quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:50 schreef Weggejorist het volgende:
Gewoon doen!
Toen ik 19 was is het me gelukt met iemand van 35. Deze was wel mooi en je krijgt veel respect van je matties!
1 tip... niet aan de poes likken... daar heb ik nare ervaring mee (met die van 35)
Zag haar kut er ongeveer uit als een kaastostie die je uit elkaar trekt? Dan kun je er beter niet aan likken.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:50 schreef Weggejorist het volgende:
Gewoon doen!
Toen ik 19 was is het me gelukt met iemand van 35. Deze was wel mooi en je krijgt veel respect van je matties!
1 tip... niet aan de poes likken... daar heb ik nare ervaring mee (met die van 35)
uuuh nee, niet specifiek over de leeftijd, nee, jonger of ouder boeit niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:31 schreef DJ_ het volgende:
tja vind het wel knap als ik zeg dat ze er minder uit ziet mensen er gelijk van uitgaan dat ze lelijk is
maar goed .
en veder zijn er sommig die er wel heel erg negatief overdoen zeg , hebbe jullie nou echt nooit
gefantaseerd over een ouder iemand ?
Ik doe niet anders.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:31 schreef DJ_ het volgende:
en veder zijn er sommig die er wel heel erg negatief overdoen zeg , hebbe jullie nou echt nooit
gefantaseerd over een ouder iemand ?
Hoeveel topics heb je gewacht alvoor je deze fan-tas-tisch, hi-larische grap kon posten?quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:01 schreef Paracelsus het volgende:
[..]
Zag haar kut er ongeveer uit als een kaastostie die je uit elkaar trekt? Dan kun je er beter niet aan likken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |