ben ook wel benieuwdquote:Op maandag 30 april 2007 22:32 schreef Desii het volgende:
Nicolaas gaat over in het Spaans..... wie heeft het verstaan?![]()
Precies, hij had geen verbinding moeten krijgen.quote:Op maandag 30 april 2007 22:31 schreef Gert het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat Nicolaas mag bellen.
Jaap heeft beslist niét toegestemd.
Nee waar heeft Nico gewoond is de vraag denk ik...zal wel spanje zijn...was spaans dusquote:Op maandag 30 april 2007 22:32 schreef LoveProfusion het volgende:
Waar komt Nicolaas vandaan?
Uit Nederland, maar hij (en z'n oudste kinderen) hebben jaren in Madrid gewoond.quote:Op maandag 30 april 2007 22:32 schreef LoveProfusion het volgende:
Waar komt Nicolaas vandaan?
We gaan een beetje in het spaans praten. Ik wil ook nog met je zusje praten. Zoiets dergelijksquote:Op maandag 30 april 2007 22:32 schreef Desii het volgende:
Nicolaas gaat over in het Spaans..... wie heeft het verstaan?![]()
Ik dacht dat hij 1 dochter had van 18 maar blijkbaar heeft ie er 2?quote:Op maandag 30 april 2007 22:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Uit Nederland, maar hij (en z'n oudste kinderen) hebben jaren in Madrid gewoond.
Hij schijnt te geloven dat hij met 'tranen' scoort bij de kijkers.quote:Op maandag 30 april 2007 22:35 schreef Gert het volgende:
Brian is weer op de verongelijkte "mij wordt onrecht aangedaan" - toer.
Zo knap dat jij hem begrijpt, ik kan er geen touw aan vastknopen.quote:Op maandag 30 april 2007 22:36 schreef Disana het volgende:
'Door tranen geef ik het een goeie plek en het bouwt mij op de volgende dag weer sterker te staan.'
Ook een manier om agressief doordraaien te benoemen.
In totaal 3 kinderen, 2 dochters 18 en (ik dacht) 16 uit z'n eerste huwelijk. En een zoontje bij een andere vrouw, ik meen dat z'n zoontje 4 jaar is. Hij is niet getrouwd met haar.quote:Op maandag 30 april 2007 22:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij 1 dochter had van 18 maar blijkbaar heeft ie er 2?
Voor mij is het ook een studie in vuil uit de goot. Persoonlijk ken ik dat soort vieze lafbekjes niet.quote:Op maandag 30 april 2007 22:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo knap dat jij hem begrijpt, ik kan er geen touw aan vastknopen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |