abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 juli 2007 @ 15:01:42 #101
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_51934111
O, oktober is nog lang wachten! Maar zo te zien maakt het Suus niet uit, die is altijd even vrolijk!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:19:38 #102
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_53970074
En vandaag kwamen de meubels!

Computerkast kon niet naar binnen Glaszetter geregeld om de achterruit er uit te halen.

Glaszetters kwamen netjes om half 1... 3 man sterk... raam zat muurvast in de sponning en na een uur kit raspen en latjes tikken kwam ie los. Toen moest de kast nog naar binnen... en die was zwaaaaaaaaaaaar!!!

Die 3 glaszetters en ik er bij, met zijn 4en kregen we hem over het kozijn getild. Op zijn plek gezet en een half uurtje later waren ze weg, zat mijn raam er weer netjes in en was ik 170 euro armer.

Ik verwijder het plastic en de bescherming van de kast gehaald.. en tadaa... en praktisch lege kast!

Zo hebben we hem in de winkel uitgekozen.. (alleen dan in de kleur die wij wilde hebben.. en dat kon.. was totaaaaaaaaaaal geen probleem mevrouw...)

En dit hebben we geleverd gekregen...

We missen dus het he-le binnenwerk aan de bovenkant en het halve binnenwerk aan de onderkant!

Gelijk weer gebeld... ze zoeken het uit.. mogelijk moet er een gehele nieuwe kast geleverd worden (zie je het voor je? Weeeeeeeeeer dat raam er uit!!! ) Maar daar hoefde ik me geen zorgen over te maken, dat zou dan goedkomen.. sprak hij teder...

Enniewee.. mijn zithoek is wel goed!

De banken hebben ook de juiste kleur (zie hieronder, nr 2) alleen mijn eethoekstoelen en hockertje dus niet. Die hadden kleur 1 moeten worden, maar waren mosterdgeel. Die zijn dus weer meegenomen door de bezorger

Ik heb dus alle foto's van de computerkast en van de uitgekozen kleuren dus zojuist moeten mailen naar de meneer die het gaat oplossen.. ben heel benieuwd op welke termijn en of we er afgerond bij zitten als Suus jarig is... heb er een hard hoofd in...
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_53970347
Oeh meissie! Mooi je zithoek zo
Beetje jammer van al die fouten in de levering Hopelijk is het snel gefixt
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_53985095
Wat een gedoe zeg, en dan is het nog niet helemaal goed. Dan baal je wel.
Maar je hebt wel mooie meubels hoor en wat hebben jullie er lang op moeten wachten zeg!
En nu maar hopen dat de fouten snel hersteld worden en jullie niet te lang meer hoeven te wachten.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 11:13:44 #105
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_53985209
Zijn die huizen niet verschrikkelijk heet in de zomer ? Zo met dat dak heb je echt een airco nodig of niet ?

Veel woonplezier. Ziet er gezellig uit.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 11:26:05 #106
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_53985482
Wat een zielig klein plantje op die grote salontafel Mooie meubels hoor. Hopelijk heb je snel de juiste spullen in huis.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  woensdag 17 oktober 2007 @ 11:34:48 #107
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_53985676
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 11:26 schreef m@x het volgende:
Wat een zielig klein plantje op die grote salontafel Mooie meubels hoor. Hopelijk heb je snel de juiste spullen in huis.
Das de plant van Suus! Ze koestert hem alsof het haar kind is

@Buschetta: Tot op heden viel het nog mee qua warmte. Hiervoor hebben we bovenin een flat gewoond en dat was volgens mij stukker erger qua warmte Denk dat het hier alleen maar mee kan vallen
  woensdag 17 oktober 2007 @ 16:52:20 #108
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_53991336
Net telefoon gehad van de meubelboer!

De fouten worden nagezocht waar en hoe dat mis kon gaan, daarna worden ze hersteld, echter kan dat (uiteraaaaaaaaard!) nog even duren, maar we krijgen wel tot die tijd vervangende eetkamerstoelen! Gestoffeerd met stof! Zullen de katten leuk vinden! Heb wel gevraagd hoe dat dan zit als er een kattenhaal of vlek in zou komen, maar dat was geen probleem, we mogen ze gewoon gebruiken ongeacht of er gebruikerssporen op komen!

Al met al een goeie service! Morgen hoopt ie meer te weten over het computermeubel en ik wordt daar dan weer over teruggebeld.

Jammer alleen dat de vervangende stoelen niet eerder dan de 25e kunnen komen en Manlief de 23e jarig is.. maar dan moeten we maar vogelen met de tuinstoelen. Met de verjaardag van Suus heb ik iig stoelen!
  donderdag 18 oktober 2007 @ 13:43:48 #109
35189 Troel
scherp en bot
pi_54009761
Ireth, wij hebben eventueel nog wel een aantal klapstoeltjes die je zou kunnen lenen als je ze nodig hebt.

Wat een gedoe met die meubels, maar het ziet er wel super uit hoor!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_54011708
Wat een gedoe zeg, denk je je mooie meubels te kijgen; krijg je dit. En wel vervelend dat je niet weet wanneer het goed komt. Meubels zijn hartstikke duur, dan mag je toch goed zaken verwachten??
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 00:02:23 #111
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_54043990
Ah wat lief Troel! Maar met de verjaardag van manlief redden we het wel met de tuinstoelen, das meestal toch niet druk!!

Overigens, een update over de computerkast met verrassende afloop!
Misleidende verkoop, hoe sterk sta ik nu?
  Moderator zaterdag 20 oktober 2007 @ 09:58:24 #112
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_54048107
Ik zou er personelijk heen gaan en dan het liefts op een drukke zaterdagmiddag of koopzondag als je weet dat de hele winkel vol met potentiele klanten staat en dan op dat moment een verhitte discussie aan gaan met iemand van de winkel

*been there done that*
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 10:03:17 #113
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_54048163
Dat had ik ook op de agenda staan als "Laatste Redmiddel" maar de klantenservice zag schijnbaar die bui ook al hangen Zie de link boven je Vonkenboer
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 22:57:54 #114
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_54061288
Anders voor deur op een klapstoeltje gaan zitten en elke klant aanspreken wat voor goede service als ze leveren
Garantie gegarandeert
  maandag 29 oktober 2007 @ 11:36:35 #115
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_54241010
Voorkant, met foute computerkast nog in de verpakking en de leenstoelen die ik foeilelijk vind maar die wel lekker zitten. Zodra het goede computermeubel er is gaat die tafel rechts achterin er uit, schuift de computerkast een stuk op en komt de eetkamertafel een end van de muur af. En dan nog mijn goede stoelen er bij

Achterkant
  maandag 29 oktober 2007 @ 20:13:42 #116
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_54250674
Jammer dat je nog moet wachten Ireth, ook al wordt het allemaal goed geregeld uiteindelijk.
Lekker fris ziet het er al uit!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')