quote:Op maandag 30 april 2007 07:40 schreef bob1234 het volgende:
Je hebt toch niks beters te doen, dus gewoon gaan sex is sex
en jij bent zelf wel het beste visje, denk jequote:Op maandag 30 april 2007 10:33 schreef DJ_ het volgende:
ik twijfel omdat het niet het beste visje in de zee is maar aan de ene kant vind ik het wel geil dat ze in de 40 is maar aan de andere kant ze is neit veel ouder als mijn moeder wat me wat raar lijkt
Picsquote:Op maandag 30 april 2007 10:43 schreef DJ_ het volgende:
niet veel jonger moet het uiteraard wezen :p
en lelijk wil ik nu ook niet zeggen maar er zijn wel betere 4x ers
quote:Op maandag 30 april 2007 10:45 schreef milagro het volgende:
[..]
en jij bent zelf wel het beste visje, denk je
ms (ws) is het voor haar ook maar behelpen, hè![]()
idd. Was nog een halfbloedje ook Surinaams/Nederlands.quote:Op maandag 30 april 2007 15:22 schreef NZYM het volgende:
Als ze er nog n beetje normaal uitziet... waarom niet?
WimLex is niet dood en Maxima was er nietquote:Op maandag 30 april 2007 16:06 schreef Pedroso het volgende:
Pakken wat je pakken kan op zo'n mooie dag. Liep die MILF overigens niet vandaag in Woudrichem en Den Bosch rond? Die schijnt er tegenwoordig ook wel pap van te lusten nu haar man een tuintje op z'n buik heeft.
nooit gezegt toch ?quote:Op maandag 30 april 2007 10:45 schreef milagro het volgende:
[..]
en jij bent zelf wel het beste visje, denk je
ms (ws) is het voor haar ook maar behelpen, hè![]()
nou, krijg ze dan!quote:Op maandag 30 april 2007 19:07 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nooit gezegt toch ?
weet alleen van mezelf dat ik ze mooier kan krijgen
Als man met oudere vrouwen is wel een probleem.. Jonge vrouw met oudere man, wordt daar raar over gedaan? Ik moedig het alleen maar aanquote:Op maandag 30 april 2007 21:58 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Nouja zeg, als er een man op oudere vrouwen valt is het geen probleem en als je als vrouw op oudere mannen valt wordt er altijd raar over gedaan.![]()
quote:Op maandag 30 april 2007 07:39 schreef Liquidootje het volgende:
Bij sex is het altijd zo, als je het kan krijgen, je hebt er zin in, je hebt geen relatie.. gewoon doen.
niet mee eens tenzij de man rijk is en het echt gewoon opvalt waarom ze bij hem isquote:Op maandag 30 april 2007 21:58 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Nouja zeg, als er een man op oudere vrouwen valt is het geen probleem en als je als vrouw op oudere mannen valt wordt er altijd raar over gedaan.![]()
als jij denkt dat je Gert-Jan omhoog kan krijgen, gewoon doen joh gekkiequote:Op dinsdag 1 mei 2007 05:57 schreef DJ_ het volgende:
[..]
niet mee eens tenzij de man rijk is en het echt gewoon opvalt waarom ze bij hem is
maar zo te zien zegt de meerderheid dat ik het gewoon moet doen
en de laatse quote heeft gelijk ( de gene hier boven )![]()
alchohol helpquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:30 schreef Aventura het volgende:
Gaat het wel goede seks worden dan, denk je? Ik bedoel, hoe graag ik ook seks wil, die zin vergaat me meteen bij iemand die ik niet aantrekkelijk vind.
Dat zal ik nooit kunnen begrijpen...Ik lees liever een boek of eet een reep chocola dan dat ik seks heb met iemand die ik niet aantrekkelijk vind. Misschien is het een mannendingquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:43 schreef DJ_ het volgende:
[..]
alchohol help, en anders dan dat geen idee of het goed wordt dat merk ik dan wel
oke je vind r niet mooiquote:Op maandag 30 april 2007 07:34 schreef DJ_ het volgende:
ok ik zit zelf nogal te twijfelen of ik dit wel of niet zou doen
ik ben zelf 20 en heb de mogelijk heid om met een 42 jarige vrouw naar bed te gaan
ze is niet geweldig mooi maar het idee van sex met een oudere vrouw
lijkt me wel wat maar ik ben er onzeker over
ik heb veder geen gevoelens voor deze vrouw en we hebben ook niks speciaals
het is gewoon iemand die ik ken en wel is mee aan de praat raak
maar ik weet 100% zeker dat ik haar in bed kan krijgen als ik dat wil
nu wil ik krijg jullie mening er over
PS : ben natuurlijk een man voor de gene die die vraag zouden stellen
Heb je het over je moeder ofzo?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:50 schreef SeLang het volgende:
Een vrouw van 42:
- Is verlept
- Heeft hangtieten
- Heeft eelt op dr doos
- Barst van de geslachtsziektes
Sex met iemand die je niet aantrekkelijk vindt, vind ik juist iets voor vrouwen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:44 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat zal ik nooit kunnen begrijpen...Ik lees liever een boek of eet een reep chocola dan dat ik seks heb met iemand die ik niet aantrekkelijk vind. Misschien is het een mannending
Maar neuken alleen omdat het kan vind ik weer typisch mannelijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:03 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Sex met iemand die je niet aantrekkelijk vindt, vind ik juist iets voor vrouwen.
Jij bent dan ook een vrouw.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:30 schreef Aventura het volgende:
Gaat het wel goede seks worden dan, denk je? Ik bedoel, hoe graag ik ook seks wil, die zin vergaat me meteen bij iemand die ik niet aantrekkelijk vind.
hier een vrouw 54 en geen van bovenstaande problemen !!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:50 schreef SeLang het volgende:
Een vrouw van 42:
- Is verlept
- Heeft hangtieten
- Heeft eelt op dr doos
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:11 schreef B-FliP het volgende:
of is ze een vervanging voor je hand?
kan je nagaan hoe ik er voor sta, Selangquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:50 schreef SeLang het volgende:
Een vrouw van 42:
- Is verlept
- Heeft hangtieten
- Heeft eelt op dr doos
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:50 schreef SeLang het volgende:
Een vrouw van 42:
- Is verlept
- Heeft hangtieten
- Heeft eelt op dr doos
Wat heeft die hiermee te makenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:22 schreef Aanvoerder het volgende:
Monica Bellucci anyone?
Grof gezegd, maar zo komt t over...quote:
Sandra Bullock liever, dies ook 42quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:22 schreef Aanvoerder het volgende:
Monica Bellucci anyone?
Neuken?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:22 schreef just me het volgende:
[..]
hier een vrouw 54 en geen van bovenstaande problemen !!
inkoppertje? er wordt niks ingekopt! een Zine Zidane kun je krijgenquote:
Waarom moet jij in elk topic overal een probleem van maken? Er zijn mensen die gewoon verschillend denken! Gelukkig maar, anders was de wereld wel heel monotoom en saai.quote:Op maandag 30 april 2007 21:58 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Wie?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:09 schreef just me het volgende:
[..]
inkoppertje? er wordt niks ingekopt! een Zine Zidane kun je krijgen![]()
Wel zachtjes dan hèquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:09 schreef just me het volgende:
[..]
inkoppertje? er wordt niks ingekopt! een Zine Zidane kun je krijgen![]()
het is meer de gedachte er achter dat ze ouder is noem het een fetish als je wiltquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:11 schreef B-FliP het volgende:
Iets wat ik mis in je OP: Voel je sexuele aantrekkingskracht als je haar ziet/spreekt (hier bedoel
ik geen verliefdheid of iets dergelijks mee, maar ofdat je geil van haar wordt) of is ze een
vervanging voor je hand?
Hey als jij er warm van wordt, is er toch niets mis mee? Ze is niet minderjarig ofzo...quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:21 schreef DJ_ het volgende:
het is meer de gedachte er achter dat ze ouder is noem het een fetish als je wilt
En het ergste van alles: het vet dat erop zit en beslist geen babyvet meerquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:50 schreef SeLang het volgende:
Een vrouw van 42:
- Is verlept
- Heeft hangtieten
- Heeft eelt op dr doos
Hoe fix je dat, wil ik ook.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:50 schreef Stansfield het volgende:
Ik zou het gewoon doen. Heb ook wel wat ervaring met oudere vrouwen en de ene zag er super lekker uit dat was dus ook mega lekkere sex. De ander zag er iets minder uit maar die was me ook een partij geil in bed.
Dat is alweer een paar jaar geleden. Tijdens je studententijd heb je toch veel meer tijd en internet is een machtig mooi medium.quote:
Oh oh wat zijn we toch weer heerlijk bevooroordeeld. Een vrouw van boven de 40 is niet meteen verlept en uitgezakt. Er zijn genoeg vrouwen die er op 40+ nog hartstikke geil en strak uitzien. Of ben ik de enige bijna 40er die ze tegenkomt?quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:56 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Laat 'r eerst es een beetje aan de stok slobberen en als dat bevalt kun je 'm d'r altijd nog een stukje in duwen.
Maar het uiterlijk zal bij deze leeftijden toch wel doorslaggevend zijn, want om nou op zo'n dikke verlepte walrus te gaan liggen zwoegen...
een dronken puber met puisten, dat is om geil van te wordenquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:56 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Maar het uiterlijk zal bij deze leeftijden toch wel doorslaggevend zijn, want om nou op zo'n dikke verlepte walrus te gaan liggen zwoegen...
Gerimpelde kwabben bejaard cellulitus vetquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:08 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
En het ergste van alles: het vet dat erop zit en beslist geen babyvet meer![]()
Wat hij zegtquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:45 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik snap echt niet dat er hier pubertjes zijn die zo flippen.Er zijn echt genoeg vrouwen van 40+ die echt wel sexy zijn lijkt me. Ik heb er nog nooit van mogen proeven, maar als ik soms in de binnenstad loop denk ik toch van: hmmmm
ik ben eigenlijk best benieuwd hoe jij er ondertussen uitzietquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:31 schreef SeLang het volgende:
[..]
Gerimpelde kwabben bejaard cellulitus vet
Nog lekkerder dan eerstquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:51 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk best benieuwd hoe jij er ondertussen uitziet
kijk das nou weer teveel van het goeiequote:Op woensdag 2 mei 2007 21:21 schreef Pandabeertje_89 het volgende:
Uhm lieverd, als je op lelijke (oude) vrouwen geilt moet je gigolo worden, krijg je er nog betaald voor ook.. succes verder
Ik denk dat hij eerder ERVARING heeft met z'n oma maar dat nooit zou delen hier!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:51 schreef Aventura het volgende:
Heb je het over je moeder ofzo?
Zegt degene die op net niet volgroeide poppetjes valt....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:50 schreef SeLang het volgende:
Een vrouw van 42:
- Is verlept
- Heeft hangtieten
- Heeft eelt op dr doos
ja dat en waar ben je dan toch zo onzeker over?quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:32 schreef Ocampa het volgende:
TS, hoe weet je zo zeker dat je haar zover kunt krijgen?
Hij weet niet of hij het niveau van sex wel aankan.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:33 schreef milagro het volgende:
[..]
ja dat en waar ben je dan toch zo onzeker over?
Jij bent gewoon eng met je simultane voorkeur voor oude mannen en Samson en Gert/K3.quote:Op maandag 30 april 2007 21:58 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
nu ja, zeg, of oudere dames per definitie sex op niveau leveren, je hebt rampen in bed van alle leeftijden, hoorquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:29 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hij weet niet of hij het niveau van sex wel aankan.![]()
ja, maar daarbinnen heb je toch ook je voorkeur?quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:53 schreef HenkieVdV het volgende:
Hmm ik denk dat hij bij mij toch de combinatie van uiterlijk (/innerlijk) en leeftijd wel de doorslag geven.
Als ik een mooie vrouw van 35 zie is dat voor mij weinig anders dan iemand van 20/25. Maar juist die leeftijdskwestie zorgt dan bij mij voor juist dat extra stukje aantrekking.
Nee zeker niet.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:05 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, maar daarbinnen heb je toch ook je voorkeur?
dat iemand met wat meer levenservaring je aantrekt, komt ook in de sex tot uiting dan vaak.
je neukt geen wijf puur omdat ze ouder is , lijkt me
quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:30 schreef just me het volgende:
[..]
een dronken puber met puisten, dat is om geil van te worden![]()
idd, zeggen 'dat je beter krijgen kan' maar dan toch voor minder gaanquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:07 schreef Scandalous het volgende:
Ik kan me daar ook niks bij voorstellen, iemand neuken puur om de leeftijd. Hoe kun je nou sex met iemand hebben terwijl je bij voorbaat al zegt dat ze er niet uit zietDan is het gewoon een geval van, bij gebrek aan beter, en dan maak ik er wel een kinky oudere vrouw-verhaal van
quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:50 schreef Weggejorist het volgende:
Gewoon doen!
Toen ik 19 was is het me gelukt met iemand van 35. Deze was wel mooi en je krijgt veel respect van je matties!
1 tip... niet aan de poes likken... daar heb ik nare ervaring mee (met die van 35)
Zag haar kut er ongeveer uit als een kaastostie die je uit elkaar trekt? Dan kun je er beter niet aan likken.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:50 schreef Weggejorist het volgende:
Gewoon doen!
Toen ik 19 was is het me gelukt met iemand van 35. Deze was wel mooi en je krijgt veel respect van je matties!
1 tip... niet aan de poes likken... daar heb ik nare ervaring mee (met die van 35)
uuuh nee, niet specifiek over de leeftijd, nee, jonger of ouder boeit niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:31 schreef DJ_ het volgende:
tja vind het wel knap als ik zeg dat ze er minder uit ziet mensen er gelijk van uitgaan dat ze lelijk is
maar goed .
en veder zijn er sommig die er wel heel erg negatief overdoen zeg , hebbe jullie nou echt nooit
gefantaseerd over een ouder iemand ?
Ik doe niet anders.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:31 schreef DJ_ het volgende:
en veder zijn er sommig die er wel heel erg negatief overdoen zeg , hebbe jullie nou echt nooit
gefantaseerd over een ouder iemand ?
Hoeveel topics heb je gewacht alvoor je deze fan-tas-tisch, hi-larische grap kon posten?quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:01 schreef Paracelsus het volgende:
[..]
Zag haar kut er ongeveer uit als een kaastostie die je uit elkaar trekt? Dan kun je er beter niet aan likken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |