ja eventjes, ff biertje halen, later bij mijn eigen vak buiten gezetenquote:Op zondag 29 april 2007 20:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Was je nog op dat pleintje voor het uitvak? Volgens mij heb ik je wel even voorbij zien rijden.
Kingsidequote:Op zondag 29 april 2007 20:53 schreef stefmans het volgende:
WIllem II en de Kingside stelletje tyfus mongolen.![]()
![]()
quote:
de bestequote:Op zondag 29 april 2007 21:00 schreef Houniet het volgende:
Wij zijn Ajax.
En voor een paar maanden fftjes niet de beste.quote:Op zondag 29 april 2007 21:00 schreef Houniet het volgende:
Wij zijn Ajax.
Ik heb er even gezeten maar we waren het stadion weer uitgeflikkerdquote:Op zondag 29 april 2007 20:59 schreef Nashje het volgende:
[..]
Kingside. De harde kern die seizoenskaarten verhuurt via marktplaats. Wat een betrouwbare aanhang
Dat was al voor de wedstrijd toch?quote:Op zondag 29 april 2007 21:01 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik heb er even gezeten maar we waren het stadion weer uitgeflikkerd![]()
Waar was jij hiervoor? OPHOERENquote:
Toch deed dat meer pijn, toen hadden het écht verdiend....quote:Op zondag 29 april 2007 21:04 schreef StarGazer het volgende:
Milan - Ajax deja vu.....
Mijn god wat voel ik een pijn
Moest ik ook aan denken, maar toen was het onrechtvaardig.quote:Op zondag 29 april 2007 21:04 schreef StarGazer het volgende:
Nee ik heb de eerste 10 minuten in het stadion gezien ofzo, daarna in een kroeg de rest gekeken.quote:
Elke speler die we nu nog verhuren, moet contractueel worden verboden om tegen Ajax te spelen. Laat ze zich maar tegen AZ en PSV bewijzen, i.p.v. tegen Ajax de pannen van 't dak te spelen.quote:Op zondag 29 april 2007 21:05 schreef Wooldoor het volgende:
Weten we al een nieuwe plaats waar we Poepon gaan stallen want Willem 2 is na vandaag natuurlijk geen optie meer.
Als je zelf in PSV topics loopt te trollen kun je dat verwachten hè.quote:
Kan niet volgens de regels.quote:Op zondag 29 april 2007 21:08 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Elke speler die we nu nog verhuren, moet contractueel worden verboden om tegen Ajax te spelen. Laat ze zich maar tegen AZ en PSV bewijzen, i.p.v. tegen Ajax de pannen van 't dak te spelen.
Laat het me nu maar zien.. ik wil het nu ook echt wetenquote:Op zondag 29 april 2007 21:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als je zelf in PSV topics loopt te trollen kun je dat verwachten hè.
Mwah ik geef de ploeg niet de schuld voor vandaag, in tegenstelling tot rkc uit. Het is wel makkelijk om ff te roepen we winnen wel met 0-5 in Tilburg. Maar AZ verloor vandaag ook van een ploeg die al nergens meer voor speelde. Willem II en Excelsior hebben alles gegeven en hebben hun sportieve plicht gedaan. Waar een club als Vitesse nog een voorbeeld aan kan geven. In de brand met die grafclub uit Arnhemquote:Op zondag 29 april 2007 21:05 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Toch deed dat meer pijn, toen hadden het écht verdiend....
Dat was nog erger, voor mij tenminstequote:Op zondag 29 april 2007 21:04 schreef StarGazer het volgende:
Prima punt, het zou juist een voordeel voor de club moeten zijn om jong talent te verhuren in plaats daarvan willen ze zich gaan bewijzen tegen je club.quote:Op zondag 29 april 2007 21:08 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Elke speler die we nu nog verhuren, moet contractueel worden verboden om tegen Ajax te spelen. Laat ze zich maar tegen AZ en PSV bewijzen, i.p.v. tegen Ajax de pannen van 't dak te spelen.
Oké, dan heb ik me misschien in jou vergist. Feit blijft dat er veel ajacieden laatste tijd in PSV topics te signaleren vielen.quote:Op zondag 29 april 2007 21:13 schreef denthemen het volgende:
[..]
Laat het me nu maar zien.. ik wil het nu ook echt weten
Ik heb de echte supporters gefeliciteerd, wat is het trollen dan?
Wat heb ik mij aan hem dit seizoen geërgerd, beter rot die op naar het buitenland nu.quote:
anders ik welquote:Op zondag 29 april 2007 21:23 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Wat heb ik mij aan hem dit seizoen geërgerd, beter rot die op naar het buitenland nu.
quote:Op zondag 29 april 2007 20:41 schreef Zapper het volgende:
De goal van Kluivert tegen Ajax blijkt achteraf behoorlijk belangrijk
Hij zit toch al in het buitenland?quote:Op zondag 29 april 2007 21:23 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Wat heb ik mij aan hem dit seizoen geërgerd, beter rot die op naar het buitenland nu.
Pics?quote:Op zondag 29 april 2007 21:43 schreef Sethje het volgende:
die streaker bij de hockeyclub was echt heerlijk
Die goal van de Griek net zoquote:Op zondag 29 april 2007 20:41 schreef Zapper het volgende:
De goal van Kluivert tegen Ajax blijkt achteraf behoorlijk belangrijk
Verkopen die gozer. Echt zó overschat.quote:Op zondag 29 april 2007 21:46 schreef denthemen het volgende:
wat speelde Babel wéér kut!!
Waar zat je?quote:Op zondag 29 april 2007 21:43 schreef Sethje het volgende:
die streaker bij de hockeyclub was echt heerlijk
Op Ado na de meeste tegendoelpunten van de eredivisie is niet eens lullig meer te noemen.quote:Op zondag 29 april 2007 21:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Das lullig, op 1 goal geen kampioen worden
Sorry, frustratie/teleurstelling alom,,,,quote:
uitvakquote:
quote:Op zondag 29 april 2007 21:52 schreef manny het volgende:
Hoeveel stond het ook alweer voordat Ten Cate begon te wisselen tegen NAC Sparta ?
Frustratie. Laat maar.
Jammer.
Ik ga dus een film kijkenquote:Op zondag 29 april 2007 22:06 schreef twi het volgende:
Waar de kut is Jaap Stam bij Studio Voetbal? Flikker op met die kutlampen.
quote:Op zondag 29 april 2007 21:55 schreef Damzkieee het volgende:
Jammer
Liever Ajax als kampioen gehad. Dit biedt wel perspectief voor volgend seizoen, vooral als Koeman bij PSV blijft
Inderdaad, ik wil zielige beelden zien. De verslagenheid proeven. Kan ik zien dat ik niet de enige ben die er doorheen zit.quote:Op zondag 29 april 2007 22:06 schreef twi het volgende:
Waar de kut is Jaap Stam bij Studio Voetbal? Flikker op met die kutlampen.
quote:Op zondag 29 april 2007 23:09 schreef Mr.Mills het volgende:
Nog 51 minuten en deze kutdag is voorbij.
jij zegt t.. gelukkig maar.. trouwens.. ik zie BonJovi niet.. issie gebanned?quote:Op zondag 29 april 2007 23:09 schreef Mr.Mills het volgende:
en dan proberen de knop om te zetten voor koninginnedagquote:Op zondag 29 april 2007 23:09 schreef Mr.Mills het volgende:
quote:Op zondag 29 april 2007 23:13 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
jij zegt t.. gelukkig maar.. trouwens.. ik zie BonJovi niet.. issie gebanned?
Jasza heeft ook een banquote:Op zondag 29 april 2007 19:30 schreef nikky het volgende:
BonJovi hoeft voorlopig ook even niet meer terug te komen met zijn gekanker op alles en iedereen in elke post die hij plaatst.
Daar ben ik het mee eens. We moeten ons minder arrogant opstellen. Daarom ga ik er vanuit dat Ajax volgend seizoen slechts 2 prijzen wint. Namelijk het landskampioenschap en de KNVB beker. De CL moet dan maar een jaartje wachten.quote:Op zondag 29 april 2007 23:17 schreef SwithleR het volgende:
Voor nu uithuilen en weer opnieuw beginnen.. al 3 jaar geen kampioen.. misschien moeten we maar eens iets minder arrogant lopen doen en misschien maar eerst eens iets bewijzen..
dat vrees ik ook, en ik zie ook nog wel Sneijder en Hunterlaar vertrekken.quote:Op zondag 29 april 2007 23:25 schreef jna het volgende:
Als we geen CL halen zie ik echt veeeel spelers vertrekken en nog minder komen
Nee, wij hadden de buit gelukkig tegen jullie aartsrivalen en feyenoord 2 al gepaktquote:Op zondag 29 april 2007 22:29 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]Thanks.
Gelukkig speelden jullie nergens meer om.
Yepquote:Op zondag 29 april 2007 23:24 schreef Mr.Mills het volgende:
Het scheelt in ieder geval al behoorlijk dat we van Geel hebben, ik heb er vertrouwen in dat hij in staat is om een behoorlijke selectie te creëren. Probleem is dat het echt noodzakelijk is om C.L. te halen....ik zie het ze nog niet 1,2,3 doen jammer genoeg.
Ze zijn ook goed bezigquote:Op zondag 29 april 2007 23:32 schreef denthemen het volgende:
kijk naar onze laatste reeks, laatste 8 wedstrijden hebben we 22 punten gehaalt, dat is gewoon zéér goed! we zijn op de goeie weg! Maar zoiets als vandaag, zo lijkt het alsof we slecht bezig zijn
Tegen Ajax in de playoffs maak je geen kans.quote:Op zondag 29 april 2007 23:37 schreef SCH het volgende:
Bij Heerenveen is iedereen blij om Ajax te treffen. Weet niet of dat terecht is maar onze balans tegen Ajax is beter dan tegen de andere clubs en Ajax ligt ons ook wel. Voor ons ligt er niet zo veel druk op natuurlijk.
* SCH heeft er zin an
Buiten die mensen uiteraardquote:Op zondag 29 april 2007 23:43 schreef Adidah het volgende:
Ach, waarom niet. Sommige komen toch alleen maar om dingen te slopen.
Wie weet.quote:Op zondag 29 april 2007 23:38 schreef Damzkieee het volgende:
Heerenveen krijgt op de bips van Ajax denkik.
En toch scoort Alves dan nog 2 xquote:Op zondag 29 april 2007 23:48 schreef Adidah het volgende:
Jaap gaat Alves alle hoeken van het veld laten zien.
nou je het zegt ja. zo had ik het nog niet bekeken. daar was ik 2 weken echt ziek van. totaal chaggereinig. ik heb het zelfde gevoel nu als toen die avond. toen verdiende we het, nu hadden we de kans....quote:Op zondag 29 april 2007 21:05 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Toch deed dat meer pijn, toen hadden het écht verdiend....
en hunterlaar en sneijder 5 keer samenquote:
da's dan net te weinig he, als nilsson en hansson en pranjic en yilidrim en hanssen en bradley er ook allemaal nog 1 in leggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |