En vandaag kwamen de meubels!
Computerkast kon niet naar binnen
![]()
Glaszetter geregeld om de achterruit er uit te halen.
Glaszetters kwamen netjes om half 1... 3 man sterk... raam zat muurvast in de sponning en na een uur kit raspen en latjes tikken kwam ie los. Toen moest de kast nog naar binnen... en die was zwaaaaaaaaaaaar!!!
Die 3 glaszetters en ik er bij, met zijn 4en kregen we hem over het kozijn getild. Op zijn plek gezet en een half uurtje later waren ze weg, zat mijn raam er weer netjes in en was ik 170 euro armer.
Ik verwijder het plastic en de bescherming van de kast gehaald.. en tadaa... en praktisch lege kast!
Zo hebben we hem in de winkel uitgekozen.. (alleen dan in de kleur die wij wilde hebben.. en dat kon.. was totaaaaaaaaaaal geen probleem mevrouw...)
En dit hebben we geleverd gekregen...
![]()
We missen dus het he-le binnenwerk aan de bovenkant en het halve binnenwerk aan de onderkant!
Gelijk weer gebeld... ze zoeken het uit.. mogelijk moet er een gehele nieuwe kast geleverd worden (zie je het voor je? Weeeeeeeeeer dat raam er uit!!!
![]()
) Maar daar hoefde ik me geen zorgen over te maken, dat zou dan goedkomen.. sprak hij teder...
Enniewee.. mijn zithoek is wel goed!
![]()
![]()
De banken hebben ook de juiste kleur (zie hieronder, nr 2) alleen mijn eethoekstoelen en hockertje dus niet. Die hadden kleur 1 moeten worden, maar waren mosterdgeel. Die zijn dus weer meegenomen door de bezorger
Ik heb dus alle foto's van de computerkast en van de uitgekozen kleuren dus zojuist moeten mailen naar de meneer die het gaat oplossen.. ben heel benieuwd op welke termijn en of we er afgerond bij zitten als Suus jarig is... heb er een hard hoofd in...