Kan iemand zich trouwens nog die ochtend herinneren dat Brian zich aan een slapende Amanda vergreep? Als je het dan toch over aanranding hebt...quote:Op zondag 29 april 2007 23:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Amanda is geen slachtoffer van seksueel misbruik. In elk geval niet door Huub.
jamaar, je hebt toch niet na een halve dag al blauwe plekken?quote:Op zondag 29 april 2007 23:47 schreef Ning het volgende:
[..]
Ik Brian. Als je goed luisterd geeft hij dat ook zelf toe
De zwelgjes van Godquote:Op zondag 29 april 2007 23:48 schreef yellowfirst het volgende:
Natasia en Brian kronkelen zich in zelfmedelijden............![]()
Precies, ik heb weer genoeg zelfmedelijden van die twee gehoord, Brainless en Tasja gaan op mutequote:Op zondag 29 april 2007 23:49 schreef schatje het volgende:
Waarom draaide Huub door Brian?
Omdat JIJ een meisje in het gezicht spuugde en daarna een klap gaf waardoor ze dubbel sloeg.
Ik heb dat ' gevechtje' van een paar dagen geleden gezien en het was het niet waard om werkelijk gevecht te noemen.quote:Op zondag 29 april 2007 23:45 schreef avonne het volgende:
[..]
even een stukje terug...
Na het "cross the fokking line" incident beloofde Hans dat hij Huub "legaal in elkaar zou slaan"
dat is dus die gescheurde rib geworden.
Huub mag wel denken dat het een uitdaging was, maar dat was het niet.
Dus als Huub nu weer onder de blauwe plekken zit, zeg ik "Hans"
Sterker nog Huub lag te snurken toen hij nog achter zat.quote:Op zondag 29 april 2007 23:49 schreef mazaru het volgende:
Als Brian zich niet meer veilig voelde in de villa, had die gewoon exit moeten gaan.
En als "achter" het niet verantwoord vond om Brian in de villa te laten vanwege zijn psychische gesteldheid, dan hadden ze hem in een dwangbuis moeten afvoeren.
Volgende!!!
dat stukje na en was al na de uitbarsting van Huub. Toen Brian die dekens eraf trok en haar in het gzicht spuugde en hoer noemde, toen werd Huub al gek. Die klap was pas in de tuin.quote:Op zondag 29 april 2007 23:49 schreef schatje het volgende:
Waarom draaide Huub door Brian?
Omdat JIJ een meisje in het gezicht spuugde en daarna een klap gaf waardoor ze dubbel sloeg.
Sommige mensen wel, is voor een ieder verschillendquote:Op zondag 29 april 2007 23:49 schreef avonne het volgende:
[..]
jamaar, je hebt toch niet na een halve dag al blauwe plekken?
Je kan al na een uur een blauwe plek hebben.quote:Op zondag 29 april 2007 23:49 schreef avonne het volgende:
[..]
jamaar, je hebt toch niet na een halve dag al blauwe plekken?
Toen ie ook een kopje water ging halen.quote:Op zondag 29 april 2007 23:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
Kan iemand zich trouwens nog die ochtend herinneren dat Brian zich aan een slapende Amanda vergreep? Als je het dan toch over aanranding hebt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |