Glas is half vol type, zie ik zo.quote:
We hebben vandaag ge'ikeaatquote:
op een terras zitten daar isquote:Op zondag 13 mei 2007 13:44 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
oei die gracht ziet er heerlijk uit. Jammer dat vandaag het zonnetje niet schijnt
Doe es niet. In Japan zijn er bijna geen terrasjes. En ik 'moet' nog drie maandenquote:
Mwa.. al die irritante ballenboten, alleen leuk als ze zinken.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:36 schreef Q. het volgende:
Ik zit ook bij voorkeur op de neude maar als het hoogzomer is en de gracht is 1 grote botenparade dan is het ook helemaal niet verkeerd om daar te zitten
Het bootje moet je "gewoon" zelf kopen. Marktplaats oid. Maar het probleem is de vergunning. Hoorde van vrienden -met een bootquote:Op maandag 14 mei 2007 18:53 schreef Burdie het volgende:
Hoe kan je eigenlijk aan een eigen boot komen hier? Moet je daar een vergunning etc. voor hebben en zo ja: welke? Hoe werkt zoiets?.
Ik zie altijd ballen in de gracht met bier. Lijkt me ook wel relaxed.
Het is openbaar gebied; ist verboten. Jouw grond dus niet heh. Tenzij je een grachtenpandje hebt, maar daar ga ik maar even niet van uitquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:31 schreef Burdie het volgende:
En aanlegplaatsen?
Dan kunnen wij nu gelukkig weer rustig slapenquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:48 schreef ioko het volgende:
Ik heb misschien een huisje in de Vogelenbuurt, een benedenwoning
ik denk ik meld het ff
Nou, de broer van een goede vriendin gaat verhuizen, maar hij moet ff bij de huisbaas checken of de prijs een beetje redelijk blijft en of ik er in mag in zijn plaats (normaal was dat geen probleem, maar je zult altijd zien)quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:10 schreef lost95 het volgende:
[..]
Dan kunnen wij nu gelukkig weer rustig slapen
Maar vertel, hoezo misschien?
Buurmanquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:48 schreef ioko het volgende:
Ik heb misschien een huisje in de Vogelenbuurt, een benedenwoning
ik denk ik meld het ff
Ben blij dat ik er weg benquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:45 schreef Q. het volgende:
Het FOK!gehalte in Transwijk neemt weer af. Stom! En het is hier nog wel zo geweldig.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:57 schreef Q. het volgende:
Ze, DM. Ze.
post aangepastquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:52 schreef Burdie het volgende:
Ik woon niet in de vogelenbuurt, maar op het randje ervan. Tuinwijk.
Wat voor "artistieke" uitspatting moet dit nou weer voorstellen?quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:28 schreef DIGIT_ het volgende:
[afbeelding]
Leidsche rijn /het zand...![]()
Meldt zich ook maar ff in dit topic..
Zo spannend is het nu in Leidsche Rijn.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wat voor "artistieke" uitspatting moet dit nou weer voorstellen?
quote:Op zondag 20 mei 2007 21:13 schreef Sjoewe het volgende:
De koffie is er niet te zuipen in ieder geval 14.gif
Ja datquote:Op zondag 20 mei 2007 22:10 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee ze wil denk ik weten wanneer de Break weer open gaat.
*krikt het transwijk gehalte weer omhoog met een tvpquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:45 schreef Q. het volgende:
Het FOK!gehalte in Transwijk neemt weer af. Stom! En het is hier nog wel zo geweldig.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:33 schreef Undergod het volgende:
Opvallend vind ik wel dat het "FOK!gehalte" in Lombok vrij laag is.
Lombok is toch wel een echte studentenwijk....
Zelfs jouw aanwezigheid kan de Leidsche Rijn niet tot spannend verheffen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
tot en met aankomende vrijdag is het weer spannend. daarna niet meer..
Binnenkort ben ik waarschijnljik met boot en al te spotten op de oudegrachtquote:Op maandag 14 mei 2007 18:50 schreef TrentReznor het volgende:
[..]
Mwa.. al die irritante ballenboten, alleen leuk als ze zinken.Neude is me wat te druk/toeristisch meestal, doe mij maar de Zaak of het Ledig Erf als er plaats is (en je zin hebt om verder te fietsen)!!
![]()
Wat een leuke wijk is het toch ook.quote:UTRECHT - In Overvecht zijn agenten bekogeld met stenen en stokken. Een jongen op een scooter, die even daarvoor was bekeurd, beledigde de politiemannen op de Korfoedreef.
Toen de agenten hem wilden aanhouden, werden ze belaagd door andere jongeren. Uiteindelijk zijn vier Utrechters van 15 en 16 jaar opgepakt.
Wist niet dat daar plannen voor hadden. Zou idd. een uitkomst zijnquote:Op maandag 28 mei 2007 12:20 schreef Q. het volgende:
Ik hoop dat ze opschieten met het bouwen van die voet/fietsbrug over het spoor tussen het Moreelsepark en de Rabo, ik word er moe van dat ik altijd door die junkenpistunnel langs de Van Sijpenstijnskade moet als ik de stad in wil (of over HC...), wat ook nog een flink eind om is als je van mijn huis naar de Mariaplaats en verder moet.
[afbeelding]
Dat gaat echt zo veel schelen.
Geef dan in ieder geval de OP van deze user even weer in dit topic zeg.quote:
Vond het ook een beetje bot inderdaad. Maargoed zonder dat slotje had ik dit topic nooit gevondenquote:Op maandag 28 mei 2007 22:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Geef dan in ieder geval de OP van deze user even weer in dit topic zeg.
Ik bedoel, een beetje service naar een user toe die iets opent wat gekickt wordt en vervolgens gesloten wordt.
Hoppa:quote:Op maandag 28 mei 2007 22:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Geef dan in ieder geval de OP van deze user even weer in dit topic zeg.
Ik bedoel, een beetje service naar een user toe die iets opent wat gekickt wordt en vervolgens gesloten wordt.
quote:Op maandag 28 mei 2007 17:14 schreef Billy_Mack het volgende:
Beste mensen, ik zoek een woning in Utrecht maar ik heb geen kennis van de wijken in deze stad. Ik heb hier een lijstje met wijken, en mijn vraag is of iemand mij hier een korte impressie (wat voor soort wijk is het? veel criminaliteit? juist rustig? etc etc) van deze wijken wil geven:
Zuilen
Ondiep/Pijlsweerd
Lombok
Leidsche Rijn
Oog-in-al
Kanaleneiland
Overvecht
Tuinwijk
Binnenstad
Hoograven/Rivierenwijk
Lunetten
Alvast bedankt!![]()
Twee jaar? Welk stuk van Wittevrouwen is dat dan? Ik had hem na 8 weken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:23 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Vond het ook een beetje bot inderdaad. Maargoed zonder dat slotje had ik dit topic nooit gevonden
Wittevrouwen meldt zich. Ik wacht al bijna twee jaar op een parkeervergunning![]()
Stuk dichtst bij de stad. Rondom de Super de boer zeg maar. Iemand hier in huis heeft al een vergunning en er is een enorme wachtlijst voor de tweede vergunning. Dat allemaal terwijl mn broer die aan het eind van de biltstraat woont gewoon twee vergunningen krijgt op zijn naamquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:48 schreef lost95 het volgende:
[..]
Twee jaar? Welk stuk van Wittevrouwen is dat dan? Ik had hem na 8 weken.
Dat valt al snel onder Kanaleneiland, denk ik.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:44 schreef GroteVrolijkeWolf het volgende:
goed dat je Transwijk er niet bij zet. We willen het netjes houden.
quote:De naam Transwijk komt van een boerderij die tot halverwege jaren vijftig aan de Wethouder Diemontlaan stond.
Op de hekpalen van de boerderij van de familie De Wit stond de tekst: Trans - Weik
Ja dat is mooit klote, maar het is ook verdomde vol.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:23 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Stuk dichtst bij de stad. Rondom de Super de boer zeg maar. Iemand hier in huis heeft al een vergunning en er is een enorme wachtlijst voor de tweede vergunning. Dat allemaal terwijl mn broer die aan het eind van de biltstraat woont gewoon twee vergunningen krijgt op zijn naamHet is niet eerlijk
En dat komt door al die kutjuppenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja dat is mooit klote, maar het is ook verdomde vol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |