Wederom ene vage Française?quote:Op maandag 30 april 2007 22:18 schreef ranja het volgende:
Wie heb ik nou weer op de vrijmarkt uit de bakken gevist?
[afbeelding]
Die kent toch niemandquote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:09 schreef tong80 het volgende:
Therese Sreinmetz ?
Die kent toch iedereen welquote:
Omdat die drummer je ooit gevraagd heeft de hele dag met je te dansen?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:27 schreef knars het volgende:
Mn buren hebben het dit weekend nog gezongen
Waarom leg ik vaak een link tussen bovengenoemd liedje en de Heideroosjes?![]()
Heideroosjes deden een flashback naar Ramones natuurlijkquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:39 schreef Berkery het volgende:
Omdat de Heideroosjes ooit een Marlboro flashback-tour hebben gedaan met alleen dat nummer?
en zo'n link leggen is nogal 'twisted' en twist is weer een dansquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:31 schreef belsen het volgende:
Dans je de hele nacht met mij is gecoverd door de Sjonnies en de Heideroosjes hebben een nummer Sjonnie & Anita.
't Is flauw om hem aan Sack_Blabbath te geven, 't is dan ook weer flauw om hem aan ranja te geven, dus dan geef ik hem aan het meest complete antwoord.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:20 schreef knars het volgende:
Om precies te zijn, uit een introductie van Urbanus voor zijn liedje "Als moeder zong", waarvan hij zei dat het een liedje was van de Limburgse punkgroep de Heideroosjes. Ten minste, op mijn elpee wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |