Is mij ontgaan ...quote:Op zondag 29 april 2007 23:37 schreef avonne het volgende:
[..]
Hij heeft toch weer klappen van die Hans gehad?
Van Hans???quote:Op zondag 29 april 2007 23:37 schreef avonne het volgende:
[..]
"de vrouw" ? "aangerand"?quote:Op zondag 29 april 2007 23:37 schreef schatje het volgende:
Er is maar een slachtoffer en dat is Amanda, de vrouw die werd aangerand door Huub en in haar gezicht werd gespuugd en geslagen door Brian.
Ik hoor haar niet piepen.
Mensen altijd de cossen door lezen.quote:Op zondag 29 april 2007 23:37 schreef avonne het volgende:
[..]
de helft van huub's haar van zijn kop getrokken? hahahaquote:Op zondag 29 april 2007 23:37 schreef kissa het volgende:
[..]
En Braain heeft de helft van Huubs haar van zijn kop getrokken en wat ik erger vindAmanda twee keer in haar gezicht gespuugd en haar zo in haar gezicht geduwd dat ze dubbel sloeg
Etcetera![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 23:40 schreef proh het volgende:
[..]
"de vrouw" ? "aangerand"?
eerder een "meisje" dat "gewillig is gaan liggen"
quote:Op zondag 29 april 2007 23:42 schreef Summers het volgende:
Ik ben blij dat brian en natasia even helderheid van zaken hebben gegeven over die avond , brian was toch echt het slachtoffer ..
Ze heeft een paar keer nee gezegd en dat ie moest stoppen.quote:Op zondag 29 april 2007 23:40 schreef proh het volgende:
[..]
"de vrouw" ? "aangerand"?
eerder een "meisje" dat "gewillig is gaan liggen"
je weet hoe dat gaat met die huub fanboys...quote:Op zondag 29 april 2007 23:42 schreef robert2006 het volgende:
[..]
de helft van huub's haar van zijn kop getrokken? hahaha
overdrijven is ook een beroep zeg
nou, neequote:Op zondag 29 april 2007 23:40 schreef Repeat het volgende:
[..]
En die heeft Huub in elkaar gemept?
Respect!
Een scheur(tje) in een rib...quote:Op zondag 29 april 2007 23:40 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mensen altijd de cossen door lezen.
Hans in de thaibox leraar van Brian... Hij heeft (door een uitdaging van Huub zelf) Huub een gebroken rib bezorgd
En ervoor betalen.quote:Op zondag 29 april 2007 23:42 schreef KimiK het volgende:
Ja we moeten idd beter gaan kijken en luisteren![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |