wijf die vrouw van nico...volgens mij is Nico de normale hier..
Vooral met dat MF kutgezicht van hem.quote:Op maandag 30 april 2007 22:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij schijnt te geloven dat hij met 'tranen' scoort bij de kijkers.
Naar aanleiding waarvan zei hij dat?quote:Op maandag 30 april 2007 22:39 schreef beequeen het volgende:
Antillianen trekken graag een pistool, aldus Brainless.
Thanks. En los daarvan heeft ie nu een vriendin?quote:Op maandag 30 april 2007 22:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
In totaal 3 kinderen, 2 dochters 18 en (ik dacht) 16 uit z'n eerste huwelijk. En een zoontje bij een andere vrouw, ik meen dat z'n zoontje 4 jaar is. Hij is niet getrouwd met haar.
Mooi he, die combinatie Pools-Antilliaans. Past in zijn geval exact bij zijn innerlijk.quote:Op maandag 30 april 2007 22:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vooral met dat MF kutgezicht van hem.![]()
Carnaval in R'dam. Amanda zei dat ze er was geweest en toen iets over schieten dat ik niet heb verstaan.quote:
Koninginnedag en zuipen, zijn broer Kenneth , vrienden van Bonaire en Aruba. Ik probeer het te volgen, maar bij Brainless valt dat niet mee.quote:
O, dus in zijn kringen trekt men graag een pistool. Dat verbaast me dan weer niets.quote:Op maandag 30 april 2007 22:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Koninginnedag en zuipen, zijn broer Kenneth , vrienden van Bonaire en Aruba.
Dubbele dekking zelfs.quote:Op maandag 30 april 2007 22:44 schreef Marrije het volgende:
Amanda krijgt m door, ze is haar dekking kwijt. . .
Pun or no pun intended?quote:Op maandag 30 april 2007 22:44 schreef Marrije het volgende:
Amanda krijgt m door, ze is haar dekking kwijt. . .
Of hijzelf gaat lekker weg en thuis afkoelen...quote:Op maandag 30 april 2007 22:48 schreef Dark het volgende:
Voor het helingsproces van Brian zou het beter zijn als Amanda er niet meer zou zijn.
Voorlopig niet want hij is boosquote:Op maandag 30 april 2007 22:47 schreef Disana het volgende:
Jaap gaat een deel van de punten opdreggen om zijn vader te bellen. En hij gaat een betoog houden voor 50 punten.
quote:Op maandag 30 april 2007 22:49 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Of hijzelf gaat lekker weg en thuis afkoelen...
Dan hebben we een feessiequote:Op maandag 30 april 2007 22:49 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Of hijzelf gaat lekker weg en thuis afkoelen...
Luister jij daar dan nog naarquote:Op maandag 30 april 2007 22:52 schreef pullup het volgende:
Dat gesprek tussen Brian en Amanda is gewoon een running gag aan het worden![]()
er zijn toch geen droge meer?quote:Op maandag 30 april 2007 22:54 schreef Disana het volgende:
20+80+50 punten om Jaaps vader uit te nodigen.
50 uit de vijver, 20 droge, 80 van zichzelf.
Als jaap hard genoeg springt komen die punten vanzelf in zijn tsunami naar boven!!!!!!!!!quote:Op maandag 30 april 2007 22:53 schreef Disana het volgende:
Kennelijk liggen er maar 50 punten in de vijver.
Ik was inderdaad even benieuwd naar de vorderingenquote:
Jaap heeft ze er in gegooid.quote:Op maandag 30 april 2007 22:55 schreef De_Moester het volgende:
heb even gemist hoe de punten in de vijver terecht zijn gekomen?
Kennelijk wel. Jaap zegt dat er 50 in de vijver liggen, Huub dat er meer dan 180 liggen (189?).quote:
zijn mofogezicht zegt genoegquote:Op maandag 30 april 2007 22:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik was inderdaad even benieuwd naar de vorderingen![]()
Maar het ging natuurlijk nog steeds over hetzelfde
Als de hele pot in de vijver ligt, zijn het er idd 189.quote:Op maandag 30 april 2007 22:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Kennelijk wel. Jaap zegt dat er 50 in de vijver liggen, Huub dat er meer dan 180 liggen (189?).
Precies. En hij kan van iedereen de benodigde 70 punten krijgen om zijn vader uit te nodigen, maar hij loopt weer boos weg.quote:Op maandag 30 april 2007 22:58 schreef Sonique het volgende:
Jaap heeft punten nodig, maar hij heeft ze zelf in de vijver gegooid...
Heb ik het zo goed?
En waarom doet iedereedn er zo moeilijk over?
En jij denkt dat wij het nog begrijpen, lees even mijn vorige post.quote:Op maandag 30 april 2007 22:58 schreef avonne het volgende:
Ik hoop dat in de OP een samenvatting van het puntenprobleem komt.
Hoeveel "nat", "droog" en van wie, en voor wie
Sorry oranje Avonne volgens mij weet niemand hoeveel contactpunten Jaap nu uiteindelijk in de vijver heeft gepleurd.quote:Op maandag 30 april 2007 22:58 schreef avonne het volgende:
Als jij het kon volgen, open jij vast de volgende COSquote:Op maandag 30 april 2007 22:58 schreef avonne het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze een normaal riool hebben in dat hokquote:Op maandag 30 april 2007 22:59 schreef avonne het volgende:
Trouwens, die vijver is toch de uitlaat van de WC's?
motherfockinggezicht, zo typeert Brian zijn gezichtquote:
De uitlaat van de WC's???quote:Op maandag 30 april 2007 22:59 schreef avonne het volgende:
Trouwens, die vijver is toch de uitlaat van de WC's?
"Motherfucking kutgezicht."quote:Op maandag 30 april 2007 23:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
motherfockinggezicht, zo typeert Brian zijn gezicht
Dank uquote:Op maandag 30 april 2007 23:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
motherfockinggezicht, zo typeert Brian zijn gezicht
Was lief van hem.quote:Op maandag 30 april 2007 23:02 schreef Desii het volgende:
H: kijk Sylvia ik snij brood voor de paarden... zo ben ik dan weer.
Ben wel blij dat tie het niet vergeet![]()
quote:Op maandag 30 april 2007 23:03 schreef Mokum020 het volgende:
"Er is een rwibbelwand op de bodem....een rwand met rwibbels...."
![]()
ow dat er ook nog tussen, ok danquote:
Ik wilde net knippen, maar jij spotte me alquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |