Vanuit Playa Del Nieuwe Woning groeten wij u!
De verhuizing heeft dus plaatsgevonden op 14 juli en mén wat was ik blij met mijn 3 potige verhuisjongens! Wat een werk hebben ze verzet! 's Morgens vroeg is manlief opgehaald door zijn moeder, die zou alleen maar in de weg lopen, mij ergeren en zichzelf helemaal gek maken. Suus wou niet mee, die wou bij mij blijven om te 'hellepuh verhuizuh' en dat grietje heeft zich voorbeeldig gedragen!
Rond kwart over 9 reed de verhuiswagen voor en de verhuislift werd opgebouwd vanaf mijn balkon. Plateau vergeten
![]()
Dus de eerste keer hebben ze hem volgeladen lopend via 5 trappen
![]()
Eerste lading overgebracht, ik mocht nog geen doosje of stoel naar binnen dragen, kreeg dan gelijk op mijn sodemieter van de jongens, mocht alleen aanwijzingen geven
![]()
Alles hebben ze netjes daar gezet waar ik zei dat het moest. Zelfs spul voor de zolder hebben ze daar op gezet! Terwijl wij weer naar het oude huis reden bleef mijn broertje achter in het nieuwe huis en ging driftig aan de slag met schroefmachine en heeft de bedden en tafel in elkaar geschroefd. Bij de 2e lading (plateau gehaald) was de verhuiswagen weer vol, en mijn huis leeg (op wat klein "dat zoek ik nog wel uit en gaat mee op de fiets in tassen" spul na. Alles hebben ze voor me aangesloten qua witgoed, alles hebben ze op hun plek gezet en tegen half 7 waren ze vertrokken, was manlief weer terug en waren we verhuisd. Mijn knorrende maag zei me dat ik wel een boterham luste, en toen kwam dus het besef dat Suus ook de hele dag nog niet gegeten had! Alleen smorgens vroeg een papbeker en een boterham! Snel wat in elkaar geflanst en rond 9 uur lagen we allemaal knock-out
![]()
Inmiddels zijn er al wat dingen op hun plek gezet, veel zit nog in doze/tassen, maar het heeft weinig nut om dat nu allemaal uit te pakken, mijn nieuwe meubels komen in oktober pas en dus mis ik nu enige kastruimte
![]()
We hebben dus eigenlijk nog steeds een erg 'we zijn op vakantie' gevoel als je weer eens een tas overhoop haalt op zoek naar een spijkerbroek
![]()
De douche blijk ons trouwens ernstig mee te vallen! We vonden hem wel erg klein en manlief stond bij de bezichtiging tegen het plafond aan, echter had hij toen ook zijn schoenen aan! Gewoon normaal met douchen blijkt het perfect te gaan! We gaan dus niet verbouwen, maar houden het lekker zo!
De wc valt daarentegen weer ietwat tegen. De pot is onwijs hoog! Ik bungel met mijn voetjes in de lucht als ik op mijn gemak wil poepen, en voor iemand die gewend is lekker op je gemak onderuit te zitten met je pootjes op de grond zit dat niet echt comfortabel
![]()
Ach, dat zal ook wel wennen
![]()
De tuin is heerlijk! Suus is elke avond rond 6en helemaal total loss en die slaapt dus als een roosje! Kortom, we genieten!!
1e keer slapen, binnen 2 minuten onder zeil
![]()
![]()
Pret in de tuin
![]()
Lekker zonnen