Ja idd, wat een ontlading. Maar doordat het zo onverwacht is is er wel gewoon geen platte kar dit jaarquote:Op zondag 29 april 2007 17:19 schreef Suijk het volgende:
Ondanks zo'n slechte 2e seizoenshelft is dit volgens mij het mooiste kampioenschap wat iedereen hier heeft meegemaakt. Feli.

Tja, krijg je als je te weinig vertrouwen hebt in je teamquote:Op zondag 29 april 2007 17:24 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ja idd, wat een ontlading. Maar doordat het zo onverwacht is is er wel gewoon geen platte kar dit jaar![]()

Ik heb vertrouwen in mn teamquote:Op zondag 29 april 2007 17:26 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Tja, krijg je als je te weinig vertrouwen hebt in je team
Zolang je theoretisch kans maakt moet je de voorbereidingen gewoon treffen. Jullie hadden al opgegeven.

Onzin, die voorbereidingen kosten een ton. Of je nou wint of niet, het kost het toch gewoon.quote:Op zondag 29 april 2007 17:26 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Tja, krijg je als je te weinig vertrouwen hebt in je team
Zolang je theoretisch kans maakt moet je de voorbereidingen gewoon treffen. Jullie hadden al opgegeven.

Duh.Lijkt me vrij duidelijk als AZ zo dicht bij de titel zit.maar ach.Wat is nou belangrijker vraag ik je.. dat of dat we kampioen zijn?quote:Op zondag 29 april 2007 18:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
RTL4:
De echte schaal lag in Rotterdam voor AZ.
Hoorde ik dat nou echt?

Ja, dat is zo, er zijn 3 schalen in omloopquote:Op zondag 29 april 2007 18:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
RTL4:
De echte schaal lag in Rotterdam voor AZ.
Hoorde ik dat nou echt?

quote:'PSV aast weer op Lindgren'
PSV heeft hernieuwde belangstelling voor Rasmus Lindgren. De Eindhovenaren zouden komende zomer willen proberen om de Zweedse middenvelder van FC Groningen vast te leggen.
Naar verluidt zou de transfer van Lindgren naar PSV al nagenoeg rond zijn. De Brabanders toonden in de winterstop ook al belangstelling voor de Zweedse middenvelder, maar nadien werd het een tijdje stil aan het geruchtenfront.
Lindgren moet in Eindhoven de opvolger worden van Philip Cocu. De routinier gaat komende zomer een punt zetten achter zijn carriere, waardoor PSV een nieuwe controlerende middenvelder wil aantrekken.
Aanvankelijk had PSV ook Stijn Schaars en Orlando Engelaar op het oog, maar deze spelers zouden niet haalbaar zijn. Het is sterk de vraag of AZ Schaars aan een concurrent wil verkopen en Engelaar zou liever naar Ajax verkassen.
Als de transfer doorgaan vindt zal PSV wel een afkoopsom op tafel moeten leggen voor de 22-jarige Lindgren. De middenvelder, die in Nederland eerder uitkwam voor Ajax, zou een slordige 5 miljoen euro moeten kosten. Lindgren speelt pas sinds maart vorig jaar in Groningen, maar heeft zich in deze periode stormachtig hebben ontwikkeld.
Waar Lindgren mogelijk gaat, lijkt Luis Suárez nog een seizoen in het Euroborg te blijven. De Uruguayaanse aanvaller maakt dit seizoen veel indruk in het elftal van trainer Ron Jans en trok al de aandacht van Werder Bremen. Arnold Kruiswijk vertrekt mogelijk wel. De verdediger wordt gevolgd door Hannover 96.
Voetbalzone

Het is onzin.Weet je waarom?Omdat ik dit niet wil.quote:

Als dit de mooiste van jullie wasquote:Op zondag 29 april 2007 16:43 schreef mcyodogg het volgende:
Mooiste titel ooit dit
Gefeliciteerd mede supporters!

Als het goed is gewoon vandaag nogquote:Op zondag 29 april 2007 18:11 schreef mcyodogg het volgende:
Wanneer is de huldiging?

Feest in Philips Stadion, geen huldiging in centrumquote:

Het niveau van Voetbalzone.nl is opzich al erg laag, altijd die gasten die opstellingen gaan maken enzoquote:

Heatwave is ook een kutmod, dus dat hoort zo.quote:Op zondag 29 april 2007 19:18 schreef HL_Dog43 het volgende:
wtf.. zie ik daar nou kutmod?Hoort dat zo of heb ik uh nu al iets teveel op ofzo...

Die zijn bang dat door deze overwinning Koeman toch coach blijft.quote:

Dat vind ik ook, maar dit neemt zielige vormen aan, hij heeft PSV gewoon wel de titel opgeleverd.quote:Op zondag 29 april 2007 19:54 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Die zijn bang dat door deze overwinning Koeman toch coach blijft.
Terecht, want het is ook gewoon een slechte coach.

Inderdaad ja. Hem nu ontslaan is idioot ondanks dat hij niet goed heeft gepresteerd in de 2e seizoenshelft.Ook al heeft de man niet de goude hand kwa tranfsers.quote:Op zondag 29 april 2007 19:59 schreef Suijk het volgende:
Hem nu ontslaan is tegen alle voetbalwetten in, kampioen en goed gepresteerd in Europa. Misschien houdt hij de eer aan zichzelf omdat hij niet 'de gewenste versterkingen' ofzo krijgt over een week of 2.
Ik snap het niet helemaal....quote:Op zondag 29 april 2007 19:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heatwave is ook een kutmod, dus dat hoort zo.

Hij is mod van GC, min of meer zelfspot de echte reden weet ik niet, maar hij draagt die titel al een behoorlijk tijdje.quote:Op zondag 29 april 2007 20:14 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Hem nu ontslaan is idioot ondanks dat hij niet goed heeft gepresteerd in de 2e seizoenshelft.Ook al heeft de man niet de goude hand kwa tranfsers.
[..]
Ik snap het niet helemaal....
Vinden de mensen hem een kutmod?Is het een mod van een kutforum (sexueel getint whatever) of is het zelfspot?

Zag het net ook....typisch van Gaalquote:Op zondag 29 april 2007 20:22 schreef appelsientje het volgende:
Maar die van Gaal![]()
![]()
wat een .............*
* zelf invullen

quote:Op zondag 29 april 2007 20:22 schreef appelsientje het volgende:
Maar die van Gaal![]()
![]()
wat een lieve man *

quote:Op zondag 29 april 2007 20:22 schreef appelsientje het volgende:
Maar die van Gaal![]()
![]()
wat een geniale man

Daar zit echt niets aan wat Koeman goed heeft gedaan. Hij heeft gewoon ontzettend geluk gehad dat de concurrenten het telkens op de beslissende momenten hebben laten liggen.quote:Op zondag 29 april 2007 19:57 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar dit neemt zielige vormen aan, hij heeft PSV gewoon wel de titel opgeleverd.

Alle drie de clubs hebben het op beslissende momenten laten liggen... Alleen deze laatste wedstrijd was dat toevallig niet PSV...quote:Op zondag 29 april 2007 20:29 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Daar zit echt niets aan wat Koeman goed heeft gedaan. Hij heeft gewoon ontzettend geluk gehad dat de concurrenten het telkens op de beslissende momenten hebben laten liggen.

ja en az en ajax hebben geluk gehad dat PSV het op sommige momenten heeft laten liggenquote:Op zondag 29 april 2007 20:29 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Daar zit echt niets aan wat Koeman goed heeft gedaan. Hij heeft gewoon ontzettend geluk gehad dat de concurrenten het telkens op de beslissende momenten hebben laten liggen.

quote:Op zondag 29 april 2007 20:41 schreef Zapper het volgende:
De goal van Kluivert tegen Ajax blijkt achteraf behoorlijk belangrijk

Nee psv moest niet ze hadden gewoon op dood gemak de wedstrijd winnen kunnen afsluiten omdat ze eerste stonden.quote:Op zondag 29 april 2007 20:34 schreef Cootz het volgende:
Utrecht vorige week was wel een beslissend moment waar ze het (even) hebben laten liggen hoor...

Oeh wat zijn we weer stoer, waar was je toen het slecht ging?quote:Op zondag 29 april 2007 16:54 schreef -Sandstorm- het volgende:
HELEMAAL NIETS HELEMAAL NIETS HELEMAAL NIET IN AMSTERDAM !
Bekerfinale: Troostprijs voor de kneusjes.

Stel je niet zo aan, waar was jij toen het slecht met psv ging? Juist, hierzo.quote:Op zondag 29 april 2007 20:48 schreef denthemen het volgende:
[..]
Oeh wat zijn we weer stoer, waar was je toen het slecht ging?
Voor de echte fans oa Pyth en andere: Gefeliciteerd, jullie hebben het spannend gemaakt!

Zo had ik het nog niet bekekenquote:Op zondag 29 april 2007 20:41 schreef Zapper het volgende:
De goal van Kluivert tegen Ajax blijkt achteraf behoorlijk belangrijk

Nee, toen was ik er ook niet, ik ben hier om de echte fans te feliciteren, huilliequote:Op zondag 29 april 2007 21:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, waar was jij toen het slecht met psv ging? Juist, hierzo.

Gast, lees je ajax topic manquote:Op zondag 29 april 2007 21:25 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee, toen was ik er ook niet, ik ben hier om de echte fans te feliciteren, huillie

Dankjequote:Op zondag 29 april 2007 21:25 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee, toen was ik er ook niet, ik ben hier om de echte fans te feliciteren, huillie

Leg uit?quote:

Inderdaad, netjes van Ten Cate, goede reactie, had ik niet verwacht. Die reactie van van Gaal was triest, hij had op z'n minst iets van een felicitatie kunnen geven.quote:Op zondag 29 april 2007 21:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dankjeen sportief
En na vanavond heb ik ook meer respect voor Ten Cate...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |