quote:De saga eindigt.....althans....voorlopig......
Mijn kleine vriend Huub kwam op het briljante idee mijn vers geschoren ballen in te masseren met tijgerbalsem. Waarom ook niet? De vorige keer had het ook perfect resultaat op mijn net geharste vertiefde buikhuid, dat resulteerde in een infectie waarmee ik hier iedereen kan verransen. Zo gezegd, zo gedaan. De tijgerbalsem zette zo'n beetje letterlijk mijn ballen in de fik, wat een heerlijke sensatie gaf. Zeker voor herhaling vatbaar, maar dan wel met een extra stimulatie erbij, Amanda topless ingesmeerd met eiersmurrie.
`Oeh suck on my chocolate salty balls, put 'm in your mouth and suck 'm.'
Ik liet Amanda mijn gekapte bush bush aanschouwen om te keuren. Ze was zeer tevree en zei een orgie toe met haar 2 hondjes, haarzelf en ondergetekende. Dat gaat een helse pletpartij worden binnenkort!!
Na de goedkeurig van hare geiligheid Amanda, ben ik nog ff lekker gaan skinnydippen in mijn zwembad. Heeeeerlijk om mijn hete lijf met alle badranzigheid af te spoelen in het zwembad waarin iedereen nu aan het zwemmen is.
De volgende morgen heb ik als sociale gangster even mijn schaamhaarresten van de bodemloze badput herplaatst in een boterhamzakje. Het dichtgeknoopte schaamhaarzakske kan ik voortaan gebruiken als wapen om iedereen zachtjes mee voor zijn bek te rammen.
Fucking hell, fuck 'm all, they bastards!
Stay tuned, stay Jaap.
Rans Jaap.
Daar erger ik mij dus ook mateloos aan...die idiote 5 maanden van haar....telkens haalt ze het weer aan......je gelooft het gewoon niet meer....quote:Op zondag 29 april 2007 23:25 schreef Suikeroom het volgende:
Natasia hou nou is je bek met je ik ga over 5 maanden naar huis![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb werkelijk nog nooit zo'n walgelijk monster meegemaaktquote:Op zondag 29 april 2007 23:25 schreef TiNo_Flo het volgende:
En weer een een nieuw stukje van Ransjaap.nl
[..]
Istie z'n acties weer aan het goed praten? Tsja kindjes van God kunnen datquote:Op zondag 29 april 2007 23:27 schreef Dark het volgende:
Brian snapt wel dat mensen denken dat hij Huub en Amanda met rust had moeten laten, maar ze begrijpen niet dat Brian zo goed is om Amanda te beschermen!
Serieus...quote:Op zondag 29 april 2007 23:28 schreef solara4 het volgende:
waar dit allemaal over, kom net binnen
Wil zijn familie dat ie thuis komt????
Gelukkig vertelt Natas m dat Amanda er niet echt knock out bij lag.quote:Op zondag 29 april 2007 23:28 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda ligt kwetsbaar op bed, ligt bijna nock-out, dronken.
En Huub gaat een condoom pakken.
Aldus Brian.
quote:Op zondag 29 april 2007 23:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heel opvallend. In het telefoongesprek zei z'n moeder en broer bijna niets. En nu weet Brian ineens hele verhalen te vertellen wat te zien is in de filmpjes, wat internetters denken, waarom hij een beetje slecht overkomt in de buitenwereld, waar hij fout zat, ...... Dat weet hij kennelijk dat al langer, uit gesprekken 'achter'.
Ik begreep net dat ze idd achter de beelden hebben gezien.quote:Op zondag 29 april 2007 23:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heel opvallend. In het telefoongesprek zei z'n moeder en broer bijna niets. En nu weet Brian ineens hele verhalen te vertellen wat te zien is in de filmpjes, wat internetters denken, waarom hij een beetje slecht overkomt in de buitenwereld, waar hij fout zat, ...... Dat weet hij kennelijk dat al langer, uit gesprekken 'achter'.
HUUB IS WEL BEGONNEN MET SLAANquote:Op zondag 29 april 2007 23:29 schreef solara4 het volgende:
HUUB IS NIET BEGONNEN, KAN NIEMAND ZE DAT NU WIJSMAKEN
Heel zachtjes, meer aaien, waarna Brian heel hard aan de haren van Huub trok.quote:Op zondag 29 april 2007 23:30 schreef Repeat het volgende:
Maargoed, blijft nog steeds dat Huub geslagen heeft.
toch?
En het was me toch een DREUN.quote:Op zondag 29 april 2007 23:30 schreef Repeat het volgende:
toch?
Zijn broer en moeder zeggen letterlijk dat ze het niet meer trekken.quote:Op zondag 29 april 2007 23:28 schreef solara4 het volgende:
waar dit allemaal over, kom net binnen
Wil zijn familie dat ie thuis komt????
quote:Op zondag 29 april 2007 23:31 schreef Sonique het volgende:
Wat een zeikwijf is Brian zeg...
Bestel een rubberen kutje als je levende kutjes niet kunt handelen...
Geeezzee, wat een triest figuur zeg..
NEEEEEEE DAT HOREN ZE NIET!!!quote:Op zondag 29 april 2007 23:29 schreef solara4 het volgende:
HUUB IS NIET BEGONNEN, KAN NIEMAND ZE DAT NU WIJSMAKEN
En steeds komt er een stukje bij, en steeds meer raakt hij verstrengeld in zijn eigen waarheden en weet hij niet meer wat de feiten waren (als hij die soms uberhaupt wel weet). Dit is een man die alleen maar hoort wat hij horen wil (selectieve perceptie is speciaal voor hem uitgevonden) en maakt er zijn eigen waarheid en wereld van.quote:Op zondag 29 april 2007 23:29 schreef elcastel het volgende:
Tja hoe vaker je je eigen verhaal herhaalt, hoe overtuigder je raakt natuurlijk.
.
Hij heeft zaterdag alle beelden terug gezien, en vandaag achter een gesprek gehad over het "zelfmoord" gedoequote:Op zondag 29 april 2007 23:30 schreef Clank het volgende:
[..]
Ik begreep net dat ze idd achter de beelden hebben gezien.
zulke kleine tikjes vallen wat mij betreft niet onder slaan, net als de "kopstootjes" van Brian (en ook Huub) niet onder kopstoten vallen... ik noem het aaien, en absoluut geen fysiek geweld en geen reden tot al deze ophef (lees: zelfmoord dreigingen, ed.)quote:
nietes, Huub was eerstquote:Op zondag 29 april 2007 23:32 schreef Clank het volgende:
[..]
Ja.. Huub gaf het eerste tikje tegen zijn wang... nádat Brian snoeihard aan zijn haar trok.
Psychologe Anita zei gisteren dat ze al twee hele lange gesprekken met Brian had gehad, vooral tot doel zijn emotie's te bedaren. Eerste gesprek was in het hotel geweest. (zei ze toen ze op bezoek kwam voor Sylvia)quote:Op zondag 29 april 2007 23:33 schreef avonne het volgende:
[..]
Hij heeft zaterdag alle beelden terug gezien, en vandaag achter een gesprek gehad over het "zelfmoord" gedoe
ja maar hallo dat is haar eigen schuld hoor, dan had ze maar weg moeten gaan (zoiets zat hij tegen haar te zeggen toen Amanda hem er over aansprak)quote:Op zondag 29 april 2007 23:32 schreef schatje het volgende:
Je hebt Amanda een stomp in het gezicht gegeven eikel.
Over dat stuk hoor ik hem nooit terugblikken.quote:Op zondag 29 april 2007 23:32 schreef schatje het volgende:
Je hebt Amanda een stomp in het gezicht gegeven eikel.
Ik denk dat het tijdens de streamlock toch echt wel matten geweest is, in dat kantoortje.quote:Op zondag 29 april 2007 23:34 schreef proh het volgende:
[..]
zulke kleine tikjes vallen wat mij betreft niet onder slaan, net als de "kopstootjes" van Brian (en ook Huub) niet onder kopstoten vallen... ik noem het aaien, en absoluut geen fysiek geweld en geen reden tot al deze ophef (lees: zelfmoord termen)
Brian en Natasia zijn duidelijk niets gewend. punt!
En Braain heeft de helft van Huubs haar van zijn kop getrokken en wat ik erger vindquote:Op zondag 29 april 2007 23:30 schreef Repeat het volgende:
toch?
Hij heeft toch weer klappen van die Hans gehad?quote:Op zondag 29 april 2007 23:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat het tijdens de streamlock toch echt wel matten geweest is, in dat kantoortje.
Huub zijn rug zit onder de blauwe plekken en krassen, ik heb niets gezien wat dat kan verklaren.
Ja, het is toch ook helemaal gesloopt daarbinnen?quote:Op zondag 29 april 2007 23:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat het tijdens de streamlock toch echt wel matten geweest is, in dat kantoortje.
Huub zijn rug zit onder de blauwe plekken en krassen, ik heb niets gezien wat dat kan verklaren.
wie is hans?quote:Op zondag 29 april 2007 23:37 schreef avonne het volgende:
[..]
Hij heeft toch weer klappen van die Hans gehad?
Is mij ontgaan ...quote:Op zondag 29 april 2007 23:37 schreef avonne het volgende:
[..]
Van Hans???quote:Op zondag 29 april 2007 23:37 schreef avonne het volgende:
[..]
"de vrouw" ? "aangerand"?quote:Op zondag 29 april 2007 23:37 schreef schatje het volgende:
Er is maar een slachtoffer en dat is Amanda, de vrouw die werd aangerand door Huub en in haar gezicht werd gespuugd en geslagen door Brian.
Ik hoor haar niet piepen.
Mensen altijd de cossen door lezen.quote:Op zondag 29 april 2007 23:37 schreef avonne het volgende:
[..]
de helft van huub's haar van zijn kop getrokken? hahahaquote:Op zondag 29 april 2007 23:37 schreef kissa het volgende:
[..]
En Braain heeft de helft van Huubs haar van zijn kop getrokken en wat ik erger vindAmanda twee keer in haar gezicht gespuugd en haar zo in haar gezicht geduwd dat ze dubbel sloeg
Etcetera![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 23:40 schreef proh het volgende:
[..]
"de vrouw" ? "aangerand"?
eerder een "meisje" dat "gewillig is gaan liggen"
quote:Op zondag 29 april 2007 23:42 schreef Summers het volgende:
Ik ben blij dat brian en natasia even helderheid van zaken hebben gegeven over die avond , brian was toch echt het slachtoffer ..
Ze heeft een paar keer nee gezegd en dat ie moest stoppen.quote:Op zondag 29 april 2007 23:40 schreef proh het volgende:
[..]
"de vrouw" ? "aangerand"?
eerder een "meisje" dat "gewillig is gaan liggen"
je weet hoe dat gaat met die huub fanboys...quote:Op zondag 29 april 2007 23:42 schreef robert2006 het volgende:
[..]
de helft van huub's haar van zijn kop getrokken? hahaha
overdrijven is ook een beroep zeg
nou, neequote:Op zondag 29 april 2007 23:40 schreef Repeat het volgende:
[..]
En die heeft Huub in elkaar gemept?
Respect!
Een scheur(tje) in een rib...quote:Op zondag 29 april 2007 23:40 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mensen altijd de cossen door lezen.
Hans in de thaibox leraar van Brian... Hij heeft (door een uitdaging van Huub zelf) Huub een gebroken rib bezorgd
En ervoor betalen.quote:Op zondag 29 april 2007 23:42 schreef KimiK het volgende:
Ja we moeten idd beter gaan kijken en luisteren![]()
![]()
![]()
Dat ging er toch om dat ze niet wilde konijnen. . .quote:Op zondag 29 april 2007 23:42 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze heeft een paar keer nee gezegd en dat ie moest stoppen.
Huub zat buiten met Eric, en ze hadden over "De Nacht", toen zei Huub tegen Eric: "Moet je mijn rug eens zien."quote:
Waarom hoor ik dat nou niet op de 30 filmpjes . Zit ik ook in de nee fasequote:Op zondag 29 april 2007 23:42 schreef schatje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 april 2007 23:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat ging er toch om dat ze niet wilde konijnen. . .
Nu lijkt ze precies brianquote:Op zondag 29 april 2007 23:41 schreef Sonique het volgende:
"Als mensen 24 uur achter de streams zitten, dan moeten ze echt wel wat beter leren kijken en luisteren"
Aldus Natasia
ik zou naar een blijf-van-m'n-lijf-huis gaan als ik hem wasquote:Op zondag 29 april 2007 23:42 schreef Summers het volgende:
Ik ben blij dat brian en natasia even helderheid van zaken hebben gegeven over die avond , brian was toch echt het slachtoffer ..
Echt niet, bekijk de lange versie van 28 minuten maar eens!quote:Op zondag 29 april 2007 23:42 schreef schatje het volgende:
[..]
Echt? Oh, dan ligt het anders.quote:Op zondag 29 april 2007 23:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat ging er toch om dat ze niet wilde konijnen. . .
even een stukje terug...quote:Op zondag 29 april 2007 23:40 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mensen altijd de cossen door lezen.
Hans in de thaibox leraar van Brian... Hij heeft (door een uitdaging van Huub zelf) Huub een gebroken rib bezorgd
Je gaat niet in op de rest van mijn berichtquote:Op zondag 29 april 2007 23:42 schreef robert2006 het volgende:
[..]
de helft van huub's haar van zijn kop getrokken? hahaha
overdrijven is ook een beroep zeg
Heb hier wel zijn zangshow van vanachtquote:Op zondag 29 april 2007 23:29 schreef Repeat het volgende:
iemand youtube beelden van jaaps badavontuur?
Ik Brian. Als je goed luisterd geeft hij dat ook zelf toequote:Op zondag 29 april 2007 23:45 schreef avonne het volgende:
[..]
even een stukje terug...
Na het "cross the fokking line" incident beloofde Hans dat hij Huub "legaal in elkaar zou slaan"
dat is dus die gescheurde rib geworden.
Huub mag wel denken dat het een uitdaging was, maar dat was het niet.
Dus als Huub nu weer onder de blauwe plekken zit, zeg ik "Hans"
Pieter Baan Centrum lijkt me verstandiger.quote:Op zondag 29 april 2007 23:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik zou naar een blijf-van-m'n-lijf-huis gaan als ik hem was
Lekker voor ons gnoompje huubquote:Op zondag 29 april 2007 23:43 schreef avonne het volgende:
[..]
nou, nee
het is echt een heel vervelende enge, bekrompen man
Bron Tien
12:21 - Hup Huub!
De Miljonairs lopen naar de fitnessruimte met Hans, de Thaibox-leraar. “Jij gaat weer klappen krijgen joh!”, zegt Huub tegen Hans. Meteen krijgt hij een knal van de leraar. Huub lacht wat ongelukkig. Kwam het toch harder aan dan de bedoeling was? Er volgt een ‘gevecht’ tussen Hans en Huub. Hup Ha, uhh…, Huub!
Kut wie heeft er keukendienstquote:Op zondag 29 april 2007 23:46 schreef schatje het volgende:
Brian: "Ik laat 16.000 tranen op de grond".
![]()
![]()
Vertel er wel even bij dat ze erbij kreunde en hijgdequote:Op zondag 29 april 2007 23:42 schreef schatje het volgende:
[..]
Vergeet het hikken nietquote:Op zondag 29 april 2007 23:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Vertel er wel even bij dat ze erbij kreunde en hijgde![]()
Kan iemand zich trouwens nog die ochtend herinneren dat Brian zich aan een slapende Amanda vergreep? Als je het dan toch over aanranding hebt...quote:Op zondag 29 april 2007 23:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Amanda is geen slachtoffer van seksueel misbruik. In elk geval niet door Huub.
jamaar, je hebt toch niet na een halve dag al blauwe plekken?quote:Op zondag 29 april 2007 23:47 schreef Ning het volgende:
[..]
Ik Brian. Als je goed luisterd geeft hij dat ook zelf toe
De zwelgjes van Godquote:Op zondag 29 april 2007 23:48 schreef yellowfirst het volgende:
Natasia en Brian kronkelen zich in zelfmedelijden............![]()
Precies, ik heb weer genoeg zelfmedelijden van die twee gehoord, Brainless en Tasja gaan op mutequote:Op zondag 29 april 2007 23:49 schreef schatje het volgende:
Waarom draaide Huub door Brian?
Omdat JIJ een meisje in het gezicht spuugde en daarna een klap gaf waardoor ze dubbel sloeg.
Ik heb dat ' gevechtje' van een paar dagen geleden gezien en het was het niet waard om werkelijk gevecht te noemen.quote:Op zondag 29 april 2007 23:45 schreef avonne het volgende:
[..]
even een stukje terug...
Na het "cross the fokking line" incident beloofde Hans dat hij Huub "legaal in elkaar zou slaan"
dat is dus die gescheurde rib geworden.
Huub mag wel denken dat het een uitdaging was, maar dat was het niet.
Dus als Huub nu weer onder de blauwe plekken zit, zeg ik "Hans"
Sterker nog Huub lag te snurken toen hij nog achter zat.quote:Op zondag 29 april 2007 23:49 schreef mazaru het volgende:
Als Brian zich niet meer veilig voelde in de villa, had die gewoon exit moeten gaan.
En als "achter" het niet verantwoord vond om Brian in de villa te laten vanwege zijn psychische gesteldheid, dan hadden ze hem in een dwangbuis moeten afvoeren.
Volgende!!!
dat stukje na en was al na de uitbarsting van Huub. Toen Brian die dekens eraf trok en haar in het gzicht spuugde en hoer noemde, toen werd Huub al gek. Die klap was pas in de tuin.quote:Op zondag 29 april 2007 23:49 schreef schatje het volgende:
Waarom draaide Huub door Brian?
Omdat JIJ een meisje in het gezicht spuugde en daarna een klap gaf waardoor ze dubbel sloeg.
Sommige mensen wel, is voor een ieder verschillendquote:Op zondag 29 april 2007 23:49 schreef avonne het volgende:
[..]
jamaar, je hebt toch niet na een halve dag al blauwe plekken?
Je kan al na een uur een blauwe plek hebben.quote:Op zondag 29 april 2007 23:49 schreef avonne het volgende:
[..]
jamaar, je hebt toch niet na een halve dag al blauwe plekken?
Toen ie ook een kopje water ging halen.quote:Op zondag 29 april 2007 23:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
Kan iemand zich trouwens nog die ochtend herinneren dat Brian zich aan een slapende Amanda vergreep? Als je het dan toch over aanranding hebt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |