Lijkt me goedquote:Op maandag 30 april 2007 20:21 schreef bigshadow het volgende:
65daysofstatic
Nog nooit van gehoord...quote:Op maandag 30 april 2007 21:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Sennen
bigshadow +2quote:Op maandag 30 april 2007 20:21 schreef bigshadow het volgende:
65daysofstatic
Nee, deze mannen zijn tegen iets wat onvermijdelijk is.quote:Op maandag 30 april 2007 21:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Sennen
Ook geweldig live trouwens. More cowbell.quote:
Wederom ene vage Française?quote:Op maandag 30 april 2007 22:18 schreef ranja het volgende:
Wie heb ik nou weer op de vrijmarkt uit de bakken gevist?
[afbeelding]
Die kent toch niemandquote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:09 schreef tong80 het volgende:
Therese Sreinmetz ?
Die kent toch iedereen welquote:
Omdat die drummer je ooit gevraagd heeft de hele dag met je te dansen?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:27 schreef knars het volgende:
Mn buren hebben het dit weekend nog gezongen
Waarom leg ik vaak een link tussen bovengenoemd liedje en de Heideroosjes?![]()
Heideroosjes deden een flashback naar Ramones natuurlijkquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:39 schreef Berkery het volgende:
Omdat de Heideroosjes ooit een Marlboro flashback-tour hebben gedaan met alleen dat nummer?
en zo'n link leggen is nogal 'twisted' en twist is weer een dansquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:31 schreef belsen het volgende:
Dans je de hele nacht met mij is gecoverd door de Sjonnies en de Heideroosjes hebben een nummer Sjonnie & Anita.
't Is flauw om hem aan Sack_Blabbath te geven, 't is dan ook weer flauw om hem aan ranja te geven, dus dan geef ik hem aan het meest complete antwoord.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:20 schreef knars het volgende:
Om precies te zijn, uit een introductie van Urbanus voor zijn liedje "Als moeder zong", waarvan hij zei dat het een liedje was van de Limburgse punkgroep de Heideroosjes. Ten minste, op mijn elpee wel
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:39 schreef bukgeit het volgende:
British See Power - It Ended On An Oily Stage
De grappen waren op.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:55 schreef knars het volgende:
Waarom die van British Sea Power?
Grobbel +2quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:26 schreef Grobbel het volgende:
23 van Blonde Redhead.
week ofzo geleden jaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:15 schreef bartrid het volgende:
Die is toch pas al eens geweest?
Van De Kift, bedoel jequote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:49 schreef ranja het volgende:
Een sigarenkistje van Krang ofzo?
quote:Well I've always had a deep respect, and I mean that most sincerely.
The band is just fantastic, that is really what I think.
Oh, by the way,
Which one's pink?
And did we tell you the name of the game, boy.
We call it riding the Gravy train.
die haal ik altijd door elkaarquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:55 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Van De Kift, bedoel je
Krankenhaus is het, idd
het lijflied van Bill Clintonquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:07 schreef Berkery het volgende:
Da's Have a cigar van Pink Floyd
Gezongen door Roy Harper
Roy Harper ken ik overigens alleen als de man die Have a cigar zongquote:
nbdbd +2quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:55 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Van De Kift, bedoel je
Krankenhaus is het, idd
quote:Hurricane annie ripped the ceiling of a church
And killed everyone inside
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:30 schreef peaceman het volgende:
The Smiths - How soon is now?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 07:47 schreef RoofingBurner het volgende:
The Police - Message in a bottle. Yeah...
quote:And now I hear you found somebody new
And that I never meant that much to you
To hear that tears me up inside
And to see you cuts me like a knife
nee, die niet.quote:Op woensdag 2 mei 2007 08:20 schreef bukgeit het volgende:
Different Corner moet dat zijn.
Nee, ouder uit 1989 ofzo. De titel van de plaat heeft een link met The Smiths.quote:Op woensdag 2 mei 2007 08:27 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Iets van Maria Mena ?
quote:I listen to our favorite song playing on the radio
Hear the DJ say love's a game of easy come... and easy go
But I wonder does he know?
Has he ever felt like this?
And I know that you'd be here right now
If I could've let you known somehow
quote:Op woensdag 2 mei 2007 08:44 schreef bukgeit het volgende:
O god, het is Poison!
Juust, en de link met de Smiths?quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:19 schreef bartrid het volgende:
every rose has its thorn?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:39 schreef bukgeit het volgende:
Als je dan toch het punt aan bartrid geeft, maak er dan gelijk twee van.
had je de naam van het nummer ook geweten?quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:21 schreef bukgeit het volgende:
Jij bepaalt.
psst.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:39 schreef bukgeit het volgende:
quote:
ik heb e.e.a. toch aangepast, het leek me al vreemd dat je de uitvoerenden wel wist en niet het nummer. Maar de reden dat je het nummer niet gelijk noemde is met een raadsel.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:39 schreef bukgeit het volgende:
nee, gewoon doorgaan lijkt me.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:07 schreef Gambolputty het volgende:
Ik denk ik leg d'r even een scheidsrechtersbal neer, ik wil de vraag ook wel intrekken
Da's Ranjaas voor een hintje:quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:33 schreef ranja het volgende:
Tijd voor een afsplitsing voor teksten-trivia?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:36 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Eurythmics - Thorn In My Side
NIN - Year Zeroquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:51 schreef bukgeit het volgende:
Welke kortgeleden verschenen CD verandert onder invloed van lichaamswarmte van kleur?
Nee, het heeft niets met mp3's te maken. En je krijgt er geen teddybeer bij. Wel iets anders wat nodig is voor de 'gimmick'.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:46 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Het bevat een link naar de mp3´s op internet:?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:48 schreef knars het volgende:
een 3d brilletje om het artwork beter te bekijken?
2D inderdaadquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:20 schreef Licko het volgende:
die gast van gorillaz 2d ofso
bigshadow +2quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:26 schreef bigshadow het volgende:
Dark site of curbain? Oftewel mevrouw Love?
bukgeit +2quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:30 schreef bukgeit het volgende:
Waiting For The Moon ~ Tindersticks
Ik trek de vraag in omdat ik:quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:36 schreef bukgeit het volgende:
Wat was wereldwijd de best verkochte single van 2003?
Roofingburner +2quote:
Oscar en Renzo Kazan?quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:09 schreef RoofingBurner het volgende:
Welk stel was bekend onder de naam 'magic friends'?
geen vrinden van jequote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:13 schreef bigshadow het volgende:
The gossip?
Welke band isquote:Victoria, British Columbia, quartetare the antithesis of their quiet Canadian village. Utilizing the carnival atmosphere of Rain Dogs-era Tom Waits, the frenetic energy of vintage Cramps, and the diabolical scheming of pre-Murder Ballads Nick Cave, the post-punk collective created an atmosphere of psychedelic unease with their 2002 full-length debut, The Bloody Hand. Lead singer Carey Mercer, who mined similar territories in his previous group, Blue Pine, leads the indie rock ensemble, which also includes Melanie Campbell, Grayson Walker, and Michael Rak. In 2003, after the critical success of Hand, the group released the enigmatic Golden River on the Animal World label, resulting in another flurry of raves and a newly minted fan base. They signed to Absolutely Kosher the following year and released their strongest record to date, the volatile and charismatic Folded Palm, as well as the lo-fi acoustic EP Ego Scriptor. 2006 saw the release of Bloody Hand, again on Absolutely Kosher, followed by Tears of the Valedictorian in 2007.
Dit verstaat Dove onder 'curves':quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:45 schreef bukgeit het volgende:
De Dove-vrouw.
quote:My eye sight's fading, my hearing's dim
I can't get insured for the state I'm in
I'm a danger to myself I've been starting fights
At the party at the club on a Saturday night
But I don't get disapproving from my girl
She gets ALL THE highlights wrapped in pearls..
Ik vond hem ook wel tof!quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:02 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
![]()
leek me wel een leuke vervolgvraag
bigshadow +2
Ik ga een keertje streng zijnquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:15 schreef belsen het volgende:The Eagles De Snevo's Zwan The Tits Cock Robin Tom Robinson The Doves The Byrds Donald Duck Dunn Ugly Duckling René de Haan The Guillemots Andew Bird Rokus de Vrije Vogel Superchick
Welk nummer van wie?quote:Ben je bij ons weggegaan
Of heb je nooit bestaan
Jij was het antwoord op alle vragen
Geen illusie meer
dit is de ommekeer
We wilden jou voor altijd bij ons
Nu zijn we...
quote:Whatever happened to
The life that we once knew
Can we really live without each other
Where did we lose the touch
That seemed to mean so much
It always made me feel so...
quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:43 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Oh wacht, dat zijn zeker de Vliegende Panters? Vrij Als een Eend?
Ah, had ik wel moeten weten. Net 't verkeerde stukkie tekst.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:48 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Het nummer dat ik noemde gaat alsvolgt:
I robbed a bank in Tampa
And I thought I had it made
But the hounds picked up my trail within the glades
So I ran
Berkery +2quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:37 schreef Berkery het volgende:
The Buoys
RATM - Killing in the name ofquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:52 schreef Berkery het volgende:
Wie kan drie nummers opnoemen die in de top 100 protestsongs staan?
(Radio 2 verkiezing)
Ik vond drie ook al zo weinig, ik dacht 'Berkery wil zeker vroeg naar bed'quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:59 schreef Berkery het volgende:
Ah, een fuck-up van mijn kant. Ik wilde drie nummers uit de top 10 vragen, maar ik was twee dingen tegelijk aan het doen![]()
Da's nummer 1, 9 en 11quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:55 schreef peaceman het volgende:
meneer de president - Boudewijn de Groot
eve of destruction - Barry McGuire
Times are a changin' - Bob Dylan
?
Ja, omdat je er zo tegenaan schurkte heb ik de vraagstelling maar zo gelaten. Ondanks m'n editquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:02 schreef peaceman het volgende:
ah had ik toch bijna zonder het te weten aan je eigenlijke opdracht voldaan
Ja, die is eigenlijk ook best goed als antwoordquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:11 schreef Berkery het volgende:
Of star spangled banner van sjimmie hendrix
Mja, maar je had er geen drie goedquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
En ik had 'm eigenlijk ingekopt met u2...
Natuurlijk bedoelde ik deze...the fish cheer.....quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:08 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Country Joe McDonald - I Feel Like I'm Fixin' To Die-Rag
Nou, de fish cheer is meer dat What's that spell?? Fuck!!-gedeelte.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Natuurlijk bedoelde ik deze...the fish cheer.....
Hoort erbij he?!quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Nou, de fish cheer is meer dat What's that spell?? Fuck!!-gedeelte.
Ik reken er 8 goedquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:09 schreef bukgeit het volgende:
Nirvana - Smells Like Teen Spirit
Breedbekkikkers - Maak Van Uw Scheet Een Donderslag
Toon Hermans - Mien Waar Is M'n Feestneus![]()
50 Cent - I Smell Pussy
Tool - Stinkfist
Lynyrd Skynyrd - That Smell
Weezer - Dope Nose![]()
Robert Long - Stank Voor Dank
Green Day - Geek Stink Breath
Weird Al - My Fart Will Go On
quote:
Warm, maar een andere band. Als je op de naam googled krijg je een aap te zienquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:55 schreef bigshadow het volgende:
Sergent Garcia?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |