Foto's zijn via email verzonden en ook vergeleken door iemand van de klantenservice.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:49 schreef Hijacking het volgende:
met die foto's sta je idd sterk maar ben je al persoonlijk naar die zaak gegaan en heb je hun de foto's laten zien probeer vooral iemand van hoger niveau te pakken te krijgen dus niet een simpele verkoper oid
maar uit ervaring kan ik vertellen dat als je er persoonlijk naar toe gaat veel meer voor elkaar kunt krijgen dan via de email , via de email zien ze jou gewoon als een klant maar als je er naar toe gaat als persoonquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Foto's zijn via email verzonden en ook vergeleken door iemand van de klantenservice.
De verkoopster zelf belde mij gisteren ook op en probeerde de schuld naar mij te schuiven, dat ik iets had gekocht zonder het gezien te hebben. Gelukkig was mijn schoonmoeder in de zaak er bij aanwezig en heb ik haar als getuige.
(overigens ook de foto's van de door mij bestelde bruine leren eetkamerstoelen en de door hun geleverde gele leren eetkamerstoelen, maar dat was een fabrieksfoutje en wordt opgelost)
Maar aangezien ik de bewuste foto's alleen digitaal heb en geen printer vraag ik me af hoe 'sterk' ik overkom als ik daar aankom zonder foto's? Ben nu een klant met foto's, volgens mij is dat nog altijd sterker dan een persoon zonder foto's?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:09 schreef Hijacking het volgende:
[..]
maar uit ervaring kan ik vertellen dat als je er persoonlijk naar toe gaat veel meer voor elkaar kunt krijgen dan via de email , via de email zien ze jou gewoon als een klant maar als je er naar toe gaat als persoon![]()
Lijkt mij ook. Vooral als je stampij maakt in het zicht van andere (potentiële) klanten. Dat kunnen ze natuurlijk niet gebruiken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:09 schreef Hijacking het volgende:
maar uit ervaring kan ik vertellen dat als je er persoonlijk naar toe gaat veel meer voor elkaar kunt krijgen dan via de email , via de email zien ze jou gewoon als een klant maar als je er naar toe gaat als persoon![]()
je kunt mij niet wijsmaken dat niemand in je omgeving geen printer heeftquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar aangezien ik de bewuste foto's alleen digitaal heb en geen printer vraag ik me af hoe 'sterk' ik overkom als ik daar aankom zonder foto's? Ben nu een klant met foto's, volgens mij is dat nog altijd sterker dan een persoon zonder foto's?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:09 schreef Ireth het volgende:
![]()
![]()
![]()
-Knip: oplossing-
Dat valt nog alleszins mee. Blijkbaar heeft deze zaak zich dan toch gerealiseerd dat ontevreden en boze klanten de slechtste reclame zijn die je maar kan bedenken.
Ik kan me nog een voorval van vroeger herinneren;
Mijn moeder had nieuwe zijden gordijnen besteld samen met een speciaal op maat gemaakte koof. Bijzonder dure grap. Ze wilde per sé dat de gordijnen zouden hangen als we thuis een groot feest zouden hebben. Dat zou de winkel makkelijk gehaald hebben, ware het niet dat er allemaal fouten werden gemaakt. Uiteindelijk hebben we een paar leengordijnen uit de showroom gekregen om tijdens het feest de zaak nog een beetje aan te kleden.
Uiteindelijk hebben we de gordijnen gekregen en van enige compensatie was geen sprake. Mijn moeder heeft toen gevraagd of ze de showroomgordijnen (van een veel mindere kwaliteit dan hetgeen we gekocht hadden) mocht hebben. (Zodat ze die zelf kon vermaken voor een ander raam).
Dat kon niet, maar ze kon wel een bosje bloemen krijgen, zei de winkel. Toen heeft mijn moeder gezegd dat ze die bloemen ook mochten houden. Vervolgens heeft ze wel tegen iedereen verteld over de slechte service in de winkel.
En je krijgt dit nog even zwart op wit bevestigd toch he. Sommige mensen zijn na 19 weken nogal .... hoe zal ik het zeggen .... vergeetachtig.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:09 schreef Ireth het volgende:
![]()
![]()
![]()
Klantenservice belde vanmiddag op.
Aangezien de kast er niet normaal uit kan, blijft deze dus staan tot de nieuwe klaar is. Dit kan zo'n 18 a 19 weken duren!Op de dag dat de nieuwe geleverd gaat worden regelen hun een glaszetter, komen ze met de nieuwe kast, gaat het raam er op hun kosten uit, gaat de kast er uit, komt de nieuwe kast er in (die we uiteraard buiten eerst controleren!) en gaat het raam er weer in. Alles op hun kosten!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |