Op deze foto sta ik in de deuropening van wat we badkamer willen maken en dan kijken we naar wat nu een badkamer moet voorstellen. Daar tussen liggen dus nog trap(gat) en overloop. Naast de huidige badkamer ligt de grote slaapkamer en die willen we graag ook zo houden. De 2 kleinere kamers (beiden 9 vierkante meter) liggen dus naast elkaar. 1 wordt de kamer van mijn dochter, de anderen willen we dus badkamer laten worden. Doorbreken van de huidige betegelde inloopkast is dus geen optie. Verplaatsen wel. Zowiezo komt de badkamer dan boven de keuken te liggen en dat is weer handig ivm doortrekken van leidingen/afvoer.quote:Op maandag 30 april 2007 23:10 schreef HarryP het volgende:
Heb je een plattegrond / schets van de huidige badkamer en potentiele badkamer. Want als die naast elkaar liggen misschien dat er een muurtje verschoven kan worden om de huidige badkamer wat groter te maken. Mogelijk dat je 1 slaapkamer kunt opofferen om een andere kamer en de badkamer groter te maken.
Wel even vragen aan de woningbouw want als je stopt met huren moet je wel de woning terug in de oorspronkelijke staat terug brengen.
Utrecht, net zo'n beetje tussen noord en west in.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:43 schreef Charisma het volgende:
dat is waar ook , maar er is zeker iets moois van te maken....
mooei tuin ook, strakke tegels, makkelijk te onderhouden![]()
waar staat dat huis?
Dit hoeft niet altijd hoor. Bij mijn woningbouw mag ik gewoon alles verbouwen wat ik wil, zolang het de woning maar verbeterd en het veilig is. En ik hoef het niet terug te brengen in oude staat als ik mijn woning verlaat. In deze situatie kan ik me ook niet voorstellen dat de woningbouw het af zou keuren. Want zo een douche kan natuurlijk echt niet meer.quote:Op maandag 30 april 2007 23:10 schreef HarryP het volgende:
Wel even vragen aan de woningbouw want als je stopt met huren moet je wel de woning terug in de oorspronkelijke staat terug brengen.
Verloopt alles goed?quote:Op maandag 7 mei 2007 22:40 schreef Ireth het volgende:
Morgen moet ik nog wat papieren gaan brengen bij de verhuurder en dan kan er als alles goed verloopt volgende week getekend worden!!
quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:07 schreef Vonkenboer het volgende:
Gefeliciteerd ! Hopelijk wordt het een heel actief topic met veel foto's en updates![]()
Die traplift blijft die eigenlijk zitten ?![]()
quote:Op maandag 30 april 2007 20:38 schreef Ireth het volgende:
Van koop gaan we naar huur. Dit ivm het feit dat we een aangepaste woning nodig hadden omdat mijn man zeer slecht nog trap kan lopen. We hadden dus een urgentie voor een gelijkvloerse flatwoning vanaf de eerste woonlaag met lift, maar liepen wonder boven wonder tegen een aangepaste eensgezinswoning aan, waarin trapligt en al zit.
Daar kun je je teen op breken als je te snel de trap aflooptquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:07 schreef Vonkenboer het volgende:
Gefeliciteerd ! Hopelijk wordt het een heel actief topic met veel foto's en updates![]()
Die traplift blijft die eigenlijk zitten ?![]()
Oke dat verklaard natuurlijk een hoopquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |