Nog lekkerder dan eerstquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:51 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk best benieuwd hoe jij er ondertussen uitziet
kijk das nou weer teveel van het goeiequote:Op woensdag 2 mei 2007 21:21 schreef Pandabeertje_89 het volgende:
Uhm lieverd, als je op lelijke (oude) vrouwen geilt moet je gigolo worden, krijg je er nog betaald voor ook.. succes verder
Ik denk dat hij eerder ERVARING heeft met z'n oma maar dat nooit zou delen hier!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:51 schreef Aventura het volgende:
Heb je het over je moeder ofzo?
Zegt degene die op net niet volgroeide poppetjes valt....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:50 schreef SeLang het volgende:
Een vrouw van 42:
- Is verlept
- Heeft hangtieten
- Heeft eelt op dr doos
- Barst van de geslachtsziektes
ja dat en waar ben je dan toch zo onzeker over?quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:32 schreef Ocampa het volgende:
TS, hoe weet je zo zeker dat je haar zover kunt krijgen?
Hij weet niet of hij het niveau van sex wel aankan.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:33 schreef milagro het volgende:
[..]
ja dat en waar ben je dan toch zo onzeker over?
Jij bent gewoon eng met je simultane voorkeur voor oude mannen en Samson en Gert/K3.quote:Op maandag 30 april 2007 21:58 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Nouja zeg, als er een man op oudere vrouwen valt is het geen probleem en als je als vrouw op oudere mannen valt wordt er altijd raar over gedaan.![]()
nu ja, zeg, of oudere dames per definitie sex op niveau leveren, je hebt rampen in bed van alle leeftijden, hoorquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:29 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hij weet niet of hij het niveau van sex wel aankan.![]()
ja, maar daarbinnen heb je toch ook je voorkeur?quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:53 schreef HenkieVdV het volgende:
Hmm ik denk dat hij bij mij toch de combinatie van uiterlijk (/innerlijk) en leeftijd wel de doorslag geven.
Als ik een mooie vrouw van 35 zie is dat voor mij weinig anders dan iemand van 20/25. Maar juist die leeftijdskwestie zorgt dan bij mij voor juist dat extra stukje aantrekking.
Nee zeker niet.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:05 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, maar daarbinnen heb je toch ook je voorkeur?
dat iemand met wat meer levenservaring je aantrekt, komt ook in de sex tot uiting dan vaak.
je neukt geen wijf puur omdat ze ouder is , lijkt me
quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:30 schreef just me het volgende:
[..]
een dronken puber met puisten, dat is om geil van te worden![]()
idd, zeggen 'dat je beter krijgen kan' maar dan toch voor minder gaanquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:07 schreef Scandalous het volgende:
Ik kan me daar ook niks bij voorstellen, iemand neuken puur om de leeftijd. Hoe kun je nou sex met iemand hebben terwijl je bij voorbaat al zegt dat ze er niet uit zietDan is het gewoon een geval van, bij gebrek aan beter, en dan maak ik er wel een kinky oudere vrouw-verhaal van
quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:50 schreef Weggejorist het volgende:
Gewoon doen!
Toen ik 19 was is het me gelukt met iemand van 35. Deze was wel mooi en je krijgt veel respect van je matties!
1 tip... niet aan de poes likken... daar heb ik nare ervaring mee (met die van 35)
Zag haar kut er ongeveer uit als een kaastostie die je uit elkaar trekt? Dan kun je er beter niet aan likken.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:50 schreef Weggejorist het volgende:
Gewoon doen!
Toen ik 19 was is het me gelukt met iemand van 35. Deze was wel mooi en je krijgt veel respect van je matties!
1 tip... niet aan de poes likken... daar heb ik nare ervaring mee (met die van 35)
uuuh nee, niet specifiek over de leeftijd, nee, jonger of ouder boeit niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:31 schreef DJ_ het volgende:
tja vind het wel knap als ik zeg dat ze er minder uit ziet mensen er gelijk van uitgaan dat ze lelijk is
maar goed .
en veder zijn er sommig die er wel heel erg negatief overdoen zeg , hebbe jullie nou echt nooit
gefantaseerd over een ouder iemand ?
Ik doe niet anders.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:31 schreef DJ_ het volgende:
en veder zijn er sommig die er wel heel erg negatief overdoen zeg , hebbe jullie nou echt nooit
gefantaseerd over een ouder iemand ?
Hoeveel topics heb je gewacht alvoor je deze fan-tas-tisch, hi-larische grap kon posten?quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:01 schreef Paracelsus het volgende:
[..]
Zag haar kut er ongeveer uit als een kaastostie die je uit elkaar trekt? Dan kun je er beter niet aan likken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |