quote:Op maandag 30 april 2007 07:40 schreef bob1234 het volgende:
Je hebt toch niks beters te doen, dus gewoon gaan sex is sex
en jij bent zelf wel het beste visje, denk jequote:Op maandag 30 april 2007 10:33 schreef DJ_ het volgende:
ik twijfel omdat het niet het beste visje in de zee is maar aan de ene kant vind ik het wel geil dat ze in de 40 is maar aan de andere kant ze is neit veel ouder als mijn moeder wat me wat raar lijkt
Picsquote:Op maandag 30 april 2007 10:43 schreef DJ_ het volgende:
niet veel jonger moet het uiteraard wezen :p
en lelijk wil ik nu ook niet zeggen maar er zijn wel betere 4x ers
quote:Op maandag 30 april 2007 10:45 schreef milagro het volgende:
[..]
en jij bent zelf wel het beste visje, denk je
ms (ws) is het voor haar ook maar behelpen, hè![]()
idd. Was nog een halfbloedje ook Surinaams/Nederlands.quote:Op maandag 30 april 2007 15:22 schreef NZYM het volgende:
Als ze er nog n beetje normaal uitziet... waarom niet?
WimLex is niet dood en Maxima was er nietquote:Op maandag 30 april 2007 16:06 schreef Pedroso het volgende:
Pakken wat je pakken kan op zo'n mooie dag. Liep die MILF overigens niet vandaag in Woudrichem en Den Bosch rond? Die schijnt er tegenwoordig ook wel pap van te lusten nu haar man een tuintje op z'n buik heeft.
nooit gezegt toch ?quote:Op maandag 30 april 2007 10:45 schreef milagro het volgende:
[..]
en jij bent zelf wel het beste visje, denk je
ms (ws) is het voor haar ook maar behelpen, hè![]()
nou, krijg ze dan!quote:Op maandag 30 april 2007 19:07 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nooit gezegt toch ?
weet alleen van mezelf dat ik ze mooier kan krijgen
Als man met oudere vrouwen is wel een probleem.. Jonge vrouw met oudere man, wordt daar raar over gedaan? Ik moedig het alleen maar aanquote:Op maandag 30 april 2007 21:58 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Nouja zeg, als er een man op oudere vrouwen valt is het geen probleem en als je als vrouw op oudere mannen valt wordt er altijd raar over gedaan.![]()
quote:Op maandag 30 april 2007 07:39 schreef Liquidootje het volgende:
Bij sex is het altijd zo, als je het kan krijgen, je hebt er zin in, je hebt geen relatie.. gewoon doen.
niet mee eens tenzij de man rijk is en het echt gewoon opvalt waarom ze bij hem isquote:Op maandag 30 april 2007 21:58 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Nouja zeg, als er een man op oudere vrouwen valt is het geen probleem en als je als vrouw op oudere mannen valt wordt er altijd raar over gedaan.![]()
als jij denkt dat je Gert-Jan omhoog kan krijgen, gewoon doen joh gekkiequote:Op dinsdag 1 mei 2007 05:57 schreef DJ_ het volgende:
[..]
niet mee eens tenzij de man rijk is en het echt gewoon opvalt waarom ze bij hem is
maar zo te zien zegt de meerderheid dat ik het gewoon moet doen
en de laatse quote heeft gelijk ( de gene hier boven )![]()
alchohol helpquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:30 schreef Aventura het volgende:
Gaat het wel goede seks worden dan, denk je? Ik bedoel, hoe graag ik ook seks wil, die zin vergaat me meteen bij iemand die ik niet aantrekkelijk vind.
Dat zal ik nooit kunnen begrijpen...Ik lees liever een boek of eet een reep chocola dan dat ik seks heb met iemand die ik niet aantrekkelijk vind. Misschien is het een mannendingquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:43 schreef DJ_ het volgende:
[..]
alchohol help, en anders dan dat geen idee of het goed wordt dat merk ik dan wel
oke je vind r niet mooiquote:Op maandag 30 april 2007 07:34 schreef DJ_ het volgende:
ok ik zit zelf nogal te twijfelen of ik dit wel of niet zou doen
ik ben zelf 20 en heb de mogelijk heid om met een 42 jarige vrouw naar bed te gaan
ze is niet geweldig mooi maar het idee van sex met een oudere vrouw
lijkt me wel wat maar ik ben er onzeker over
ik heb veder geen gevoelens voor deze vrouw en we hebben ook niks speciaals
het is gewoon iemand die ik ken en wel is mee aan de praat raak
maar ik weet 100% zeker dat ik haar in bed kan krijgen als ik dat wil
nu wil ik krijg jullie mening er over
PS : ben natuurlijk een man voor de gene die die vraag zouden stellen
Heb je het over je moeder ofzo?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:50 schreef SeLang het volgende:
Een vrouw van 42:
- Is verlept
- Heeft hangtieten
- Heeft eelt op dr doos
- Barst van de geslachtsziektes
Sex met iemand die je niet aantrekkelijk vindt, vind ik juist iets voor vrouwen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:44 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat zal ik nooit kunnen begrijpen...Ik lees liever een boek of eet een reep chocola dan dat ik seks heb met iemand die ik niet aantrekkelijk vind. Misschien is het een mannending
Maar neuken alleen omdat het kan vind ik weer typisch mannelijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:03 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Sex met iemand die je niet aantrekkelijk vindt, vind ik juist iets voor vrouwen.
Jij bent dan ook een vrouw.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:30 schreef Aventura het volgende:
Gaat het wel goede seks worden dan, denk je? Ik bedoel, hoe graag ik ook seks wil, die zin vergaat me meteen bij iemand die ik niet aantrekkelijk vind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |